SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (fo sure niggah)I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Dat bepaalt mijn man voor mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Slaap zacht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:40 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Beter gewoon slapen ja.
Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat bepaalt mijn man voor mij.Ook jou kan ik zo ophalen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar slapen jij, trusten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik.. Maar niet lang meer hier, want evil schemesquote:
Je laat je toch niet afleiden?quote:
Hey bouwvakker. Heb je al scheve muren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik.. Maar niet lang meer hier, want evil schemes
Wat zeg jij nou allemaal tegen me.. I don't.. Whatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey bouwvakker. Heb je al scheve muren?
Oh wacht verkeerde userquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou allemaal tegen me.. I don't.. What
quote:
Ja kan niet , failquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Dqod het volgende:
Je laat je toch niet afleiden? Wat is dit nou
Jij noemt mij gewoon een jongetje/man?quote:
T is weer tijd voorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Hoe is het leven?
[..]
Ja kan niet , fail
Jaaaa.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij noemt mij gewoon een jongetje/man?!!!!!!!!
Ja goed hoor, met jou dan?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:00 schreef Vansschoen het volgende:
[..]Hoe is het leven?
[..]
Ja kan niet , fail
quote:
quote:
Kom niet haten meisje, zo zit ik er elk topic bij, elke dag, elk uur, want e-alcoholist/psychiaterquote:
Sorry meisquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Kom niet haten meisje, zo zit ik er elk topic bij, elke dag, elk uur, want e-alcoholist/psychiater![]()
Sorry slavegirl, ik zal niet meer haten!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Kom niet haten meisje, zo zit ik er elk topic bij, elke dag, elk uur, want e-alcoholist/psychiater![]()
Ok, I will see it through te fingertjes, maar ik hou je in de gatenquote:
Ja, ehhhh.. Wie was nou de slavegirl? Nu al babbels ehquote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Sorry slavegirl, ik zal niet meer haten!
I will also keep an eye on you.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, I will see it through te fingertjes, maar ik hou je in de gaten![]()
Ik word een beetje zeeziek van dat gifjequote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:14 schreef Dqod het volgende:
Bwooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
[..]
Ik word een beetje zeeziek van dat gifje
quote:
Weltrusten dqodjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 02:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
En nu ga ik toch echt naar bed en dromen over deze dolfijntjes
Trusten FL en Vans die wellicht nog lurkt, die vuige chick![]()
Awwww. Ik overhoor je wel hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan wel, mijn studie is na gister toch verneukt
nou ja, moeilijkste vak van dit trimester, 3 vragen teveel foutquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Awwww. Ik overhoor je wel hoor
Maar why?
Dat is ruk. Dat weet je al zeker?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nou ja, moeilijkste vak van dit trimester, 3 vragen teveel fout![]()
kans op een 4e jaar is wel ineens heel reëel
Nou ik hoop nog steeds dat ze 3 vragen schrappenquote:
Dat is mooi klote. Ik duim voor je man. Had je wel echt goed geleerd?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ik hoop nog steeds dat ze 3 vragen schrappenDat was vorig jaar wel gebeurd namelijk, dus ik heb nog een sprankje hoop
En daarnaast weet ik zeker al 2 vragen waarvan mijn antwoord ook goed móet zijn
Dus het kan nog. En als dat zo is ga ik streaken
weddenschap met een vriend gedaan
![]()
maar ja, als ik dat vak niet haal is de kans 99 % van een 4e jaar
thanksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is mooi klote. Ik duim voor je man. Had je wel echt goed geleerd?
Shit man. 100 uur.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks
Ik heb er ongeveer 100 uur ingestoken, dus jaEn ik had ook echt een paar enorm domme kutfouten
maarja, sommige dingen die ik niet wist wel goed gegokt. Dus tja ...
maarja ik blijf gewoon hopen
Ja, of ik probeer die andere vakken wél te halenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit man. 100 uur.Dat is bizar veel. Ik vind 15 uur leren al veel.
Anywee, je moet gewoon komen.
Is kei leuk man. Vooral die van dat alarm nummerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelden.... ik heb hier 4 seizoenen liggen maar das meer voor mijn nerdy wederhelft
Ja gewoon je best doen. Meer gaat toch niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, of ik probeer die andere vakken wél te halen![]()
Damage control
Dat zei je gisternacht ook
de wekker stond hier om 7 uur vanochtend, ben al 2 uur aan het lerenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja gewoon je best doen. Meer gaat toch niet.I'm dead serious.
Ik heb het al een tijd niet gezienquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is kei leuk man. Vooral die van dat alarm nummer
Je bent niet aan het leren, je zit op FOK!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de wekker stond hier om 7 uur vanochtend, ben al 2 uur aan het lerenovercompensatie
ik ook, rawr
Ja half, ik zit ook opdrachtjes te makenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent niet aan het leren, je zit op FOK!
Dan nog meen ik het man, je moet komen. Wordt kei tof. En ook een beetje omdat ik zit te twijfelen, ik heb maandag opeens een toets. Kwam ik woensdag achter, deze toets is mijn p toets en als ik die niet haal dan kan ik dit werk wat ik nu doe wel doen tot mijn 65e.
Ach dat is mijn geheugen ook.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijd niet gezien![]()
Geheugen = vergiet
OHja ga je me nu overhalen om niet te gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja half, ik zit ook opdrachtjes te maken![]()
Ik denk ook dat het heel leuk zou worden, maar ik kan gewoon echt nietIk móet leren
![]()
want 1e jaars vak en BSA enzo
![]()
jij zou eigenlijk ook gewoon moeten leren, moppie
sorryquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OHja ga je me nu overhalen om niet te gaan.
Ja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorrymaar zuipen kan altijd nog, toetsen maken niet
gewoon een Irish koffie toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:21 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie, hopelijk helpt dat tegen de hoofdpijn
Kan ook, maar jij woont dichtbij. Ik moet vanuit de andere kant des lands komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.Het is gewoon kut dat ik het pas sinds woensdag weet. Mja anders blijven we gewoon maar even.
Dat klopt ook wel weer ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kan ook, maar jij woont dichtbij. Ik moet vanuit de andere kant des lands komen
Holaaaa. Jij komt zeker morgen he? Weet je wat wb Faxie?quote:
We gaan niet ineens afhaken he?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk.Het is gewoon kut dat ik het pas sinds woensdag weet. Mja anders blijven we gewoon maar even.
Jup, Faxie komt tussen 9 en 10 dacht ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Holaaaa. Jij komt zeker morgen he? Weet je wat wb Faxie?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, Faxie komt tussen 9 en 10 dacht ik.
Als iedereen zeker komt wil ik ook best komen. Maar het is natuurlijk een magere meet...quote:
It takes two to tangoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2013 09:40:05 ]
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It takes two to tangoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Faxie stelde zelfs voor om te gaan poolenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
[..]
Als iedereen zeker komt wil ik ook best komen. Maar het is natuurlijk een magere meet...
Ja maar Faxie vroeg ook hoe laat het was en dat hij dat niet ging redden. Maar goed, that makes 7.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Faxie stelde zelfs voor om te gaan poolenEn Vansschoen komt ook gewoon
8 uur ging hij niet redden nee, hij kwam iets laterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar Faxie vroeg ook hoe laat het was en dat hij dat niet ging redden. Maar goed, that makes 7.
Ik weet niet of ik half 9 ga redden maar doe m'n bestquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb nog niet van iedereen bevestiging, maar van de meeste wel. Als we gaan poolen zaterdag, is het half 9 verzamelen bij een poolcentrum. Mij leek deze wel wat: http://www.houseofbilliards.nl/
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb nog niet van iedereen bevestiging, maar van de meeste wel. Als we gaan poolen zaterdag, is het half 9 verzamelen bij een poolcentrum. Mij leek deze wel wat: http://www.houseofbilliards.nl/
Dat moet je laten doen hequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou je wel insmeren als ik jou was
Komt goed, wat later is ook niet erg!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik half 9 ga redden maar doe m'n best
Aahhhh kom op. We blijven vast tot 12/1 uur daar.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:05 schreef Royco1 het volgende:
Hmmm, die meet is wel een beetje een thuiswedstrijd. Maar ik heb geen idee hoelaat ik morgen klaar ben.
Klopt ook welquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Tamashii het volgende:
@ Vinniiee, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit de place to be is voor poolen.
Des te beter, anders geen plek meer natuurlijk.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Tamashii het volgende:
@ Vinniiee, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dit de place to be is voor poolen.
Ik pak de laatste bus/trein. Voor zover ik weet rijdt er geen nachtbus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aahhhh kom op. We blijven vast tot 12/1 uur daar.
Zal eens kijken. Poolen is altijd wel leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aahhhh kom op. We blijven vast tot 12/1 uur daar.
Dus we gaan niet naar Amsterdamquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:05 schreef Royco1 het volgende:
Hmmm, die meet is wel een beetje een thuiswedstrijd. Maar ik heb geen idee hoelaat ik morgen klaar ben.
Okquote:
Wil je anders mijn nummer, dan kan je het een beetje laten weten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Poolen is altijd wel leuk
Waar moet jij heen dan? En hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik pak de laatste bus/trein. Voor zover ik weet rijdt er geen nachtbus.
Ja is goed, dm maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wil je anders mijn nummer, dan kan je het een beetje laten weten?
Neequote:
Insmeren is slecht voor jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou je wel insmeren als ik jou was
Waarom kwam jij toen eigenlijk niet naar Faxie? Terwijl we er zaten hoorde ik van "Faxie moet nog iets afmaken en komt er dan aan" maar je bent nooit gekomen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Poolen is altijd wel leuk
Done?quote:
Ik zat bij een vriendin die midden in een relatiecrisis zat, verloving verbroken etc.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom kwam jij toen eigenlijk niet naar Faxie? Terwijl we er zaten hoorde ik van "Faxie moet nog iets afmaken en komt er dan aan" maar je bent nooit gekomen.
Apeldoorn; 12 uur / half 1 geloof ikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar moet jij heen dan? En hoe laat is dat?
Oh komt vast wel goed dan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Apeldoorn; 12 uur / half 1 geloof ikDat is op vrijdag althans, misschien op zaterdag andere tijden.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend voor het eerst falafel maken, ik vond een kilo kikkererwten al veel, maar nu het staat te weken begint het echt 4 keer zo veel te worden.
Zo erg had ik het niet verwacht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gek he? die dingen zuigen zich vol met water
En nu maar hopen dat het lekker is straksquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo erg had ik het niet verwacht.Ik had ze al in ruim water gedaan een pan die 2 keer zo groot was als die dingen. Nu zitten ze in zo'n enorme soeppan.
Echt eh.. Wat nou evenquote:
Ik hoop het ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat het lekker is straks
Gelukkig kosten kikkererwten geen drol
FOK! haat je.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Dqod het volgende:
Hatelijk hoe FOK! mij weer nakt i.c.m automatische updates
Knoflook. De basis van honderden gerechten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het ja.Maar als er knoflook in zit kan het bij mij meestal al niet meer fout gaan.
Ach nog tijd zat. Vannsschoen zal vanavond of morgen nog online komen en de rest weet het alquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Wat nou evenall night long mawfakka's
En ik vind t goed, Tamme Asser.. Maar wellicht anders even de rest v.d mensen die komen opdagen pm/dm'en?
• Zon checkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
• Bikini check
• Rokje check
• Zonnebrandcreme check
• Boek check
• Bier check
Daarom.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach nog tijd zat. Vannsschoen zal vanavond of morgen nog online komen en de rest weet het al
Op naar het terrasje!!quote:
Klaar voor het strandquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
• Bikini check
• Rokje check
• Zonnebrandcreme check
• Boek check
• Bier check
Niemand wil meequote:
Achterlijke bedrijven ook. Ze zijn echt niet goed bezig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg een aanmaning van de Nuon, over 2 rekeningen die ik niet betaald zou hebben.
Ik kijk op mijn bankrekening, zijn ze 4 dagen geleden gewoon betaald. :S
Pcies. Poolen is een perfecte oplossingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom.Maar het is leuker om iets te gaan doen met zo'n klein clubje dan om een tafel heen te gaan zitten.
Zie ik eens een ander deel van Arnhem.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pcies. Poolen is een perfecte oplossing
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zie ik eens een ander deel van Arnhem.
A little of both!quote:
quote:
Dat is te sexy hoor voor een werkplek!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Wauw, ik mag dus geen blote armen hebben op het werk.
wtfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Hahhahahha ow wowquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Presentquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach nog tijd zat. Vannsschoen zal vanavond of morgen nog online komen en de rest weet het al
Wut?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Jupquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Present, dus half 9 bij die pool dinges?
Ja, maar die armen van jou ook Tamme Asser.. Da's gewoon instant orgasmquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef Tamashii het volgende:
Bolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Achterlijke bedrijven ook. Ze zijn echt niet goed bezig.
Ik kreeg een incasso van bol.com, had die boeken al een maand geleden geretourneerd.
Picsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar die armen van jou ook Tamme Asser.. Da's gewoon instant orgasm
Geen woorden voor.quote:
Echt waar, jezus christus.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is te sexy hoor voor een werkplek!
Ja, ben toch weg binnenkort, dus dikke doei dat ik me daar aan ga houden.quote:
Yes!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:15 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Present, dus half 9 bij die pool dinges?
Too bad, dit is het leukste ter wereld.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wou dat ik ook meekon morgen, maar heb al andere plannen.
Nou hee. En dan te bedenken dat ik dus een panty aan heb maar eigenlijk blote benen wilde doen ivm weer, maar dat vond ik net te.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar die armen van jou ook Tamme Asser.. Da's gewoon instant orgasm
Moet je aan Tam vragen :$quote:
SCHNELL!!! Doe die panty om je armenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou hee. En dan te bedenken dat ik dus een panty aan heb maar eigenlijk blote benen wilde doen ivm weer, maar dat vond ik net te.
Hehehhehehee, dat zou leuk geweest zijn. Vuile ccccombobreaker.quote:
Is niks bij mijn gesmeerde broodjes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:21 schreef FL_Freak het volgende:
Tomaten soep met balltjes dippend met melbatoast crackers, nomnom
Ik had vroeger wel van die net-dingen voor om m'n armen, goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehhehehee, dat zou leuk geweest zijn. Vuile ccccombobreaker.
Omfg, die heb ik ook gehad! en van die chokers.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel van die net-dingen voor om m'n armen, goeie ouwe tijd
En ik zal jouw combo eens breken.. Oh wait, just did#Whatchagunnado
roodborstjequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net even een uur in het zonnetje gezeten met korte broek en overhemd dat helemaal open hing.
Mijn borst is nu een beetje rood.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omfg, die heb ik ook gehad! en van die chokers.
Mijn pussyjuice :$quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat heb je op je gesmeerde broodjes gesmeerd?
Ja, arme ik.quote:
Hoe krijg je het in 1 post voor elkaar om zo opwindend en bonerkillend te zijn?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Die choker heb ik nog wel, maar die heb je wel gezien dacht ik? Met die uberlange spikes
[..]
Mijn pussyjuice :$
Fixedquote:
Net bosbessenjam atmquote:
In welke volgorde?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, arme ik.
Mijn benen zijn al iets van 10 uur in de zon geweest. Nog steeds keiwit.
[..]
Hoe krijg je het in 1 post voor elkaar om zo opwindend en bonerkillend te zijn?
Slecht spul dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed hoor
[ afbeelding ]
Heb je je ingesmeerd?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, arme ik.
Mijn benen zijn al iets van 10 uur in de zon geweest. Nog steeds keiwit.
Keislecht voor je vagijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is er iets niet goed hoor
[ afbeelding ]
Nee, tenzij je je om laat bouwen wellicht :$quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
Maar wacht ik kan niet weten of het zuur is...
Nueken?
Waarom is het slecht?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keislecht voor je vagijn
Gewoon met water, verder niks en ik smaak prima
[..]
Nee, tenzij je je om laat bouwen wellicht :$
Alweer een lesbo. Dan ben je nu onderhand al de 10e hier.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Keislecht voor je vagijn
Gewoon met water, verder niks en ik smaak prima
[..]
Nee, tenzij je je om laat bouwen wellicht :$
Hmm, nouja dan kan het alsnog?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tot half 9. Dan ben ik om 9 uur op station pas.
Ze zijn gesmeerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat heb je op je gesmeerde broodjes gesmeerd?
Haahhaha nee ik had zo van kant. En ja die heb ik gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
Die choker heb ik nog wel, maar die heb je wel gezien dacht ik? Met die uberlange spikes
[..]
Mijn pussyjuice :$
Oh ergens wel logisch.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het de bacteriele huishouding verstoort. Alleen lauw water is goed.
Ik zou je porren met mijn lange spikesquote:
Omdat ik uberhaupt niks anders dan water vertrouw down there.. Wellicht een fabeltje, maar wel vaker problemen gehad bij m'n puni door het gebruik van andere dingen dan slechts water en een washandjequote:
Wie nog meer?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alweer een lesbo. Dan ben je nu onderhand al de 10e hier.
Dit!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en de PH waarde wordt door zeep aangetast.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ergens wel logisch.
In principe zou je lichaam ook uit zich zelf moeten kunnen herstellen natuurlijk.
Je meisje is een melkfles.quote:
Dan kan ik om 11 uur in Arnhem zijn en de laatste trein terug gaat om 1 over 21. Dan reis ik 4 uur om 1 uur in Arnhem te zijn. Dus nee.quote:
Vaginosequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een hoop.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je porren met mijn lange spikes
[..]
Omdat ik uberhaupt niks anders dan water vertrouw down there.. Wellicht een fabeltje, maar wel vaker problemen gehad bij m'n puni door het gebruik van andere dingen dan slechts water en een washandje
[..]
Wie nog meer?
Valt volgens mij wel mee hoor.quote:
Zal van t weekend wel een broodje voor je smeren danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haahhaha nee ik had zo van kant. En ja die heb ik gezien.
Pegging?quote:
Heloef is een fles chocomelk.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel een verdomt mooie melkfles jonguh!
Een broodje rood. HMMMMquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal van t weekend wel een broodje voor je smeren dan
Oh nee wacht :$ Kan niet
Gevoelige doosquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou je porren met mijn lange spikes
[..]
Omdat ik uberhaupt niks anders dan water vertrouw down there.. Wellicht een fabeltje, maar wel vaker problemen gehad bij m'n puni door het gebruik van andere dingen dan slechts water en een washandje
[..]
Wie nog meer?
Lijkt me pijnlijk, ze zijn lang hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pegging?
[..]
Heloef is een fles chocomelk.
Hahahahaquote:
Ik denk steeds dat jij rokje bent.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:32 schreef Dqod het volgende:
Volgens mij ben ik (in deze SC iig) de enige "hardcore-lezzie" hoorWel veel bi'tjes hier voor zover ik weet
Teder vagijntje idd, heeft veel liefde nodig ookquote:
Waar haal je dat nou weer vandaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Sizequeen dat ik benquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me pijnlijk, ze zijn lang hoor
[..]
Hahahaha![]()
Let ook op PI's en emoticongebruik en neem 9 vd 10 posts die ik post niet serieusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is ze ook zeker.
Ik vroeg dat eerder ook al en toen was het nee dat ben ik niet ...
Ik vroeg het aan je en toen zei je van niet ...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Let ook op PI's en emoticongebruik en neem 9 vd 10 posts die ik post niet serieus
Anders zeg ik wel (srs) o.i.d
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan je en toen zei je van niet ...
I never denied.. En als ik van niet zei, was dat dus hoogstwaarschijnlijk niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan je en toen zei je van niet ...
Jij spendeert nogal wat tijd in dat kamertje...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
I never denied.. En als ik van niet zei, was dat dus hoogstwaarschijnlijk niet serieus te nemen
Vooral gezien het feit dat vrijwel iedereen het weet
Maar nu moet ik "filosoferen" (srs) dus latah :$
quote:
Nouja toch wel dus, viel me wel eerder op hoor met je :$ :$quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
I never denied.. En als ik van niet zei, was dat dus hoogstwaarschijnlijk niet serieus te nemen
Vooral gezien het feit dat vrijwel iedereen het weet
Maar nu moet ik "filosoferen" (srs) dus latah :$
Oke ik zal mijn excel lijst met je eisen even bijwerken.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:45 schreef twi het volgende:
Als mensen (srs) zeggen neem ik de posts per definitie al niet serieus.
srs?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:45 schreef twi het volgende:
Wazmetjou, srs ;squote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:45 schreef twi het volgende:
Voeg daar 'motorrijbewijs' maar aan toe. Da's weer een opstekertje voor je deze week!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke ik zal mijn excel lijst met je eisen even bijwerken.![]()
Oke toegevoegd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:48 schreef twi het volgende:
[..]
Voeg daar 'motorrijbewijs' maar aan toe. Da's weer een opstekertje voor je deze week!
Ben je nou srs of wat.. Srs, ik word srs een beetje para van je somsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Tamashii het volgende:
Dat slaat srs nergens op. srs doe normaal met die hele woordenschat, half nederland kannie eens nl. srs niet.
Twitje, ik lees hier iedere keer dat Myr voor je aan het koken is. Hoe bevalt dat?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:48 schreef twi het volgende:
[..]
Voeg daar 'motorrijbewijs' maar aan toe. Da's weer een opstekertje voor je deze week!
Hij leeft nog he.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitje, ik lees hier iedere keer dat Myr voor je aan het koken is. Hoe bevalt dat?
Dat bevalt uitstekend. Natuurlijk doe ik wel al het snijwerk he? Want anders zou ik hier een beetje voor spek en bonen zitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twitje, ik lees hier iedere keer dat Myr voor je aan het koken is. Hoe bevalt dat?
Doe nou srs eens normaal, gvd, srs man, ik word hier helemaal gek van. Srs, en als ik srs zeg ben ik ook srs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nou srs of wat.. Srs, ik word srs een beetje para van je soms
Ik ga je slaan, srsquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe nou srs eens normaal, gvd, srs man, ik word hier helemaal gek van. Srs, en als ik srs zeg ben ik ook srs.
Of Myr heeft zijn account overgenomen...quote:
Je vertrouwt haar niet met een mes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dat bevalt uitstekend. Natuurlijk doe ik wel al het snijwerk he? Want anders zou ik hier een beetje voor spek en bonen zitten.
Iets dat ze overigens niet voor me hoeft te maken. Bonen
Mijn wachtwoord is veel te moeilijk, wees maar eerder bang dat ik onder haar account post met dat koeiengeheugen van mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of Myr heeft zijn account overgenomen...
Alles behalve sperziebonen vind ik ranzig.quote:Je vertrouwt haar niet met een mes?
Wat voor bonen heb je het dan over? Bruine, witte, kidney, spercie?
Boontjes met spek is echt zo jaren 90.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef twi het volgende:
Krijg net te horen dat ik sowieso geen spek en bonen zou krijgen, aangezien het niet meer hip is. Hipsters
Arme jongen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn wachtwoord is veel te moeilijk, wees maar eerder bang dat ik onder haar account post met dat koeiengeheugen van me
[..]
Alles behalve sperziebonen vind ik ranzig.
Gaat srs wel een smeerboel worden hoor, wanneer ik srs kom.. Srs meisjequote:
Myr heeft trouwens wel eens onder jouw account gepost.quote:
Ja, omdat ik altijd ingelogd sta. Als ik uitlog heeft ze geen schijn van kans meer. Ze wist vanmorgen de pincode van haar eigen telefoon al niet eens meer.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr heeft trouwens wel eens onder jouw account gepost.
Aaah komt nog wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef Myraela het volgende:
Ik weet helemaal niets van twi, geen wachtwoord, geen pincode, geen telefoonnummer. Ik vergeet zijn naam zelfs soms nog wel eens.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, omdat ik altijd ingelogd sta. Als ik uitlog heeft ze geen schijn van kans meer. Ze wist vanmorgen de pincode van haar eigen telefoon al niet eens meer.
Ik neem aan dat je mijn naam dan roept.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef Myraela het volgende:
Ik weet helemaal niets van twi, geen wachtwoord, geen pincode, geen telefoonnummer. Ik vergeet zijn naam zelfs soms nog wel eens.
Keer gehad, maar niet tijdens seks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:59 schreef Dqod het volgende:
"Oh Henk ga door, jaaaaa"
-"Ik heet geen Henk"
Ik heb de dm's uit het plaatje geknipt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb jij dat ding bewaard ja?
Stiekem gedm't zeker.
He bah, dit wilde ik niet weten.quote:
Autschquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Keer gehad, maar niet tijdens seks.
"Ik hou van je Li....everd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |