quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want ik rij niet in de Cinquecento? En ik heb geen rijles in een Polo Bluemotion?
Kom op zeg, die 2 auto`s kan ik prima vergelijken op dat gebied, heb er in allebij ervaring.
met bradley er naast. Bosmongoolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:44 schreef Dientje12 het volgende:
Gewoon hopen dat die ''vriend'' van je met hoge snelheid tegen een boom aan rijd..
Als dat al tot de mogelijkheden blijk te behoren, dan is die uitkering te hoog, Een uitkering is er om te voorzien in de basale levensbehoeften, dat is een rijbewijs niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:01 schreef gelepino het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een wajong uitkering Bradley? Ik vind het echt stom dat je hier verkondigt dat je daar je rijbewijs van betaalt.
Waarom kun je geen vakken vullen, werken bij de plantsoenendienst of achter de vuilniswagen of iets dergelijks?
Internet hé, als je de vragen niet kunt handelen, naai je er tussenuit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:24 schreef gelepino het volgende:
Als er een kritische vraag komt is TS opeens in geen velden of wegen te bekennen.
Waarom ik die uitkering heb? Omdat ik wat problemen heb, fysiek. En die gaan het Forum niet aan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:01 schreef gelepino het volgende:
Waarom heb je eigenlijk een wajong uitkering Bradley? Ik vind het echt stom dat je hier verkondigt dat je daar je rijbewijs van betaalt.
Waarom kun je geen vakken vullen, werken bij de plantsoenendienst of achter de vuilniswagen of iets dergelijks?
Een rijbewijs is zéker wel een levensbehoefte.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:05 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als dat al tot de mogelijkheden blijk te behoren, dan is die uitkering te hoog, Een uitkering is er om te voorzien in de basale levensbehoeften, dat is een rijbewijs niet.
Eten, onderdak, dat soort zaken is een levensbehoefte. Een auto is dat niet. Je kunt namelijk prima zonder auto.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een rijbewijs is zéker wel een levensbehoefte.
Ik vind dit echt niet kunnen, Braddie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.
Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan)
Sterker nog: ik overleef al jaren zonder auto en hoor meer mensen zeggen dat als ze zuiniger zouden moeten gaan leven de auto als eerste de deur uitgaat.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:16 schreef Ketelbinkie1 het volgende:
[..]
Eten, onderdak, dat soort zaken is een levensbehoefte. Een auto is dat niet. Je kunt namelijk prima zonder auto.
Ik zou ook het eerste de auto weg doen. Al kost die auto nog geen 50 eu per maand.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Sterker nog: ik overleef al jaren zonder auto en hoor meer mensen zeggen dat als ze zuiniger zouden moeten gaan leven de auto als eerste de deur uitgaat.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
Volgens mij ben jij een zeer apart mannetje, Braddie.
anderen zouden hem gewoon een mongool noemen, maar dit is wat correcterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:31 schreef De_Dorstige het volgende:
Volgens mij ben jij een zeer apart mannetje, Braddie.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
anderen zouden hem gewoon een mongool noemen, maar dit is wat correcter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |