Yeah rightquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:49 schreef zwerty het volgende:
[..]
Pressilla is gewoon een nette naam hoor
Heb ik dat gezegd?quote:
zeker zodat je makkelijk snel kan scheiden :ssquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Maar ik wil sowieso niet trouwen he
stop eens ;s ;squote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef zwerty het volgende:
[..]
zeker zodat je makkelijk snel kan scheiden :ss
kan gebeuren héquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef zwerty het volgende:
Haha toto zei came to say hello en toen typte cachet een zwaaipoppetje
Wat een toeval dit omg
Waarom nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd?
Maar ik wil sowieso niet trouwen he
Nee, omdat ik geen papiertje en groot dom feest nodig heb om te laten zien dat ik van iemand houdquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:51 schreef zwerty het volgende:
[..]
zeker zodat je makkelijk snel kan scheiden :ss
Jij bent een wijze vrouw.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen papiertje en groot dom feest nodig heb om te laten zien dat ik van iemand houd
Dat is mijn naam hequote:
Krabsquote:
Deed ik expresquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:52 schreef zwerty het volgende:
Haha toto zei came to say hello en toen typte cachet een zwaaipoppetje
Wat een toeval dit omg
Ja vier of vijf ofzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
God allemachtig wat heeft die jongen veel accounts
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, omdat ik geen papiertje en groot dom feest nodig heb om te laten zien dat ik van iemand houd
Waarom wil je trouwen? En als jij het per se wilt wil ik dat ook wel hoorquote:
Valt mee dat je nu geen 'wordt' typtequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
Komt door die tosti daar word je dom van!
Zou ook wel wat zijn als jou man later vraagt; wil je met me trouwen? En jij zegt; nee ik wil niet trouwenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwen? En als jij het per se wilt wil ik dat ook wel hoor
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ook wel wat zijn als jouw man later vraagt; wil je met me trouwen? En jij zegt; nee ik wil niet trouwenhaha
Hee, ik weet heus wel wanneer je wel of geen -dt gebruikt hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt mee dat je nu geen 'wordt' typte
Bij jou en jouw gaat het je nog wat lastiger af zag ik.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hee, ik weet heus wel wanneer je wel of geen -dt gebruikt hoor
Dank je ik voel me weer dommer dan jijquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij jou en jouw gaat het je nog wat lastiger af zag ik.
Je zegt 'dan jij' en niet 'dan jou' dus het is al goed.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je ik voel me weer dommer dan jij
"als jouw", dat zou pas erg zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je zegt 'dan jij' en niet 'dan jou' dus het is al goed.
Goed geantwoord je bent geslaagd voor de testquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ga ervan uit dat ik het er dan wel over heb gehad met diegenequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou ook wel wat zijn als jou man later vraagt; wil je met me trouwen? En jij zegt; nee ik wil niet trouwenhaha
Duur geintje anders ookquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga ervan uit dat ik het er dan wel over heb gehad met diegene
maar:quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Goed geantwoord je bent geslaagd voor de test![]()
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmmm naja hoeft ook niet persé van mij hoorquote:
Lijkt me ook wel verstandig jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ga ervan uit dat ik het er dan wel over heb gehad met diegene
Inderdaad. eerst gewoon daten en een vaste relatie toch :squote:Op donderdag 6 juni 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
Jullie hebben het al over trouwen. Slow down!
toto begon eroverquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:07 schreef xcachet het volgende:
Jullie hebben het al over trouwen. Slow down!
Neen kinderen>trouwen>vaste relatie>datenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad. eerst gewoon daten en een vaste relatie toch :s
nee nu niet even want er zijn mensen hier en dan vinden ze laptop muziek niet mooiquote:
Dus je begint met kinderen en eindigt met trouwenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neen kinderen>trouwen>vaste relatie>daten
Zo gaat dat
Heb je geen oortjes?quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nu niet even want er zijn mensen hier en dan vinden ze laptop muziek niet mooi
Nee ben te lui om te halenquote:
Rare mensen! geef ze snel shotjes :s :s :squote:Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
nee nu niet even want er zijn mensen hier en dan vinden ze laptop muziek niet mooi
Nee je eindigt met datenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dus je begint met kinderen en eindigt met trouwen?
Heb je goed, snel weer FOK!kenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:12 schreef supersof het volgende:
Echt geen zin in werken straksAls ik eerder klaar ben ga ik gewoon naar huis.
maar in de ah kan ik niet fokkenquote:
Oh, ik dacht alquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je eindigt met daten
ik maak maar een grapje belle
quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je goed, snel weer FOK!kenmet Nodig praten
ooh ja preciesquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar als je eerder naar huis gaat kan je weer langer FOK!ken vandaag
jammer vond het nog wel zo goed getimed enzoquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als je me wilde laten schrikken is dat mislukt
gr
Ik ga ze even luisterenquote:
Alestorm is tofquote:
Oeh tofquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Alestorm is tof![]()
ik luister nu naar hun nieuwe project. Gloryhammer
Ik vind alleen die 2e en laatste niet zo leuk maar de rest wel!quote:
Die laatste niet leuk vindenquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind alleen die 2e en laatste niet zo leuk maar de rest wel!
Ieder zo zijn muziek smaak tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 16:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die laatste niet leuk vinden![]()
Wat vind je van dit dan?
Ja klopt.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ieder zo zijn muziek smaak toch
Muziek die ik nooit zou luisteren dat nummer
wat was de errorcode?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:11 schreef Toto69 het volgende:
godsamme, schijtcomputer, nu weer steeds een Blue screen of death -_-
Opschrijven en opzoeken om het te verhelpenquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet op gelet wat er in beeld kwam eigenlijk, alleen elke keer een BSOD dus
Waar moet die code precies staan dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Opschrijven en opzoeken om het te verhelpen
ik ook niet met deze laptopquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nooit een blue screen of death gehad
Ik ook niet, tik 'm aanquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook niet met deze laptop
Applequote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb nooit een blue screen of death gehad
Macquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook niet met deze laptop
Ik ookquote:
en dat isquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:16 schreef DrNick het volgende:
Ik heb in mijn leven wel 20 BS'sOD gezien.
Al fresh kapsel?quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:16 schreef DrNick het volgende:
Ik heb in mijn leven wel 20 BS'sOD gezien.
Waren we al?quote:
Is goedquote:
PapaNickquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Blue Screens of Death.
[..]
Neen, Paps eerst.
Hallonquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef Taexon het volgende:
Zo wat heb ik vandaag heerlijk gewerkt![]()
Middag!
Hey heyquote:Op donderdag 6 juni 2013 17:24 schreef Taexon het volgende:
Zo wat heb ik vandaag heerlijk gewerkt![]()
Middag!
Ik kom als krabs ook komtquote:
Krabs je moet komen!'quote:
Ahh oké, kan je niet een cursus biologie/nask doen en dan een opleiding in de zorg gaan volgen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:23 schreef hylian het volgende:
[..]
Zorginstelling op cliëntenservice![]()
De non-profit spreekt me erg aan en vroeger wilde ik altijd iets in de zorg doen.
Door mijn verkeerde profielkeuze gaat dat niet, dus zodoende dan maar een ander soort functie binnen een zorginstelling gaan doen
nieuwe kopen dan maarquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik voel ergernissen over mijn computer
nee heb al met vaquote:
ben ik zo stom danquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik voel ergernissen over mijn computer
ja je bend egt stom stommerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:04 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee heb al met va
[..]
ben ik zo stom dan
neequote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
Installatie voltooid. Nou, als er nu weer een BSOD komt gooi ik hem uit 't raam.
Dan kom ik hem wel ophalenquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:06 schreef Toto69 het volgende:
Installatie voltooid. Nou, als er nu weer een BSOD komt gooi ik hem uit 't raam.
en dat vraag je op fokquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:35 schreef TienVingers het volgende:
Mooie dag vandaag
Iedereen buiten zeker?
Eerst tien staafquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:37 schreef zwerty het volgende:
[..]
wat denk je bobba wel niet
ik wil bobba meubi
we zoeken nog bruidsmeisjesquote:Op donderdag 6 juni 2013 18:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is officieel, zwerty en ik gaan trouwen
voor op de bruiloft zekerquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben heel mn spotify playlist aan het downloaden
zo coolquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben heel mn spotify playlist aan het downloaden
435 liedjesquote:
Kan je die dan nog blijven afspelen zonder premium?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
435 liedjes
Mn premium is morgen dood
Niet op mn mobquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Kan je die dan nog blijven afspelen zonder premium?
Morgen ga ik deze iPhone écht naar de winkel brengen hahaquote:
En je andere mobiel dan?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Morgen ga ik deze iPhone écht naar de winkel brengen hahaDan wacht ik dat heel even af. Als zij zeggen dat ie stuk is dan koop ik een nieuwe anders laat ik hem even repareren
Hoezo verleng je niet? Oudertrouble of wat?quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
435 liedjes
Mn premium is morgen dood
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoezo verleng je niet? Oudertrouble of wat?
wiequote:Op donderdag 6 juni 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik verveeeeeel me.
Kom kroelen
Nah hoeft nietquote:
Get a roomquote:
yoquote:
Jawel maar ik switch wel gewoon naar mp3tjes downloadenquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kan je niet zo'n kaart kopen of wat?
Wanneer word je 18?
het is nooit goedquote:
heyoquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoi dan ofzo..
dat is standaard
Daar was vroeger een Hyves van en ik was er vrienden mee, of lid van of hoe ze dat ook noemden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:26 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
MUGGEN![]()
![]()
![]()
VIEZE KUTBEESTEN IK HEB MORGEN SPORTDAG EN DAN GAAN WE ZWEMMEN MAAR IK ZIT HELEMAAL VOL MET MUGGENBULTEN EN VIEZE KUTZOOI DIE JEUKT EN ALLES EN IK BEN OOK NOG VERBRAND OMDAT IK EVEN IN DE ZON ZAT EN NU HEB IK PIJN EN IK HEB MIJN VINGER GEKNEUSD DUS NU GA IK HUILEN![]()
![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Daar was vroeger een Hyves van en ik was er vrienden mee, of lid van of hoe ze dat ook noemden.
quote:
Kom op je hebt veel langer vakantie dan ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:27 schreef xcachet het volgende:
Godver, ik dacht dat ik tot begin september vakantie zou hebben. Maar Zwolle hoort natuurlijk bij regio noord dus heb 1 maand minder vakantie nu. Huilen dit
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel maar ik switch wel gewoon naar mp3tjes downloaden
2 december 2013, wordt fissa
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eindelijk je eigen rekening en inetbankieren en Paypal en dit dat
Omg zelfde posttijdquote:
quote:
beide mij gequotequote:
Dit lijkt net op een kuiken met nepvleugels en een nep snavel..quote:
ik heb al inetbankieren hoorquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Eindelijk je eigen rekening en inetbankieren en Paypal en dit dat
Ja maar dan heb ik eindelijk vakantie vanwege examens is ie nog veel korter dan normaal haha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kom op je hebt veel langer vakantie dan ik
Zeg, doe eens normaal over mij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef TienVingers het volgende:
Justin Bieber gaat onze aardbol verlaten
het is ook nepquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit lijkt net op een kuiken met nepvleugels en een nep snavel..
Van die vleugels met elastiekjes weet je wel
nieuwe rekeningquote:
quote:
Een weekje maar, dat weekje verveel je je waarschijnlijk toch al te pletterquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik eindelijk vakantie vanwege examens is ie nog veel korter dan normaal haha.
ALLES beter dan schoolquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een weekje maar, dat weekje verveel je je waarschijnlijk toch al te pletter
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
omg ben je je pilletjes weer eens vergeten
zou kunnen jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tof. Dan kan je toch gewoon paypal aanmaken?
Dat is wel waar, maar het zou fijn zijn om eerst een weekje school te hebben en daarna nog een weekje vakantie om de ontwenning geleidelijk te laten verlopen.quote:
Wil wel maar ja mehquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Doe dan, of wil je geen Spotify meer?
ik moest gelijk denken aan pzquote:
arme student over een maandquote:
Ik vind haar zo verschrikkelijk slecht, ik zag op MTV een reallife-soap over haar.quote:
Dat dacht ik al, maar blijf van de poedersuiker af..quote:
toetquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar blijf van de poedersuiker af..
Bij jouw snoet is het ook nog makkelijker te zien of je gebruikt
Haar moeder had ook een penispak aan.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind haar zo verschrikkelijk slecht, ik zag op MTV een reallife-soap over haar.
Ze treedt op met dansers in penispakken
Rare mensen...quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Haar moeder had ook een penispak aan.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:38 schreef Dientje12 het volgende:
sommige mensen zeggen puf in plaats van scheet
ohquote:Op donderdag 6 juni 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben niet zo'n held in straattaal hoor
ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |