Zuid holland jij?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:05 schreef RomeroDaSilva het volgende:
Waar woon je? Gaan we samen op pad :-)
Je registreerd je hier om vervolgens meteen mijn nummer te vragen. Die geef ik niet zomaar.quote:
Nep PUA ben je toch ook hèquote:Op maandag 29 juli 2013 06:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je registreerd je hier om vervolgens meteen mijn nummer te vragen. Die geef ik niet zomaar.
Ooit kom je er nog wel dat je dingen aan voelt en minder gefrustreerd bent.quote:Op maandag 29 juli 2013 07:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nep PUA ben je toch ook hèwat heb je te verliezen
Het was een grapske mien jong.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ooit kom je er nog wel dat je dingen aan voelt en minder gefrustreerd bent.
^^quote:
quote:
quote:
Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.quote:
Omdat het geen wetenschap is kan het ook constant falenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.
Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
Je zit met de zwart wit gedachte van je kan het of je kan het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is niks meer dan iemand die finally zijn angsten overboord heeft gegooid en 'just doesn't care anymore' wat er over hem zou worden verteld. Dan breekt al die angst en is het 'vrij gemakkelijk' om te scoren in een tent. De ene dag wil het beter dan de andere.
Al die weirdo's die dit keihard proberen te volgen en als wetenschap verheffen en over elke stap nadenken falen mijn inziens hard. Een meisje oppikken is geen wetenschap. Er 1tje in je bed krijgen ook niet.
Je moet leren seksuele spanning op te bouwen, dit vond ik heel erg moeilijk. Na veel proberen gaat dit nu stukken beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 01:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoi mannen, een vraagje over escaleren naar zoenen.
Ik merk dat ik hier niet verder mee kom en ik ben op zoek naar informatie over hoe ik mijzelf hierin kan verbeteren. Ik blijf steken op haar af en toe aanraken op arm, been of rug en leuke gesprekken voeren, maar kom niet verder.
Welke PUA heeft goed en in detail beschreven hoe je nog de volgende stappen verder maakt naar zoenen? Ik zou hier graag wat over willen lezen.
Bij teveel artikelen wordt geschreven dat je de situatie moet aanvoelen en als het moment daar is er gewoon voor moet gaan. Dat is voor mij echter te vaag. Ik ben echt op zoek naar praktische handelingen die je dan verder brengen.
Hopelijk stel ik deze vraag op de juiste plek.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Awesomeness.
Net nu ik dacht dat hier een plafond aan zou zitten.
Mystery routine...quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Je moet leren seksuele spanning op te bouwen, dit vond ik heel erg moeilijk. Na veel proberen gaat dit nu stukken beter.
1. Strak oogcontact houden, terwijl je steeds iets dichter bij gaat staan. In haar persoonlijke zone komen dus. Als ze niet wegkijkt kan je haar zoenen.
2. Veel aanraken. (hand om haar heen slaan, knuffel geven, vlak boven haar elleboog pakken om haar een beetje naar je toe te trekken als ze je niet verstaat) Als je veel van dit soort dingen terugkrijgt, kan je haar zoenen.
3. Iets wat ik persoonlijk leuk vind om te doen op de dansvloer is haar hand pakken, te spinnen, en in dezelfde beweging haar hand in m'n nek te leggen. Als ze deze laat liggen en oogcontact houd, kan het echt niet meer verkeerd.
Daarnaast, leiden. Zeg dat je het warm hebt, stel voor om even naar buiten te lopen samen, pak haar hand en leid haar naar buiten. Na een paar minuutjes te praten: Kom, we gaan dansen. Pak haar hand en leid haar naar de dansvloer.
Wat betreft je mindset: Zoenen is geen big deal, er kan niks gebeuren. Echt niks. Worst case scenario is dat ze wegdraait. Gewoon heel veel proberen dus. Deze tip kan ik ook gelijk aan mezelf geven, want betrap mezelf ook wel eens op m'n lafheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |