bron: BELGAquote:De Franse militant die woensdag in Parijs door een groep skinheads hard werd aangepakt en hersendood verklaard werd, is donderdag overleden. De politie rekende zeven mensen in, onder wie de vermoedelijke dader van de dodelijke slag.
Clément Méric, amper 18 jaar, werd woensdagavond rond 18 uur aangevallen in Parijs aan het treinstation Saint-Lazare nadat hij ruzie kreeg met enkele skinheads. Een groep van drie tot vijf skinheads zou op de jongen beginnen slaan zijn met boksbeugels. Toen ze de ernst van hun daden inzagen, namen ze de benen.
Het slachtoffer werd woensdagavond door de dokters hersendood verklaard en overleed in de loop van de dag.
De politie rekende al snel zeven mensen in, onder wie de vermoedelijke dader van de dodelijke slag. De twintiger staat bekend als een skinhead, maar zegt volgens de politie niet de bedoeling te hebben gehad het slachtoffer te doden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
dit zegt al genoeg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef Prospos het volgende:
Moord en racisme zijn niet goed te praten maar
Ah. Iemand die parijs eens zou moeten bezoekenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit zegt al genoeg.
ben je wel helemaal goed bij je hoofd?
En dan? Dan begrijp ik opeens wel waarom mensen racistisch zijn en waarom ze anderen vermoorden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:31 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ah. Iemand die parijs eens zou moeten bezoeken
vooroordelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:
Nah extremisten die extremisten doden. Ik juich het toe.
Hoezo?quote:
Kom kom, extremisten? Het was geen gestoorde anarchist ofzo, gewoon een lid van 'de linkse partij'.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef bijdehand het volgende:
Nah extremisten die extremisten doden. Ik juich het toe.
ze zullen toch niet vanuit Jamaica naar parijs gegaan zijn om extreem te worden en andere extremen aan te pakken?quote:
Weet je ook welke?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Kom kom, extremisten? Het was geen gestoorde anarchist ofzo, gewoon een lid van 'de linkse partij'.
Ja. Parti de Gauche, geen geheim ofzo. Zou niet mijn partij van keuze zijn, maar extremisten? Mwoaquote:
Nee hoor. Misschien kan je inzien dat daar al heel lang grote problemen zijn en een laatste druppel zit er wel in.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan? Dan begrijp ik opeens wel waarom mensen racistisch zijn en waarom ze anderen vermoorden?
Die partij is toch wel extreem. Net als die antifa hier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja. Parti de Gauche, geen geheim ofzo. Zou niet mijn partij van keuze zijn, maar extremisten? Mwoa
De antifaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die partij is toch wel extreem. Net als die antifa hier.
Ja, ze willen racisme bestrijden met facsisme.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De antifa![]()
Elke keer als extreem rechts een optocht houdt een grotere anti-demonstratie houden die compleet uit de hand loopt van hun kant.Ipv gewoon de boel te negeren.
Wie? De antifa? of heb je het nu over rechts?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, ze willen racisme bestrijden met facsisme.
De antifa ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wie? De antifa? of heb je het nu over rechts?
Oh ja, zoiets noemt men ook wel een tommetje, geloof ik.quote:De Franse militant die woensdag in Parijs door een groep skinheads hard werd aangepakt
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je bent maar zo'n 3 uur te laat met dit topic.
NWS / Extreem-rechtse terreurdaad in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |