PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Behoorlijk ja. Nou stond die wedstrijd ook niet bepaald hoog op mijn verlanglijstje trouwens.quote:
3 uur.quote:
Kan ook, dan begint de voorbeschouwing om 3 uur.quote:
fixedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ook, dan begint de voorbeschouwing om 2 uur.
Al vraag ik me af wat daar aan valt te voorbeschouwen
Je speelt immers niet wekelijks tegen Indonesie, die ploeg moet dus wat nauwgezetter geanalyseerd wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Reemi het volgende:
Anderhalf uur voorbeschouwen en 40 minuten nabeschouwen.
was een grapje he, maar SBS zou er toe in staat zijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:24 schreef Reemi het volgende:
Anderhalf uur voorbeschouwen en 40 minuten nabeschouwen.
Het is echt zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
was een grapje he, maar SBS zou er toe in staat zijn
Ze spelen toch om 15.30?quote:
Ohjaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze spelen toch om 15.30?
15.30 - 16.15 en 16.30 - 17.15
kunnen de beste overkomen, zo zie je welquote:
QFTquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:51 schreef Thorb het volgende:
Van Hanegem valt toch ook niet meer serieus te nemen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-staan-wijzen.dhtml
Schrijf dan wat over De Vrij als je toch wil zeiken
Denk je dat hij dat ooit zou doen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:51 schreef Thorb het volgende:
Van Hanegem valt toch ook niet meer serieus te nemen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-staan-wijzen.dhtml
Schrijf dan wat over De Vrij als je toch wil zeiken
Behalve de mensen die hij niet mag bij Feyenoord. Die columnisten zitten alleen maar vriendjes te verdedigen en ruzies uit te vechten in de krant. Verder beetje afgeven op alles wat niet de eigen club isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Denk je dat hij dat ooit zou doen?Ok, columns zijn er natuurlijk om je mening te geven, maar hij zal nooit over een Feyenoorder wat negatiefs zeggen lijkt wel
Hij kraakt ook nog Van Bommel af over het afgelopen seizoen, terwijl Van Bommel toch wel een van de betere spelers was van PSV/de competitie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Behalve de mensen die hij niet mag bij Feyenoord. Die columnisten zitten alleen maar vriendjes te verdedigen en ruzies uit te vechten in de krant. Verder beetje afgeven op alles wat niet de eigen club is
Naar oefenwedstrijden van het Nederlands elftal moet je niet willen kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:05 schreef over_hedge het volgende:
Wat een kut tijdDan kan ik niet kijken.
Wel joh. Ondertussen wat anders doen. Fifa of een ander spel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naar oefenwedstrijden van het Nederlands elftal moet je niet willen kijken
Natuurlijk wel, dan weer hopen dat toppers als Kuyt spelenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naar oefenwedstrijden van het Nederlands elftal moet je niet willen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik heb maar 1 televisie waar ik dingen op kan kijken of doen helaasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel joh. Ondertussen wat anders doen. Fifa of een ander spel.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe je onderneming te slopen in een dag.Die reacties van dat bedrijf ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan hoop ik voor je dat de Xbox one de mogelijkheid heeft om je scherm te splitsen. Een deel voor je TV en een deel voor games. Of de ps4 als je die gaatk openquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 televisie waar ik dingen op kan kijken of doen helaas
Hoe je onderneming te slopen in een dag.April belde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe je onderneming te slopen in een dag.Ze blijven ook gewoon volhouden. kk sukkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Xbox is ook gewoon aan het falen. Ps4 is best wel hard aan het winnen tot nu toe. Je ziet dat steeds meer mensen gaan overstappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:56 schreef poker4lifee het volgende:
xbox weer lekker negatief in beeld op de frontpage
wat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Xbox is ook gewoon aan het falen. Ps4 is best wel hard aan het winnen tot nu toe. Je ziet dat steeds meer mensen gaan overstappen.
jij volgt het nieuws niet?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat?
Als je het dan toch over overstappen hebt, dan verwacht ik een massale overstap naar de xbox.
iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Xbox is ook gewoon aan het falen. Ps4 is best wel hard aan het winnen tot nu toe. Je ziet dat steeds meer mensen gaan overstappen.
Ja kut EAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
Helemaal geen MOTM van gister en die Insigne eergister wel
Jullie willen dat gewoon graag aangezien jullie 2 vanaf het begin de Xbox al liepen te bashenquote:
Dat hij eens per 24 uur online moet zijn. Who cares. Bijna iedereen heeft internet altijd aanstaan. Vooral de gamers. De mensen die nu aan het janken zijn hebben waarschijnlijk nog de beste internetverbinding ook.quote:
Ik speel toch nooit 2e hands gamesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat hij eens per 24 uur online moet zijn. Who cares. Bijna iedereen heeft internet altijd aanstaan. Vooral de gamers. De mensen die nu aan het janken zijn hebben waarschijnlijk nog de beste internetverbinding ook.
Dat die tweedehands games het waarschijnlijk niet doen of geld kosten. Tja, dat is nog maar te bezien. Kan net zo goed bij de PS4 zijn.
Nee iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speel toch nooit 2e hands games
Verder snap ik ook niet dat mensen er nu al zo mee bezig zijn
Als ik bij een vriend ga xbox'en/ps3'en speel ik wel een spel dat hij heeft, hoef niet altijd mijn eigen spellen te spelen. Singleplayer ben ik toch niet zo van.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee iddAlleen als je naar een vriend gaat is het vervelend dat je het spel moet installeren op jouw gebruiker ook op die xbox. Maar verder vind ik het allemaal maar onzin
Alleen uitlenen kan niet meer bij Singleplayer spellen. Nou ben ik toch een beetje klaar met de meeste singleplayer spellen dus is dat voor mij niet zo nodig, voor andere mensen kan dat wel heel kut zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |