Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Niet helemaal. Door het opgeven aan de belastingdienst, wordt de huurtoeslag nog steeds alleen op mijn salaris gebaseerd en loop ik niet het risico dat ik die van het hele jaar moet terugbetalen. Maar mogelijk dus wel voor de maanden dat er een onderhuurder in zat.quote:
Ga je dan eindelijk wel meeten?quote:
Alleen vrouwen, dus jij mag komen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, misschien bak ik wel een cake met vijl.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Nou, misschien bak ik wel een cake met vijl.
zien? En zo ja, welke film zie je?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens een leuke film aan het zien en tegelijk aan het soort van breien/punniken.
Zelfs voor mij moet dat genoeg zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
verdorie, waarom heb ik maar 24 snacks in de frituur gegooid
Je bedoelt haken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens een leuke film aan het zien en tegelijk aan het soort van breien/punniken.
ik val niet over een mini buikje... ik heb beaamd, maar niet opgemerkt. Vrouwen met een buikje zijn sexyquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs voor mij moet dat genoeg zijn.
En dan over een minibuikje vallen.
Nee geen haken, het heet een knitting loom.quote:
Je vond haar toch niet charmant op de foto staan? Je had het over de buik en het randje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
ik val niet over een mini buikje... ik heb beaamd, maar niet opgemerkt. Vrouwen met een buikje zijn sexy![]()
Ik had het inderdaad over dat randje. Het buikje staat d'r goed, maar tis jammer dat er zo'n randje zat alsof d'r broek te strak zatquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je vond haar toch niet charmant op de foto staan? Je had het over de buik en het randje.
Ah, die heb ik ooit geleend van een oud-collega.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:22 schreef drakin het volgende:
Nee geen haken, het heet een knitting loom.
Dat is toch schaduw?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had het inderdaad over dat randje. Het buikje staat d'r goed, maar tis jammer dat er zo'n randje zat alsof d'r broek te strak zat
Nou je het zegt, daar had ik inderdaad laatst nog last van...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is toch schaduw?![]()
Panty's laten ook altijd een lelijke rand achter.
ja, datquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:34 schreef drakin het volgende:
Nee, op de mobiel typ ik niet zo'n lang verhaal en lukt het me ook niet tegelijk een film te zien. Hoezo? Mis je wat interpunctie?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb ooit geprobeerd te breien... Alleen was de sjaal die ik aan het maken was wat apart... Ik begon met 20 steken en dan had ik er opeens 30 en dan weer 15 en zo ging het heen en weer...
Jij bent niet de enigequote:Op donderdag 6 juni 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb ooit geprobeerd te breien... Alleen was de sjaal die ik aan het maken was wat apart... Ik begon met 20 steken en dan had ik er opeens 30 en dan weer 15 en zo ging het heen en weer...
Gescheiden ouders, een moeder die vroeger alleen maar aan het breien was en verveling... dus ja, dan ga je ook maar proberen hequote:
Ik ben niet zo groot, dus dat gaat me vast wel lukken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
Zijn ook net te kort om je oog mee uit te steken.
Laten we het uit proberen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot, dus dat gaat me vast wel lukken.
Op de vrije school leren zowel jongens als meiden breien, en het is uitgevonden door mannen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gescheiden ouders, een moeder die vroeger alleen maar aan het breien was en verveling... dus ja, dan ga je ook maar proberen he
Wij moesten dat op de basisschool ook doen en figuurzagen en nog meer van die dingenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de vrije school leren zowel jongens als meiden breien, en het is uitgevonden door mannen.
Zo klein een film kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:52 schreef drakin het volgende:
Even snel een foto ervan gemaakt:
[ link | afbeelding ]
Hoofdlettergebruik.quote:
Wat voor een tvquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:55 schreef drakin het volgende:
Ja verschrikkelijk he? En dat terwijl ik net een nieuwe tv heb
Deze rol zpagetti zonder h is idd dunner, de zwarte die ik heb is weer wat dikker, daar wil ik het liefst een rokje van maken, maar ik denk niet dat er zulke grote looms bestaan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoofdlettergebruik.
Drakin, dat lijkt wel dunnere Zpagetti dan ik heb. Ik heb een paar klossen van Hoooked, maar de Blokker heeft ook een eigen soort. Is dst wat jij hebt?
Vriendinnen willen het leren, dus ik ga nog een keer een workshop geven.
quote:
Ja, lekker op een bureaustoel naar een schermpje staren dat 2,5 keer zo klein is als mijn dikkekonttv.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Dan kun je inderdaad beter films op je monitor kijken...
Het is zowaar nog 20,5 graden bij mij. Voor het eerst, na zonsondergang!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis zo vies warm op mijn slaapkamer,dat ik bijna met de balkondeur open zou gaan slapen..
Als ik toch moest kiezen tussen scherp films kijken op een kleiner scherm of relaxed op de bank in slechte kwaliteit. Dan zou ik voor het kleinere schermgaanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lekker op een bureaustoel naar een schermpje staren dat 2,5 keer zo klein is als mijn dikkekonttv.
Ik zou vanuit mijn bed kunnen kijkenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, lekker op een bureaustoel naar een schermpje staren dat 2,5 keer zo klein is als mijn dikkekonttv.
De thermometer geeft 24,5 aan opmijn slaapkamerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het is zowaar nog 20,5 graden bij mij. Voor het eerst, na zonsondergang!
Geen problemen mee. Ik voel ze bijna nooit jeukenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:16 schreef wyccie het volgende:
Pas op voor de muggen dan. Ik was dinsdag maar een half uurtje aan het sporten buiten. Terwijl ik 75% van de tijd in beweging was ben ik toch twee keer gestoken.
Welke?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:14 schreef drakin het volgende:
Als je weken op de bank hebt moeten zitten is dat wel even lekker voor de niet te moeilijke films.
Het beeld + geluid is op de dikkekonttv wel weer mooier dan een film erbij aan in het hoekje op de monitor.
Heb ook alweer een andere film in dat hoekje, maar die ga ik vanavond niet meer uitkijken.
Dat heb ik alleen als het buiten 30 graden of warmer is. En dan nog alleen overdag. Erg koel huis, dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De thermometer geeft 24,5 aan opmijn slaapkamer
1 uit 1979quote:
Ja, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:
Mijn beeldbuis voldoet prima, het is geen onscherp beeld of zo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik toch moest kiezen tussen scherp films kijken op een kleiner scherm of relaxed op de bank in slechte kwaliteit. Dan zou ik voor het kleinere schermgaan
Muziek weet ik niet. Heb van de week 2cd‘s gedowload. 1 in stereo en 1 in DTS. Kijken of ik verschil merkquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn beeldbuis voldoet prima, het is geen onscherp beeld of zo.
Een slechte film wordt echt niet beter door een platte tv. En een goede film blijft goed, ook bij een dikke tv.
Zo kijk ik tenminste naar films. Dat heb ik ook bij muziek. Het verschil tussen een Dolby surround en niet surround boeit mij ook niet.
Scheelt me ook veel geld omdat ik dat nieuwe niet hoef te kopen.
Daar zit wat in...quote:
Deze keek niet prettig op het kleine scherm, dus uitgezet, ik heb bijna tien minuten van apocalypse now gezien.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een stuk duidelijker
Na het weekend kan ik er ook wel een gebruiken. Voeten en benen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Is er hier iemand goed in het geven van masages? Het liefst 1 van de dames natuurlijk...
Okquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na het weekend kan ik er ook wel een gebruiken. Voeten en benen.
1 wat ga je het weekend doen? Heb je dan je halve marathon?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Na het weekend kan ik er ook wel een gebruiken. Voeten en benen.
Moet je wel minstens kind hebben...quote:
Wat is het praktische verschil met een gewone?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:39 schreef drakin het volgende:
Goed niet, maar kan het wel. Volgende week doe ik zelfs een cursus Holos massage
Wat is een lange wandeling voor jou?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga geen massages geven, geen verstand van. Ik scheur vast een pees af.
De halve marathon is pas in het najaar. Ik twijfel of ik dit weekend twee dagen ga wandelen of een lange doe.
OK, dat zijn wandelingen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:57 schreef wyccie het volgende:
Ik zat aan een van 40 te denken of twee van 20.
Ik durfde het niet in Thailand, ze zeggen dat ze je botten kraken. Vind ik eng.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb eens een Thaise massage gehad. Ze gaan dan op je staan en masseren je beurs, maar dat is echt lekker.
Lekker zweven toch? Maar ik weet pas meer erover na de cursus, kreeg een aanbieding en ik wil eens uitproberen om massages te geven hoe dat is. Heb nu 1 cursus thaise massage gevolgt maar dat is niet helemaal wat ik prettig vind om te doen en nu probeer ik dit. Ik wil ook nog een stoelmassage leren geven. Maar nog geen leuke workshop gevonden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is het praktische verschil met een gewone?
Ik lees op een site (die overigens beweert niet zweverig te zijn, maar alles wat ik heb gelezen is juist zweverig) niet echt wat tijdens zo'n massage gedaan wordt.
Dat doen ze inderdaad. De eerste keer wist ik er niks van en ging het goed. De tweede keer deed ik onbewust mee en toen lukte het niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:58 schreef Lemans24 het volgende:
Ik durfde het niet in Thailand, ze zeggen dat ze je botten kraken. Vind ik eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |