abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129403098
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef RomeroDaSilva het volgende:
Waar woon je? Gaan we samen op pad :-)
Zuid holland jij?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129442830
Harderwijk stuur me je whatsapp
pi_129459382
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:18 schreef RomeroDaSilva het volgende:
Harderwijk stuur me je whatsapp
Je registreerd je hier om vervolgens meteen mijn nummer te vragen. Die geef ik niet zomaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129459448
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 06:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je registreerd je hier om vervolgens meteen mijn nummer te vragen. Die geef ik niet zomaar.
Nep PUA ben je toch ook hè :r wat heb je te verliezen
pi_129459745
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 07:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nep PUA ben je toch ook hè :r wat heb je te verliezen
Ooit kom je er nog wel dat je dingen aan voelt en minder gefrustreerd bent.
pi_129459946
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:02 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ooit kom je er nog wel dat je dingen aan voelt en minder gefrustreerd bent.
Het was een grapske mien jong.
pi_129460198
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het was een grapske mien jong.
^^
pi_129586663
  donderdag 1 augustus 2013 @ 18:58:53 #189
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129586899
Ik doe ook pua geef je whatsapp
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129587479
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 18:58 schreef fathank het volgende:
Ik doe ook pua geef je whatsapp
:D
pi_129590056
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef dyna18 het volgende:

[..]

* dyna18 puts hand up
_O_
pi_129590290
quote:
Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.

Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_129591651
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.

Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
Omdat het geen wetenschap is kan het ook constant falen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129592597
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je zit met de zwart wit gedachte van je kan het of je kan het niet.

Wrong
pi_129655043
Daygamer Amersfoort gezocht
pi_129655151

[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:32 ]
pi_129655195

[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:27 ]
pi_129655201

[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:21 ]
pi_129655209

[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:58:12 ]
pi_129655227

[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:57:50 ]
pi_129655241

[ Bericht 100% gewijzigd door RomeroDaSilva op 03-08-2013 19:57:45 ]
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 20:10:53 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129655743
Wat stond daar allemaal?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_129876196
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:04:08 #205
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129943514
Awesomeness.

Net nu ik dacht dat hier een plafond aan zou zitten.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 11 augustus 2013 @ 17:24:34 #206
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129944280
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoi mannen, een vraagje over escaleren naar zoenen.
Ik merk dat ik hier niet verder mee kom en ik ben op zoek naar informatie over hoe ik mijzelf hierin kan verbeteren. Ik blijf steken op haar af en toe aanraken op arm, been of rug en leuke gesprekken voeren, maar kom niet verder.

Welke PUA heeft goed en in detail beschreven hoe je nog de volgende stappen verder maakt naar zoenen? Ik zou hier graag wat over willen lezen.

Bij teveel artikelen wordt geschreven dat je de situatie moet aanvoelen en als het moment daar is er gewoon voor moet gaan. Dat is voor mij echter te vaag. Ik ben echt op zoek naar praktische handelingen die je dan verder brengen.

Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek.
Je moet leren seksuele spanning op te bouwen, dit vond ik heel erg moeilijk. Na veel proberen gaat dit nu stukken beter.

1. Strak oogcontact houden, terwijl je steeds iets dichter bij gaat staan. In haar persoonlijke zone komen dus. Als ze niet wegkijkt kan je haar zoenen.

2. Veel aanraken. (hand om haar heen slaan, knuffel geven, vlak boven haar elleboog pakken om haar een beetje naar je toe te trekken als ze je niet verstaat) Als je veel van dit soort dingen terugkrijgt, kan je haar zoenen.

3. Iets wat ik persoonlijk leuk vind om te doen op de dansvloer is haar hand pakken, te spinnen, en in dezelfde beweging haar hand in m'n nek te leggen. Als ze deze laat liggen en oogcontact houd, kan het echt niet meer verkeerd.

Daarnaast, leiden. Zeg dat je het warm hebt, stel voor om even naar buiten te lopen samen, pak haar hand en leid haar naar buiten. Na een paar minuutjes te praten: Kom, we gaan dansen. Pak haar hand en leid haar naar de dansvloer.

Wat betreft je mindset: Zoenen is geen big deal, er kan niks gebeuren. Echt niks. Worst case scenario is dat ze wegdraait. Gewoon heel veel proberen dus. Deze tip kan ik ook gelijk aan mezelf geven, want betrap mezelf ook wel eens op m'n lafheid.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_130033828
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Awesomeness.

Net nu ik dacht dat hier een plafond aan zou zitten.
_O_
pi_130578723
Romero in Amersfoort is toch niet zo veel te beleven?
pi_130619116
Heey ik heb me verdiept in daygame en ben hier mee begonnen. Er zijn veel scepticie...Maar.Was naar zwolle
3x de yad approach gedaan. 2 Vrouwen gestopt. Gelijk heel direct geopend en beide hun nr gekregen.

Volgende stap is dan meer connectie bouwen met kans dat nr minder snel flaked. 1 wilde afspreken maar heeft vriend en ander ga ik ook mee afspreken maar niet echt als date.

Maar toch. Volgend de pua manier een vrouw op straat aaanspreken werkt ECHT! !!

En een routine als de ring finger of the cube tijdens een date werkt echt als magie om connectie te creeren!

Ik zoek een daygame partner door heel het land. Pm me! Samen daygamen is super chil!
pi_130619291
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je moet leren seksuele spanning op te bouwen, dit vond ik heel erg moeilijk. Na veel proberen gaat dit nu stukken beter.

1. Strak oogcontact houden, terwijl je steeds iets dichter bij gaat staan. In haar persoonlijke zone komen dus. Als ze niet wegkijkt kan je haar zoenen.

2. Veel aanraken. (hand om haar heen slaan, knuffel geven, vlak boven haar elleboog pakken om haar een beetje naar je toe te trekken als ze je niet verstaat) Als je veel van dit soort dingen terugkrijgt, kan je haar zoenen.

3. Iets wat ik persoonlijk leuk vind om te doen op de dansvloer is haar hand pakken, te spinnen, en in dezelfde beweging haar hand in m'n nek te leggen. Als ze deze laat liggen en oogcontact houd, kan het echt niet meer verkeerd.

Daarnaast, leiden. Zeg dat je het warm hebt, stel voor om even naar buiten te lopen samen, pak haar hand en leid haar naar buiten. Na een paar minuutjes te praten: Kom, we gaan dansen. Pak haar hand en leid haar naar de dansvloer.

Wat betreft je mindset: Zoenen is geen big deal, er kan niks gebeuren. Echt niks. Worst case scenario is dat ze wegdraait. Gewoon heel veel proberen dus. Deze tip kan ik ook gelijk aan mezelf geven, want betrap mezelf ook wel eens op m'n lafheid.
Mystery routine...

"Wil je mij zoenen?"
3 antwoorden mogelijk.
1: ja
2: misschien
3: nee

Bij 1 zoen je haar.
Bij 2 zeg je. Laten we er achter komen en je zoent haar.
Bij 3..(Hoe je t brengt is belangrijk)
Okay nee ik zei ook niet dat het mocht. Maar het leek of je iets in gedachte had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')