De Maluch, prachtige autoquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:41 schreef Dingest het volgende:
[..]
Valt nog mee - dit is mijn sprint:
Komt nog uit dezelfde fabriek ook, en dat is geen goed teken
Je vergeet natuurlijk de wegenbelasting, dat is iéts meer dan bij een benzinequote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ik hou van diesel geluid, veel beter dan dat benzine rommel. Ook vele male zuiniger
Wow das bijna sneller dan 't licht toch?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:51 schreef Catch22- het volgende:
redelijk snel
PRESTATIES
topsnelheid 140 km/h
acceleratie 0-100 km/h 18,0 s
quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:45 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Ik hou van diesel geluid, veel beter dan dat benzine rommel. Ook vele male zuiniger
Dat is bijna net zo snel als usain bolt!quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:58 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Wow das bijna sneller dan 't licht toch?
2CVs na 1970 hadden dan ook overdreven veel vermogen, tot wel 33 pkquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
41 secondenZelfs een 2CV is sneller. en dat is óók geen goed teken
Auto heb ik niet gekocht maar gekregen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:48 schreef gelepino het volgende:
Ik snap niet dat TS een auto heeft. Je hebt nog niet eens je rijbewijs. Sterker nog, ook je theorie nog niet dus zelfs met de verkeersregels heb je nog moeite.
Je rijdt er wel mee op een afgelegen terrein, maar ook dat mag niet en als je brokken maakt heb je voor de rest van je leven een probleem omdat de verzekering niet betaalt.
Zonde van het geld ook als je nu al een auto koopt waar je niet in kan en mag rijden.
Ik neem aan dat je er wel wegenbelasting en de verzekering voor moet betalen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef n00b13 het volgende:
Soewieso is Braddie afzeiken volkomen terecht. Ongeacht het onderwerp.
Inderdaad, niet het verschil kunnen zien tussen een Audi 80 of een Audi A4quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:22 schreef n00b13 het volgende:
Soewieso is Braddie afzeiken volkomen terecht. Ongeacht het onderwerp.
woooowwww 18 seconde?! zo snel? dammmnnniitt....dan zullen je wangen niet stabiel erbij hangenquote:Op donderdag 6 juni 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een 106 is wat veiliger, ben ik met je eens.. maar het rijplezier van een Cinquecento is toch écht leuker![]()
Enne, 18 seconden zit ie op de 100 (Gek, hij voelt véél sneller aan dan de Polo)
Absoluut, vorige week reed ik met het wagentje 60!!!! en toen riep ik keihard " I AM A DRIVING GOD " Hij is zo ongelovelijk snel, Richard Hammond heeft me nog benadert of hij hem mocht lenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:26 schreef ek_47 het volgende:
[..]
woooowwww 18 seconde?! zo snel? dammmnnniitt....dan zullen je wangen niet stabiel erbij hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |