SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (fo sure niggah)I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat bepaalt mijn man voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beter gewoon slapen ja.
Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat bepaalt mijn man voor mij.Ook jou kan ik zo ophalen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar slapen jij, trusten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik.. Maar niet lang meer hier, want evil schemesquote:
Je laat je toch niet afleiden?quote:
Hey bouwvakker. Heb je al scheve muren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik.. Maar niet lang meer hier, want evil schemes
Wat zeg jij nou allemaal tegen me.. I don't.. Whatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey bouwvakker. Heb je al scheve muren?
Oh wacht verkeerde userquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou allemaal tegen me.. I don't.. What
quote:
Ja kan niet , failquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
Je laat je toch niet afleiden? Wat is dit nou
Jij noemt mij gewoon een jongetje/man?quote:
T is weer tijd voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Hoe is het leven?
[..]
Ja kan niet , fail
Jaaaa.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij noemt mij gewoon een jongetje/man?!!!!!!!!
Ja goed hoor, met jou dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Hoe is het leven?
[..]
Ja kan niet , fail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |