Harder rennenquote:[b]Op donderdag 6 juni 2013 17:06 schreef frk73 het volgende:[/b
Graag hoor ik jullie mening hierover en wat ik zou kunnen doen.
Dat dacht ik dus ook..quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:12 schreef leeell het volgende:
je krijgt een boete van 250 euro omdat je rentwat een idioterie.
Ik drink niet haha, ik werd meteen tegen de muur gegooid en zelfs toen ben ik netjes gebleven omdat ik t allemaal heel apart vond. Zijn letterlijke woorden: "ik weet niet precies waar ik een boete voor kan geven, maar dit ga ik met mijn collega's overleggen". Dat is dus na goed overleg baldadigheid geworden..quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:09 schreef Leonos het volgende:
Wat heb je verder tegen meneer agent gezegd? Wel met je dronken hoofd netjes gebleven?
Dan hoor je geen boete voor baldadigheid te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
Iets zegt me dat TS vast nog iets tegen de agenten heeft gezegd dat ze niet aanstond.
Een veertigjarige vrouw met een legging hoort ook niet, maar ja het gebeurt...quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan hoor je geen boete voor baldadigheid te krijgen.
http://jw.juridischwoorde(...)chtsgebiedId=1004214quote:baldadigheid / straatschenderij
(strafrecht) overtreding door zich in het openbaar tegen personen of goederen zodanig ruw en onbezonnen te gedragen dat daardoor nadeel kan ontstaan.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:21 schreef SiGNe het volgende:
Bezwaarschrift schijven.
voor hetzelfde geld waren jullie verstoppertje aan het spelen ofzo, dat de agent jullie meteen verdenkt van een misdrijf/overtreding is zijn probleem, niet die van jou.
Baldadigheid is uit m'n hoofd een strafbeschikking (transactievoorstel). Wil je dit aanvechten, dan zul je niet moeten betalen en het voor laten komen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:21 schreef DJKoster het volgende:
Volgens de normale procedure bezwaar indienen. Klaar.
Je kan die boete achteraf toch gewoon storneren? Hebben ze toch niet door.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dan hoor je geen boete voor baldadigheid te krijgen.
Kloptquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Baldadigheid is uit m'n hoofd een strafbeschikking (transactievoorstel). Wil je dit aanvechten, dan zul je niet moeten betalen en het voor laten komen.
Alles onder de ¤350,- toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
[..]
Baldadigheid is uit m'n hoofd een strafbeschikking (transactievoorstel). Wil je dit aanvechten, dan zul je niet moeten betalen en het voor laten komen.
Dan pleeg je volgens mij weer een misdrijf en daar staat celstraf op.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:29 schreef jroz het volgende:
[..]
Je kan die boete achteraf toch gewoon storneren? Hebben ze toch niet door.
Nee, je kan niet in bezwaar tegen een transactievoorstel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:34 schreef frk73 het volgende:
Dus gewoon bezwaarschrift en kijken wat daar uit voortvloeit?
Oke, Kan hierdoor de boete hoger worden?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee, je kan niet in bezwaar tegen een transactievoorstel.
Het enige wat je kan doen is niet betalen, vervolgens word je gedagvaard en moet je bij de kantonrechter verschijnen. Die gaat vervolgens bekijken of er al dan niet een boete opgelegd wordt.
Het is òf transactievoorstel betalen, òf een dagvaarding. Het is geen crimineel strafproces waar onderhandeld wordt in ruil voor strafvermindering ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:39 schreef SiGNe het volgende:
ja, het is slechts een voorstel immers, je kan een tegenbod (vrijspraak) uitbrengen.
Ik heb er gelukkig nooit ervaring mee gehadquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:41 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is òf transactievoorstel betalen, òf een dagvaarding. Het is geen crimineel strafproces waar onderhandeld wordt in ruil voor strafvermindering ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |