Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Niet helemaal. Door het opgeven aan de belastingdienst, wordt de huurtoeslag nog steeds alleen op mijn salaris gebaseerd en loop ik niet het risico dat ik die van het hele jaar moet terugbetalen. Maar mogelijk dus wel voor de maanden dat er een onderhuurder in zat.quote:
Ga je dan eindelijk wel meeten?quote:
Alleen vrouwen, dus jij mag komen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, misschien bak ik wel een cake met vijl.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, misschien bak ik wel een cake met vijl.
zien? En zo ja, welke film zie je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens een leuke film aan het zien en tegelijk aan het soort van breien/punniken.
Zelfs voor mij moet dat genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
verdorie, waarom heb ik maar 24 snacks in de frituur gegooid
Je bedoelt haken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens een leuke film aan het zien en tegelijk aan het soort van breien/punniken.
ik val niet over een mini buikje... ik heb beaamd, maar niet opgemerkt. Vrouwen met een buikje zijn sexyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs voor mij moet dat genoeg zijn.
En dan over een minibuikje vallen.
Nee geen haken, het heet een knitting loom.quote:
Je vond haar toch niet charmant op de foto staan? Je had het over de buik en het randje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
ik val niet over een mini buikje... ik heb beaamd, maar niet opgemerkt. Vrouwen met een buikje zijn sexy![]()
Ik had het inderdaad over dat randje. Het buikje staat d'r goed, maar tis jammer dat er zo'n randje zat alsof d'r broek te strak zatquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je vond haar toch niet charmant op de foto staan? Je had het over de buik en het randje.
Ah, die heb ik ooit geleend van een oud-collega.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
Nee geen haken, het heet een knitting loom.
Dat is toch schaduw?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had het inderdaad over dat randje. Het buikje staat d'r goed, maar tis jammer dat er zo'n randje zat alsof d'r broek te strak zat
Nou je het zegt, daar had ik inderdaad laatst nog last van...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch schaduw?![]()
Panty's laten ook altijd een lelijke rand achter.
ja, datquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef drakin het volgende:
Nee, op de mobiel typ ik niet zo'n lang verhaal en lukt het me ook niet tegelijk een film te zien. Hoezo? Mis je wat interpunctie?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb ooit geprobeerd te breien... Alleen was de sjaal die ik aan het maken was wat apart... Ik begon met 20 steken en dan had ik er opeens 30 en dan weer 15 en zo ging het heen en weer...
Jij bent niet de enigequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb ooit geprobeerd te breien... Alleen was de sjaal die ik aan het maken was wat apart... Ik begon met 20 steken en dan had ik er opeens 30 en dan weer 15 en zo ging het heen en weer...
Gescheiden ouders, een moeder die vroeger alleen maar aan het breien was en verveling... dus ja, dan ga je ook maar proberen hequote:
Ik ben niet zo groot, dus dat gaat me vast wel lukken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
Zijn ook net te kort om je oog mee uit te steken.
Laten we het uit proberen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot, dus dat gaat me vast wel lukken.
Op de vrije school leren zowel jongens als meiden breien, en het is uitgevonden door mannen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gescheiden ouders, een moeder die vroeger alleen maar aan het breien was en verveling... dus ja, dan ga je ook maar proberen he
Wij moesten dat op de basisschool ook doen en figuurzagen en nog meer van die dingenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de vrije school leren zowel jongens als meiden breien, en het is uitgevonden door mannen.
Zo klein een film kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
Even snel een foto ervan gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Hoofdlettergebruik.quote:
Wat voor een tvquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
Ja verschrikkelijk he? En dat terwijl ik net een nieuwe tv heb
Deze rol zpagetti zonder h is idd dunner, de zwarte die ik heb is weer wat dikker, daar wil ik het liefst een rokje van maken, maar ik denk niet dat er zulke grote looms bestaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoofdlettergebruik.
Drakin, dat lijkt wel dunnere Zpagetti dan ik heb. Ik heb een paar klossen van Hoooked, maar de Blokker heeft ook een eigen soort. Is dst wat jij hebt?
Vriendinnen willen het leren, dus ik ga nog een keer een workshop geven.
quote:
Ja, lekker op een bureaustoel naar een schermpje staren dat 2,5 keer zo klein is als mijn dikkekonttv.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan kun je inderdaad beter films op je monitor kijken...
Het is zowaar nog 20,5 graden bij mij. Voor het eerst, na zonsondergang!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis zo vies warm op mijn slaapkamer,dat ik bijna met de balkondeur open zou gaan slapen..
Als ik toch moest kiezen tussen scherp films kijken op een kleiner scherm of relaxed op de bank in slechte kwaliteit. Dan zou ik voor het kleinere schermgaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lekker op een bureaustoel naar een schermpje staren dat 2,5 keer zo klein is als mijn dikkekonttv.
Ik zou vanuit mijn bed kunnen kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lekker op een bureaustoel naar een schermpje staren dat 2,5 keer zo klein is als mijn dikkekonttv.
De thermometer geeft 24,5 aan opmijn slaapkamerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is zowaar nog 20,5 graden bij mij. Voor het eerst, na zonsondergang!
Geen problemen mee. Ik voel ze bijna nooit jeukenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
Pas op voor de muggen dan. Ik was dinsdag maar een half uurtje aan het sporten buiten. Terwijl ik 75% van de tijd in beweging was ben ik toch twee keer gestoken.
Welke?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
Als je weken op de bank hebt moeten zitten is dat wel even lekker voor de niet te moeilijke films.
Het beeld + geluid is op de dikkekonttv wel weer mooier dan een film erbij aan in het hoekje op de monitor.
Heb ook alweer een andere film in dat hoekje, maar die ga ik vanavond niet meer uitkijken.
Dat heb ik alleen als het buiten 30 graden of warmer is. En dan nog alleen overdag. Erg koel huis, dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De thermometer geeft 24,5 aan opmijn slaapkamer
1 uit 1979quote:
Ja, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:
Mijn beeldbuis voldoet prima, het is geen onscherp beeld of zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik toch moest kiezen tussen scherp films kijken op een kleiner scherm of relaxed op de bank in slechte kwaliteit. Dan zou ik voor het kleinere schermgaan
Muziek weet ik niet. Heb van de week 2cd‘s gedowload. 1 in stereo en 1 in DTS. Kijken of ik verschil merkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn beeldbuis voldoet prima, het is geen onscherp beeld of zo.
Een slechte film wordt echt niet beter door een platte tv. En een goede film blijft goed, ook bij een dikke tv.
Zo kijk ik tenminste naar films. Dat heb ik ook bij muziek. Het verschil tussen een Dolby surround en niet surround boeit mij ook niet.
Scheelt me ook veel geld omdat ik dat nieuwe niet hoef te kopen.
Daar zit wat in...quote:
Deze keek niet prettig op het kleine scherm, dus uitgezet, ik heb bijna tien minuten van apocalypse now gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk duidelijker
Na het weekend kan ik er ook wel een gebruiken. Voeten en benen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er hier iemand goed in het geven van masages? Het liefst 1 van de dames natuurlijk...
Okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na het weekend kan ik er ook wel een gebruiken. Voeten en benen.
1 wat ga je het weekend doen? Heb je dan je halve marathon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na het weekend kan ik er ook wel een gebruiken. Voeten en benen.
Moet je wel minstens kind hebben...quote:
Wat is het praktische verschil met een gewone?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:39 schreef drakin het volgende:
Goed niet, maar kan het wel. Volgende week doe ik zelfs een cursus Holos massage
Wat is een lange wandeling voor jou?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga geen massages geven, geen verstand van. Ik scheur vast een pees af.
De halve marathon is pas in het najaar. Ik twijfel of ik dit weekend twee dagen ga wandelen of een lange doe.
OK, dat zijn wandelingen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik zat aan een van 40 te denken of twee van 20.
Ik durfde het niet in Thailand, ze zeggen dat ze je botten kraken. Vind ik eng.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eens een Thaise massage gehad. Ze gaan dan op je staan en masseren je beurs, maar dat is echt lekker.
Lekker zweven toch? Maar ik weet pas meer erover na de cursus, kreeg een aanbieding en ik wil eens uitproberen om massages te geven hoe dat is. Heb nu 1 cursus thaise massage gevolgt maar dat is niet helemaal wat ik prettig vind om te doen en nu probeer ik dit. Ik wil ook nog een stoelmassage leren geven. Maar nog geen leuke workshop gevonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het praktische verschil met een gewone?
Ik lees op een site (die overigens beweert niet zweverig te zijn, maar alles wat ik heb gelezen is juist zweverig) niet echt wat tijdens zo'n massage gedaan wordt.
Dat doen ze inderdaad. De eerste keer wist ik er niks van en ging het goed. De tweede keer deed ik onbewust mee en toen lukte het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:58 schreef Lemans24 het volgende:
Ik durfde het niet in Thailand, ze zeggen dat ze je botten kraken. Vind ik eng.
Jij ook met je dubbele films...quote:
Ik heb ook altijd pijn aan mijn beurs als ik bij Thaise geweest benquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eens een Thaise massage gehad. Ze gaan dan op je staan en masseren je beurs, maar dat is echt lekker.
Maar je bent vast en zeker happy geëindigd...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pijn aan mijn beurs als ik bij Thaise geweest ben
Thais is echt het lekkerste eten wat er is imo, en hoe heter hoe beter. Doet me gelijk denken aan de geweldige uitspraak: "Was de Thai gisteren licht gekruid of pikant, dat merk je als je op de wc je ster verbrand!"quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:47 schreef ArtistA het volgende:
Thais eten is wel echt geniaal, daar kiep ik m'n beurs voor om.
Heheh, hoe oud was die persoon dat hij niet rijdt?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:06 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb wel eens klanten in de werkplaats die heel veel kilometers rijden per jaar, ook wat oudere klanten die wat minder rijden....maar deze klant die vandaag voor APK kwam heeft afgelopen jaar precies 58 km gereden. En waarschijnlijk zijn al die km's door ons gereden omdat we de auto moesten ophalen vanwege een lege accu.
[..]
Thais is echt het lekkerste eten wat er is imo, en hoe heter hoe beter. Doet me gelijk denken aan de geweldige uitspraak: "Was de Thai gisteren licht gekruid of pikant, dat merk je als je op de wc je ster verbrand!"
Ik denk jaar of 60. Alleenstaande vrouw....ze doet me denken aan de buurvrouw van Woody Harrelson in Kingpin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh, hoe oud was die persoon dat hij niet rijdt?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:06 schreef JayHovah het volgende:
Ik heb wel eens klanten in de werkplaats die heel veel kilometers rijden per jaar, ook wat oudere klanten die wat minder rijden....maar deze klant die vandaag voor APK kwam heeft afgelopen jaar precies 58 km gereden. En waarschijnlijk zijn al die km's door ons gereden omdat we de auto moesten ophalen vanwege een lege accu.
[..]
Thais is echt het lekkerste eten wat er is imo, en hoe heter hoe beter. Doet me gelijk denken aan de geweldige uitspraak: "Was de Thai gisteren licht gekruid of pikant, dat merk je als je op de wc je ster verbrand!"
Ik ben groot fan van Tjap Choi! En dan flink wat sambal badjak of brandal erdoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Groene curry mag ik graag eten en inderdaad, hoe heter, hoe beter.
Sambalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Tjap Choi! En dan flink wat sambal badjak of brandal erdoor.
Ik merk het al, met jou kan je altijd goed op een culinaire tocht gaan! Wat dat betreft zitten we op één lijn maatquote:
Lekker eten staat hoog in het vaandel hier in het verre zuiden des lands en gezelligheid staat ongeveer op dezelfde hoogte. Ik zou zeggen hijs de vlag, trek je baggy trainingsbroek aan en laat die tour de cuisine beginnen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik merk het al, met jou kan je altijd goed op een culinaire tocht gaan! Wat dat betreft zitten we op één lijn maat
Ik heb een paar jaar geleden een roadtrip gemaakt langs enkele Europese topsteden maar het culinaire toppunt was toch echt wel Donestia / San Sebastiàn! Achteraf steegjes in Barcelona, geadviseerd door lokale bewoners, waar echt de beste vispaella van Spanje geserveerd werd. Glasaaltjes in knoflook in Madrid, waar de lokale ober geen Engels sprak en alles met handen en voeten besteld moest wordenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:57 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Lekker eten staat hoog in het vaandel hier in het verre zuiden des lands en gezelligheid staat ongeveer op dezelfde hoogte. Ik zou zeggen hijs de vlag, trek je baggy trainingsbroek aan en laat die tour de cuisine beginnen!
Het échte leven.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:03 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar geleden een roadtrip gemaakt langs enkele Europese topsteden maar het culinaire toppunt was toch echt wel Donestia / San Sebastiàn! Achteraf steegjes in Barcelona, geadviseerd door lokale bewoners, waar echt de beste vispaella van Spanje geserveerd werd. Glasaaltjes in knoflook in Madrid, waar de lokale ober geen Engels sprak en alles met handen en voeten besteld moest worden.
In Nederland krijg je nergens zó pittig eten, maar dat maakt het er niet minder lekker op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Lemans24 het volgende:
San Sebastian is idd geweldig! Die pintxos...
Maar Thais 'hoe heter hoe beter' is oneetbaar hoor. Het verschil tussen heel heet in Nederland en heel heet in Thailand is enorm.
Eerder lekkerder. Massaman Curryquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
In Nederland krijg je nergens zó pittig eten, maar dat maakt het er niet minder lekker op.
Die pintxos iddquote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:15 schreef Lemans24 het volgende:
San Sebastian is idd geweldig! Die pintxos...
Maar Thais 'hoe heter hoe beter' is oneetbaar hoor. Het verschil tussen heel heet in Nederland en heel heet in Thailand is enorm.
Rare draak ben jij danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:17 schreef drakin het volgende:
Pittig bah, ik ben niet van pittig omdat je dan het echte eten niet meer proeft. Vind het alleen maar verdacht. Als je het zo sterk moet kruiden wat is er dan mis met het eten?
Moest ik even twee keer lezen en dacht dat jij iets anders bedoelde met je beurs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:37 schreef Waaghals het volgende:
Ik heb ook altijd pijn aan mijn beurs als ik bij Thaise geweest ben
Veel indo's smeren sambal ipv boter op de boterham. Gaat mij ook iets te ver, is ook slecht voor je darmen volgens mij. Op z'n tijd pittig eten is een welkome afwisselingquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:02 schreef wyccie het volgende:
Niks mis met lekker pittig eten, maar ik ken inderdaad ook mensen die overal en altijd standaard een extra kwak sambal of zout doorheen gooien zonder te proeven. Dan zijn je smaakpapillen gewoon verpest en eet je niet voor de smaak van het heerlijke voedsel. Zonde.
Ik ben er ook nog niet uit welke beurs hij bedoelt..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moest ik even twee keer lezen en dacht dat jij iets anders bedoelde met je beurs.
Heel pittig/gekruid etenis vooral niet zo goed voor de slokdarm en maag geloof ik. Ik hou er niet zo van, doe ook nooit zout op mijn eten enzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:22 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Veel indo's smeren sambal ipv boter op de boterham. Gaat mij ook iets te ver, is ook slecht voor je darmen volgens mij. Op z'n tijd pittig eten is een welkome afwisseling
Ook niet op frietjes?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heel pittig/gekruid etenis vooral niet zo goed voor de slokdarm en maag geloof ik. Ik hou er niet zo van, doe ook nooit zout op mijn eten enzo.
Vorige week zei je nog dat je het zo miste, en was je blij toen je weer wat werk hadquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
bah, morgen de hele dag werken... met een wagen die in 1 week al 2 keer met het zelfde probleem in de garage heeft gestaan... is het dan erg als ik stiekem een beetje hoop dat hij vanavond het weer het zelfde probleem krijgt
Oh ja dan wel idd, maar die maak ik nooit zelfquote:
Ja ben ik ook... maar het vooruitzicht om te mogen rijden in een auto waarbij in 1 week 2 keer de luchtvering gesprongen is en waarvan je weet dat het nog niet correct gemaakt is en maar op hoop van zegen dat het blijft zitten word gereden... Dat is geen geruststellend gevoel en dan heb ik liever een andere wagen morgen, maar dat gaat niet...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorige week zei je nog dat je het zo miste, en was je blij toen je weer wat werk had
Bak jij nooit friet...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ja dan wel idd, maar die maak ik nooit zelf
Ah tof. Ik heb alleen nog niet genoeg vertrouwen in mijn rijkunsten om op een circuit mee te doen. Daarnaast heb ik niet bepaald een sportmodel, al geloof ik niet dat dat veel uitmaakt. Toch bedanktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Pico, ik weet niet of je het interresant vind. Zondag is er in 1 van de omringende dorpen een classic TT plaats
http://www.overasselt-events.nl/
Ik dacht meer in de richting van... Als motorenthousiast...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah tof. Ik heb alleen nog niet genoeg vertrouwen in mijn rijkunsten om op een circuit mee te doen. Daarnaast heb ik niet bepaald een sportmodel, al geloof ik niet dat dat veel uitmaakt. Toch bedankt.
Enig idee wat er met je baan gaat gebeuren?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah tof. Ik heb alleen nog niet genoeg vertrouwen in mijn rijkunsten om op een circuit mee te doen. Daarnaast heb ik niet bepaald een sportmodel, al geloof ik niet dat dat veel uitmaakt. Toch bedankt.
Oh okee, ja dat is begrijpelijk. Maar duimen dat hij het uit zal houden dan!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ben ik ook... maar het vooruitzicht om te mogen rijden in een auto waarbij in 1 week 2 keer de luchtvering gesprongen is en waarvan je weet dat het nog niet correct gemaakt is en maar op hoop van zegen dat het blijft zitten word gereden... Dat is geen geruststellend gevoel en dan heb ik liever een andere wagen morgen, maar dat gaat niet...
Nee, nog nooit gedaanquote:
Oh het is een demo idd, ik las niet goed. Je hebt wel vaker van die circuitdagen waar je zelf mag crossen, daar doelde ik op. Neh, niet echt mijn ding denk ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de richting van... Als motorenthousiast...Niet om zelf mee te doen voor je
Nog steeds onzekerheid, we verwachten volgende week nieuws.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Enig idee wat er met je baan gaat gebeuren?
Daarom hoop ik stiekem al dat hij vanavond bij een andere collega weer stuk gaatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh okee, ja dat is begrijpelijk. Maar duimen dat hij het uit zal houden dan!
Ik ben best wel een alleseter, maar als je voor 2 moet koken en de ander is nog maar klein en wil niet pittig raak je eraan ontwent. En ik had en heb nooit een potje sambal in huis, vind dat niet echt wat toevoegen, liever direkt cayennepeper of chili in het eten.quote:
Voor welke gelegenheid is het?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat jammer als je de hele dag op je luie reet in een korte broek heb rond gehangen... dat je dan nu een 3delig pak aan moet...Maar ja
anderhalf uur rondrijden met een stel jongeren en in een rij staan bij een school
Altijd leuk
Voor een schoolgalaquote:
Andrei Rublev kwam ik ook met moeite door, die leek wel 35 uur te durenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Stalker al wat beter was dan Andrei Rublev
Volgens mij was dat stiekem ook zoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Andrei Rublev kwam ik ook met moeite door, die leek wel 35 uur te duren
Dit was pas mijn 2dequote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gelukkig is het de enige Tarkovsky waar ik dat bij heb
Je wilt mijn melkflessen niet zien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:56 schreef Lemans24 het volgende:
Zo, m'n benen hebben ook weer meer zon gezien dan in de hele periode november-mei bij elkaar.
Die werd een paar jaar geleden gedraaid hier in het park. Ik zat bij een vriend en we vroegen ons af hoe die film heette. Ik heb er een andere mening over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Voor een schoolgala![]()
The fall is echt een mooie film vind ik
Meningen verschillenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:00 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die werd een paar jaar geleden gedraaid hier in het park. Ik zat bij een vriend en we vroegen ons af hoe die film heette. Ik heb er een andere mening over.
Ja moet m mss nog een keer kijken. Zoveel gezopen alweer. Duvel kost hier maar 1,80.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Meningen verschillenIk vond het een mooi verhaal, veel mooie felle kleuren, mooie beelden. Maar jij mag en niks vinden
Welterusten schatje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen, ik ga slapen. De vraag staat nog open, Sands houdt er een oogje op. Als iemand een opstarter wil stellen is dat ook goed
nee, genoeg gedaan vandaag, vanavond blijf ik thuis, oftewel film aan + breiwerk + eten + fok en wat er nog meer voor handen of ogen is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Is iedereen lekker van het zonnetje aan het genieten?
Vanavond ben ik ook thuis, maar voordat het zover is moet ik eerst nog werken...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
nee, genoeg gedaan vandaag, vanavond blijf ik thuis, oftewel film aan + breiwerk + eten + fok en wat er nog meer voor handen of ogen is.
Gister heeft er een ander mee gereden. Vandaag heb ik hem en de vering heeft het voor als nog gehouden. Nog 1 ritje n dan is hij geslaagd. Hij had het vanmiddag alleen een moeilijk met de warmtequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:06 schreef drakin het volgende:
En nog problemen met de wagen gehad gister?
Dit word vandaag mijn 3de rit. Vanmiddag een rondrit met een vrijgezellenfeest, aansluitend een bruiloft in belgië en dan straks nog mensen van een kasteeltje naar een voorstelling brengen. Dat is om kwart over 7 klaar. Hoe ze weer in het kasteeltje komen weet ik nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef drakin het volgende:
1 ritje bestaat uit brengen en ophalen toch? of hoef je maar 1 van de 2 en hoelang ben je dan weg vanavond?
Dat zou zo maar kunnen. Mij maakt het niet uit. Nadat ik ze afgezet heb gaat ik lekker richting huis. Dat is ook nog anderhalf uur rijden...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef drakin het volgende:
misschien willen ze wel helemaal niet terug naar het kasteeltje of weten ze gewoon nu nog niet wanneer ze terug willen.
dat valt ook wel weer mee. Ik was in Maastricht en ik moest weer terug naar Molenhoek (3 dorpen verder dan Nijmegen)quote:
Was het eng?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Sorry ik had heel even een sociaal leven
Ik weet alleen Arnhem en Wijchen te vinden in die buurt, Molenhoek ken ik niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee. Ik was in Maastricht en ik moest weer terug naar Molenhoek (3 dorpen verder dan Nijmegen)
awwquote:
Molenhoek ligt op de zelfde afstand van Nijmegen als Wijchen alleen een andere kant op. Waar ken je Wijchen van? Toch niet de bekendste plek in gelderland...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet alleen Arnhem en Wijchen te vinden in die buurt, Molenhoek ken ik niet.
Ik woon er nou 3 jaar en ik weet waar het kerkje is, hoe ik de "stad" uit moet komen en waar de winkels zijn waar ik moet zijn... maar verderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:06 schreef drakin het volgende:
Is een vriendin van me getrouwd in het kasteeltje daar. En toch kende ik het plaatsje daarvoor ook al.
Haha die Dillon toch ook altijdquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik woon er nou 3 jaar en ik weet waar het kerkje is, hoe ik de "stad" uit moet komen en waar de winkels zijn waar ik moet zijn... maar verder
Die ken ik ook ja, maar die liggen dan ook op de route richting Nijmegenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:09 schreef drakin het volgende:
Ik weet dat er een trein af en toe stopt en de molen
Maar tis morgen zondag? Ik weet dat er vorige week koopzondag was, maar morgen is er volgens mij niet echt veel te doen...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:11 schreef drakin het volgende:
Dat is ook de goede kant uitNijmegen is een leuke plaats.
Misschien is dat wel een idee om morgen even naartoe te gaan, ik wil nog wat doen overdag morgen.
Bent er nog nooit geweest... maar misschien is dat omdat ik een nijmegenaar ben/was. Volgens mij ga je juist eerder naar een museum in een andere stad dan in je eigen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:16 schreef drakin het volgende:
Ik wil ook niet winkelen maar een leuk museum bezoeken ofzo en in Nijmegen heb je dat Valkhof museum.
Ik kom van de overkant van de Maas.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee. Ik was in Maastricht en ik moest weer terug naar Molenhoek (3 dorpen verder dan Nijmegen)
quote:
Hysteriequote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:19 schreef drakin het volgende:
Maar dat doe ik net zo goed in een andere stad, ik hou gewoon van histerie en musea en soms ook van modern gedinges.
Waar ben je nu woonachtig dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:21 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ben ik geboren. Woon er echter al jaren niet meer.
Ben er morgen weer in de buurt voor familiebezoek.
De donderdag van de vierdaagse moet je 's avonds naar Mook of Cuijk en dan kijken bij het proefleggen van de ponton brug. Dat vind ik altijd leukquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:21 schreef drakin het volgende:
O ja daar ben ik ook een keer geweest, helemaal vergeten Cuijk bestaat ook nog ja.
Niet? Ik dacht dat er een veolia treintje stopte...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
Maar dan is een logeeradres daar denk ik handiger en Cuijk heeft geen treinstation.
Wel een treinstation. Een boemeltje tussen Nijmegen en Roermond.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:24 schreef drakin het volgende:
Maar dan is een logeeradres daar denk ik handiger en Cuijk heeft geen treinstation.
Ik ben ook geen logeerder meer, ben veel te vervelend daarvoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan je ook geen logeer adres aanbiedenIk heb maar 1 bed/slaapkamer...
Ben je zo verwend?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben ook geen logeerder meer, ben veel te vervelend daarvoor.
o ja kijk weer een andere film, maar deze had ik ooit al eens gezien.quote:
it's complicatedquote:
Waarschijnlijk heb je dat zelf gedaan? Denk je ook niet?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:29 schreef drakin het volgende:
[..]
o ja kijk weer een andere film, maar deze had ik ooit al eens gezien.
uit 1993, fire in the sky
had hem in mijn zien (=watchlist) mapje staan, weet alleen niet hoe deze daar terecht is gekomen.
Vertel? Je maakt me nieuwsgierigquote:
Ik zet films wel als ik ze gezien over naar een andere schijf, misschien op 1 of andere manier andersom gedaan denk ik.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je dat zelf gedaan? Denk je ook niet?
it's too complicatedquote:
Je wil het gewoon niet vertellen dusquote:
Zo complicated is het idd ook weer nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je wil het gewoon niet vertellen dus
flauw flauw...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo complicated is het idd ook weer niet
De slowchat gaat hier altijd heel snel, te veel mensen zonder leven.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:39 schreef drakin het volgende:
vind jij, ik vind het trouwens voor een slowchat erg snel gaan momenteel.
Vind ik inderdaad...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:39 schreef drakin het volgende:
vind jij, ik vind het trouwens voor een slowchat erg snel gaan momenteel.
Spreek voor je zelfquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
De slowchat gaat hier altijd heel snel, te veel mensen zonder leven.
Er wordt anders soms bijna een uur lang niks gezegd. (en ik maar op f5 duwen)quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef Sands het volgende:
[..]
De slowchat gaat hier altijd heel snel, te veel mensen zonder leven.
Dat is alleen om je te pesten, dan gaan we expres over op de DMquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Er wordt anders soms bijna een uur lang niks gezegd. (en ik maar op f5 duwen)
F5 is niet nodig. Gewoon de update aanzetten en je ziet weer een post verschijnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Er wordt anders soms bijna een uur lang niks gezegd. (en ik maar op f5 duwen)
Bovenaan de pagina staat een update balk. Die van mij staat op 60 seconden en ik zie dus elke minuut een update verschijnen (als er iets nieuws is). Geldt ook voor de myAT.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:45 schreef drakin het volgende:
Ja dat heb ik ook gezien als ik heel soms even in een ander topic zit.
Alleen op een andere website werkt dat weer niet.
Velorama vond ik toen ik jong was en er met de basisschool heen ben geweest el grappig. Maar het zijn alleen maar oude fietsen... Wat is dat muzieum Wyc?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:39 schreef wyccie het volgende:
Drakin, het Muzieum is ook erg leuk. Die zit in het gebouw van de Stadsschouwburg (Keizer Karelplein). Wel de donkerervaring doen, behalve dat is er niet veel. Maar die is echt interessant.
Verder heb je ook nog Velorama en de Stratemakerstoren (zitten naast elkaar aan de Waalkade). Zelf nog nooit geweest.
Vrienden van me zijn gister geweest, die zeiden ook al dat hij zo goed was. Toch misschien wel jammer dat ik niet mee kon dan...quote:Op zondag 9 juni 2013 05:57 schreef ArtistA het volgende:
Heb niks met Star Trek, nooit gezien, nooit interesse in gehad. Heb de film gezien, into darkness, en oh my godga dat zien!
Zeer vermakelijke film, maar je moet er niet te lang over nadenken, zeker als Trekkie niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 05:57 schreef ArtistA het volgende:
Heb niks met Star Trek, nooit gezien, nooit interesse in gehad. Heb de film gezien, into darkness, en oh my godga dat zien!
ok, kun je er wel met je museumjaarkaart in?quote:Op zondag 9 juni 2013 00:39 schreef wyccie het volgende:
Drakin, het Muzieum is ook erg leuk. Die zit in het gebouw van de Stadsschouwburg (Keizer Karelplein). Wel de donkerervaring doen, behalve dat is er niet veel. Maar die is echt interessant.
Verder heb je ook nog Velorama en de Stratemakerstoren (zitten naast elkaar aan de Waalkade). Zelf nog nooit geweest.
van de site van Muzieumquote:Op zondag 9 juni 2013 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, kun je er wel met je museumjaarkaart in?
quote:Het muZIEum is nog niet aangesloten bij de Museumjaarkaart.
Ken je de site stumble upon al?quote:Op zondag 9 juni 2013 09:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Wauw... wat een mooie kunstwerken
http://www.themysteryworl(...)t-these-are-not.html
Ik had er nog nooit van gehoord. Jammer dat je je MOET inschrijven, maar verder is het een leuke sitequote:Op zondag 9 juni 2013 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ken je de site stumble upon al?
Kom je ook leuke dingen tegen, je voert je eigen interesse in, klikt op stumble en krijgt een willekeurige website in je interessegebied, kom je soms echt hele leuke dingen tegen:
http://www.stumbleupon.com/home
Dat was eerst nog niet zo, je kan niet om het inschrijven heen om even rond te kijken?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Jammer dat je je MOET inschrijven, maar verder is het een leuke site
Niet gevonden... En alleen inloggen met FB werkte ook niet. Maar ja heb me maar aangemeld en het is inderdaad een leuke site. Precies wat ik zochtquote:Op zondag 9 juni 2013 11:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was eerst nog niet zo, je kan niet om het inschrijven heen om even rond te kijken?
Maar niet zo goed als Lickitungquote:Op zondag 9 juni 2013 11:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik denk he dat zoidberg wel goed zou zijn in orale seks.
-edit-quote:Op zondag 9 juni 2013 11:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik denk he dat zoidberg wel goed zou zijn in orale seks.
quote:Op zondag 9 juni 2013 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar niet zo goed als Lickitung
[ afbeelding ]
Rare mensen inddquote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
TR gemaakt. Wat een aanstootgevende plaatjes zeg.
Jij doet maar.. een paar dagen zonder Fok! kan vast geen kwaad...quote:Op zondag 9 juni 2013 12:08 schreef Njosnavelin het volgende:
TR gemaakt. Wat een aanstootgevende plaatjes zeg.
Dat houdt FMT niet vol hoor, als jij er niet bent.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij doet maar.. een paar dagen zonder Fok! kan vast geen kwaad...
Ik ben bang, ik ook niet...quote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat houdt FMT niet vol hoor, als jij er niet bent.
Gezellie, veel plezier.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga es even bij me moeder op visite, misschien tot straks (als ik nog mag komen) en anders tot over een tijdje
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ben bang, ik ook niet...Dan moet ik maar continu films gaan kijken... anders is er geen vermaak voor me..
Topic report.quote:
Nee dat bedoelde ik ook. Maar heb dyon niet echt gerapporteerd hoor.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:20 schreef drakin het volgende:
er staat toch gewoon bij rapporteer deze post? waarom moet dan het verandert worden in TR zodat ik weer vragen moet gaan stellen. Of is het iets anders dan dat.
Iemand anders wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook. Maar heb dyon niet echt gerapporteerd hoor.
Maar goed dat Tombo niet in de buurt isquote:Op zondag 9 juni 2013 12:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik ook. Maar heb dyon niet echt gerapporteerd hoor.
wat heb ik nou weer gedaan dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar eigenlijk gaat het alleen om de post van dyon en die van iranmeneer
het plaatje staat er anders nog steeds hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 12:24 schreef Mike het volgende:
[..]
Iemand anders wel.![]()
Het lijkt me logisch dat je dit soort plaatjes hier gewoon niet post, want daar kan FOK! ontzettende problemen mee krijgen (zoals ook al eerder is gebeurd). Dus gewoon niet doen.
Hm waaghals had een keer een screenshot in fmt gezet waar een blote boezem op te zien was, hij kreeg toen een ban van 1 dag geloof ik. Maar ik weet niet of dit plaatje even erg was..quote:Op zondag 9 juni 2013 12:24 schreef drakin het volgende:
Maar hij vroeg erom en dan zou ik dat juist wel doen, dus dan wil ik ook weten of hij daarom verbannen kan worden.
Ergerquote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm waaghals had een keer een screenshot in fmt gezet waar een blote boezem op te zien was, hij kreeg toen een ban van 1 dag geloof ik. Maar ik weet niet of dit plaatje even erg was..
Ik postte eens per ongeluk een vrouw met een gephotoshopte vagina op haar mond en toen werd ik twee dagen gebandquote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm waaghals had een keer een screenshot in fmt gezet waar een blote boezem op te zien was, hij kreeg toen een ban van 1 dag geloof ik. Maar ik weet niet of dit plaatje even erg was..
hij is wel aanstootgevend jaquote:
Per ongeluk?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik postte eens per ongeluk een vrouw met een gephotoshopte vagina op haar mond en toen werd ik twee dagen geband
quote:Op zondag 9 juni 2013 12:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik postte eens per ongeluk een vrouw met een gephotoshopte vagina op haar mond en toen werd ik twee dagen geband
Dat bedoel ikquote:
jah ik had niet goed gekeken en dacht dat het een plastic ding was wat ze op haar mond had geplaktquote:
Teleurgesteld?quote:
En bedankt... zal nog eens aardig tegen je zijn...quote:
Dat Zoidberg plaatje heeft me verpestquote:Op zondag 9 juni 2013 13:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En bedankt... zal nog eens aardig tegen je zijn...
Welke spanning & sensatie?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef wyccie het volgende:
Verdeurie, alle spanning en sensatie gemist.
Drakin, het Muzieum gaat over zien en niet zien. Het is jammer dat de MJK niet geldig is, want die 'rondleiding' is best duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |