abonnement Unibet Coolblue
pi_127483094
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
pi_127483104
Even een vraag waar ik niet duidelijk een antwoord op vind, ook niet in de algemene Google Adsense voorwaarden.
Is het nu wel of niet toegestaan om Facebook te gebruiken om verkeer te generenen naar een website waarop Adsense draait?
pi_127483293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:04 schreef Kale het volgende:
Even een vraag waar ik niet duidelijk een antwoord op vind, ook niet in de algemene Google Adsense voorwaarden.
Is het nu wel of niet toegestaan om Facebook te gebruiken om verkeer te generenen naar een website waarop Adsense draait?
Geen probleem, 80% van het verkeer op nvus komt van Facebook. Elke dag sharen mensen posts en soms wel 5-10 nieuwe likes per dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door JDx op 06-06-2013 20:02:21 ]
pi_127483377
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Geen problee, 80% van het verkeer op nvus komt van Facebook. Elke dag sharen mensen posts en soms wel 5-10 nieuwe likes per dag.
Ok.
En nog een stapje verder, een facebook community page aanmaken die verwijst naar de internetpagina met adsense is dat toegestaan? En vervolgens likes verkrijgen d.m.v. een facebook page ad campaign?
pi_127485135
Een van mijn websites is een week/anderhalfweek offline gegaan door o.a. een verhuizing van host wat fout ging. Nu ben ik hierdoor uit Google verdwenen met een aantal zoektermen waar ik hoog mee in Google stond. Weet iemand of ik hier ook weer terug kom nu de website weer online is? Of is dit te simpel gedacht?
pi_127486069
Werkt een EDM + twee extra letters bijvoorbeeld, veel slechter met ranken dan een echte EDM?
pi_127487078
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 15:12 schreef Kale het volgende:

[..]

Ok.
En nog een stapje verder, een facebook community page aanmaken die verwijst naar de internetpagina met adsense is dat toegestaan? En vervolgens likes verkrijgen d.m.v. een facebook page ad campaign?
Lijkt mij geen enkel probleem.
pi_127488924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:02 schreef 4823321 het volgende:
Een van mijn websites is een week/anderhalfweek offline gegaan door o.a. een verhuizing van host wat fout ging. Nu ben ik hierdoor uit Google verdwenen met een aantal zoektermen waar ik hoog mee in Google stond. Weet iemand of ik hier ook weer terug kom nu de website weer online is? Of is dit te simpel gedacht?
Ja meestal kom je vrij gemakkelijk weer terug. Website van mij was eens een maand offline en daarna gewoon weer als vanouds.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2013 16:30 schreef Apekoek het volgende:
Werkt een EDM + twee extra letters bijvoorbeeld, veel slechter met ranken dan een echte EDM?
Volgens mij valt het wel mee, het draait toch vooral om content en linkbuilding. Natuurlijk wordt het wat lastiger als je zware concurrentie hebt met goede domeinnamen.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:34:58 #9
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127512021
Ik ben nu iemand aan het helpen, diens Google Analytics code trackt niet. -O-
Javascript code staat er netjes, de id in die code klopt ook. Maar toch zie ik in de realtime geen bezoekers komen.

Het zou dus ergens in de instellingen op Google Analytics zelf moeten gaan zoeken denk ik.
Maar ook daar zie ik geen vreemde zaken verkeerd staan.

Iemand een id welke instellingen allemaal verkeerd kunnen zijn waardoor het niet trackt.
pi_127512356
Net aangemaakt? Kan een uurtje duren.

Had gister trouwens aardig herstel in inkomsten, hoop dat die 12 euro een one-time gevalletje was.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 10:51:48 #11
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127512510
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:46 schreef JDx het volgende:
Net aangemaakt? Kan een uurtje duren.

Had gister trouwens aardig herstel in inkomsten, hoop dat die 12 euro een one-time gevalletje was.
Code stond er al lang. Zojuist wel een wijziging gedaan.
Zal eind van de dag nog wel even controleren dan.
pi_127514899
Is iedereen hier bekend met de CarBase van Autoweek?

Je kan een type auto zoeken en dan zie je de nieuwwaarde, pk's, acceleratie, aantal cilinders, cilinderinhoud enzo.

Ik wilde een site maken dat je kan zoeken op pk's, bouwjaar, etc... dus omgekeerd zoeken zeg maar (dus bijv ik wil een auto van 2000 of nieuwer met minimaal 100pk, benzine). Mailtje gestuurd naar Autoweek, of ze een API hebben, dat ik bij die info kan.

Kreeg een offerte, 900 euro per maand.

Ok, helaas :')
pi_127515056
Een van mijn websites wordt elke dag volgespamt met dit soort reacties:

quote:
'Tirage des dominos 19 fevrier signe astrologique'
Ik draai de laatste versie van Wordpress waar Askimet standaard bij zit. Iemand nog een goede aanvullende plug die ongewenste reacties buiten de deur weet te houden, zonder mijn bezoekers lastig te vallen met allerlei 'challenges'?
pi_127518119
Heb je askimet wel ingeschakeld? Het is wel geinstalleerd, maar niet geactiveerd. :P
  vrijdag 7 juni 2013 @ 13:56:06 #15
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_127518486
Hoe krijg je een afbeelding bij de zoekresultaten van google? Zie soms foto's naast meta beschrijving van websites staan. Bedoel dus niet bij afbeeldingen maar gewone zoekresultaten dus.
pi_127518548
Dat doen ze met een Google+ account volgens mij.

Zie je dus jouw foto, niet een icon naar keuze.
pi_127518580
Dat gebeurt inderdaad door een google plus account en auteur meta info naar dit account te wijzen.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:03:31 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_127518724
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef CasB het volgende:
Heb je askimet wel ingeschakeld? Het is wel geinstalleerd, maar niet geactiveerd. :P
Wou zeggen. Ik denk dat je Akismet dan gewoon niet goed hebt geconfigureerd :P.
pi_127519544
Voorbeeldje:
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8

Toch weet ik niet of het helpt, ik sla zelf die links met plaatje automatisch over, vetrouw ze niet of denk dat het een nieuwsbericht is oid.
  vrijdag 7 juni 2013 @ 14:43:32 #20
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127520011
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 10:51 schreef ursel het volgende:

[..]

Code stond er al lang. Zojuist wel een wijziging gedaan.
Zal eind van de dag nog wel even controleren dan.
Mja, had dus even tijd nodig. Doet het nu wel. Account stond eerst naar een ander domein te verwijzen, dat had ik al gecorrigeerd. Deze setting kwam uit het verleden, toen ze 1 tracking hadden aangemaakt voor 2 websites. :?
pi_127520362
Noooo... 2 blauwe envelopjes binnen, 1313 euro en 154 euro.

Thanks AdSense... gelukkig had ik het opzij gelegd :P
pi_127520677
8-)
Facts don't care about your feelings
pi_127524069
Kwam er begin deze maand niet ergens een pagerank update?
pi_127524264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 12:05 schreef JDx het volgende:
Is iedereen hier bekend met de CarBase van Autoweek?

Je kan een type auto zoeken en dan zie je de nieuwwaarde, pk's, acceleratie, aantal cilinders, cilinderinhoud enzo.

Ik wilde een site maken dat je kan zoeken op pk's, bouwjaar, etc... dus omgekeerd zoeken zeg maar (dus bijv ik wil een auto van 2000 of nieuwer met minimaal 100pk, benzine). Mailtje gestuurd naar Autoweek, of ze een API hebben, dat ik bij die info kan.

Kreeg een offerte, 900 euro per maand.

Ok, helaas :')
Valt wel mee toch? Als jij 100k bezoekers hebt heb je dat er zo uit.
pi_127524321
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef JupilerXL het volgende:
Kwam er begin deze maand niet ergens een pagerank update?
Hope so!

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Als jij 100k bezoekers hebt heb je dat er zo uit.
Het is meer een probeer projectje.
pi_127525556
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:18 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Als jij 100k bezoekers hebt heb je dat er zo uit.
Ja en hij heeft ook echt 100k bezoekers :') oetlul.
Facts don't care about your feelings
pi_127525603
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 16:53 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja en hij heeft ook echt 100k bezoekers :') oetlul.
Dat weet ik toch niet? Als het een gat in de markt is kan je zo aan die bezoekers komen.

Oetlul? Doe eens anders even normaal.
pi_127526455
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef CasB het volgende:
Heb je askimet wel ingeschakeld? Het is wel geinstalleerd, maar niet geactiveerd. :P
_O- Dat had ik dus niet gedaan, dacht dat het automatisch ingeschakeld was. Thanks! Scheelt een hoop tijd, had op sommige berichten 500+ spam reacties :X
pi_127550460
Kan ik op 1 of andere manier net als loonheffing alvast 42% afdragen aan de belasting ofzo?
pi_127550749
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:02 schreef JDx het volgende:
Kan ik op 1 of andere manier net als loonheffing alvast 42% afdragen aan de belasting ofzo?
Geen ervaring mee hoor maar zou dat niet kunnen met de voorlopige aanslag? Als je meer inkomen opgeeft dan dat je loonheffing zou moeten betalen moet er een negatief bedrag uitkomen lijkt mij.
pi_127551079
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:19 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Geen ervaring mee hoor maar zou dat niet kunnen met de voorlopige aanslag? Als je meer inkomen opgeeft dan dat je loonheffing zou moeten betalen moet er een negatief bedrag uitkomen lijkt mij.
Ja voorlopige aanslag of zo'n voorspelling, maar dan moet je alsnog het hele bedrag in 1x betalen. Ik ben niet zo goed met geld op de bank hebben en niet uitgeven :')
  zaterdag 8 juni 2013 @ 11:52:37 #32
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127551379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:37 schreef JDx het volgende:

[..]

Ja voorlopige aanslag of zo'n voorspelling, maar dan moet je alsnog het hele bedrag in 1x betalen. Ik ben niet zo goed met geld op de bank hebben en niet uitgeven :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 14:52 schreef JDx het volgende:
Noooo... 2 blauwe envelopjes binnen, 1313 euro en 154 euro.

Thanks AdSense... gelukkig had ik het opzij gelegd :P
Welke van deze 2 klopt er niet? :7
pi_127551477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 11:52 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

Welke van deze 2 klopt er niet? :7
Nja opzij gelegd, ik krijg 880 euro van Google deze maand en heb nog 500 op de bank :')

Maar zit dit jaar ook alweer op 4500 (2000 euro belasting) euro en heb dus niets meer na deze betaling :P
pi_127559109
Voorlopige aanslag 2013 indienen, dan betaal je per termijn het voorschot, kan prima.
Facts don't care about your feelings
pi_127559742
Hebben jullie ervaring met tekstschrijvers? Zoja, wat betalen jullie en wat vinden jullie van de kwaliteit?

Ik doe zelf namelijk vrij lang over het schrijven van een goed artikel voor mijn contentwebsite. Daarom zit ik er over te denken een aantal artikeltjes te laten schrijven en de pagina's die goed lopen (op basis van instappunten en adsense-inkomsten) zelf helemaal te herschrijven tot 100% kwaliteit.

Goed idee?
pi_127561313
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 17:55 schreef jeronald het volgende:
Hebben jullie ervaring met tekstschrijvers? Zoja, wat betalen jullie en wat vinden jullie van de kwaliteit?

Ik doe zelf namelijk vrij lang over het schrijven van een goed artikel voor mijn contentwebsite. Daarom zit ik er over te denken een aantal artikeltjes te laten schrijven en de pagina's die goed lopen (op basis van instappunten en adsense-inkomsten) zelf helemaal te herschrijven tot 100% kwaliteit.

Goed idee?
Mijn vriendin schrijft :D wel alleen in het Engels, Nederlands gaat nog niet zo goed. Of je moet al Bulgaarse content willen :P
pi_127567853
Een vraag. Ik ben dus ongeveer een maand geleden begonnen met een blog alleen krijg niet zo veel bezoekers. Ik upload veel nieuws over een bepaald item. Maar ik zie dat wanneer ik op google zoek naar dat nieuws, andere sites op de eerste pagina staan. Dus vroeg ik me af of de page rank van je blogartikelen hoger is als je site hoger in de page rank staat, want vaak upload ik het eerder dan andere sites.

Ik snap nog niet zo heel veel van page rank en zo, dus hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen en me niet gelijk afbranden. Voorheen deed ik alleen aan Adsense op Youtube en daar was het vaak dat wanneer je iets eerder uploadde dan een ander, je hoger op youtube stond.
pi_127570037
Facts don't care about your feelings
pi_127572102
@shapper Ik zou niet teveel aandacht aan pagerank besteden. Je kan je beter verdiepen in zoekmachineoptimalisatie (seo). Hier lees je veel tips over seo: http://www.karelgeenen.nl/category/zoekmachine-optimalisatie/, bijvoorbeeld: http://www.karelgeenen.nl/28/infographic-zoekmachine-optimalisatie-onpage-factoren/
pi_127577746
Meteen merkbaar in de statistieken dat het even een mindere dag is qua weer :).
Get stoned
  zondag 9 juni 2013 @ 12:54:49 #42
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127578183
iemand nog een tipje tegen adblockers? want volgens mij beginnen steeds meer mensen adblockers te gebruiken en dit zal de komende jaren alleen maar toenemen
<hr>
pi_127578257
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
iemand nog een tipje tegen adblockers? want volgens mij beginnen steeds meer mensen adblockers te gebruiken en dit zal de komende jaren alleen maar toenemen
Ik ben er niet echt bang voor dat dit negatief gaat zijn voor de inkomsten. Bedenk dat degene die een AdBlocker zou gebruiken, toch al niet zou klikken, daar deze zich kennelijk ergert aan de advertenties. En de doorsnee internetgebruiker zal niet eens weten wat het is.
Get stoned
  zondag 9 juni 2013 @ 13:06:40 #44
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127578444
Standaard laat Firefox op mijn tablet al geen ads zien... maar mijn inkomsten blijven dagelijks flink lager dan anderhalve maand terug, bezoekersaantal gelijk. Cpc misschien veel lager of verkeerde ads... ik kijk het nog even aan.
  zondag 9 juni 2013 @ 13:31:21 #45
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127578982
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:06 schreef JK het volgende:
Standaard laat Firefox op mijn tablet al geen ads zien... maar mijn inkomsten blijven dagelijks flink lager dan anderhalve maand terug, bezoekersaantal gelijk. Cpc misschien veel lager of verkeerde ads... ik kijk het nog even aan.
dat is ook wel kut voor ons die met advertenties bezig zijn... als browsers adblockers er standaard in gaan zetten. alleen lijkt mij dat chrome dit niet zal doen :P
<hr>
pi_127579562
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:57 schreef Hinder het volgende:

[..]

Ik ben er niet echt bang voor dat dit negatief gaat zijn voor de inkomsten. Bedenk dat degene die een AdBlocker zou gebruiken, toch al niet zou klikken, daar deze zich kennelijk ergert aan de advertenties. En de doorsnee internetgebruiker zal niet eens weten wat het is.
Dit dus. Zo denk ik ook. Ligt ook aan je doelgroep. Als jij een stel wizzkids hebt als doelgroep, die hebben denk ik eerder een blocker. Heb jij als doelgroep fashion, of zoiets als hitkrant... die weten niet wat het is, en browsen met 40 toolbars :D
  zondag 9 juni 2013 @ 14:46:58 #47
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127581121
Bij Tweakers gebruiken er ook veel lezer adblockers, al zijn de ads bij Tweakers ook wel erg irritant met popups etc.
Ik gebruik geen adblockers, maar ik moet zeggen dat ik ook zelden iets aan klik.
Beste is denk ik gewoon vaste adverteerders. Maar voor vaste adverteerders moet je toch wel een goedbezochte site hebben.
  zondag 9 juni 2013 @ 17:35:28 #48
378023 Wotte
wotte!?
pi_127586774
Ik heb wat vreemds, mijn xxxx.eu is uit de zoekresultaten verdwenen op een keywoord en op 2de pagina kom wel ik andere paginas van mijn site tegen en op hetzelfde zoekwoord min een s sta ik op de 2de plek ? terwijl gister wel mijn bezoekers met een extra 60 de lucht in schoten apart zaakje dit :{
pi_127589555
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:46 schreef JK het volgende:
Bij Tweakers gebruiken er ook veel lezer adblockers, al zijn de ads bij Tweakers ook wel erg irritant met popups etc.
Ik gebruik geen adblockers, maar ik moet zeggen dat ik ook zelden iets aan klik.
Beste is denk ik gewoon vaste adverteerders. Maar voor vaste adverteerders moet je toch wel een goedbezochte site hebben.
Bij veel grote en bekende populaire sites worden de ads opdringeriger.
  zondag 9 juni 2013 @ 19:18:44 #50
340341 Blester
Membre très utile
pi_127590362
Druk, druk en nog eens druk de laatste weken.. Vakantie is geboekt waar ik overigens erg naar uitkijk na weken als deze :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127606963
Ik kom bij verkoop van website's vaak iets tegen over het 'zoekvolume':

quote:
Met veel exact zoekvolume op het hoofd keyword 12.100 exact lokaal.

Op andere keywords ook veel lokaal zoekvolume:
Heffingskorting: 6.600 exact
Loonheffing: 4.400 exact
Arbeidskorting: 4.400 exact
Algemene heffingskorting: 2.800 exact
Zelf uiteraard ook even op Google gekeken, ik kwam o.a. uit bij Adwords maar die pagina bleef laden zonder dat er iets gebeurde. Ook kwam ik uit bij http://www.google.nl/trends maar dat is volgens mij iets anders.

Waar kan ik die zoekvolumes zelf opzoeken?
pi_127607480
quote:
5s.gif Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef 4823321 het volgende:
Ik kom bij verkoop van website's vaak iets tegen over het 'zoekvolume':

[..]

Zelf uiteraard ook even op Google gekeken, ik kwam o.a. uit bij Adwords maar die pagina bleef laden zonder dat er iets gebeurde. Ook kwam ik uit bij http://www.google.nl/trends maar dat is volgens mij iets anders.

Waar kan ik die zoekvolumes zelf opzoeken?
Google keyword tool google er maar eens op ;)
Wel even land en taal in nederlands instellen en rechts op de pagina kan je breed en/of exact aanvinke
pi_127609331
Iemand van jullie had het laatst over een programma, die een video creerde van de bezoekers. Welk programma is dat?
pi_127611054
WPclicks ofzo, plugin voor WordPress.
pi_127611594
Dag mensen, hoe gaat het met de websites? Mijn websites gaan lekker. Heb flink wat linkbuilding gedaan afgelopen dagen en 2 nieuwe sites staan op plek 2 voor hoge unieke zoekwoorden van 8800 en 9100 per maand. Ik ben een beetje aan het klote gegaan met google footprints en daarmee kan je heel veel mooie backlinkplekken vinden. Adsense loopt ook gestaag door. Ik kan niet anders dan tevreden zijn. :)
pi_127611789
Ontevreden hier, zit op 190 euro, zou rond deze tijd wel op 250 moeten zitten.

M'n vriendin haar sites beginnen wel te lopen, ze zit nu op zo'n 30 euro per maand, wat erg veel is voor haar al, hopelijk gaat dat de komende maanden richting de 100 euro per maand. Kan ze lekker haar zorgverzekering en telefoon ervan betalen :P
pi_127612045
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:25 schreef JDx het volgende:
Ontevreden hier, zit op 190 euro, zou rond deze tijd wel op 250 moeten zitten.

¤ 203,11
Deze maand tot dusver

KOM OP! >:)
Facts don't care about your feelings
pi_127613983
Vanaf vandaag heb ik de meeste 728x90 banners vervangen door 970x90 banners. Ik ben benieuwd naar verschillen in CPC, etc.
pi_127614274
970 breed, wow, dat is een enorm ding zeg.
pi_127614822
Wij hebben trouwens nog steeds geen PIN ontvangen voor het account van m'n vriendin (aangevraagd op haar adres in Bulgarije, bij d'r ouders dus).

Toen ik begon met AdSense had je geen PIN nodig, mensen ervaring met het (te laat) ontvangen van zo'n PIN?
pi_127616139
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:23 schreef JDx het volgende:
Wij hebben trouwens nog steeds geen PIN ontvangen voor het account van m'n vriendin (aangevraagd op haar adres in Bulgarije, bij d'r ouders dus).

Toen ik begon met AdSense had je geen PIN nodig, mensen ervaring met het (te laat) ontvangen van zo'n PIN?
Na 3 keer aanvragen kwam bij mij pas de pin aan. Heeft ongeveer 3 maanden geduurd :(
pi_127616273
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wat vreemds, mijn xxxx.eu is uit de zoekresultaten verdwenen op een keywoord en op 2de pagina kom wel ik andere paginas van mijn site tegen en op hetzelfde zoekwoord min een s sta ik op de 2de plek ? terwijl gister wel mijn bezoekers met een extra 60 de lucht in schoten apart zaakje dit :{
Lijkt op een penalty.
pi_127617627
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Na 3 keer aanvragen kwam bij mij pas de pin aan. Heeft ongeveer 3 maanden geduurd :(
Hmmm, zie net ook dat je met een Bulgaars account geen geld kan overmaken op een Nederlandse bank. Dus verander het adres wel naar ons adres en vraag opnieuw een PIN aan.
pi_127619679
Hey, mijn youtube inkomsten van Mei staan nog niet bij mn transacties (waar ze bij het totale saldo geboekt worden)? Komt dat later pas? Die van april staan daar wel netjes bij.
pi_127621611
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hey, mijn youtube inkomsten van Mei staan nog niet bij mn transacties (waar ze bij het totale saldo geboekt worden)? Komt dat later pas? Die van april staan daar wel netjes bij.
Vorige maand duurde het volgens mij ruim twee weken voor het erop stond. Nog even een paar dagen geduld dus ;).
Get stoned
pi_127625125
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:03 schreef JDx het volgende:
970 breed, wow, dat is een enorm ding zeg.
Inderdaad. Als ik mijn bezoekersresolutie kijk, is toch maar een klein deel mijn site aan het kijken met een resolutie boven de 1024.
Heel veel mobiele gebruikers, en tablet gebruikers. Deze komen binnen op de mobiele site.

Zou er zelf nooit aan beginnen, dus ben benieuwd naar het resultaat
pi_127625178
quote:
4s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:25 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Inderdaad. Als ik mijn bezoekersresolutie kijk, is toch maar een klein deel mijn site aan het kijken met een resolutie boven de 1024.
Heel veel mobiele gebruikers, en tablet gebruikers. Deze komen binnen op de mobiele site.

Zou er zelf nooit aan beginnen, dus ben benieuwd naar het resultaat
Mwoh, dat is wel te doen, dan word ie smaller namelijk. Ik heb zelf trouwens ook andere ads wanneer men binnen komt via een mobieltje of tablet.

Krijg morgen een iPad 4 of Retina, hoe heet dat ding, die nieuwste, dan kan ik ook lekker testen hoe dat allemaal lijkt op zo'n schermpje.
pi_127626823
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef JDx het volgende:

[..]

Mwoh, dat is wel te doen, dan word ie smaller namelijk. Ik heb zelf trouwens ook andere ads wanneer men binnen komt via een mobieltje of tablet.

Krijg morgen een iPad 4 of Retina, hoe heet dat ding, die nieuwste, dan kan ik ook lekker testen hoe dat allemaal lijkt op zo'n schermpje.
Heb zelf een tab 2 10.1, daar werkt mijn eigen site feilloos op. Maar kom ook op sites waar ik maar een halve ad zie :D
Op mijn note 2 is het ook allemaal goed. Op mijn iPhone loop ik wel tegen beperkingen op soms dezelfde sites.
Dus nee, grote banners gebruik ik liever niet.
pi_127626886
Ik heb dan de masterlijkste tablet van jullie allemaal, de Surface :)
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 18:37:33 #70
131603 Afwazig
Serious business
pi_127627284
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb dan de masterlijkste tablet van jullie allemaal, de Surface :)
gwoon ipad kopen toch kkzemmel
  maandag 10 juni 2013 @ 18:37:49 #71
131603 Afwazig
Serious business
pi_127627298
Oh sorry. Dit is KLB niet.
pi_127627707
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:12 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Lijkt op een penalty.
Is een vrij nieuwe website, dus ik kijk het even aan. sta inmiddels wel weer op de derde plek met het zoekwoord. ik hou het voorlopig op de google dance zoals ze dat zo mooi noemen.
  maandag 10 juni 2013 @ 18:48:18 #73
340341 Blester
Membre très utile
pi_127627715
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb dan de masterlijkste tablet van jullie allemaal, de Surface :)
Ik heb een iPad :D Niet te missen dat ding.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127628039
iPad is kansloos kan je totaal niet op werken. Is alleen maar speelgoed. Overpriced speelgoed ook nog.
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 19:00:31 #75
340341 Blester
Membre très utile
pi_127628236
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef YoshiBignose het volgende:
iPad is kansloos kan je totaal niet op werken. Is alleen maar speelgoed. Overpriced speelgoed ook nog.
Ik heb er een heel toetsenbord e.d. bij, heerlijk ding. Kun je prima op werken, nu al enkele dagen lekker buiten gezeten aan het werk. En wat betreft overpriced, verdien je niet genoeg dan met je websites dan? Een dagje meer werken...
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127628322
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef YoshiBignose het volgende:
iPad is kansloos kan je totaal niet op werken. Is alleen maar speelgoed. Overpriced speelgoed ook nog.
Speelgoed idd, alleen voor testen, gratis via werk, dus boeie ;)
pi_127628331
Haha ik zeg niet dat ik het niet kan betalen :P maar ga niet teveel betalen voor te weinig. Maar inderdaad met toetsenbordje wel stukken beter, heb ik bij m'n Surface ook. Windows 8 / RT werkt goed en er zit ook Office 2013 op.
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 19:05:40 #78
340341 Blester
Membre très utile
pi_127628499
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha ik zeg niet dat ik het niet kan betalen :P maar ga niet teveel betalen voor te weinig. Maar inderdaad met toetsenbordje wel stukken beter, heb ik bij m'n Surface ook. Windows 8 / RT werkt goed en er zit ook Office 2013 op.
iPad is echt enorm snel, loopt nooit vast e.d., ben er erg tevreden over. Deze heeft me volgens mij zo'n ¤350 gekost, lig ik niet wakker van. Zeker niet als je ziet wat je ervoor hebt, probeer één dag een iPad en je bent om. Had eerder ook een android tablet maar dat begon klote te worden op een gegeven moment.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127628593
Oh prijs valt wel mee dan ja. Android vind ik goed werken bij smartphones maar niet bij tablets. Windows is erg mooi en werkt ook goed, maar hebben veel minder apps, wat een nadeel kan zijn. Maar goed, ik hoef geen temple run ofzo op m'n tablet :')
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 19:10:07 #80
340341 Blester
Membre très utile
pi_127628692
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh prijs valt wel mee dan ja. Android vind ik goed werken bij smartphones maar niet bij tablets. Windows is erg mooi en werkt ook goed, maar hebben veel minder apps, wat een nadeel kan zijn. Maar goed, ik hoef geen temple run ofzo op m'n tablet :')
:D Tablet koop je juist om ook op andere OS te testen e.d. en Windows kun je ook gewoon gebruiken op een PC. Liever IOS en Android dan. M'n telefoon heeft Android, Tablet IOS, Laptop Windows 8, PC Windows 7 en nog een andere PC met XP.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127628862
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:10 schreef Blester het volgende:

[..]

:D Tablet koop je juist om ook op andere OS te testen e.d.
Waar slaat dit op :')

Trouwens, ik vind Windows 8 voor pc / laptop juist voor geen meter werken. Het hele idee ervan werkt gewoon niet. Uiteindelijk zit je nog vooral op je bureaublad te kloten, alleen dan zonder startknop etc.

Windows 7 is wat dat betreft nog prima. Maar op m'n tablet werkt windows 8 juist heerlijk. Enkele bugs nog daargelaten.
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 19:15:04 #82
340341 Blester
Membre très utile
pi_127628973
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Waar slaat dit op :')

Trouwens, ik vind Windows 8 voor pc / laptop juist voor geen meter werken. Het hele idee ervan werkt gewoon niet. Uiteindelijk zit je nog vooral op je bureaublad te kloten, alleen dan zonder startknop etc.

Windows 7 is wat dat betreft nog prima. Maar op m'n tablet werkt windows 8 juist heerlijk. Enkele bugs nog daargelaten.
Je zit dus niet in de developer wereld e.d. zo te zien, ik wil al mijn website's altijd op alle manieren testen op gebruiksvriendelijkheid, dus op elke OS moet het goed werken, en daar heb je alle OS voor nodig ja.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127629114
Oh zo. Ach meeste webbrowsers kan je ook op 1 OS testen, ik zou het niet waard vinden om speciaal daarvoor 3 tablets ofzo aan te schaffen :P maar inderdaad heb ook een klant in de developer wereld en die heeft ook allemaal apple shit en gewone laptops.
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 19:20:12 #84
340341 Blester
Membre très utile
pi_127629227
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Oh zo. Ach meeste webbrowsers kan je ook op 1 OS testen, ik zou het niet waard vinden om speciaal daarvoor 3 tablets ofzo aan te schaffen :P maar inderdaad heb ook een klant in de developer wereld en die heeft ook allemaal apple shit en gewone laptops.
Ik besteed echte PHP e.d. ook gewoon uit verder, alleen qua weergaves e.d. wil ik het toch allemaal goed kunnen testen. Overigens ben ik ook gewoon erg tevreden over IOS dus het is twee vliegen in één klap. Android loopt wel heel erg vaak vast en dat is zeker de reden dat ik dit alleen nog bij een telefoon gebruik.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127629383
Hangt misschien ook af van de tablet. Ik had zo'n Archos met Android en dat ding kon goed en vloeiend full hd films afspelen, maar voor de rest was het een ramp. Crashte ook ontzettend vaak, beeldscherm pakte niet goed etc. Uiteindelijk liet ik m'n moeder er maar op Wordfeuden totdat ze op een dag zei hij gaat niet meer aan en toen was die oplader aansluiting verrot gegaan. Troep :')
Facts don't care about your feelings
  maandag 10 juni 2013 @ 19:27:20 #86
340341 Blester
Membre très utile
pi_127629637
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Hangt misschien ook af van de tablet. Ik had zo'n Archos met Android en dat ding kon goed en vloeiend full hd films afspelen, maar voor de rest was het een ramp. Crashte ook ontzettend vaak, beeldscherm pakte niet goed etc. Uiteindelijk liet ik m'n moeder er maar op Wordfeuden totdat ze op een dag zei hij gaat niet meer aan en toen was die oplader aansluiting verrot gegaan. Troep :')
Had ook wel zo'n troep Android tablet van ¤150 ofzo, wilde toen eens kijken hoe dat op een tablet ging. Galaxy Tab zal best wat beter zijn.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127639823
Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb altijd iets tegen Apple gehad, zal ook nooit een Mac kopen om op te werken, wel eens gedaan voor m'n opleiding, ook wel mee gewerkt in een reclame bureau, maar ik vind het echt niks.

Mijn eerste smartphone was een HTC Desire S (destijds topmodel) en dat ding liep zo vaak vast en werd er gek van. Toen toch maar eens en iPhone geprobeerd (ook via werk), heb een paar maanden geleden een iPhone 4 genomen en het is al een oud model (kostte 388 incl btw), maar wat werkt dat fijn zeg. Echt veel beter dan Android.

Windows Phone ook even geprobeerd maar dat is echt de ergste van de 3.

Vanwege de goede ervaring met iPhone, nu dus ook iPad. Ben ook erg benieuwd naar die resolutie, 2000x1500 ofzo.
pi_127639879
Iemand hier nog wat gemerkt van de google update eind mei? 1 van mijn sites is op zo'n 20 keywords gezakt van top 10 naar 100+, deze had wel een hoop spammy backlinks dus ik heb maar een disavow request ingediend, eens kijken wat dat doet. Gelukkig had die site niet zoveel bezoekers.
Verder nog 3 niche sites zonder backlinks met EMD vanuit top 5 naar 100+ gegaan en 2 van top 10 naar de eerste positie.

Overal gelukkig geen impact op m'n inkomsten en wat dingen om mee te experimenteren, de EMDs die weggezakt zijn ga ik op een nette manier backlinken, kan ik eens goed zien wat het resultaat is. Ben ook wel benieuwd of de disavow wat gaat doen.
pi_127639961
Ja hoor er aardig wat mensen over, maar ik heb er zelf totaal geen last van, goeie update wel lijkt me dan, alle spammers zijn gezakt en de goede sites zijn in de top gebleven.

Ik heb voor het eerst iets gedaan aan pagerank, dus wil wel eens zien of dat werkt. Maar die update lijkt nog even te duren.
pi_127640575
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef JDx het volgende:
Ik zal heel eerlijk zijn, ik heb altijd iets tegen Apple gehad, zal ook nooit een Mac kopen om op te werken, wel eens gedaan voor m'n opleiding, ook wel mee gewerkt in een reclame bureau, maar ik vind het echt niks.

Mijn eerste smartphone was een HTC Desire S (destijds topmodel) en dat ding liep zo vaak vast en werd er gek van. Toen toch maar eens en iPhone geprobeerd (ook via werk), heb een paar maanden geleden een iPhone 4 genomen en het is al een oud model (kostte 388 incl btw), maar wat werkt dat fijn zeg. Echt veel beter dan Android.

Windows Phone ook even geprobeerd maar dat is echt de ergste van de 3.

Vanwege de goede ervaring met iPhone, nu dus ook iPad. Ben ook erg benieuwd naar die resolutie, 2000x1500 ofzo.
Het probleem bij android is voornamelijk dat er zoveel apparaten zijn, er zijn zeker wel goede android telefoons maar ook genoeg slechte. Je kan niet zeggen dat android goed is zoals je dat over het algemeen wel over apple kan zeggen.

Ik heb zelf niks met apple vanwege het gesloten karakter maar kan me goed voorstellen dat het een ideaal product is voor veel mensen.
pi_127643471
Ik heb 2 jaar een HTC Desire S gehad en daarvoor ook altijd HTC. Er is er nog geen één stuk. Zelfs een 2e hands HTC, die m'n vader daarna gebruikte en m'n moeder daarna haha. In onze hele familie nog nooit een HTC die het niet goed deed. M'n broertje had een Nokia Lumia, alleen maar problemen.

Ach ja, ik denk dat de meeste producten wel goed zijn tegenwoordig, je moet net pech hebben. En het hangt er ook heel erg vanaf hoe je ermee om gaat. Ik ben gewoon geen fan van Apple, vooral omdat zoveel mensen het kopen alleen maar om er bij te horen en totaal geen benul hebben van de specificaties. "ja het werkt zo simpel en snel", ja alsof android en windows lastig en traag zijn.

Maar goed, dit is niet echt het topic ervoor :P WAT me echter wel verbaast, is dat ruim 1/3 van m'n bezoekers toch via smartphone/tablet surft. Misschien toch inderdaad maar eens naar kijken of al m'n sites wel goed werken ervoor. Wat ik zelf merk op m'n tablet is dat je vaak mis klikt op bijv. een reclame :P dat is eigenlijk best gunstig. Maar dan moet je er dus voor zorgen dat de ads in de buurt van je links staan...
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 11 juni 2013 @ 07:14:36 #92
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127651511
Zo'n Archos tablet is ook kut. Samsung Galaxy werkt beter, al heeft die irritante bloatware. Krijg je alleen weg als je gaat rooten.
pi_127653508
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb 2 jaar een HTC Desire S gehad en daarvoor ook altijd HTC. Er is er nog geen één stuk. Zelfs een 2e hands HTC, die m'n vader daarna gebruikte en m'n moeder daarna haha. In onze hele familie nog nooit een HTC die het niet goed deed. M'n broertje had een Nokia Lumia, alleen maar problemen.

Ach ja, ik denk dat de meeste producten wel goed zijn tegenwoordig, je moet net pech hebben. En het hangt er ook heel erg vanaf hoe je ermee om gaat. Ik ben gewoon geen fan van Apple, vooral omdat zoveel mensen het kopen alleen maar om er bij te horen en totaal geen benul hebben van de specificaties. "ja het werkt zo simpel en snel", ja alsof android en windows lastig en traag zijn.

Maar goed, dit is niet echt het topic ervoor :P WAT me echter wel verbaast, is dat ruim 1/3 van m'n bezoekers toch via smartphone/tablet surft. Misschien toch inderdaad maar eens naar kijken of al m'n sites wel goed werken ervoor. Wat ik zelf merk op m'n tablet is dat je vaak mis klikt op bijv. een reclame :P dat is eigenlijk best gunstig. Maar dan moet je er dus voor zorgen dat de ads in de buurt van je links staan...
Ik heb helaas niet veel bezoekers nog op tablet/mobiel, maar op tablet/mobiel krijgt nvus een banner onder het meest geklikte topmenu.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 14:56:10 #94
340341 Blester
Membre très utile
pi_127664408
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 09:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb helaas niet veel bezoekers nog op tablet/mobiel, maar op tablet/mobiel krijgt nvus een banner onder het meest geklikte topmenu.
Een screenshot van een willekeurige website van mij deze maand tot nu toe:



Zegt genoeg lijkt me. En nee, het onderwerp gaat totaal, maar dan ook echt totaal niet over IOS/Android etc.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127664768
iOS kan gewoon een Mac zijn he.

Last 30 days op NVus.nl

Mobile
572

Desktop
4484
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:08:07 #96
340341 Blester
Membre très utile
pi_127664981
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef JDx het volgende:
iOS kan gewoon een Mac zijn he.

Last 30 days op NVus.nl

Mobile
572

Desktop
4484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef JDx het volgende:
iOS kan gewoon een Mac zijn he.

Last 30 days op NVus.nl

Mobile
572

Desktop
4484
Mac is toch Macintosh?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127666079
Oh ja, zie het.

Iig op 2 sites gekeken op NVus.nl zit ik op 20% Mobile, op een andere site op 33% Mobile. Meer dan ik dacht. Erg snel gegaan de laatste maanden. Vorig jaar was het nog 10% ofzo.

iPad is binnen trouwens, banner zien er top uit.
pi_127668065
iOS is vermoedelijk alleen een iphone, want ik zie zelfs gewoon ipad er tussen staan (en een nintento WII :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127668527
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef RanTheMan het volgende:
iOS is vermoedelijk alleen een iphone, want ik zie zelfs gewoon ipad er tussen staan (en een nintento WII :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om te zien inderdaad. Bij mij is zoals ik al zei, veel iOS :)

Ik moet zeggen dat het klikken de laatste dagen erg goed gaat. Al ben ik bang dat dit over 2 maanden volledig in gaat storten.
pi_127668642
quote:
4s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Leuk om te zien inderdaad. Bij mij is zoals ik al zei, veel iOS :)
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat het klikken de laatste dagen erg goed gaat. Al ben ik bang dat dit over 2 maanden volledig in gaat storten.
Wat is er over 2 maanden?

Oh wow, bijna 50% van mijn klikken de afgelopen 30 dagen is via een Tablet of Geavanceerd mobiel apparaat. Dat is nogal wat.

Conclusie (afgerond):

Views via Tablet/Mobile: 25%
Inkomsten via Tablet/Mobile: 50%

Laat iedereen maar via Tablet/Mobile surfen!
pi_127668930
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 16:22 schreef JDx het volgende:

[..]

Wat is er over 2 maanden?

Oh wow, bijna 50% van mijn klikken de afgelopen 30 dagen is via een Tablet of Geavanceerd mobiel apparaat. Dat is nogal wat.

Conclusie (afgerond):

Views via Tablet/Mobile: 25%
Inkomsten via Tablet/Mobile: 50%

Laat iedereen maar via Tablet/Mobile surfen!
De meeste zoektermen, komen binnen via de zoekterm waar ik veel over plaats. en laat die soap nu net in juli de zomerstop ingaan :D
Vorig jaar kon ik het heel goed opvangen, heel veel bezoekers, maar nog geen adsense.
Dus hoe ik dat dit jaar op ga lossen, is maar de vraag.
pi_127670510
Wat ik ook wel leuk vind om te zien is dat het gebruik van Desktops overdag groter is en 's avonds verschuift het naar mobiel/tablet.

Is dat bij jullie ook zo?
pi_127670646
ja, logisch. overdag werken veel mensen, en werken doe je op een desktop/laptop. 's avonds zit je op de bank met je hippe ipad.
pi_127670912
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ja, logisch. overdag werken veel mensen, en werken doe je op een desktop/laptop. 's avonds zit je op de bank met je hippe ipad.
Ik had eerder verwacht dat kids overdag op hun mobiel zitten te kutten in de klas/pauze. En 's avonds op de laptop. Wederom iets waar ik van uit ging ontkracht.

Net als dat bijvoorbeeld ads onderaan de page vaker geklikt worden dan bovenaan. Had ik vroeger ook nooit verwacht.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:44:14 #105
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127671752
Is jullie traffic verspreidt over verschillende zoekwoorden of afkomstige via enkele zoekwoorden

Ik zie dat steeds dat een enkel zoekwoord verantwoordelijk is voor 75% van alles bezoekers. de rest verspreidt over de overige procenten.
<hr>
pi_127672027
Bijna elke site die ik heb is speciaal gemaakt voor 1 zoekwoord. Ik zou me misschien eens iets breder moeten richten bij de volgende site.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:59:51 #107
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127672270
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
Is jullie traffic verspreidt over verschillende zoekwoorden of afkomstige via enkele zoekwoorden

Ik zie dat steeds dat een enkel zoekwoord verantwoordelijk is voor 75% van alles bezoekers. de rest verspreidt over de overige procenten.
Hier verschillende woorden, althans, rommelmarkt provincie/plaats/datum varianten organisatie of locatie

Komen van 2600 zoekopdrachten volgens webmaster tools :')
pi_127675200
Bij mij is views 30% en inkomsten 40%. Ligt dus wel redelijk bij elkaar, maar toch klikken mensen op mobiel dus vaker op ads. Denk vooral door misklikken :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:54:40 #109
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127676182
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Bij mij is views 30% en inkomsten 40%. Ligt dus wel redelijk bij elkaar, maar toch klikken mensen op mobiel dus vaker op ads. Denk vooral door misklikken :P
dat is voor mij de rede om nog geen aangepaste mobiele website te maken. volgens mij doen veel bezoekers nu inzoomen en scrollen, waarbij veel misklikken voorkomen.

een mobiele versie zou waarschijnlijk minder inkomsten betekenen
<hr>
pi_127696190
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 19:54 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat is voor mij de rede om nog geen aangepaste mobiele website te maken. volgens mij doen veel bezoekers nu inzoomen en scrollen, waarbij veel misklikken voorkomen.

een mobiele versie zou waarschijnlijk minder inkomsten betekenen
Klopt, gewoon geen responsive site bouwen. Maar ik heb wel 1 banner die uit beeld valt op mobiel/tablet, dus die vervalt en er komt 1 midden in het scherm terug.
pi_127700181
Het valt me trouwens op dat Google de laatste tijd super streng is op het afkeuren van kliks, op een wat oudere site van me, laatste jaar niets mee gedaan: http://verkeersborden.jdx.nl wordt echt bijna de helft afgekeurd.

De inkomsten stegen explosief toen Google me aanraadde die 336x280 banner te gebruiken, maar sinds kort zie ik steeds een bedrag verschijnen en even later zit ik weer onder dat bedrag.

Ze hebben toch echt zelf die enorme pijl erop gegooid. Die was er voorheen niet.

Ik gok namelijk dat veel mensen denken dat het een pijl is voor ENTER WEBSITE ofzo.
pi_127700486
Inderdaad haha, jammer dat het dan afgekeurd wordt. Ik vraag me ook af hoe google dat berekent. Waarschijnlijk checken ze of de persoon op de ad klikt, dan direct terug gaat naar jouw site.
Facts don't care about your feelings
pi_127700766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad haha, jammer dat het dan afgekeurd wordt. Ik vraag me ook af hoe google dat berekent. Waarschijnlijk checken ze of de persoon op de ad klikt, dan direct terug gaat naar jouw site.
Ja dat vraag ik me ook af, op die andere site kunnen ze niks meten, dus ze meten waarschijnlijk of iemand klikt en binnen 5 seconden weer verschijnt als returning visitor ofzo.

Want AdSense links zijn toch altijd _top? niet _blank.
pi_127700792
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:57 schreef JDx het volgende:
Het valt me trouwens op dat Google de laatste tijd super streng is op het afkeuren van kliks, op een wat oudere site van me, laatste jaar niets mee gedaan: http://verkeersborden.jdx.nl wordt echt bijna de helft afgekeurd.

De inkomsten stegen explosief toen Google me aanraadde die 336x280 banner te gebruiken, maar sinds kort zie ik steeds een bedrag verschijnen en even later zit ik weer onder dat bedrag.

Ze hebben toch echt zelf die enorme pijl erop gegooid. Die was er voorheen niet.

Ik gok namelijk dat veel mensen denken dat het een pijl is voor ENTER WEBSITE ofzo.
Klopt wel ja, er was ook wel een update over enkele weken geleden. Zie zelf nu ook de hele dag kliks op en teruglopen. Volgens mij deden ze dit voorheen enkel aan het eind van de maand en nu dus bijna realtime. Het zou dus op maandbasis niet zoveel uit moeten maken.
pi_127700811
Ik denk dat ze bij de andere site ook wel wat kunnen meten, er zijn immers ook statistieken voor de advertisers toch?
Facts don't care about your feelings
pi_127700892
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Klopt wel ja, er was ook wel een update over enkele weken geleden. Zie zelf nu ook de hele dag kliks op en teruglopen. Volgens mij deden ze dit voorheen enkel aan het eind van de maand en nu dus bijna realtime. Het zou dus op maandbasis niet zoveel uit moeten maken.
Wat er aan het eind van de maand af gaat is volgens mij iets anders, bijvoorbeeld niet betalende/failliete adverteerders.

Teruglopende inkomsten had je altijd al overdag, maar zag het bijna nooit, tegenwoordig zie ik het regelmatig en check zo vaak niet meer per week.
pi_127701865
Is inderdaad veel de laatste tijd. Dit was de update waar ik het over had, begin mei. Ze geven niet aan wat er aangepast is maar wel dat er veranderingen zijn doorgevoerd:

http://adsense.blogspot.n(...)sense-reporting.html

Adwords kan je volgens mij alleen vooruit betalen dus faillissementen e.d. zouden er geen invloed op moeten hebben. Geen geld op je account is geen ad weergave.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:15:06 #118
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127703109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:40 schreef Stokkie_ het volgende:
Is inderdaad veel de laatste tijd. Dit was de update waar ik het over had, begin mei. Ze geven niet aan wat er aangepast is maar wel dat er veranderingen zijn doorgevoerd:

http://adsense.blogspot.n(...)sense-reporting.html

Adwords kan je volgens mij alleen vooruit betalen dus faillissementen e.d. zouden er geen invloed op moeten hebben. Geen geld op je account is geen ad weergave.
in dat artikel geven zo toch wel aan wat is aangepast. als ik het even vrij vertaal:

De foutieve/invalid clicks werden voorheen in de statistieken weergegeven. De je kreeg ze niet betaald maar in je aantallen etc kwamen ze wel terug. nu hebben ze besloten foutieve click niet weer te geven in de statistieken, zodat je een nauwkeuriger beeld krijgt over je daadwerkelijke bezoekers. Daarom lijken de aantallen meer te fluctueren, maar je daadwerkelijke verdiensten veranderen niet.
<hr>
pi_127703519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

in dat artikel geven zo toch wel aan wat is aangepast. als ik het even vrij vertaal:

De foutieve/invalid clicks werden voorheen in de statistieken weergegeven. De je kreeg ze niet betaald maar in je aantallen etc kwamen ze wel terug. nu hebben ze besloten foutieve click niet weer te geven in de statistieken, zodat je een nauwkeuriger beeld krijgt over je daadwerkelijke bezoekers. Daarom lijken de aantallen meer te fluctueren, maar je daadwerkelijke verdiensten veranderen niet.
Nja bij mij ging er in Mei alsnog 20 euro af van de 800 euro. Einde van de maand.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:30:54 #120
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127703720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Nja bij mij ging er in Mei alsnog 20 euro af van de 800 euro. Einde van de maand.
wel een mooi bedrag hoor, hoeveel site heb je lopen op het moment en wat is ongeveer je maandelijkse bezoekersaantal?
<hr>
pi_127703902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:30 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

wel een mooi bedrag hoor, hoeveel site heb je lopen op het moment en wat is ongeveer je maandelijkse bezoekersaantal?
Ik had 3 extreem goede maanden maar zit nu op ongeveer 500 euro per maand met ongeveer 250 bezoekers per dag.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:36:58 #122
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127703965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik had 3 extreem goede maanden maar zit nu op ongeveer 500 euro per maand met ongeveer 250 bezoekers per dag.
damn dan heb je echt goede click of wat!? ik zit op ongeveer 900 unieke bezoekers per dag en heb ongeveer 45 euro p/m

[ Bericht 2% gewijzigd door Dawnbreaker op 12-06-2013 20:46:42 ]
<hr>
pi_127704018
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:36 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

damn dan heb je echt goede click of wat!? ik zit op ongeveer 900 unieke bezoekers per dag en heb ongeveer 45 euro p/m
PM/DM me je sites eens, ik kan je wel wat tips geven. 100+ euro is zeker te doen, tenzij je een forum hebt.
pi_127704030
Zeer ziek idd, ik verdien evenveel als JDx, maar met 250.000 bezoekers per maand. Ik was miljonair met zijn CTR.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:43:51 #125
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127704275
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Zeer ziek idd, ik verdien evenveel als JDx, maar met 250.000 bezoekers per maand. Ik was miljonair met zijn CTR.
dan zitten we ongeveer gelijk qua kliks en verdiensten in verhouding, alleen heb ik maar 10% van jouw bezoeken
<hr>
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:13:17 #126
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127705805
weet iemand hoe ik die advertentieformaat voorstellen terug kan vinden?

ik kreeg dan zo'n tip van verander je 250x250 in ???? banner voor verbetering, maar weet niet meer wat dit was en kan die tip niet meer terugvinden
<hr>
pi_127706330
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
weet iemand hoe ik die advertentieformaat voorstellen terug kan vinden?

ik kreeg dan zo'n tip van verander je 250x250 in ???? banner voor verbetering, maar weet niet meer wat dit was en kan die tip niet meer terugvinden
Bij berichten.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:52:39 #128
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127707910
ik ga je tips toepassen JDx, ga een blok vervangen voor wat adsense mij aanraad en de andere vervangen door wat jij mij in DM zei. hoop dat het gaat helpen.

trouwens, moet je wachten voordat een nieuwe advertentieblok actief wordt? momenteel geeft hij niets weer en als ik het in adsense controleer zegt hij status: nieuw, dus het ligt daaraan?
(ik heb nml. al meer dan 1,5 geen nieuw blok meer aangemaakt dus weet het niet meer)
<hr>
pi_127708713
Ja duurt soms enkele minuten.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:13:19 #130
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127708763
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja duurt soms enkele minuten.
ik wacht al een uur nu
<hr>
pi_127708827
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ik wacht al een uur nu
Dan lijkt het mij dat er iets niet helemaal goed is.
Als ik een nieuwe ad aanmaak, duurt het hooguit 10 minuten.
pi_127709220
Soms wel 20 minuten ofzo, maar een uur lijkt me niet goed.
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:24:21 #133
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127709239
net gecontroleerd en werkt nu... geen idee waarom het zolang duurde
<hr>
pi_127709653
Je bent zelf een beetje een slome zeker :)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:37:51 #135
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127709796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Je bent zelf een beetje een slome zeker :)
dat ook :)
<hr>
pi_127709888
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Je bent zelf een beetje een slome zeker :)
:D !
pi_127713344
Dit is ook wel nice, een klik van 1,24 op een nieuwe site van me (die helaas maar 2/3 bezoekers per dag heeft, geflopt tot nu toe).
pi_127713644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:04 schreef JDx het volgende:
Dit is ook wel nice, een klik van 1,24 op een nieuwe site van me (die helaas maar 2/3 bezoekers per dag heeft, geflopt tot nu toe).
te weinig onderzoek vooraf gedaan of hoe kan het dat die geflopt is?
pi_127714098
Nou het heeft maar iets van 10 exacte zoekopdrachten per dag, dus pik wel 50% van de mensen die erop zoeken mee.

Is een variant op een andere site van me, kostte iets van 10 minuten werk.

Voorbeeld: ik had al zwarte.interieurs.nl, heb nu witte.interieurs.nl gemaakt, subdomein aangemaakt en overal zwart in wit veranderd. Dus was meer een pakken wat je pakken kan.
pi_127722195
Kijk, dit bedoel ik JDx laatst, met dat het instort.
Dit heb ik tuusen 1900uur en 2130uur eigenlijk altijd.


En over 2 maanden zakt dit dus in. Maar heb al een oplossing denk ik, om alsnog mensen te lokken :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:31:24 #141
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127722694
JDX jij hebt echt een hoge CTR dan, met 250 bezoekers per dag. Ik zit zo rond de 180-235 bezoekers per dag, meestal 200 en de bedragen zijn echt om te huilen dus die plaats ik hier ook niet. :+

Overigens Youtube vandaag er weer bijgekomen. Hoest met Magnet? Haalt die nog steeds 1500 euro met Youtube? Tijd al niets meer van 'm gehoord, of heeft ie nou z'n kanaal stopgezet?
pi_127722748
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:31 schreef JK het volgende:
JDX jij hebt echt een hoge CTR dan, met 250 bezoekers per dag. Ik zit zo rond de 180-235 bezoekers per dag, meestal 200 en de bedragen zijn echt om te huilen dus die plaats ik hier ook niet. :+

Overigens Youtube vandaag er weer bijgekomen. Hoest met Magnet? Haalt die nog steeds 1500 euro met Youtube? Tijd al niets meer van 'm gehoord, of heeft ie nou z'n kanaal stopgezet?
Die gasten hier hebben sowieso scores waar ik alleen van kan dromen. Ik zal wel iets verkeerd doen met die ads, maar als ik 3 euro per dag heb, doe ik de oengoeboengoedans al
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:35:12 #143
340341 Blester
Membre très utile
pi_127722854
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:32 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Die gasten hier hebben sowieso scores waar ik alleen van kan dromen. Ik zal wel iets verkeerd doen met die ads, maar als ik 3 euro per dag heb, doe ik de oengoeboengoedans al
:D

@JK, ik snap überhaupt niet waarom mensen inkomsten e.d. hier gaan plaatsen verder maar dat zal wel aan mij liggen, ik doe daar in ieder geval niet aan.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127722956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Blester het volgende:

[..]

:D

@JK, ik snap überhaupt niet waarom mensen inkomsten e.d. hier gaan plaatsen verder maar dat zal wel aan mij liggen, ik doe daar in ieder geval niet aan.
Zou ik ook niet doen, als ik 100den euro's zou verdienen. Maar die paar knaken die ik verdien, is voor mij geen geheim :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:38:54 #145
340341 Blester
Membre très utile
pi_127723004
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen, als ik 100den euro's zou verdienen. Maar die paar knaken die ik verdien, is voor mij geen geheim :P
Doel ook niet echt op jou hoor :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127723051
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:38 schreef Blester het volgende:

[..]

Doel ook niet echt op jou hoor :)
Snap ik, maar dan weet je het vast, zodra ik geen inkomsten vermeld, verdien ik meer dan 100 euro :D
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:41:59 #147
340341 Blester
Membre très utile
pi_127723151
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:39 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Snap ik, maar dan weet je het vast, zodra ik geen inkomsten vermeld, verdien ik meer dan 100 euro :D
Dan spreken we elkaar over enkele jaren wel weer :P

Nee maar ik bedoel bijvoorbeeld JDX, iedereen weet welke website's in het beheer zijn van hem, tenslotte plaatst hij dit zelf regelmatig in het topic. Vervolgens geeft hij aan hoeveel deze websites maandelijks opleveren, ik wil niet flauw doen hoor maar hoe makkelijk wil je het dan voor concurrentie maken?

Nu zullen regelmatige bezoekers van dit topic geen concurrent uit gaan hangen, maar het is wel een openbaar forum hé, dus ook de gasten zien het ;)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127723243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:41 schreef Blester het volgende:

[..]

Dan spreken we elkaar over enkele jaren wel weer :P

Nee maar ik bedoel bijvoorbeeld JDX, iedereen weet welke website's in het beheer zijn van hem, tenslotte plaatst hij dit zelf regelmatig in het topic. Vervolgens geeft hij aan hoeveel deze websites maandelijks opleveren, ik wil niet flauw doen hoor maar hoe makkelijk wil je het dan voor concurrentie maken?

Nu zullen regelmatige bezoekers van dit topic geen concurrent uit gaan hangen, maar het is wel een openbaar forum hé, dus ook de gasten zien het ;)
Nou, ik weet niet beter dan die 2 sites uit zijn sig. Heeft die er meer dan?
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:45:34 #149
340341 Blester
Membre très utile
pi_127723328
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:43 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet beter dan die 2 sites uit zijn sig. Heeft die er meer dan?
Voor zover ik weet nog een domein met tig aantal subdomeinen en een hoop privé shit erop (zal de naam maar niet noemen verder, doet er ook niet toe), maar het is niet zo'n moeilijke zoektocht dan meer hé.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127723366
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:45 schreef Blester het volgende:

[..]

Voor zover ik weet nog een domein met tig aantal subdomeinen en een hoop privé shit erop, maar het is niet zo'n moeilijke zoektocht dan meer hé.
Nee, maar die interesse heb ik persoonlijk niet :)
Ik gun het iedereen, dat scheelt ook heel veel.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:48:29 #151
340341 Blester
Membre très utile
pi_127723442
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:46 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Nee, maar die interesse heb ik persoonlijk niet :)
Ik gun het iedereen, dat scheelt ook heel veel.
Zoals ik al zei is het voor de vaste bezoekers van dit topic geen probleem, alleen is dit forumdeel ook gewoon beschikbaar voor niet-leden (gasten) die ook alles kunnen lezen.

Maargoed, ik ga nog even genieten van mijn avond.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:49:44 #152
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127723494
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef fotostarter het volgende:
Kijk, dit bedoel ik JDx laatst, met dat het instort.
Dit heb ik tuusen 1900uur en 2130uur eigenlijk altijd.
[ afbeelding ]

En over 2 maanden zakt dit dus in. Maar heb al een oplossing denk ik, om alsnog mensen te lokken :)
wow dat is wel heel nice man :D

dit heb ik, :') maar wel redelijk stabiel over de dag, dus meestal in de morgen/middag 3/4 en in de avond/nacht 5/6/7 actieve
<hr>
pi_127723542
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

wow dat is wel heel nice man :D

dit heb ik, :') maar wel redelijk stabiel over de dag, dus meestal in de morgen/middag 3/4 en in de avond/nacht 5/6/7 actieve
[ afbeelding ]
Ok, das best weinig. Maar, kan goed zijn, dat je meer clicks/winst hebt dan mij ;)
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:52:47 #154
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127723643
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:50 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ok, das best weinig. Maar, kan goed zijn, dat je meer clicks/winst hebt dan mij ;)
lijkt mij zeer sterk :P maargoed zolang het meer dan dekkend is voor de hostingkosten vind ik alles prima, is meer een hobbyproject. winst is leuk maar niet noodzakelijk.
<hr>
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:03:06 #155
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127724141
Haha een dansje bij 3 euro. Ik denk dat ik een dansje ga maken bij 50 euro op een dag.
Anders kom ik niet uit m'n luie stoel.

Het klopt idd dat er genoeg mensen meelezen en vergeet Google niet..

Hostingkosten eruit halen met Adsense.. dat lukt me met gemak, ach ik zie eigenlijk alleen maar een steigende lijn, ondanks dan wat tegenvallende resultaten qua inkomsten van afgelopen maand (20% minder), maar dan kijk je maar op één maand. Kijk eens over 5 jaar weer terug. De inkomsten bij Youtube gaan ook alleen maar omhoog, hoe meer videos je online zet hoe hoger je inkomsten maandelijks.
pi_127725625
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:03 schreef JK het volgende:
Haha een dansje bij 3 euro. Ik denk dat ik een dansje ga maken bij 50 euro op een dag.
Anders kom ik niet uit m'n luie stoel.

Het klopt idd dat er genoeg mensen meelezen en vergeet Google niet..

Hostingkosten eruit halen met Adsense.. dat lukt me met gemak, ach ik zie eigenlijk alleen maar een steigende lijn, ondanks dan wat tegenvallende resultaten qua inkomsten van afgelopen maand (20% minder), maar dan kijk je maar op één maand. Kijk eens over 5 jaar weer terug. De inkomsten bij Youtube gaan ook alleen maar omhoog, hoe meer videos je online zet hoe hoger je inkomsten maandelijks.
was een grapje. :'(
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:02:54 #157
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127727491
Was mooi grapje hoor. :)
pi_127727547
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:35 schreef Blester het volgende:

[..]

:D

@JK, ik snap überhaupt niet waarom mensen inkomsten e.d. hier gaan plaatsen verder maar dat zal wel aan mij liggen, ik doe daar in ieder geval niet aan.
Nou ja, inkomsten aangeven maakt niet zoveel uit natuurlijk. Ik zou niet site + inkomsten noemen inderdaad. Kans dat andere mensen dan geld gaan ruiken is groot :P

Hmmm, dus JDx als je bezoekers binnenkort afnemen... sorry man, maar ik wil ook zo'n CTR :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 12 juni 2013 @ 23:58:51 #159
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127734846
gelukkig hoef ik me dus geen zorgen te maken :) van een kale site kun je niet plukken of wat was het spreekwoord :P
<hr>
pi_127737374
Misschien niet op de juiste plek maar heeft iemand met adsense inkomsten vanuit Youtube?

Ik heb er totaal een $75 (vorige maand $50) op staan maar wanneer komen die op de adsense pagina van Google te staan? (is gekoppeld)
  donderdag 13 juni 2013 @ 07:14:47 #161
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127738468
Ivo, gister bij mij. Kijk bij payments of hoe het ook heet, dan zie je het van vorige maand gespecificeerd. YT staat er dan bij in euro's.
pi_127739258
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 01:36 schreef Ivo1986 het volgende:
Misschien niet op de juiste plek maar heeft iemand met adsense inkomsten vanuit Youtube?

Ik heb er totaal een $75 (vorige maand $50) op staan maar wanneer komen die op de adsense pagina van Google te staan? (is gekoppeld)
https://www.google.com/adsense/app?hl=en_US#payments3

May 1 - May 31
Earnings - YouTube
  FOK!fotograaf donderdag 13 juni 2013 @ 09:59:11 #163
364681 over_hedge
pi_127741240
kan ff geen beteren plek vinden, aangezien dit ook met google te maken heeft hoop ik dat iemand hier het weer :) Ik heb een joomla site gemaakt, en kom bij google op best hoog te staan, alleen dat krijg ik dit:



Terwijl ik dit in joomla heb staan:


In mijn config.php staat het ook gewoon goed. Dit is nu al paar weken zo. (ik hoopte dat het vanzelf geupdate zou worden) Iemand enig idee waar ik dit kan veranderen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:18:18 #164
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127741741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 09:59 schreef over_hedge het volgende:
kan ff geen beteren plek vinden, aangezien dit ook met google te maken heeft hoop ik dat iemand hier het weer :) Ik heb een joomla site gemaakt, en kom bij google op best hoog te staan, alleen dat krijg ik dit:

[ afbeelding ]

Terwijl ik dit in joomla heb staan:
[ afbeelding ]

In mijn config.php staat het ook gewoon goed. Dit is nu al paar weken zo. (ik hoopte dat het vanzelf geupdate zou worden) Iemand enig idee waar ik dit kan veranderen?
Als je naar je source code kijkt dan komt de tekst Lorem ipsum ook gewoon meerdere keren voor. Zou beginnen dat ook eerst een op te schonen
  FOK!fotograaf donderdag 13 juni 2013 @ 10:19:32 #165
364681 over_hedge
pi_127741776
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef ursel het volgende:

[..]

Als je naar je source code kijkt dan komt de tekst Lorem ipsum ook gewoon meerdere keren voor. Zou beginnen dat ook eerst een op te schonen
Ja hoe? Zou namelijk niet weten waar het staat. Dat is het probleem.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:22:17 #166
131603 Afwazig
Serious business
pi_127741851
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja hoe? Zou namelijk niet weten waar het staat. Dat is het probleem.
Het staat in de metadata van je plaatjes (de slider).
  FOK!fotograaf donderdag 13 juni 2013 @ 10:30:05 #167
364681 over_hedge
pi_127742106
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het staat in de metadata van je plaatjes (de slider).
Zie het nu staan ja in de broncode. Beetje jammer dat ik het in het articel dan weer niet kan vinden. Naja ik zoek wel even door. Bedankt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 13 juni 2013 @ 10:34:03 #168
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_127742239
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zie het nu staan ja in de broncode. Beetje jammer dat ik het in het articel dan weer niet kan vinden. Naja ik zoek wel even door. Bedankt.
Zoals gezegd, het staat waarschijnlijk niet in je artikel, maar bij de meta-gegevens van je plaatje die bij het artikel/in de slider staat
  FOK!fotograaf donderdag 13 juni 2013 @ 10:35:38 #169
364681 over_hedge
pi_127742287
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 10:34 schreef ursel het volgende:

[..]

Zoals gezegd, het staat waarschijnlijk niet in je artikel, maar bij de meta-gegevens van je plaatje die bij het artikel/in de slider staat
Ja, en die plaatjes kan ik dus niet vinden omdat ik niet weet bij welke module het staat. :P Maar dat moet wel goedkomen. :) tnxs.

Edit: gevonden :D Wel irritant dat google precies dat stukje tekst gebruikt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_127743917
Ik wil graag weten hoe je hotlinken kan voorkomen door Google Images. Iemand een idee?
pi_127746240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 11:25 schreef JDx het volgende:
Ik wil graag weten hoe je hotlinken kan voorkomen door Google Images. Iemand een idee?
op refereer url lijkt mij?
pi_127746329
Hmmm... dit werkt niet.

[ Bericht 94% gewijzigd door JDx op 13-06-2013 13:01:53 ]
pi_127747666
dat is nog steeds een hotlink, maar dan van een plaatje met watermerk ipv zonder.
pi_127747814
Ja, dat is toch wat je wil, dat je plaatjes nog wel te zien zijn in Google Images, maar niet te jatten zonder naar de pagina zelf te gaan.
  donderdag 13 juni 2013 @ 13:28:47 #177
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_127748094
gister 1 cent *O*
pi_127748360
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:28 schreef xzaz het volgende:
gister 1 cent *O*
gefeliciteerd :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127749491
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:19 schreef JDx het volgende:
Ja, dat is toch wat je wil, dat je plaatjes nog wel te zien zijn in Google Images, maar niet te jatten zonder naar de pagina zelf te gaan.
Inderdaad, dat zie ik meer sites doen.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:11:24 #180
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_127749670
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2013 13:37 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

gefeliciteerd :)
Het begin van 100.000 zullen we maar zeggen c_/
pi_127749764
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:06 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Inderdaad, dat zie ik meer sites doen.
Ik heb het al, kijken of dat meer bezoekers op gaat leveren.

https://www.google.nl/sea(...)3d%252F%3B1280%3B800

Klik op de image, dan ga je naar de post in de site, klik op de originele afbeelding en dan ga je ipv naar de afbeelding naar de attachment page (kan ook naar post of homepage).
pi_127750004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:11 schreef xzaz het volgende:

[..]

Het begin van 100.000 zullen we maar zeggen c_/
zeker ^O^
even opgezocht, ik had 15 juli 2007 m'n eerste klik van 24 cent _O_
pi_127751532
Ik op 7 maart 2008 :) t.w.v. 51 cent :)
Facts don't care about your feelings
pi_127751885
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb het al, kijken of dat meer bezoekers op gaat leveren.

https://www.google.nl/sea(...)3d%252F%3B1280%3B800

Klik op de image, dan ga je naar de post in de site, klik op de originele afbeelding en dan ga je ipv naar de afbeelding naar de attachment page (kan ook naar post of homepage).
dat artikel hierboven over deze methode zegt wel dat google er mogelijk op kan controleren en je website weghalen uit de afbeeldingen search
<hr>
pi_127752006
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik heb het al, kijken of dat meer bezoekers op gaat leveren.

https://www.google.nl/sea(...)3d%252F%3B1280%3B800

Klik op de image, dan ga je naar de post in de site, klik op de originele afbeelding en dan ga je ipv naar de afbeelding naar de attachment page (kan ook naar post of homepage).
welke gebruik je hiervoor die wppicshield of iets anders?
<hr>
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:17:48 #186
131603 Afwazig
Serious business
pi_127752121
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:10 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat artikel hierboven over deze methode zegt wel dat google er mogelijk op kan controleren en je website weghalen uit de afbeeldingen search
Wou zeggen. Google ziet dit als een slechte user experience waar ze zo geil op zijn (Zie Matt Cutts zijn blogs) en ik denk dat je keihard uit Google images wordt geflikkerd als ze je pakken.
pi_127752125
Ja die WP plugin.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Wou zeggen. Google ziet dit als een slechte user experience waar ze zo geil op zijn (Zie Matt Cutts zijn blogs) en ik denk dat je keihard uit Google images wordt geflikkerd als ze je pakken.
Zou het, ik zie het tegenwoordig bij bijna elke site.

Als ik plaatjes zoek van auto's ofzo, kom ik het elke keer tegen.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:19:25 #188
131603 Afwazig
Serious business
pi_127752184
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:17 schreef JDx het volgende:
Ja die WP plugin.

[..]

Zou het, ik zie het tegenwoordig bij bijna elke site.

Als ik plaatjes zoek van auto's ofzo, kom ik het elke keer tegen.
Denk het wel. Je verneukt natuurlijk de werking zoals Google die bedacht heeft. Ik ben het overigens nog nooit tegen gekomen, dit is het eerste wat ik ervan zie.
pi_127752252
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:19 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Denk het wel. Je verneukt natuurlijk de werking zoals Google die bedacht heeft. Ik ben het overigens nog nooit tegen gekomen, dit is het eerste wat ik ervan zie.
ik ben het ook nog nooit tegengekomen.
Daarnaast ga ik eerst eens kijken of het wel zinvol is, je moet redelijk wat traffic op afbeeldingen hebben wil het zinvol zijn dit toe te passen. Met weinig traffic vind ik dit veels te riskant
<hr>
pi_127752260
Zoek eens op Ferrari 360 in images, meteen de eerste al.
  donderdag 13 juni 2013 @ 15:24:14 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_127752358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:21 schreef JDx het volgende:
Zoek eens op Ferrari 360 in images, meteen de eerste al.
Ja maar dat zegt natuurlijk niks. Ik kom ook heel vaak muziek tegen op Youtube met adsense erop terwijl die mensen de rechten op die muziek helemaal niet hebben. Op Websites die een adsense balk als navigatie gebruiken zodat veel mensen denken dat het een menu is. Mag allemaal niet maar niet iedereen wordt gepakt. Ik had het er niet op gewaagd iig. Helemaal als maar een verwaarloosbaar deel van je traffic hiervan komt.
pi_127752370
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:21 schreef JDx het volgende:
Zoek eens op Ferrari 360 in images, meteen de eerste al.
inderdaad, die eerst heeft het wel. maar gezien als user is het ook wel ruk, want ik wil die foto groot zien, maar nu kom ik op een pagina met talloze thumbnails uit. je hebt dan wel de bezoeker op je site, maar die bezoeker heeft wel zoiets van: kutsite
<hr>
pi_127752419
ik ben mijn eigen stats aan het doorzoeken, maar hoe kan je vinden welk traffic via afbeeldingen zoeken komt?
<hr>
pi_127752452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:24 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

inderdaad, die eerst heeft het wel. maar gezien als user is het ook wel ruk, want ik wil die foto groot zien, maar nu kom ik op een pagina met talloze thumbnails uit. je hebt dan wel de bezoeker op je site, maar die bezoeker heeft wel zoiets van: kutsite
Ja dat is ook kut, bij mij kom je gewoon uit op de pagina met de afbeelding.
pi_127752569
Ik weet trouwens nog steeds niet of je skyscaper (buiten de content) mee mag scrollen of niet. Weet wel dat het niet mag overlappen.
pi_127752672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:29 schreef JDx het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet of je skyscaper (buiten de content) mee mag scrollen of niet. Weet wel dat het niet mag overlappen.
geen idee, wel handig gedaan trouwens die skyscraper daar. hoe werkt dit op smartphones en tablets? valt ie dan binnen of buiten de display?
<hr>
pi_127752832
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:32 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

geen idee, wel handig gedaan trouwens die skyscraper daar. hoe werkt dit op smartphones en tablets? valt ie dan binnen of buiten de display?
Kijk maar op de tablet of smartphone.

De skyscraper maakt dan plaats voor een banner onder het topmenu.



[ Bericht 6% gewijzigd door JDx op 13-06-2013 15:52:19 ]
pi_127753402
ik heb gisteren de zoekwoorden eens goed geoptimaliseerd, oftewel eens kritisch erna gekeken en toevoegingen gedaan volgens google's searchword finder. Heb het idee dat dat nu al terug te zien is in de realtime stats, al weet ik dat pas over een maand ofzo definitief

viel mij gisteren wel op dat mensen echt op rare dingen zoeken als je in die searchword finder duikt

fictief voorbeeld: skippyballen:

-hoe werkt een skippybal
-heb ik een skippybal nodig?
-mag je een skippybal meenemen in het vliegtuig

Komop mensen, menen jullie dit :')
<hr>
  donderdag 13 juni 2013 @ 16:08:33 #199
340341 Blester
Membre très utile
pi_127754074
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 15:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb gisteren de zoekwoorden eens goed geoptimaliseerd, oftewel eens kritisch erna gekeken en toevoegingen gedaan volgens google's searchword finder. Heb het idee dat dat nu al terug te zien is in de realtime stats, al weet ik dat pas over een maand ofzo definitief

viel mij gisteren wel op dat mensen echt op rare dingen zoeken als je in die searchword finder duikt

fictief voorbeeld: skippyballen:

-hoe werkt een skippybal
-heb ik een skippybal nodig?
-mag je een skippybal meenemen in het vliegtuig

Komop mensen, menen jullie dit :')
Ik neem altijd een skippybal mee in het vliegtuig... Niet zo'n vreemde zoekopdracht toch?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127758394
Je verzint een voorbeeld en komt met skippybal? What's wrong with you :')
Facts don't care about your feelings
pi_127761231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 18:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Je verzint een voorbeeld en komt met skippybal? What's wrong with you :')
sorry, maar ik vond extremely large buttplug iets minder geschikt als voorbeeld
<hr>
pi_127761477
Lukt het bij jullie überhaupt wel eens om een link op een leuke pr startpagina te krijgen ? Werkelijk waar begin een hekel te krijgen aan dat volk, zelf de hele startpagina vol zetten met affiliate links en vervolgens lekker hypocriet daarop je website af te keuren :(

Google vind mijn content blijkbaar wel goed genoeg voor de top 3 maar een startpagina plaatsing ho maar, ik weet dat het niet extreem waardevolle links zijn maar het zou eens leuk zijn om geplaatst te worden.
pi_127761598
Meeste goeie sites van me hebben een startpagina link. Ja flut sites voegen ze niet toe. Sommige beheerders zijn klootzakken, maar dat zijn enkele pagina's, dan heb je net pech in die niche.
Facts don't care about your feelings
pi_127761979
Ik zou mijn website niet onder een flut site willen scharen, staan recepten op dus daar kan niet zoveel misgaan. vind het wel wat asociaal om niet eens te reageren zoal een hoop doen.

Hoe kan het eigenlijk dat google vaak zo'n hoge pagerank toekent aan een pagina met enkel alleen uitgaande links, dat begrijp ik ook niet eerlijk gezegd.
pi_127762079
Vaak moet je een link terug plaatsen... ook linken vaak verschillende startpagina's met zelfde categorie naast elkaar, dan kan je soms al snel een hoge PR halen als die dat ook hebben. Wil niet altijd zeggen dat ze zo goed in google scoren...
Facts don't care about your feelings
pi_127762085
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:54 schreef Wotte het volgende:
Ik zou mijn website niet onder een flut site willen scharen, staan recepten op dus daar kan niet zoveel misgaan. vind het wel wat asociaal om niet eens te reageren zoal een hoop doen.

Hoe kan het eigenlijk dat google vaak zo'n hoge pagerank toekent aan een pagina met enkel alleen uitgaande links, dat begrijp ik ook niet eerlijk gezegd.
Die bouwen ze vaak op door een link terug te vragen, is iig mijn ervaring bij lagere PR startpgaina's. Bij hogere PR vragen ze vaak een link terug naar een andere site, is op zich ook beter voor je eigen site gezien 2-way links minder waarde hebben.

Mogelijk heeft je site nog geen PR? dan heeft het ook weinig waarde voor de beheerders namelijk.
pi_127762456
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:57 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Die bouwen ze vaak op door een link terug te vragen, is iig mijn ervaring bij lagere PR startpgaina's. Bij hogere PR vragen ze vaak een link terug naar een andere site, is op zich ook beter voor je eigen site gezien 2-way links minder waarde hebben.

Mogelijk heeft je site nog geen PR? dan heeft het ook weinig waarde voor de beheerders namelijk.
Nog geen pr inderdaad, ik mail wel weer als mijn pr omhoog is gegaan, beetje blijven stalken moet lukken :D
pi_127762623
Kom maar op met die kliks :D
pi_127762702
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:10 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ] Kom maar op met die kliks :D
/jaloers
<hr>
pi_127762767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

/jaloers
Ach, is alleen maar tussen 19 en 21:30 uur ;) Wees gerust :D
pi_127762925
Hoger als dit zal ik niet meer komen. Kakt nu al weer in.
En nu stop ik, anders heb ik dtraks gezeik aan mijn broek :D

Morgenvroeg eens kijken, of ik een keer boven de 3 euro uit kom. _O_
pi_127762948
Wow :P
Facts don't care about your feelings
pi_127762986
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ] Hoger als dit zal ik niet meer komen. Kakt nu al weer in.
En nu stop ik, anders heb ik dtraks gezeik aan mijn broek :D

Morgenvroeg eens kijken, of ik een keer boven de 3 euro uit kom. _O_
Lekker :) hoogste dat ik ooit heb gezien is 80-90. Je hebt iig geen site over een sbs6 programma o.i.d. anders zou je wel wat meer dan 3 euro hebben :)
pi_127763013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Lekker :) hoogste dat ik ooit heb gezien is 80-90. Je hebt iig geen site over een sbs6 programma o.i.d. anders zou je wel wat meer dan 3 euro hebben :)
Of ik heb mijn ads verkeerd staan. Pest is, mobiel staat er maar een heel klein bannertje. Dus daar moet ik iets mee gaan doen :)
pi_127763036
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Wow :P
Wow? jouw adsenseinkomsten zijn Wow ja ;)
  donderdag 13 juni 2013 @ 20:28:08 #216
340341 Blester
Membre très utile
pi_127763362
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 19:42 schreef Wotte het volgende:
Lukt het bij jullie überhaupt wel eens om een link op een leuke pr startpagina te krijgen ? Werkelijk waar begin een hekel te krijgen aan dat volk, zelf de hele startpagina vol zetten met affiliate links en vervolgens lekker hypocriet daarop je website af te keuren :(

Google vind mijn content blijkbaar wel goed genoeg voor de top 3 maar een startpagina plaatsing ho maar, ik weet dat het niet extreem waardevolle links zijn maar het zou eens leuk zijn om geplaatst te worden.
Startpagina's zijn gewoon cashcows en ja, ik kan dat weten :)

Ik heb verschillende website's die op 10 tot 20 startpagina.nl's staan, 3 keer raden hoe die daarop komen :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127765545
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:20 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Wow? jouw adsenseinkomsten zijn Wow ja ;)
Haha maybe, maar ik heb echt niet zoveel bezoekers tegelijk.
Facts don't care about your feelings
pi_127766283
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef fotostarter het volgende:
[ afbeelding ] Hoger als dit zal ik niet meer komen. Kakt nu al weer in.
En nu stop ik, anders heb ik dtraks gezeik aan mijn broek :D

Morgenvroeg eens kijken, of ik een keer boven de 3 euro uit kom. _O_
Met zoveel bezoekers moet je echt wel boven de 3 euro uitkomen. Anders koop ik je website wel over hoor :P
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:25:57 #219
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127766317
Fotostarter, met 300+ bezoekers op dat moment (hoeveel per dag was het ook alweer?) moet je je strategie aanpassen als je minder dan 3 euro per dag krijgt.
pi_127766471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef JK het volgende:
Fotostarter, met 300+ bezoekers op dat moment (hoeveel per dag was het ook alweer?) moet je je strategie aanpassen als je minder dan 3 euro per dag krijgt.
Gemiddeld per dag, zit ik op een kleine 1200.
Adsense per dag 2 euro hooguit.
Maar het is bij mij echt, klik > site > lezen > weg :D
pi_127766512
Dat is wel heel matig... wat voor CTR en CPC?
Facts don't care about your feelings
  donderdag 13 juni 2013 @ 21:31:18 #222
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127766666
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:28 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Gemiddeld per dag, zit ik op een kleine 1200.
Adsense per dag 2 euro hooguit.
Maar het is bij mij echt, klik > site > lezen > weg :D
Dat is wel jammer, maarja dat heb je met GTST-kijkers he.. doe je zo je best met die site en ze belonen je met een paar centjes. Kan je geen merchandise verkopen (affiliate)?
pi_127766753
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is wel heel matig... wat voor CTR en CPC?
Moment, ff checken.

Dat is van vandaag
pi_127766900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef JK het volgende:

[..]

Dat is wel jammer, maarja dat heb je met GTST-kijkers he.. doe je zo je best met die site en ze belonen je met een paar centjes. Kan je geen merchandise verkopen (affiliate)?
Ook geprobeerd, met wat affilaties (bol.com)
Ook niet echt een succes.
Heb binnenkort vakantie, en dan heb ik wel wat dingen die ik kan veranderen. Sowieso wat bredeer publiek proberen te lokken. Eens goed gaan kijken naar de formaten van de ads, en de plekken van de ads.
Doe het niet voor het geld, maar ik zie het als sport. Vind het altijd leuk om te experimenteren met wordpress e.d. dus, alle centjes zijn leuk meegenomen :D
pi_127766973
Ik heb ook een aantal startpagina-achtige sites. Maar voor mensen die het contactformulier d.m.v. Ctrl + C & V invullen en bijvoorbeeld geen backlink aanbieden neem ik ook niet de moeite om te antwoorden. Waarom zou ik voor iemand die 20 seconden de tijd heeft genomen voor mijn contactformulier een link toevoegen en een netjes persoonlijk antwoord typen? Sommige sites heb ik gratis duizenden bezoekers 'gegeven', dat vind ik in veel gevallen dus een te grote beloning ;-).

*einde frustratie*

Overigens is het qua bezoekers inmiddels niet meer zo nuttig om bij mij een link aan te vragen, want de bezoekersaantallen voor mijn startpagina's zijn helemaal ingestort :p (maakt mij verder niet zoveel uit).
pi_127767076
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ook geprobeerd, met wat affilaties (bol.com)
Ook niet echt een succes.
Heb binnenkort vakantie, en dan heb ik wel wat dingen die ik kan veranderen. Sowieso wat bredeer publiek proberen te lokken. Eens goed gaan kijken naar de formaten van de ads, en de plekken van de ads.
Doe het niet voor het geld, maar ik zie het als sport. Vind het altijd leuk om te experimenteren met wordpress e.d. dus, alle centjes zijn leuk meegenomen :D
tja ik zou eens goed naar je advertentie formaten en plekken kijken, want moet meer uit te halen zijn
<hr>
pi_127767480
Een CPC van 11 cent is wel heel bagger en met een CTR van 0,29% schiet het idd niet op.
Facts don't care about your feelings
pi_127767575
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Een CPC van 11 cent is wel heel bagger en met een CTR van 0,29% schiet het idd niet op.
Die is ook wel eens hoger, maar denk ik pak die van vandaag erbij. Schommelt heel erg
pi_127770692
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:34 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Ook geprobeerd, met wat affilaties (bol.com)
Ook niet echt een succes.
Heb binnenkort vakantie, en dan heb ik wel wat dingen die ik kan veranderen. Sowieso wat bredeer publiek proberen te lokken. Eens goed gaan kijken naar de formaten van de ads, en de plekken van de ads.
Doe het niet voor het geld, maar ik zie het als sport. Vind het altijd leuk om te experimenteren met wordpress e.d. dus, alle centjes zijn leuk meegenomen :D
Die bol.com afflitaties zijn bij mij tot nu toe niet geweldig draaien in een bestelling 70 euro omzet en ik krijg ongeveer 2,50 :') moet niet gekker worden haha
pi_127770905
Trouwens iemand die me wat tips kan geven voor winstgevende nieuwsbrief ? geef een ebook in ruil voor een nieuwsbrief aanmelding weg. vandaag de eerste dag en gelijk 25 email adressen. nog niet veel maar leuk begin als het dagelijks zo gaat kan ik er wel wat mee doen lijkt me ?
pi_127771444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:41 schreef Wotte het volgende:

[..]

Die bol.com afflitaties zijn bij mij tot nu toe niet geweldig draaien in een bestelling 70 euro omzet en ik krijg ongeveer 2,50 :') moet niet gekker worden haha
Bol.com doet bij mij ook weinig.

Omzet ¤ 511.61
eCPC ¤ 0.02
Commissie ¤ 15.89

Kliks 957
Orders 8
Conversie 1%

:'(

En zanox |:(

views 13.319
clicks 872
commissie 10,62 EUR

:%

Bijna 100 kliks en ¤10? Dat is een CPC van 1 cent :')
Facts don't care about your feelings
pi_127771828
quote:
4s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Moment, ff checken.
[ afbeelding ]
Dat is van vandaag
Dat is wel een vrij lage RPM inderdaad. Op de meeste van mijn websites haal ik tussen de ¤7 - 12 RPM en dan zit je met een CTR van rond de 3 à 4 %.
pi_127772016
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Bol.com doet bij mij ook weinig.

Omzet ¤ 511.61
eCPC ¤ 0.02
Commissie ¤ 15.89

Kliks 957
Orders 8
Conversie 1%

:'(

En zanox |:(

views 13.319
clicks 872
commissie 10,62 EUR

:%

Bijna 100 kliks en ¤10? Dat is een CPC van 1 cent :')
Drama, zal wel weinig marge op de electronica zitten :)
pi_127772261
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef Mike144 het volgende:

[..]

Dat is wel een vrij lage RPM inderdaad. Op de meeste van mijn websites haal ik tussen de ¤7 - 12 RPM en dan zit je met een CTR van rond de 3 à 4 %.
Ik haal op een site 1,2 % met RPM van 1,65 euro, al moet ik zeggen dat hier weinig op geadverteerd word is meer ebook verkoop dan adsense maar haal toch gemiddeld 0,70 tot 1 euro per dag met cpc van 0,15 cent, redelijk toch ? site is een maand oud nu dus :)
pi_127772608
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Wotte het volgende:

[..]

Drama, zal wel weinig marge op de electronica zitten :)
2% tot 4% ongeveer, idd zware bagger haha :P Bij één van m'n sites heb ik zelf gewoon de producten ingekocht die ik verkoop. Dan zijn marges van 15% tot 35% mogelijk. Komt wel wat meer werk bij kijken natuurlijk en een voorraad die je moet aanhouden.
Facts don't care about your feelings
pi_127773781
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 22:54 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Bol.com doet bij mij ook weinig.

Omzet ¤ 511.61
eCPC ¤ 0.02
Commissie ¤ 15.89

Kliks 957
Orders 8
Conversie 1%

:'(

En zanox |:(

views 13.319
clicks 872
commissie 10,62 EUR

:%

Bijna 100 kliks en ¤10? Dat is een CPC van 1 cent :')
Amazon.com doet het bij mij wel goed, zit op 5-10% conversie maar dan sluiten de producten aan op de content en mochten ze iets anders bestellen krijg ik daar ook gewoon fees voor. 0-6 bestellingen is 4% van het bedrag 7-30 6% ect. Tikt wel aan maar is wel voornamelijk voor US visitors en het lijkt er op dat de meeste hier nederlandse sites hebben. Heb zelf voornamelijk engelse sites, vind ik toch makkelijker om bezoekers te krijgen.

Het enige nadeel is de betaling met cheques al ben ik bezig met Payoneer, dan zou ik slechts 3% over het bedrag afdragen, ik kan het dan uitgeven met de prepaid creditcard van hun of opnemen en storten op de bank.
pi_127773938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:14 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

2% tot 4% ongeveer, idd zware bagger haha :P Bij één van m'n sites heb ik zelf gewoon de producten ingekocht die ik verkoop. Dan zijn marges van 15% tot 35% mogelijk. Komt wel wat meer werk bij kijken natuurlijk en een voorraad die je moet aanhouden.
ga dropshippen man.. ik draai 30-40% marge met een aanzienlijke orderwaarde :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127778655
Het 'geniale' Google laat bij mijn 970x90 banners op de Ipad alleen nog tekstbanners zien. Over het algemeen leveren de clicks op tekstbanners meer op bij mij maar om dan continue deze ads te vertonen begrijp ik niet. Verder zie ik wel een toename van clicks en de RPM is met ongeveer 20% gestegen, misschien nog wat vroeg om een conclusie te trekken.
pi_127778772
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

ga dropshippen man.. ik draai 30-40% marge met een aanzienlijke orderwaarde :)
Hmm kan, maar de marges zijn echt ontzettend laag bij deze elektronica. Ik zou als het een beetje begint te lopen een korting kunnen vragen bij de groothandel omdat ik zoveel inkoop maar ja. Was ook een beetje een test hoor hoe het is om zelf producten te verkopen.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 juni 2013 @ 08:58:23 #240
131603 Afwazig
Serious business
pi_127779456
Wat maken jullie je druk om die startpagina's man. Op die pagina's staan zoveel uitgaande links dat de PR die je ervan krijgt nihil is. Ik sta ook op startpagina's met mijn website maar het verkeer ervan is niet veel en je stijgt er ook echt geen plekken door in de SERP.
pi_127779957
Verkeer is vaak niet veel, maar ondanks dat er veel uitgaande links staan heeft het naar mijn ervaring zeker wel goede invloed op de SERP. Tenzij het zo'n volgespamde startpagina is natuurlijk.

Een website van me staat vrijwel alleen op 3 startpagina's en (duurde wel ff) heeft een PR3 en staat nu op #2 :P
Facts don't care about your feelings
pi_127780114
Maar mijn ervaring is dat ze niet eens reageren, laat staan dat je kan onderhandelen over een prijs.
pi_127782008
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 09:34 schreef JDx het volgende:
Maar mijn ervaring is dat ze niet eens reageren, laat staan dat je kan onderhandelen over een prijs.
je wenst te betalen voor een startpagina link?

Je hebt genoeg van die automatische linkruil startpagina's en als je in een echt niche zit zijn die pagina's ook niet zo vol.. Mij heeft het in ieder geval geen windeieren gelegd.. Al hoef je er uiteraard geen traffic van te verwachten..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127782146
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 10:46 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

je wenst te betalen voor een startpagina link?

Je hebt genoeg van die automatische linkruil startpagina's en als je in een echt niche zit zijn die pagina's ook niet zo vol.. Mij heeft het in ieder geval geen windeieren gelegd.. Al hoef je er uiteraard geen traffic van te verwachten..
Ik ga er niet voor betalen, maar lees hier dat velen dat wel doen.
pi_127784822
WTF, mijn beste site is voorbij gegaan door een splinternieuwe site met pagerank 0 en geen backlinks. Ik hoop dat het blackhat betreft en de site gauw weer is verdwenen.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:08:53 #246
131603 Afwazig
Serious business
pi_127784887
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef JDx het volgende:
WTF, mijn beste site is voorbij gegaan door een splinternieuwe site met pagerank 0 en geen backlinks. Ik hoop dat het blackhat betreft en de site gauw weer is verdwenen.
Pagerank zegt niks over de positie. Misschien vindt Google wel dat de content beter aansluit op het keyword waar jullie beiden opzitten.
  vrijdag 14 juni 2013 @ 12:09:45 #247
131603 Afwazig
Serious business
pi_127784917
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:06 schreef JDx het volgende:
WTF, mijn beste site is voorbij gegaan door een splinternieuwe site met pagerank 0 en geen backlinks. Ik hoop dat het blackhat betreft en de site gauw weer is verdwenen.
Overigens zijn alle backlinks alleen in te zien via webmaster tools en kan het dus zijn dat hij wel degelijk backlinks heeft (of 301 redirects).
pi_127785016
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Pagerank zegt niks over de positie. Misschien vindt Google wel dat de content beter aansluit op het keyword waar jullie beiden opzitten.
Zelfde content, maar ik heb het verdeeld over pagina's en hij heeft alles in 1 grote tabel op de voorpagina. Maar goed, als dat zo makkelijk gaat, dan ook maar een apart domein er voor maken :P this is war! :D
pi_127796312
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_127797007
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 12:12 schreef JDx het volgende:

[..]

Zelfde content, maar ik heb het verdeeld over pagina's en hij heeft alles in 1 grote tabel op de voorpagina. Maar goed, als dat zo makkelijk gaat, dan ook maar een apart domein er voor maken :P this is war! :D
Maar ben je nu te laat mee haha, had je beter eerder kunnen doen. Snap sowieso niet dat je met subdomeinen werkt, lijkt me altijd troep. Merk je het ook direct in je bezoekersaantallen?
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 juni 2013 @ 20:44:27 #251
340341 Blester
Membre très utile
pi_127804115
En toen had ik een nummer #1 positie bereikt op een van mijn nieuwe website's. Op nummer #2 had ik zo'n 700 unieke bezoekers per dag daarop, nu zo'n 1500 unieke bezoekers per dag :P

Goed begin van het weekend dus weer :)
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_127804515
Na wat tips gelijk iets betere scores. Nog geen vetpot maar goed.

pi_127823029
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2013 17:40 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Maar ben je nu te laat mee haha, had je beter eerder kunnen doen. Snap sowieso niet dat je met subdomeinen werkt, lijkt me altijd troep. Merk je het ook direct in je bezoekersaantallen?
Yep stond eerst op 1 was toen 800 pageviews per dag, toen op 3 (achter 2 van dezelfde site), toen 400 pageviews en zit nu op 150 pageviews per dag.

Oh en veel van m'n ideeen die ik probeer op subdomeinen floppen ook, sommige leveren nog geen euro per maand op, maar alle beetjes helpen.

Deze site was puur toeval dat ie zo hoog kwam, wellicht probeer ik het nog wel een keer met een echt domein terug op 1 te krijgen. Stond sowieso niet meer op 1, maar op 3. Nu dus op 4.

[ Bericht 9% gewijzigd door JDx op 15-06-2013 13:21:40 ]
pi_127823191
Ben nu 4 van m'n 6 EMDs kwijt naar serp 100+ vanuit de top 5, jammer weer.. Het lijkt er op dat google ook veel SEO als negatief ziet nu, de content op die sites is uniek en gericht op het zoekwoord, mensen vinden ook wat ze zoeken. Heb bij deze sites ook totaal geen linkbuilding oid gedaan, zijn niches waar geen concurrentie is en nu staat er dus alleen maar bagger als je er op zoekt.

Oppassen met EMDs dus als je wat nieuws start.

Erg apart is ook wel dat als ik zoek naar de EMDs dat de contact page als enige gevonden wordt (serp 100+), feitelijk de pagina met de minste content. Er lijkt dus een penalty op EMD/SEO te zitten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stokkie_ op 15-06-2013 13:28:23 ]
pi_127823522
Dit is ook nog een leuke, spammy backlinks, getallen zijn serps van 1 site (best, laatste getal was standaard serp). Heb een disavow gedaan op de backlinks dus ben benieuwd of het hersteld:



De pagina's die gevonden worden zijn ook totaal niet gelieerd aan het zoekwoord, er staat wel een link naar het zoekwoord maar de content sluit niet aan. Wederom apart, lijkt er op dat het keyword percentage omlaag moet in de content maar deze zit nu al op 1-2% wat vrij laag is.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stokkie_ op 15-06-2013 13:49:58 ]
pi_127825040
Een site van mij is ook gedaald in positie, vreemd genoeg zijn de bezoekersaantallen wel gelijk gebleven. Komt misschien ook doordat ik betrapt en verwijderd ben van wikipedia haha, stond er wel een jaar op ofzo. Nu dan maar weer even wat moeite doen om op dat keyword weer op #1 te komen.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 15 juni 2013 @ 17:10:37 #257
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127829607
een aantal seo blogs melden tegenstrijdig info, dus misschien kunnen jullie je ervaring delen

above the fold - advertenties nu wel of niet? sommige zeggen wel, want meer click, andere zeggen niet, want meer mensen haken af.

zoekwoorden - hoe specifiek moet je gaan? heeft het zin om een redelijk algemeen zoekwoord toch te gebruiken of kun je dit beter niet doen

link-exchange met concurrerende website - heeft dit zin of help je de concurrentie
<hr>
pi_127829639
weet iemand een goede site om een youtube kanaal te verkopen? flippa accepteert alleen eigen domeinen.
pi_127833988
Sitedeals of tbforum?
pi_127847481
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 17:10 schreef Dawnbreaker het volgende:
een aantal seo blogs melden tegenstrijdig info, dus misschien kunnen jullie je ervaring delen

above the fold - advertenties nu wel of niet? sommige zeggen wel, want meer click, andere zeggen niet, want meer mensen haken af.

zoekwoorden - hoe specifiek moet je gaan? heeft het zin om een redelijk algemeen zoekwoord toch te gebruiken of kun je dit beter niet doen

link-exchange met concurrerende website - heeft dit zin of help je de concurrentie
Dat komt om dat voor al jouw punten je niet zomaar kan zeggen het is a of b. Hoe specifiek moet je gaan met zoekwonder? Tja, als je een heel lastig zoekwoord met veel concurrentie van grote sites hebt, is het misschien verstandiger om een minder algemeen zoekwoord te gebruiken, terwijl dat in een andere situatie niet zo is.
Facts don't care about your feelings
pi_127857799
Ben sinds kort ook een beetje bezig met het online plaatsen van websites (sinds ik Wordpress onder de knie heb). Heb via Google en de SEO Yoast plug-in op een dag 9.000 uniek gehad op een van mijn websites.



Nu wil ik meer (adsense) websites online gooien, hoe lang duurt het ongeveer voor Google je indexeert? Bij de vorige website heb ik hier namelijk niet echt op gelet. Wanneer ik een website online gooi dan:

- Komt er gelijk analytics op.
- Schakel ik Google webmastertools in.
- Voeg ik handmatig de url toe aan Google.

Wil namelijk meerdere websites maken en wil een beetje weten weten hoe Google met nieuwe websites omspringt, of is hier geen zinnig woord over te zeggen?
pi_127858267
Sites staan er meestal wel in een dag of twee op, dan afwachten tot hoe ver ze stijgen.
  zondag 16 juni 2013 @ 13:26:51 #263
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_127858541
Heeft iemand voor Wordpress nog handige/mooie plugins voor Twitter berichten weergeven en een Facebook-box met o.a. mensen die een vind ik leuk hebben geplaatst en met een Like-button?

Ik heb nu deze:

Facebook Like Box
Versie: 2.4 | Door Sunento Agustiar Wu

WP Twitter Sidebar Widge
Versie: 1.1 | Door Max Steel

Beiden werken niet meer goed maar ik zie geen updates en ik heb niks gewijzigd.
  zondag 16 juni 2013 @ 15:08:13 #264
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127862154
Behoorlijke piek van 9000, vergeleken met de andere dagen. Doe ik veel langer over. Indexeren meestal wel in 2 a 3 dagen. Ik upload ook altijd een sitemap bij webmaster tools.
  zondag 16 juni 2013 @ 15:12:27 #265
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_127862270
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef JDx het volgende:
Sites staan er meestal wel in een dag of twee op, dan afwachten tot hoe ver ze stijgen.
Volgens mij worden ze vrijwel direct geïndexeerd als je er een AdSense-snippet op hebt staan.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 16 juni 2013 @ 15:45:22 #266
378023 Wotte
wotte!?
pi_127863406
Van die mensen die denken een backlink te krijgen door in je comments te reageren :')
pi_127866653
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 15:08 schreef JK het volgende:
Behoorlijke piek van 9000, vergeleken met de andere dagen. Doe ik veel langer over. Indexeren meestal wel in 2 a 3 dagen. Ik upload ook altijd een sitemap bij webmaster tools.
Klopt, was op de finaledag van een RTL5-programma. Ik sta hoger in Google daarmee dan RTL5 zelf. Helaas heeft het mij ook heel wat dataverkeer (en dus kosten) gekost. Zat bij Yourhosting dus tel uit je winst :') (15 GB in een dag overschreden). Website is daarna een dikke week offline geweest i.v.m. verhuizen host (was zelf laks). Inmiddels op een gesponsorde gratis hosting, dus kan flink websites maken nu :7
pi_127866657
Ik heb inmiddels maar 2 sites aan m'n vriendin gegeven, die paar euro schiet voor mij niet op en zij is er heel blij mee. Heeft ze in ieder geval elke maand iets van 100 euro te spenderen :P
pi_127866703
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:30 schreef JDx het volgende:
Ik heb inmiddels maar 2 sites aan m'n vriendin gegeven, die paar euro schiet voor mij niet op en zij is er heel blij mee. Heeft ze in ieder geval elke maand iets van 100 euro te spenderen :P
Netjes, je vriendin is ook net een aantal maandjes bezig met Adsense toch? (Lurk hier vaker). Heeft ze al goedlopende projectjes die helemaal door haar zelf opgebouwd zijn?
pi_127866728
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 17:31 schreef 4823321 het volgende:

[..]

Netjes, je vriendin is ook net een aantal maandjes bezig met Adsense toch? (Lurk hier vaker). Heeft ze al goedlopende projectjes die helemaal door haar zelf opgebouwd zijn?
Yep, 1 complete site, ze zit nu op iets van 30 euro per maand, maar met mijn sites erbij haalt ze in ieder geval 60 euro per maand, dus als ze iets harder werkt ;) dan krijgt ze iig elke maand uitbetaald.
pi_127866753
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand voor Wordpress nog handige/mooie plugins voor Twitter berichten weergeven en een Facebook-box met o.a. mensen die een vind ik leuk hebben geplaatst en met een Like-button?

Ik heb nu deze:

Facebook Like Box
Versie: 2.4 | Door Sunento Agustiar Wu

WP Twitter Sidebar Widge
Versie: 1.1 | Door Max Steel

Beiden werken niet meer goed maar ik zie geen updates en ik heb niks gewijzigd.
Ik gebruik voor Facebook deze 'Wordpress Facebook Like Plugin' (Door AJ Batac). Ben ik wel tevreden mee.
pi_127871594
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft iemand voor Wordpress nog handige/mooie plugins voor Twitter berichten weergeven en een Facebook-box met o.a. mensen die een vind ik leuk hebben geplaatst en met een Like-button?

Ik heb nu deze:

Facebook Like Box
Versie: 2.4 | Door Sunento Agustiar Wu

WP Twitter Sidebar Widge
Versie: 1.1 | Door Max Steel

Beiden werken niet meer goed maar ik zie geen updates en ik heb niks gewijzigd.
Ik gebruik tweetblender op 1 van mn sites, werkt wel goed.
pi_127887256
@ 4823321 die plugin is niet echt wat ik zoek, ik zoek een like-box met foto's van personen die hebben ge-liked en dat de afmetingen aan te passen zijn. De app's via Facebook zelf zijn kak, die zijn flink beperkt in òf te breed of toch niet aan de wensen voldoen.
pi_127892711
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 00:09 schreef WebBeestje het volgende:
@ 4823321 die plugin is niet echt wat ik zoek, ik zoek een like-box met foto's van personen die hebben ge-liked en dat de afmetingen aan te passen zijn. De app's via Facebook zelf zijn kak, die zijn flink beperkt in òf te breed of toch niet aan de wensen voldoen.
Ik gebruik gewoon een lapje text en dat gooi ik in een widget.

Hier, gooi dit in een widget en je bent klaar, breedte en hoogte zijn aan te passen in de code, zie nvus.nl hoe hij eruit ziet. Makkelijker kan niet:

<p><iframe data-src="http://www.facebook.com/plugins/likebox.php?href=http://www.facebook.com/pages/NVus/128533737192163&width=280&connections=8&stream=false&header=false&height=255" style="visibility:hidden;" scrolling="no" frameborder="0" style="border:none; overflow:hidden; width:280px; height:255px;" allowTransparency="true"></iframe></p>

Ik heb het zelf helemaal niet op al die plugins, bijna alles wat je ziet op mijn sites, likebox, like deze site onder de post, etc zijn door mij zelf gemaakt in de code.

Alleen die related posts is een plugin, die is echt geweldig, 20-25% van de bezoekers klikt erop.

[ Bericht 19% gewijzigd door JDx op 17-06-2013 09:39:25 ]
  maandag 17 juni 2013 @ 10:26:55 #275
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_127893753
Ik heb gister me tweede cent verdiend, hoe wordt het bedrag berekend wat wordt gegeven? Waar komt die cent vandaan en waarom is het geen 30 cent of 5 cent?
  maandag 17 juni 2013 @ 10:28:51 #276
400910 Yasse.
Vrager & Aanbieder
pi_127893808
Ik heb mijn aanvraag voor Google Adsense al een weekje terug ingediend, ze hebben echter de aanvraag nog niet beoordeeld.. Hoe snel zal dit gebeuren?
pi_127893889
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:26 schreef xzaz het volgende:
Ik heb gister me tweede cent verdiend, hoe wordt het bedrag berekend wat wordt gegeven? Waar komt die cent vandaan en waarom is het geen 30 cent of 5 cent?
afhankelijk van de bieding van de adverteerder, dus die had warschijnlijk een standaardbod van 5ct ofzo
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  maandag 17 juni 2013 @ 10:46:52 #278
131603 Afwazig
Serious business
pi_127894217
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:28 schreef Yasse. het volgende:
Ik heb mijn aanvraag voor Google Adsense al een weekje terug ingediend, ze hebben echter de aanvraag nog niet beoordeeld.. Hoe snel zal dit gebeuren?
Kan een maand of wat duren.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:47:54 #279
400910 Yasse.
Vrager & Aanbieder
pi_127894248
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kan een maand of wat duren.
Spreek je uit ervaring?
  maandag 17 juni 2013 @ 10:52:35 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_127894333
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:47 schreef Yasse. het volgende:

[..]

Spreek je uit ervaring?
Ja. Volgens mij duurt een aanvraag van Adsense gemiddeld een maand of twee. Ze moeten je site bekijken, wat centen op je rekening storten, je een pincode opsturen etc.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:53:38 #281
131603 Afwazig
Serious business
pi_127894360
Mijn beste site staat op het keywoord met de meeste zoekopdrachten sinds vandaag op één _O_, Ook op het keyword met koopintentie van pagina 10+ naar pagina 1. Hopelijk levert dit mij ook veel meer affiliatesales op. Op dat vlak sta ik nu al een week droog.
pi_127903361
Zo... bezoekers op mijn beste site gedaald van zo'n 150-200 naar 50, maar de inkomsten zijn slechts gehalveerd. Gisteren 10 euro met 50 bezoekers.

De site die ik aan m'n vriendin heb gegeven had 4,50 met 16 bezoekers, lol.
  maandag 17 juni 2013 @ 14:56:54 #283
400910 Yasse.
Vrager & Aanbieder
pi_127903428
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja. Volgens mij duurt een aanvraag van Adsense gemiddeld een maand of twee. Ze moeten je site bekijken, wat centen op je rekening storten, je een pincode opsturen etc.
Hmm, dat lijkt me toch wel heel erg lang. Iemand die anders heeft ervaren?
pi_127903627
Wat boeit het, misschien 2 maanden bij hem, 2 weken bij mij, 1 maand bij m'n moeder. Heb je haast?
Facts don't care about your feelings
pi_127906119
Whoa, een advertentie (verkooptopic) op Sitedeals kost ¤10.-.

Hoe zit het precies met die reserve? Als ik iets te koop zet vanaf ¤5,- dan wil ik niet dat hij uiteindelijk voor bijvoorbeeld ¤10,- weggaat (dan heb ik enkel m'n advertentie terugverdiend :')).. Die reserve is begrijp ik het minimum waar hij weg voor gaat? Dus stel ik zet de reserve op ¤70 en het hoogste bod is 50, dan blijft de advertentie gewoon staan?

[ Bericht 79% gewijzigd door 4823321 op 17-06-2013 16:14:45 ]
pi_127907980
Staat er toch duidelijk?

Reserve instellen

De minimale prijs waarvoor je bereid bent te verkopen. Als dit bedrag niet word behaald ben je niet verplicht tot verkopen.
Facts don't care about your feelings
pi_127909072
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Staat er toch duidelijk?

Reserve instellen

De minimale prijs waarvoor je bereid bent te verkopen. Als dit bedrag niet word behaald ben je niet verplicht tot verkopen.
Thanks. Ik kom gelijk in het betaalgedeelte (gezien ik geen tegoed heb), dus zag het nergens staan.
pi_127909332
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:56 schreef Yasse. het volgende:

[..]

Hmm, dat lijkt me toch wel heel erg lang. Iemand die anders heeft ervaren?
Bij m'n vriendin was de PIN er na 3 maanden nog niet, opnieuw aangevraagd inmiddels.
pi_127911252
Dit lijkt de slechtste dag in maanden te worden, of misschien weer de vaak voorkomende eindsprint?
pi_127911497
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef WebBeestje het volgende:
Dit lijkt de slechtste dag in maanden te worden, of misschien weer de vaak voorkomende eindsprint?
Heel juni is hier vrij slecht, pageviews zijn wel normaal maar de CTR wordt steeds lager, vooral de laatste 2 dagen.
pi_127913782
Soms is de motivatie ook wat minder maar hoe raak je een specifieke site voor een goede prijs kwijt? ;) Bij Sitedeals verwacht ik de meest biedingen terwijl de sector voor Adsense en advertenties aantrekkelijk is, behoorlijk wat bezoekers en er zit nog meer potentieel in.
pi_127913786
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 17:09 schreef 4823321 het volgende:

[..]

Thanks. Ik kom gelijk in het betaalgedeelte (gezien ik geen tegoed heb), dus zag het nergens staan.
"word" ook gewoon zonder dt, soms vraag je je ook af wat voor amateurs zo'n site maken. Recentelijk vernieuwd, maar vind het er niet echt beter op geworden.

quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:04 schreef WebBeestje het volgende:
Dit lijkt de slechtste dag in maanden te worden, of misschien weer de vaak voorkomende eindsprint?
Valt hier reuze mee, lijkt bij mij zelfs iets boven gemiddeld, maar dan moet ik dit tempo nog even aan kunnen houden nu het weer weer wat beter wordt :P
Facts don't care about your feelings
pi_127919624
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 18:11 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Heel juni is hier vrij slecht, pageviews zijn wel normaal maar de CTR wordt steeds lager, vooral de laatste 2 dagen.
CTR is vandaag wel extreem laag, dit jaar nog niet eerder onder de 0,15% gehad en nu 0,05% :(
  maandag 17 juni 2013 @ 21:30:00 #294
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_127921583
Inkomsten blijven stuk lager hier. Was vandaag bij iemand met avira toolbar geinstalleerd. Die haalt standaard alle reclames weg en verwijderd alle ruimtes die overblijven. Misschien meer mensen die dit geinstalleerd hebben? Desbetreffende persoon is digibeet, dus niet moedwillig tegen ads geinstalleerd.

Mijn CTR is nu 0,28%. Meer dan 200 bezoekers en dan maar 1 klikje, er is echt iets vreemds aan de hand sinds eind april, begin mei. De inkomsten zijn echt flink gekelderd. Stel dat je eerst 20 a 30 euro per dag verdiende, dan zit ik nu sinds begin mei nog maar rond de 3 tot 8 euro, soms een tientje als je mazzel hebt. Alle prijzen zijn fictief, maar om even een voorbeeld te geven. Aantal bezoekers gelijk aan voorgaande betere maanden. Ik heb echt een idee dat toolbars ook een boel verneuken. Misschien maar eens vaste adverteerders gebruiken.

[ Bericht 24% gewijzigd door JK op 17-06-2013 23:43:27 ]
pi_127934174
Tijd om me ook hier tussen te mengen...
Ben een tijdje bezig met adsense, 1 website met ca 700 bezoekers per dag...gemiddeld slechts een euro per dag :( (maar ben langzamerhand wat dingen aan het aanpassen wat t beter maakt)

Vraagje, wanneer is een eventueel keyword voor jullie interessant? Ik wil een statische pagina maken waarbij op het keyword ca 5500 keer gezochtwordt en een paar honderd extra voor gerelateerde keywords. Het .nl domein naam (exact aan keyword) is nog vrij en ik denk dat ik in Google wel in de top 3 zou moeten kunnen komen. (concurrentie laag en 0,39 cpc) Is dit zinvol ?
pi_127934889
Klinkt prima Djahaa. Kan het moeilijk beoordelen omdat ik niet alles weet maar ik zou er voor gaan. Wat ook overwegingen bij mij zijn: moet ik nog veel aan doen als het 'af' is? bijhouden of kan je het laten staan en verder afwachten?. Andere overweging: kan ik snel maken en schrijven.
  dinsdag 18 juni 2013 @ 08:45:28 #297
131603 Afwazig
Serious business
pi_127935032
Ik heb echt het idee dat die lui bij Tradetracker eens in de paar weken inloggen om wat sales enzo goed te keuren en vervolgens weer een paar weken op vakantie gaan. :D
pi_127936106
Wat hebben jullie allemaal sites met veel bezoekers, 700/dag, 1200/dag :P ik moet ook eens zo'n site hebben. Mijn beste site heeft op goede dagen 150 bezoekers.

Alle sites bij elkaar zit ik nooit over de 500 bezoekers.

Maar goed, met mijn nieuwe site richt ik me op een heel breed publiek en dan ook nog eens .com dus eens kijken hoe dat straks gaat, zit inmiddels op 50 bezoekers per dag, nog 10-20 posts meer en het gaat al richting de 75.
pi_127936761
Zojuist een bod gedaan op de site van een concurrent, krijg ik een mailtje terug dat hij denkt dat we niet tot overeenstemming komen. Wat is dat voor bullshit, alles heeft een prijs :')
pi_127936979
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 09:40 schreef JDx het volgende:
Wat hebben jullie allemaal sites met veel bezoekers, 700/dag, 1200/dag :P ik moet ook eens zo'n site hebben. Mijn beste site heeft op goede dagen 150 bezoekers.

Alle sites bij elkaar zit ik nooit over de 500 bezoekers.

Maar goed, met mijn nieuwe site richt ik me op een heel breed publiek en dan ook nog eens .com dus eens kijken hoe dat straks gaat, zit inmiddels op 50 bezoekers per dag, nog 10-20 posts meer en het gaat al richting de 75.
Die 700 is echt een gelukstreffer, ik heb een blog en met 1 bepaalde post scoorde ik onverwachts hoog in Google..maar ook op andere posts komen langzamerhand meer bezoekers dus verwacht nog wel groei...nadeel van mijn blog is dat het me iedere dag veel tijd kost.

Daarom wil ik nu werken aan meerdere statische pagina's....zoals ik al aangaf hierboven. Denk ook dat ik met mn nieuwe idee ook 50 tot 100 per dag moet kunnen halen...wat levert jou die bezoekersaantallen nu op?
pi_127937177
Nieuw topic!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')