Je warmup is opeens veranderd, net was het alleen:quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
ik kijk net voor opleidingen en zie dit voor defensie(is gayopleiding maar moest ff melden)
Om de fitheidstest van de keuring voor een functie bij het Korps Mariniers te halen, moet je aan de volgende basiseisen voldoen:
Coopertest: 2700 meter hardlopen in 12 minuten
Push-ups: 30x in 2 minuten
Pull-ups: 4x in 2 minuten
Sit-ups: 30x in 2 minuten
Physical training (PT): specifieke test om je krachtuithoudingsvermogen te testen.
Dit is mijn warming up![]()
![]()
![]()
had de helft gekopieerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:11 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je warmup is opeens veranderd, net was het alleen:
Ben jij soms een jokkebrok?
wtf 30 sit ups, deed ik als baby, 5x optrekken voor de eerste keer dat ik het deed en 25 push upsquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
ik kijk net voor opleidingen en zie dit voor defensie(is gayopleiding maar moest ff melden)
Om de fitheidstest van de keuring voor een functie bij het Korps Mariniers te halen, moet je aan de volgende basiseisen voldoen:
Physical training (PT): specifieke test om je krachtuithoudingsvermogen te testen.
![]()
![]()
Je plakte het, daarna typte je dat het je warmup was. Dus je bent een opschepper en een piemoltrekker dus vandaag schaft de pot niks.quote:
Dat is alleen een basic fitheidstest voordat je uberhaupt de opleiding ingaat. 9/10 van de parate jongens zijn een stuk fitter dan jij, en als ze het niet zijn fixen ze het wel op wilskracht. En jij loopt 2700 meter in 12 minuten als warming up? Dat heb ik nog nooit iemand zien doen in een burgergym. Niet dat het een topprestatie is, maar diegene die 3400 meter met me meeloopt en er direct 15 pullups uitgoooit krijgt van mij een krat pils.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:10 schreef ChesterPerry het volgende:
![]()
![]()
50x1?quote:
doe ik niet aan ziet er gay uitquote:
En 30 situps stoer vinden is niet gay omdat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:23 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
doe ik niet aan ziet er gay uit
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef VMSDKR het volgende:
Gaat om de beweging MarMar, wie drukt nou z'n bil naar achter in een ruimte vol zweterige mannen. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |