PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Ga je me nu kut noemen? Sjonge jonge wat een haat weerquote:
Ja nogal jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De zwakke plek van Jong Oranje wordt zo wel pijnlijk duidelijk
De Feyenoorders.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De zwakke plek van Jong Oranje wordt zo wel pijnlijk duidelijk
Nee helemaal niet zelfsquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:55 schreef zerokil het volgende:
[..]
Gek team man!
Geen last van handicap of iets in die trant?
Samen met Bonevacia noemden we hen bij NAC "de rappertjes"...en dat was niet positief bedoeldquote:
okquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Samen met Bonevacia noemden we hen bij NAC "de rappertjes"...en dat was niet positief bedoeld
Hoeveel packs heb je geopend?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:57 schreef Maver24 het volgende:
ik zie de 2-2 ook nog wel vallen , hoop het niet hoor
En dan krijgt ie MOTM Insignequote:
Hoef ik niet te wetenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan krijgt ie MOTM Insigne
Kun je niet ff kijken in de webapp hoeveel in totaal?
Maar wij welquote:
Nee hij staat Standby snapje xd grgrquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef dion_v_k het volgende:
Strootman neemt nog niet eens de moeite meer om achter Holtby aan te rennen
Wel gebruikelijk in Duitsland bij die grote clubs volgens mij. Toen wij een keer naar Schalke wilden gaan moesten we ook 8 maanden ervoor al kaarten regelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle kaartjes voor alle Bundesliga wedstrijden van Bayern komend seizoen zijn al verkocht, wtf
Spaarlampje hihahoquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee hij staat Standby snapje xd grgr
Crazyquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel gebruikelijk in Duitsland bij die grote clubs volgens mij. Toen wij een keer naar Schalke wilden gaan moesten we ook 8 maanden ervoor al kaarten regelen.
quote:
Dit ziet er op papier echt heel dom uitquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ldj is ook geen schim van wat hij bij twente was
Oj vandaag ook nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
Ldj is ook geen schim van wat hij bij twente was
ok. maar je bent veel te jong daarvoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik deed dus net minecraft kwam ze zus kijken en ik had brazzers open staan op internet
Zet die gek van een Niangollan er niet in en zet Vidal erinquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme, dit gaat natuurlijk helemaal niet lukken met 9 chem..![]()
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/player/4393 op CB danquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Godverdomme, dit gaat natuurlijk helemaal niet lukken met 9 chem..![]()
[ afbeelding ]
En toen wou ze het naspelen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik deed dus net minecraft kwam ze zus kijken en ik had brazzers open staan op internet
Die kut tie is er weer, altijd die tiequote:
*hijquote:
Hij maakt zijn status als SMLENO-speler wel waar omdat hij nooit oplet hahahaquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij is echt bizar slecht vandaag zeg..de tering.
Dit zie je toch aankomen joh, niet zo huilen. En die holtby is gewoon de beste man op het veld vandaag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ga jij anders ff lekker naar fok.de
goeie goeiequote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij maakt zijn status als SMLENO-speler wel waar omdat hij nooit oplet hahaha
Heeft die het afgelopen jaar sowieso meegedaan bij de spurs? Heb hem bijna niet gezien?quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef ThadCastle het volgende:
Holtby die gast staat me echt niet aan.
De vrij speelt helaas al een hele tijd slecht. Maakt best wel wat cruciale fouten. Lijkt af en toe zelfs alsof hij er niet van leert.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij is echt bizar slecht vandaag zeg..de tering.
Maher was het eerste uur de beste man..daarna nam Holtby het wel over. Vond Isco veruit de beste speler vandaag in ieder geval.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit zie je toch aankomen joh, niet zo huilen. En die holtby is gewoon de beste man op het veld vandaag.
Jij vindt het blijkbaar nogal leuk en grappigquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dit zie je toch aankomen joh, niet zo huilen. En die holtby is gewoon de beste man op het veld vandaag.
Thanks, hidden gem.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/4393 op CB dan
Of een Italiaan of Napoli gozer op CDM
De vrij is toch ook geen killer. Klein menneke en zijn kop is niet echt angstaanjagend. En dan wil Feyenoord Martins Indi verkopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De vrij speelt helaas al een hele tijd slecht. Maakt best wel wat cruciale fouten. Lijkt af en toe zelfs alsof hij er niet van leert.
Mathijsen speelt bij Feyenoord dan wel weer goed. Compenseert vaak ook voor de fouten van de vrij.
Hopelijk krijgt Isco een MOTMquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maher was het eerste uur de beste man..daarna nam Holtby het wel over. Vond Isco veruit de beste speler vandaag in ieder geval.
Was een garpje. Vind Blind ook vrij matig vandaag..veel foute passes voor zijn doen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van Rhijn ook niet. Blind gewoon redelijk
Kleinquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vrij is toch ook geen killer. Klein menneke en zijn kop is niet echt angstaanjagend. En dan wil Feyenoord Martins Indi verkopen
1.89 hoor (sorry dat ik me er weer mee bemoei) maar je wordt inderdaad niet echt bang als je tegen hem moet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De vrij is toch ook geen killer. Klein menneke en zijn kop is niet echt angstaanjagend. En dan wil Feyenoord Martins Indi verkopen
Volgens mij ook vooral om het rechtspoot en linkspoot principe. Linkspoot heb je Mathijsen en de vrij is een rechtspoot. Daarnaast heb je BMI die links is en Kongolo die ook links is.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat hij kleiner wasquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1.89 hoor (sorry dat ik me er weer mee bemoei) maar je wordt inderdaad niet echt bang als je tegen hem moet.
Jawel heb hem in een van de topwedstrijden zien invallen toen bakte hij er niks van. Heel actief en veel om de bal vragen maar alleen maar mongol schoten en bal verlies. Ik verwacht wen Motm holtby als er van deze wedstrijd een komt want bplquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft die het afgelopen jaar sowieso meegedaan bij de spurs? Heb hem bijna niet gezien?
Naja buiten dat hij dus groter is als dat ik dacht, is dit dus wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
Het is wel een mietje idd. Te lief voor betaald voetbal eigenlijk..zeker voor een CB
Snap ik ook niet, maar het niet zo dat BMI heel goed speelt. Dekt vaak aan de verkeerde kant waardoor de spits makkelijk wegdraaide.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja of niet, die kopbal naar niks net ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, waar is de Luukinho van Twente gebleven?
Is net gewisseldquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
Maher is ook in de kleedkamee gebleven of wat?
Zo goed is Le Roy nou ook weer niet hoor, ghequote:
Nee joh, is net ingevallenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een MOTM Fer zou wel heel leuk zijn, maar zal wel niet
Waarom niet ?, hij maakt waarschijnlijk de winnende tegen duitslandquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een MOTM Fer zou wel heel leuk zijn, maar zal wel niet
Echt luxeproblemen ja..wel veel verschillende types, dus dat is wel handigquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
Bij dit Oranje moet je ook standaard 2 middenvelders wisselen alleen maar beesten
Hij is niet zo snel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
Hee jozef kut, gooit die turbo d'r is op dan
Dat maakt natuurlijk niet uit voor een MOTM, dat kan ook degene zijn die de winnende maaktquote:
Strootman Fer en Van Ginkel heb je wel echt een beestenmiddenveld qua werken, alleen niet zoveel creativiteitquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt luxeproblemen ja..wel veel verschillende types, dus dat is wel handig
Bij zowel Spanje als NL maakte een invaller de winnende #durftehopenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit voor een MOTM, dat kan ook degene zijn die de winnende maaktMaar zal wel een Spanjool worden
Ja dat sowiesoquote:
of gewoon 2 stuks, gisteren was er maar 1tje omdat bij de andere wedstrijd het gelijk was geworden,quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk niet uit voor een MOTM, dat kan ook degene zijn die de winnende maaktMaar zal wel een Spanjool worden
Ohja kan ook. Dit zijn verder toch niet echt interessante spelers voor de meeste FUTers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
of gewoon 2 stuks, gisteren was er maar 1tje omdat bij de andere wedstrijd het gelijk was geworden,
Ik wist dat je daar iets over ging zeggen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ohja kan ook. Dit zijn verder toch niet echt interessante spelers voor de meeste FUTers.
Btw die de boer die Depay weer gaat afvallen
Hij noemt nou eenmaal altijd ajacieden positief en PSVers en Feyenoorders negatief, bij SV en nu weer (al is dat van De Vrij nu wel terechtquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist dat je daar iets over ging zeggen.
Voor alle kijkers is het kut als SBS de rechten heeft. Het is gewoon flut vergeleken bij de NOS en bij ELquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat heeft SBS nou weer voor mongool naar Israel gestuurd?
Die woont daar gewoonquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat heeft SBS nou weer voor mongool naar Israel gestuurd?
Zelfs RTL is beter op donderdagavond met de Europa League.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor alle kijkers is het kut als SBS de rechten heeft. Het is gewoon flut vergeleken bij de NOS en bij EL
quote:
¿quote:
Had zin om dat te posten. Staat uiteraard los van die onzin die er uit het toetsenbord van zerokil komt.quote:
1 pack is genoeg denk ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Maver pullt morgen 3 packs, en heeft 'm binnen.
Maar op beiden was die reactie van mij van toepassingquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had zin om dat te posten. Staat uiteraard los van die onzin die er uit het toetsenbord van zerokil komt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
Hebben we trouwens geen beter rechtsbuiten dan Jozefzoon?
Ik moest hardop lachen om Hart van Israelquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Hidde van Warmerdam doet waarschijnlijk normaal bijdrages voor Hart van Israel (met updates over de laatste Palestijnse stenenwerpers), en moet nu ineens voetbalinterviews doen
Uitstekelbaars.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar op beiden was die reactie van mij van toepassing
Maar oke Tim verder alles goed?
zerokil wat een kut username heb ik ook, waarom doen ze niet aan naamsveranderingen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had zin om dat te posten. Staat uiteraard los van die onzin die er uit het toetsenbord van zerokil komt.
Gewoon nieuwe account maken. Heeft GJE ook gedaan en onder de naam Tbakkert wordt hij meer geaccepteerd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
zerokil wat een kut username heb ik ook, waarom doen ze niet aan naamsveranderingen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe account maken. Heeft GJE ook gedaan en onder de naam Tbakkert wordt hij meer geaccepteerd.
Leroy Ferry Mingelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk de hele tijd dat ik naar Ferry Mingelen zit te kijken met dat kapsel van Ronald
Ben je aan de drugs?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker Josefzoon
HAHA SNAPJE SNAPJE XD XD GRGR
quote:
De zoon van Jozef jonge, dat is Jezus XD XDquote:
Ik vond hem ook wel grappig, maar ja..als jij zo doet tegen mij..quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De zoon van Jozef jonge, dat is Jezus XD XD
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel grappig, maar ja..als jij zo doet tegen mij..
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
sorry sorry egt sorry stond nog ingelogd in de bieb maar nu ben ik (timmy) het weer
quote:
Haha Jozefzoon Aka Jezus staat erachter xdquote:
Dat is wel toevalligquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha Jozefzoon Aka Jezus staat erachter xd
Ja nou issie wel heel toepasselijkquote:
Verschrikkelijk interview zegquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha Cor Pot steekt zichzelf ff een veer in zijn reet
Ik hoop dat Bloem er dadelijk wat van zegt als Cor een wandeling maakt door de tuinquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk interview zeg
Douschka zal zich wel schamen voor haar vader.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bloem er dadelijk wat van zegt als Cor een wandeling maakt door de tuin
Ik moet er altijd zo hard om lachen en tegelijkertijd schaam ik me dood dat ik erom moet lachenquote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Koert Westerman met zijn kutgrapjes![]()
Echt een van de lelijkste mensen die ik ooit op tv iets heb zien presenteren trouwens
Hij gaat wel vaak tekeer met Ancilla in Betweters. Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
Koert Westerman met zijn kutgrapjes![]()
Echt een van de lelijkste mensen die ik ooit op tv iets heb zien presenteren trouwens
Waarom Hernandez? Die is absoluut niet nodig?quote:
Die heb ik ook niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom Hernanes? Die is absoluut niet nodig?
DIE STAAT ER OOK NIET INquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom Hernanes? Die is absoluut niet nodig?
quote:
NEE SORRY BEDOELDE HERNANDEZ SORRY SORRYquote:
Vorig jaar was die man echt bizar goed..beetje de Muriel van nu maar dan met een ziek overpowerede curveshot er nog bij. Dit jaar zie ik hem echt nooit..quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
NEE SORRY BEDOELDE HERNANDEZ SORRY SORRY
Dit dusquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar was die man echt bizar goed..beetje de Muriel van nu maar dan met een ziek overpowerede curveshot er nog bij. Dit jaar zie ik hem echt nooit..
Ik was dinsdag geweest en dat viel me ook op.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
die nieuwe fast to furiouslandingsbaan van 100 miljoen miljard kilometer
ja zeker, nog best goed voor zo'n hersenloze actiefilmquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was dinsdag geweest en dat viel me ook op.![]()
Verder wel een vermakelijke film.
Die Dwayne Johnson trouwensquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja zeker, nog best goed voor zo'n hersenloze actiefilmgrappig ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziek jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die Dwayne Johnson trouwens![]()
![]()
Die gast is me toch een partij breed en heeft fucking dikke armen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:21 schreef Vijf_voor het volgende:
Doet EA nog wat leuks met het EK?motm dagelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Fer vandaagquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:36 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Vet, hopelijk nog wat leuke Nederlanders. Van Ginkel ofzo
Lekkerquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef Topiek het volgende:
Heerlijk doelpunt van Balotelli:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158323197
lekker dan !!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:40 schreef Topiek het volgende:
Heerlijk doelpunt van Balotelli:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158323197
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Reemi was dat trouwens echt zo van die extra bezoekers na mijn video ?
Ik had dus bijna precies hetzelfde elftal, liep voor geen meter, veels te verdedigende opstelling en ibra is beter in een 2 spitsen systeemquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Reemi was dat trouwens echt zo van die extra bezoekers na mijn video ?
hoeveel gold packs heb jij geopend ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had dus bijna precies hetzelfde elftal, liep voor geen meter, veels te verdedigende opstelling en ibra is beter in een 2 spitsen systeem
heb ik al eerder gezegd, dat hoef ik niet te weten,quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
hoeveel gold packs heb jij geopend ?
Sta je dan met je goede gedrag....quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik wil wel maar de rest seems to be gone.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb ik al eerder gezegd, dat hoef ik niet te weten,
Di Natale en Balotelli nif combiquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:58 schreef Maver24 het volgende:
al die Serie A TOTS zijn flink duurder geworden en dan met name Di Natale en Balotelli (100k gestegen)
Ik vind Ibra juist veel beter met 2 wingers ernaast.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik had dus bijna precies hetzelfde elftal, liep voor geen meter, veels te verdedigende opstelling en ibra is beter in een 2 spitsen systeem
Die willen naar een lagere divisiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van die bronze teams met bijna 0 chemistry die meteen leaven bij het begin van een wedstrijd?
Maar in 451 zijn die wingers geen wingers maar meer verdedigende middenvelders, zo ver staan ze naar achteren toe en je moet ze echt naar voren schreeuwen zowat, heel irritantquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind Ibra juist veel beter met 2 wingers ernaast.
Je bent gewoon slechtquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:19 schreef Topiek het volgende:
Na de eerste wedstrijd valt Aguëro me tegen
Zij vernaaien mijn contracts. En dat zij mij ff die win gunnen danquote:
ik wil welquote:
Kijk dan tenminste even voor ons!quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb ik al eerder gezegd, dat hoef ik niet te weten,
Dat zou echt vet zijnquote:
Ja volgens mij ligt dat aan de servers. Die dubbele redding van Frey was wel sickquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:25 schreef Tim86 het volgende:
Goed gespeeld , maar die lag was echt onbespeelbaar gewoon![]()
Die 1-1 van jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freyquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ligt dat aan de servers. Die dubbele redding van Frey was wel sick
Ja, snap er ook weinig van. Verneukte de wedstrijd wel compleet..zonde. Die redding was echt belachelijk ja. En door die lag nam Fer daarna de bal aan ipv hem direct in het lege doel te schietenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:27 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ligt dat aan de servers. Die dubbele redding van Frey was wel sick
LM lijkt me niet de beste positie voor Insignequote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:32 schreef Maver24 het volgende:
ik weet al wat ik ga doen, ik ga Insigne in me ligue 1 team neerzetten, toch maar 352 dan met Chiellini en De Rossi,
Bij Barca gaat hij op dit moment toch niet spelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
Deulofeu wordt waarschijnlijk verhuurd aan Sevilla om Navas te vervangen.
Daar gaat het laatste beetje hoop dat hij misschien naar Ajax zou komen![]()
Was ook niet echt realistisch maargoed..
maakt me niet uit, hij heeft turbo en dus rennen als een malle langs de lijnquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:33 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
LM lijkt me niet de beste positie voor Insigne
Maak een 4-3-3 team!
Lekker Cuenca kopen die nog maanden geblesseerd is, klinkt logischquote:
Toch zie ik Cuenca graag komenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker Cuenca kopen die nog maanden geblesseerd is, klinkt logischEn hoe graag ik ook zou willen komt Afellay niet terug
Toen Cuenca geblesseerd was liet hij nog meer zien dan Boerrigterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Toch zie ik Cuenca graag komen![]()
Heeft in die paar wedstrijden meer laten zien dan Boerrigter en Babel bij elkaar.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toen Cuenca geblesseerd was liet hij nog meer zien dan Boerrigter
Niks over MOTM..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 01:00:07Happy Hour! 6-7pm PT (2-3am UK). Gold Players Premium 25K packs. @lequipe Ligue 1 #TOTS IFs currently available. #FUT reageer retweet
nee precies, waarom denk ik dat er geen één komt, dat zou wel naaiend wezen van EAquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:01 schreef Tim86 het volgende:
Niks over MOTM..twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 07-06-2013 om 01:00:07Happy Hour! 6-7pm PT (2-3am UK). Gold Players Premium 25K packs. @lequipe Ligue 1 #TOTS IFs currently available. #FUT reageer retweet
quote:
Onzin. Cuenca is een absolute "miskoop" geweest en heeft niets toegevoegd aan Ajax.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Toen Cuenca geblesseerd was liet hij nog meer zien dan Boerrigter
JIJ OOK NIET TERING JONG. VIEZE VUILE KUT HOMO !quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Onzin. Cuenca is een absolute "miskoop" geweest en heeft niets toegevoegd aan Ajax.
Vroeg terug zegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JIJ OOK NIET TERING JONG. VIEZE VUILE KUT HOMO !
Rustig blijven ademen he, drink anders wat waterquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:17 schreef Kamikazie het volgende:
Mjaaa ik kon niet te lang zonder FOK natuurlijk he !!
Ik hoop dat jij rustig kan blijven ademen. Als je mijn six pack straks op je scherm ziet !!!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rustig blijven ademen he, drink anders wat water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
Dat krijg ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:23 schreef Lindgren. het volgende:
ekkes refreshen en het werkt welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hihiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
JIJ OOK NIET TERING JONG. VIEZE VUILE KUT HOMO !
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Einde van werkdag.![]()
Onderdelen waren binnen maar de verkeerde versie.![]()
3GB aan firmware upgrades downloaden over een lijn van 50~100Kb/s
Nee, had woensdag dienst tot 2300, ongeveer 2330 thuis, en mocht donderdag om 6 uur weer richting de zaak. Weinig geslapen, dus lag er om half 9 gisterenavond alweer in. Even bijslapenquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
En toen lukte niks meer![]()
Reemi kom er maar in
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn nieuwe teamAanvallend en verdedigend zo goed
quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even deze post onthouden voor wanneer je rageberichten komen.
Kuttijdstipquote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, ik zie nu pas dat Oranje vanmiddag al tegen Indonesie moet....en dan zit ik nog gewoon op mijn werk
2 uur toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver, ik zie nu pas dat Oranje vanmiddag al tegen Indonesie moet....en dan zit ik nog gewoon op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |