PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Allemaal bronze? Dan winnen we makkelijk.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken alleen Thesker niet van Duitsland. De rest ken ik wel, Ginter is een CB met meer dan 60 shooting en hij heeft minder dan 60 pace.
Silver en een paar golds, hetzelfde als Nederland dus.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal bronze? Dan winnen we makkelijk.
Die lopen altijd wegquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die joden.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met die joden.
Dat wil ik echt weten jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf die maver
Hoeveel packs heeft ie nou geopend
Handicapquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Allemaal bronze? Dan winnen we makkelijk.
Sjaaigurlquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:26 schreef Shygirl18 het volgende:
Heeft iemand een gratis Nederlandse stream?
sbs6!quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:26 schreef Shygirl18 het volgende:
SBS6quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:26 schreef Shygirl18 het volgende:
hoef ik echt niet te weten, denk wel aardig wat , maar goed, ik ben voetbal kijkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wtf die maver
Hoeveel packs heeft ie nou geopend
n00b.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoef ik echt niet te weten, denk wel aardig wat , maar goed, ik ben voetbal kijken
Sinds wanneer denkt Wijnaldum?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wijnaldum denkt fock nederland man ik doe het voor die money.
Vandaar dat hij niet meezong.
quote:
Je zag hem moeilijk kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer denkt Wijnaldum?
Hij houdt het niet voor niets geheim.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
Maver is zo mysterieus...wil nooit zijn record posten, wil niet posten hoeveel packs hij open maakt...IK WIL HET WETEN
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je zag hem moeilijk kijken.
Kan ook dat hij weinig bontkraagjes op de tribune zag.
Hou het ontopic graag.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:30 schreef Fuszy het volgende:
3 september Diablo III op de ps3 en xbox360
Volgens mij photoshopt 'ie die foto's gewoon. Ik geloof er in ieder geval vrij weinig meer van.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij houdt het niet voor niets geheim.
wel een stream nu?quote:
quote:
Ed de Goey say oeh aaah Ed de Goey.quote:
hij speelt niet eens futquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij photoshopt 'ie die foto's gewoon. Ik geloof er in ieder geval vrij weinig meer van.
Firstrowsportsquote:
Waarom niet gewoon SBS6?quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Firstrowsportsvolgens mij met een vertraging maar ik kan wel wat zien.
John heeft genoeg potentie en was altijd erg succesvol samen met Luuk de Jong..quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
John boven Depay![]()
Zo jammer dit. Snap het ook wel met speeltijd maar dan nog.
Hoelang zit je er nog en wat doe je er precies? Vakantie?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Een MOTM Strootman zou echt onbetaalbaar zijn zeg
Dat zijn besneden Israeli'squote:Op donderdag 6 juni 2013 20:35 schreef pascal08 het volgende:
Waarom zijn er idiote wijven aan het gillen?
Ik ga zondag weer terug.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoelang zit je er nog en wat doe je er precies? Vakantie?
Balen, ik ga over 2 maanden weer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer terug.
Ik ben er aan het werk maar de helft van de onderdelen zijn er nog niet dus ik verveel me een beetje.
Een MotM De Vrij of van Rhijn zou ook wel duur worden. De Vrij omdat hij zo zeldzaam wordt en van Rhijn omdat hij zulke goede stats zou hebben.quote:
Nuttige zakentrip dus? Dan maar naar een gentlemen club.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga zondag weer terug.
Ik ben er aan het werk maar de helft van de onderdelen zijn er nog niet dus ik verveel me een beetje.
Ik bekeek deze post zonder de auteur te bekijken, maar ik wist direct van wie deze wasquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een MotM De Vrij of van Rhijn zou ook wel duur worden. De Vrij omdat hij zo zeldzaam wordt en van Rhijn omdat hij zulke goede stats zou hebben.
Meeste california maar ga ook naar Rocky mountains.quote:
De server die voor mij klaar zou moeten staan had geen SAS-Bracket.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nuttige zakentrip dus? Dan maar naar een gentlemen club.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:39 schreef pascal08 het volgende:
Herman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Zo hoort hetquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bekeek deze post zonder de auteur te bekijken, maar ik wist direct van wie deze was
Organisatie 0,0 zeker? Gek dat het zo slecht gaat met veel bedrijven.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De server die voor mij klaar zou moeten staan had geen SAS-Bracket.
Dus ik heb hier harde schijven maar ze passen er niet in.
Gisteren maar wezen stappen en downtown Seattle bekeken.
Jep.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Organisatie 0,0 zeker? Gek dat het zo slecht gaat met veel bedrijven.
Dat dacht ik ook al eens ja. Dit is een oud-Idols kandidaat.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wie is dat? Hij lijkt op Arnoud Wokke van Tweakers.
Ja, ziet er wel ok uit. Ik hoop echt dat ze wat gaan doen aan dat publiek... kom op, dit is 2013quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand die nieuwe gameplay trailer gezien van FIFA 14 ?
Ja en het leek wel die van fifa 13 en van fifa 12. Weer die precision shit waar je ingame niks van merktquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand die nieuwe gameplay trailer gezien van FIFA 14 ?
Doen ze niet. Kost teveel kracht/moeite voor iets waar bijna niemand op let.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, ziet er wel ok uit. Ik hoop echt dat ze wat gaan doen aan dat publiek... kom op, dit is 2013
Kracht / moeite? Dan moeten ze niet meer op het publiek inzoomenquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doen ze niet. Kost teveel kracht/moeite voor iets waar bijna niemand op let.
Op die nieuwe consoles zijn ze dat toch wel van plan lettende op die xbox ea sports trailerquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doen ze niet. Kost teveel kracht/moeite voor iets waar bijna niemand op let.
Zijn allebei chocolade benen toch?quote:
Hopen dat de engine op de one en PS4 beter isquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, ziet er wel ok uit. Ik hoop echt dat ze wat gaan doen aan dat publiek... kom op, dit is 2013
Oh, zou kunnen. Dit verhaal hangen ze al jaren opquote:Op donderdag 6 juni 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op die nieuwe consoles zijn ze dat toch wel van plan lettende op die xbox ea sports trailer
Wa kost da?quote:
Geen idee want ik krijg het van die manager hier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wa kost da?
Btw die gold pack counter
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 06-06-2013 om 20:29:37We're currently investigating the connectivity issues some users are experiencing on PC & PS3. Apologies for the inconvenience. reageer retweet
Dit jaquote:
Dit.quote:
Dat is het EK onder 21 voor minder bedeelde landjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Er doen toch maar 8 ploegen mee? Wat zijn dit allemaal voor onzin wedstrijdjes die er tussen staan
quote:
Dat zag er wel erg slecht uit.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dacht BMI nou serieus daar die Duitser buitenspel te zetten?
Beter kijken danquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef rolls-reus het volgende:
Speelt de jong? Zag hem wel bij de opstelling staan maar heb zn naam nog nooit gehoord
Zit jij op de ZDF te kijken ofzo?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef rolls-reus het volgende:
Speelt de jong? Zag hem wel bij de opstelling staan maar heb zn naam nog nooit gehoord
Misschien even je geluid aanzetten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:00 schreef rolls-reus het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie van Nac zit er bij de selectie?
Meteen weerquote:
Drogreden, ik vroeg gewoon wat?quote:
Deze post was echt eenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meteen weerdoen, meteen je er weer mee bemoeien
Hoeveel Brabanders doen mee ? Allemaal Rotterdammers en Amsterdammersquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meteen weerdoen, meteen je er weer mee bemoeien
Altijd hetzelfde met jouquote:
Wat kan mij dat nou weer verrotten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoeveel Brabanders doen mee ? Allemaal Rotterdammers en Amsterdammers
Nu weten we het onderhand wel hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef Topiek het volgende:
EA, tyfus bedrijfKunnen ze nou echt niks?
Laat ze, zullen wel weer komen dat het eigenlijk een rotterdammer isquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef WeCanDoIt het volgende:
Even iets anders, iedereen zeurt op de jeugd van psv , onterecht
Heb je ook argumenten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef WeCanDoIt het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:07 schreef WeCanDoIt het volgende:
Timothy, neem je pilletjes eens.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze winst is mede mogelijk gemaakt door PSV
Depay,locadia,zoet zouden hier gewoon aan meedoen.quote:
Van mij mogen de PSVerts hier de sterren van de hemel spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Deze winst is mede mogelijk gemaakt door PSV
Heuj lekker de beker gewonnen van het super talentvolle Jong Feyenoordquote:
okquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Depay,locadia,zoet zouden hier gewoon aan meedoen.
A1 , 2e in de competitie + bekerwinst
B1 of c1 kampioen en bekerwinst
Van mij ook, kennen we wat meer geld vangenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van mij mogen de PSVerts hier de sterren van de hemel spelen.
(SM) LENOquote:
Is dat de hete seks uitvoering?quote:
k.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Je bent er uitgeluld door pure feiten.
Ik heb deze week gewoon 2x rood gepakt met een tackle van de voorkant (op het middenveld)..echt achterlijk zijn dat soort rode kaartenquote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Je bent er uitgeluld door pure feiten.
Die kreeg ik vandaag ook 2 in één potje, dat was pas genieten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb deze week gewoon 2x rood gepakt met een tackle van de voorkant (op het middenveld)..echt achterlijk zijn dat soort rode kaarten
Sommige kaarten gaan echt nergens over. Ik kreeg laatst een twee gele kaart voor shirtje trekken op het middenveld. Gelijk m'n Xbox maar uitgedaan, want dat kan ik niet verdragen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb deze week gewoon 2x rood gepakt met een tackle van de voorkant (op het middenveld)..echt achterlijk zijn dat soort rode kaarten
Ga maar weer weg, marcie.quote:
Het was veel leuker toen hij hier dagenlang postte en er gewoon niemand op reageerdequote:
Ik postte hier al voor jou, ouwe trekbeerquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was veel leuker toen hij hier dagenlang postte en er gewoon niemand op reageerde
Eigenlijk moeten we dat bij al het voorvocht doen, maar dan moeten we als een collectief strijden. De meesten kunnen de drang om te reageren niet weerstaan en dan hebben we eigenlijk al verloren.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het was veel leuker toen hij hier dagenlang postte en er gewoon niemand op reageerde
Op dit accountquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik postte hier al voor jou, ouwe trekbeer
Daar heb je gelijk in haha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op dit account![]()
Maar toffe boy ben je hoor
Eens, moet even een lijstje worden gefixt van mensen die we gaan negerenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dat bij al het voorvocht doen, maar dan moeten we als een collectief strijden. De meesten kunnen de drang om te reageren niet weerstaan en dan hebben we eigenlijk al verloren.
We moeten eigenlijk een soort blacklist opstellen.
Eerst moeten we een groep samenstellen die zich aan de blacklist houdt. Dan moeten we gaan stemmen wie we gaan negeren en vervolgens moeten we dat proberen aan te houden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eens, moet even een lijstje worden gefixt van mensen die we gaan negeren
Het was zijn broertje.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:17 schreef pascal08 het volgende:
"Ik ga me weer gedragen" is wel heel verdacht.
Ik wilde net posten dat dit jong Oranje speelt hoe Nederland hoort te spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou dit is iig al een stuk beter als wat ik de afgelopen 6 jaar qua voetbal van het 'echte' Nederlands elftal heb gezien.
vandermar heeft hem opgegeten. Die is nu ook weg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:18 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nog steeds weet ik niet waarom GJE weg is. Lindgren had iets gedaan oid?
Geenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat dit jong Oranje speelt hoe Nederland hoort te spelen.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar heeft hem opgegeten. Die is nu ook weg.
Ik wist niet dat jij ook een hekel aan hem hadquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar heeft hem opgegeten. Die is nu ook weg.
Ik ben het ff kwijt, maar wie was je hiervoor?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op dit account![]()
Maar toffe boy ben je hoor
Ik nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben het ff kwijt, maar wie was je hiervoor?
Door veel en snel balverlies te hebben?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat dit jong Oranje speelt hoe Nederland hoort te spelen.
Duitsland is wel slecht ja, heb je een punt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Door veel en snel balverlies te hebben?
Ze zijn wel beter, maar Duitsland is ook echt zwak. Blind speelt wel zwak vind ik.
TR GEMACHTquote:
Huh wat? Goede users lijstje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een hekel aan hem hadJij stond wel op zijn ' goede users' lijstje
hij is sneller.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat hoop ik op een Motm Wijnaldum. Alleen jammer dat je niks hebt aan een NL RW van PSV als Lens er al is
Neenquote:
Ja die heeft ie me laatst gestuurdquote:
Gewoon 3331 spelenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat hoop ik op een Motm Wijnaldum. Alleen jammer dat je niks hebt aan een NL RW van PSV als Lens er al is
Dafuq.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die heeft ie me laatst gestuurdDe mensen die wel oke waren hiero
Hahahaquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook een hekel aan hem hadJij stond wel op zijn ' goede users' lijstje
Serieus een lijstje bijhouden met mensen die wel oke zijn, en mensen die niet oke zijnquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon 3331 spelen
Narsingh, MOTM Wijnaldum, TOTS Lens
quote:
Dat was het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Serieus een lijstje bijhouden met mensen die wel oke zijn, en mensen die niet oke zijn
Dan heb ik vast niet op dat lijstje gestaanquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was het nietHij stuurde gewoon de gasten die hij wel chill vond hier en de rest vond ie kut
Kan aan mij liggen, maar dan kan je er namelijk nog steeds 2 opstellen van de 3.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon 3331 spelen
Narsingh, MOTM Wijnaldum, TOTS Lens
Dat kan weleens kloppen jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan heb ik vast niet op dat lijstje gestaan
Gaat dit nu over VDM? Dan mag ik toch hopen dat ik op de lijst stond anders zoek ik hem op school op.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was het nietHij stuurde gewoon de gasten die hij wel chill vond hier en de rest vond ie kut
343quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:32 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar dan kan je er namelijk nog steeds 2 opstellen van de 3.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gaat dit nu over VDM? Dan mag ik toch hopen dat ik op de lijst stond anders zoek ik hem op school op.
Omdat hij een schijthekel had aan de meeste hier en de sfeer kut vondquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb hem wel op mijn lijstje staan dus ik mag hopen voor hem dat ik op zijn lijstje sta :|
Maar ik ben ook een Fries dus waarom zou hij mij hatenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Nou dan moet ik je teleurstellen
![]()
Ik moet hem gelijk geven. Maar sinds hij weg is, zie ik verbeteringquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat hij een schijthekel had aan de meeste hier en de sfeer kut vond
Ik vind de sfeer hier niet echt kutquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik moet hem gelijk geven. Maar sinds hij weg is, zie ik verbetering
Wel als Feyenoord of Ajax moest voetballen. En daar had VDM zelf een hele mooie bijdrage inquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer hier niet echt kut
Ja remyquote:
Omdat ie tripte. En wss omdat ie liet zien dat die kroaat er naast zatquote:
Hij komt wel vaker zo lomp uit..niet echt zijn beste punt.quote:
Ik dacht toch echt eerst dat hij floot voor een pingel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ie tripte. En wss omdat ie liet zien dat die kroaat er naast zat
Klopt. Daarbij heeft hij het hoofd van een kind van 6. Daar zou ik ook wel een penalty tegen durven te nemenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt wel vaker zo lomp uit..niet echt zijn beste punt.
Verder niet zijn fout ofzo dat die kans er komt, maar toch..niet handig.
Ik eerst ook, maar vond het al raar aangezien de Wijn de bal nog hadquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt eerst dat hij floot voor een pingel.
Éen op één is hij wel goed hoor.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij komt wel vaker zo lomp uit..niet echt zijn beste punt.
Verder niet zijn fout ofzo dat die kans er komt, maar toch..niet handig.
Touchquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:39 schreef Johnbon het volgende:
Ik heb afgelopen vakantie een serie drie afleveringen gekeken, alleen weet niet meer hoe die heet. Dacht dat die numb3rs heette alleen volgens mij is die het nu niet als ik trailer terug kijk. Het ging over een jongetje die eerst niet praat en veel patronen ziet. Paar afleveringen verder begint die een klein beetje te praten. Het zijn afleveringen opzich maar toch een serie. Iemand een idee?
Volgens mij heb je gelijk ! ff trailer terug kijken thnxquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Touch
Met Kiefer Sutherland. Na 2 seizoenen gecancelled.
Sterk. Dacht al dat jij het wel zou weten. Waarom is die gecancelled dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Touch
Wel 76 finishing.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat MichelWat een kutstats btw, en hij lijkt er ook niet echt op
No traits? Wat dachten ze van Diver?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat MichelWat een kutstats btw, en hij lijkt er ook niet echt op
Alleen omdat hij dat 1x doet hoeft hij nog niet meteen die trait te hebben.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
No traits? Wat dachten ze van Diver?
Te lage kijkcijfers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Sterk. Dacht al dat jij het wel zou weten. Waarom is die gecancelled dan?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Touch
Ik heb ze liever andersom, dan kan je lekker eerste paal skieten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:49 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze me gaan overtuigen.
13 uit 5quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze liever andersom, dan kan je lekker eerste paal skieten.
Mijn Martinez loopt nu 13 uit 5
Op de 14k ofzo van de IF kan je ook weinig verlies makenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ze liever andersom, dan kan je lekker eerste paal skieten.
Mijn Martinez loopt nu 13 uit 5
NIF Btw, volgende week komt de TOTS namelijk
Moet je geen packs openen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Lasogga heeft wel gewoon 85 shot power en 88 strength. Dat is best goed in combinatie met 76 finishing.
Zelfde 3 vooraan :quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
13 uit 5. dat is insane.
Welk team?
Trouwens moet eerlijk bekennen dat ik daar nog niet aan had gedacht
Nee klopt, maar mijn ervaringen met de IF waren nou ook weer niet zo bijzonder, werd weer tijd om de NIF weer eens te proberenquote:Op donderdag 6 juni 2013 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de 14k ofzo van de IF kan je ook weinig verlies maken
quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volland schiet vol en de bal beland(t) op de lat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |