Hoe durf je dat dan snel te noemen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
360.
Nee maar serieus, als je goed je best doet een seconde of 16-18
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:30 schreef Adfundum het volgende:
Fijn dat je blij bent met je auto maar ik wist dus echt niet dat er nog auto's worden gemaakt die er 18 seconden over doen om naar de 100 te komen. Lijkt me echt niet veilig in het huidige verkeer.
Dat is ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
vind je dat heel gek? 85 op de snelweg is een debiele snelheid
Even wat anders, als je daadwerkelijk uit 1990 bent, waarom heb je dan nog geen rijbewijs? je had al minstens 4 jaar rijervaring kunnen opdoen.......quote:
Omdat ik tot ongeveer 1 jaar geleden nog niet echt de nut er van in zagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Even wat anders, als je daadwerkelijk uit 1990 bent, waarom heb je dan nog geen rijbewijs? je had al minstens 4 jaar rijervaring kunnen opdoen.......
De nut?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik tot ongeveer 1 jaar geleden nog niet echt de nut er van in zag
Met die G-lader aan boord? Cool, die kende ik eigenlijk alleen van in de Corrado.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:39 schreef cvboer het volgende:
[..]
Blijft mooi, zo'n hothatch uit de jaren '90. ik had een polo G40, Genesis uitvoering. Lag een 1.3 8v in, met compressor, met slecht 780 kg was het echt een snel dingetje.
De Corrado en de Golf hadden een G60. En inderdaad, echt betrouwbaar was het niet. Later heb ik die G lader er ook afgehaald en er een Eaton Compressor op gezet, dat is een wormwiel compressor en die was een stuk betrouwbaarder. Reed zeker leuk, net geen 175 PK.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Met die G-lader aan boord? Cool, die kende ik eigenlijk alleen van in de Corrado.
Zal dan ook wel dezelfde hoeveelheid gezeik hebben gegeven? Tenminste, bij de Corrado staat de G60 nou niet direct bekend als de meest betrouwbare uitvoering. Maar dat zal lekker doortuffen in zo'n Polo II, dat zeker.
Fatsoenlijk wegkomen was er zeker niet bij, ding had de aandrijving op de voorbandjes, qua uiterlijk had ik er niks aan gedaan, dus ook de standaard banden zaten eronder. Wielspin tot aan de 2e versnelling, in de 3e nog een beetje wielspin en dan pas rij jequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Kriegel het volgende:
Zie nu op Wiki dat de standaard Polo G40 het met 118 en 113 pk (na de facelift) moest doen, dus dat is een hele aardige verbetering. Van aardig vlot naar achterlijk snel, als je tenminste wegkomt.![]()
Ik bedoel, die auto's hadden niet echt een onderstel / ophanging dat berekend is op zoveel vermogen, lijkt me. Dat ding zal wel lekker voorbandjes hebben zitten vreten.
Een compressor hebben en nog steeds minder dan 120PKquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:24 schreef Kriegel het volgende:
Zie nu op Wiki dat de standaard Polo G40 het met 118 en 113 pk (na de facelift) moest doen, dus dat is een hele aardige verbetering. Van aardig vlot naar achterlijk snel, als je tenminste wegkomt.![]()
Ik bedoel, die auto's hadden niet echt een onderstel / ophanging dat berekend is op zoveel vermogen, lijkt me. Dat ding zal wel lekker voorbandjes hebben zitten vreten.
Klopt, en de betrouwbaarheid liet ook te wensen over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef powerflux het volgende:
[..]
Een compressor hebben en nog steeds minder dan 120PK
Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat moet een wajongere überhaupt met een auto? Als je dat kan betalen kan de uitkering ook best omlaag.
Hehe, en toch is het wel vet, rijden in zo'n belachelijk overpowered sardienenblikje. Absoluut onpraktisch zoals je al aangeeft, maar als het dan uiteindelijk lukt om iets van die kracht op de weg te krijgen voel je je wel een die-hard.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
Fatsoenlijk wegkomen was er zeker niet bij, ding had de aandrijving op de voorbandjes, qua uiterlijk had ik er niks aan gedaan, dus ook de standaard banden zaten eronder. Wielspin tot aan de 2e versnelling, in de 3e nog een beetje wielspin en dan pas rij jeEen beheersde koppelingsvoet was wel gewenst. Menig golf gti rijder op z'n zenuwen gewerkt. En inderdaad, bandjes vreten deed ie.
Of het subframe/aandrijfassen het vermogen ook aankonden, geen idee. Heb uiteindelijk nog 3 jaar met deze samenstelling gereden, zonder noemenswaardige problemen.
Mwah, naar moderne standaard is dat wel karig (hoewel een Micra DIG-S op dit moment ook 'maar' zo'n 100 pk uit een 1.2 met compressor haalt, al is die niet als hothatch bedoelt), maar uit een 1.3je in pakweg 1987... Toch best aardig hoor. En die auto weegt zelf ook niks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:37 schreef powerflux het volgende:
[..]
Een compressor hebben en nog steeds minder dan 120PK
*zucht* Door zulke mensen krijgen jongeren die het écht nodig hebben ook geen uitkering meer, wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.
Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan)
Hier kan ik toch zo ongelooflijk kwaad om worden. TS is gewoon een luie uitvreter die teert op het geld van hardwerkende mensen. Ik heb niks tegen uitkeringen voor mensen die het echt nodig hebben. Er zijn zat mensen die nauwelijks te vreten hebben en elk dubbeltje moeten omkeren, zonder dat ze daar veel aan kunnen doen. Het is toch niet te verkopen dat een bijstandsmoeder in een of ander bouwval moet wonen met haar kinderen en niet of nauwelijks rond kan komen en TS hier vrolijk loopt te verkondigen dat hij een auto koopt van z'n wajong en er z'n rijbewijs mee financiert!!!! En dan is die auto waarschijnlijk over een maand kapot omdat hij bezweken is onder het gewicht van TS en dan koopt hij doodleuk een nieuwe en verkoopt deze auto even op marktplaats.quote:Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.
Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan[/quo
En waarom zou dat niet kunnen? Sterker nog, waarom zou dat nu al niet kunnen? In mijn beleving heb je tijd zat om de hele dag en nacht op FOK van die kut topics te openen.quote:Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan
Dit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:46 schreef gelepino het volgende:
[..]
Hier kan ik toch zo ongelooflijk kwaad om worden. TS gewoon een luie uitvreter die teert op het geld van hardwerkende mensen.
haha dus wij betalen nu met ons allen om iemand die een gevaar gaat vormen voor het verkeer en de maatschappij in het algemeen aan een rijbewijs te helpen... way to go braddiequote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie het nu even als een financieel hulpmiddel voor m`n rijbewijs.
Zodra ik dat heb gaat m`n wajong ook gewoon weer weg en ga ik werken (voor zover dat kan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |