Wind mee erg bergafwaarts zeker?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
140?We reden laatst naar amsterdam, en we tikte (op GPS) toch echt de 155 aan
voorwielaandrijving is voor n00bs in truttenschuddersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Pff, denk je dat?ik laat dit motortje brullen als een leeuw (
) om vervolgens bij 100 terug te schakelen naar z`n 4 om je op 100 meter voor de eindstreep in te halen
![]()
Met je overdrive, ik heb voorwiel aandrijving HA
Ik bén dan ook een n00b in een koekblikquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
voorwielaandrijving is voor n00bs in truttenschudders
Ik zou in m'n broek schijten van angst. Dat ding heeft een kreukelzone van voor tot achter. Bij een aanrijding heb je het motorblokje op schoot liggen.quote:
Het lijkt gewoon snel omdat het ding bijna uit elkaar rammelt als je harder rijdtquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fel karretje, voor z'n doen![]()
Het is een auto
Het lijkt een snel karretje omdat ie zo klein en licht isquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het lijkt gewoon snel omdat het ding bijna uit elkaar rammelt als je harder rijdt
Net een Fyraquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het lijkt gewoon snel omdat het ding bijna uit elkaar rammelt als je harder rijdt
Het was niet heel erg prettig nee, de kruissnelheid ligt rond de 110 ongeveer, daarboven gaat het allemaal wat rammelen en hij word erg wind gevoelig en rumoerig.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik zou in m'n broek schijten van angst. Dat ding heeft een kreukelzone van voor tot achter. Bij een aanrijding heb je het motorblokje op schoot liggen.
Eindconclusie: de snelweg mijden.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was niet heel erg prettig nee, de kruissnelheid ligt rond de 110 ongeveer, daarboven gaat het allemaal wat rammelen en hij word erg wind gevoelig en rumoerig.
Je kan prima op de snelweg rijden met het bakkie hoor, maar je moet bijvoorbeeld niet een vrachtwagen willen inhalen in z`n 5 (Dan blijf je zo`n beetje gelijk met hem gedurende 2 minutenquote:
typisch dom geblaat van iemand zonder significante rijervaringquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het lijkt een snel karretje omdat ie zo klein en licht isGeloof me, een Polo Bluemotion heeft op papier meer PK/NM en dat is een 1.2 3cyl diesel uit 2012, maar die is/voelt toch écht trager aan.
Met 140/150 inhalen is dan ook onzin. mijn gemiddelde snelheid is 125/130 op de cruisecontrol in de 6e versnelling op de snelweg,gaat prima.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je kan prima op de snelweg rijden met het bakkie hoor, maar je moet bijvoorbeeld niet een vrachtwagen willen inhalen in z`n 5 (Dan blijf je zo`n beetje gelijk met hem gedurende 2 minuten) Maar dan moet je terugschakelen naar 4.
En je moet hem niet op z`n staart willen trappen, want dat gaat heel lang duren voordat je op de 140-150 zit én het rijgedrag word er écht niet beter op.
Want ik rij niet in de Cinquecento? En ik heb geen rijles in een Polo Bluemotion?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
typisch dom geblaat van iemand zonder significante rijervaring
Betrapte mezelf er dinsdag op dat ik een vrachtwagen binnen de bebouwde kom inhaalde met 65quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef cvboer het volgende:
[..]
Met 140/150 inhalen is dan ook onzin. mijn gemiddelde snelheid is 125/130 op de cruisecontrol in de 6e versnelling op de snelweg,gaat prima.
Die instructeur lag te slapen naast je?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Betrapte mezelf er dinsdag op dat ik een vrachtwagen binnen de bebouwde kom inhaalde met 65
Als jij op een of ander priveterrein met die Cinquecento heb gereden, nee dan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want ik rij niet in de Cinquecento? En ik heb geen rijles in een Polo Bluemotion?
Kom op zeg, die 2 auto`s kan ik prima vergelijken op dat gebied, heb er in allebij rijervaring.
Deze wel:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die Saxo VTSjes zijn echt raketjes op wielen ja
Nee hij zei " Ok, Braddie.. haal hem maar in " Dus ik geef wat gas om er langs te gaan zegt ie (Toen we er langs waren) " Vind het prima dat je hem inhaalt met iéts meer snelheid dan toegestaan, maar niet met 65... "quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die instructeur lag te slapen naast je?
Hmm, touchéquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:29 schreef Starm het volgende:
[..]
Als jij op een of ander priveterrein met die Cinquecento heb gereden, nee dan niet.
Blijft mooi, zo'n hothatch uit de jaren '90. ik had een polo G40, Genesis uitvoering. Lag een 1.3 8v in, met compressor, met slecht 780 kg was het echt een snel dingetje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Deze wel:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Die 1.4 is echter alleen VTS in uiterlijk, verder gewoon de standaard 1.4 16v die je in zoveel PSA-producten uit de jaren '80 en '90 terugvindt. Een schaap in wolfskleren, Peugeot noemde hun 106 1.4 ook niet GTi of Rallye.
Of ja, het eerste model 106 had als snelle uitvoering de XSi mét diezelfde motor, maar bij die auto was ie aardig opgepompt. Bij de Saxo VTS niet, gewoon 75 pk en een navenante hoeveelheid koppel, dat is ook in zo'n rijdende krentenbol niet genoeg voor flitsende prestaties.
Niks mis mee, maar geef 'm dan niet dezelfde naam en uiterlijke extra's als je échte hothatch. Zoiets devalueert het echte ding een beetje.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Fopje het volgende:
cinquecento snel noemen
In hoeveel secondeminuten gaat die naar de 100?
360.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:37 schreef Fopje het volgende:
cinquecento snel noemen
In hoeveel seconde gaat die naar de 100?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |