Dit is inderdaad zo bij klopboormachines, accuboormachines is dit niet zo want hier is de kop niet olie gekoeldquote:Op donderdag 6 juni 2013 11:08 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Is wel een bekend verschijnsel van (accu)boormachines. Denk niet dat het ernstig is, want wij deden er gewoon mee door en er was niks aan de hand.
Ja het ging dan ook over die metaalachtige geur. Dat olie-deel heb ik niet eens gelezen zo snel.quote:Op donderdag 6 juni 2013 19:13 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Dit is inderdaad zo bij klopboormachines, accuboormachines is dit niet zo want hier is de kop niet olie gekoeld
En waar zou die vandaan kunnen komen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:24 schreef tiho1 het volgende:
Ik heb de LI uitvoering daarvan en die heeft helemaal geen koolborstels, Het lijkt me sterk dat jij ze wel hebt. Is het niet gewoon een geioniseerde lucht die je eerder niet op is gevallen misschien ?
Van de boormachine.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:34 schreef blomke het volgende:
[..]
En waar zou die vandaan kunnen komen?
Daar hebben we het inderdaad over. Maar wat veroorzaakt dan die geioniseerde lucht?quote:
Idem hier, ook een Hitachi die ruikt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:19 schreef 1299 het volgende:
Mijn Hitachi ruikt ook zo heerlijk als je hem gebruikt, ik heb het nooit als een probleem gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |