PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Kon je bedrijf niet gewoon een hotel regelen voor je dan?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon je bedrijf niet gewoon een hotel regelen voor je dan?
Ja dat dacht ik ook maar ik deel dus een kartonnen doos met zo'n junkie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon je bedrijf niet gewoon een hotel regelen voor je dan?
Het was een veelbelovende generatie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een matige generatie dit..het is dat ze Ronaldo hebben..
ga lekker eten jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pak nu je koffers maar! Ik hoef je niet meer te zien!
*gebeurtquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik nu even maken en de rest van mijn geld steek ik mooi even in mijn zak om te wachten wat er met de prijzen gebeurd
quote:
Het is al goed Timmy, het is al goed...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Had de zin eerst anders, maar heb k veranderd waardoor het PV werd
ligue 1 gaat goedkoop wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
Proficiat Zhano
Ik denk dat ik toch wel iets met de League 1 ga doen. Vind ik origineler dan de Serie A. Volgende week als de prijzen gunstig zijn een team maken gebaseerd op deze verdediging :
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Revontulet het volgende:
Ik dacht eerst even dat ik in een persiflage terecht was gekomen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik nu even maken en de rest van mijn geld steek ik mooi even in mijn zak om te wachten wat er met de prijzen gebeurd
Wie gaat die packs kopen dan?quote:
Doe Pepe of Maggio op RMquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
repostquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
geen goal
http://www.easports.com/media/play/video/158229911
ligue 1 is sowieso niet heel populair en nu al goedkoper dan serie a toen wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de eerste prijsindicaties zijn? Net thuis van werken...
Nee dan zou ik Candreva wel doenquote:
Klopt. De bal moet helemaal over de lijn zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
geen goal
http://www.easports.com/media/play/video/158229911
Ik heb echt een hele eigen manier van verdedigen volgens mij. 1 man houden, meestel de centrale man, en dan soms Teammate Contain om de tegenstander een beetje van de goal af te drijven. En dan voor de rest gewoon pass-lijnen dichtlopen met die centrale man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef zerokil het volgende:
Hoe verdedigen jullie eigenlijk gewoon met R1 + X?
Maar door het gebrek aan populairiteit worden er ook minder pakjes open gemaakt waardoor er minder TOTS spelers op de markt gaan komen misschien?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ligue 1 is sowieso niet heel populair en nu al goedkoper dan serie a toen was
Daar heeft D tot de Reetje niet aan gedachtquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar door het gebrek aan populairiteit worden er ook minder pakjes open gemaakt waardoor er minder TOTS spelers op de markt gaan komen misschien?
ja joh. Gewoon een beetje meehobbelen met bij voorkeur de CDM en dan met het knopje druk zetten met 2e man een beetje opjagen, en vooral de rest van de verdediging aan de computer overlaten. Ook geen zin om me verder te verdiepen in het verdedigen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele eigen manier van verdedigen volgens mij. 1 man houden, meestel de centrale man, en dan soms Teammate Contain om de tegenstander een beetje van de goal af te drijven. En dan voor de rest gewoon pass-lijnen dichtlopen met die centrale man.
Kan zijn dat hij gelijk krijgt hoor, en dat de spelers heel goedkoop worden. Alles wat logisch is wordt bij deze edities van het TOTS toch overboord gegooid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heeft D tot de Reetje niet aan gedacht
Ben zelf nog wat dingen aan het uitproberen, dit terwijl ik al jaren Fifa speel ook al is het dit jaar veranderd. (Of was dat vorig jaar al)quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele eigen manier van verdedigen volgens mij. 1 man houden, meestel de centrale man, en dan soms Teammate Contain om de tegenstander een beetje van de goal af te drijven. En dan voor de rest gewoon pass-lijnen dichtlopen met die centrale man.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verkoopt er iemand hier nog coins op de PS3 ? (liefst iemand die ik al in mijn vriendenlijst heb aangezien ik geen ps3 heb hierzo en ing heeft.)
Kan ik mijn tijd even verdoen met pakjes openen
ibra en silva zitten er wel in dus misschien gaat het daarom weeromhoog ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar door het gebrek aan populairiteit worden er ook minder pakjes open gemaakt waardoor er minder TOTS spelers op de markt gaan komen misschien?
Ik zeg ook niet dat het niet kan, wel dat hij daar niet aan gedacht heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij gelijk krijgt hoor, en dat de spelers heel goedkoop worden. Alles wat logisch is wordt bij deze edities van het TOTS toch overboord gegooid.
Yes,yes ligt aan de prijs dm maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef RVandervaart23 het volgende:
Iemand die 100k verkoopt? Rabobank, PS3!
Ikkequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verkoopt er iemand hier nog coins op de PS3 ? (liefst iemand die ik al in mijn vriendenlijst heb aangezien ik geen ps3 heb hierzo en ing heeft.)
Kan ik mijn tijd even verdoen met pakjes openen
Ging wel redelijk, heb het denk ik (en hopelijk) wel gehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zhano Feli
Net naar Hangover 3 geweest, was best leukAlleen wel een beetje dom verhaal maja
Mathijs hoe ging Fiscaal?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ging wel redelijk, heb het denk ik (en hopelijk) wel gehaald
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Toefjes het volgende:
haha kocht ik mangala voor mn nieuwe team. bleek ik m al te hebben. Ja, dat was even lachen.
leen mij er eenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:25 schreef Toefjes het volgende:
haha kocht ik mangala voor mn nieuwe team. bleek ik m al te hebben. Ja, dat was even lachen.
nutteloze discussies gevoerd ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb eendezer dagen 2 notes erbij gekregenWat heb ik nu weer gedaan
Ik moest gisteren mijn lachen nog inhouden. Kwam ik bij een klant, vertelde hij over een collega die zelfmoord had gepleegd. Hij had zich opgehangen. Scheiding enzo. "En toen zat hij helemaal in de knoop" zei de manquote:
Lijkt me geen reden voor een note. Daarbij is dat al een tijdje geleden alweerquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest gisteren mijn lachen nog inhouden. Kwam ik bij een klant, vertelde hij over een collega die zelfmoord had gepleegd. Hij had zich opgehangen. Scheiding enzo. "En toen zat hij helemaal in de knoop" zei de man
nee xdquote:
quote:
te laattttttttquote:
waarom zal ik handelen in zwart getinte mensen ? slavenhandel is al een tijdje illegaal hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
PAS OP MENSEN REETJE VERKOOP ZIJN VERMEER
De kwaliteit van jouw posts gaat wel hard achteruit. Zondequote:
Haten op de kwaliteit van de posts van de enige bloedbroeder die altijd voor je in de bres springt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De kwaliteit van jouw posts gaat wel hard achteruit. Zonde
Edit : Lol onderuit
*lachquote:
Wat heb ik gezegd over Mathijs?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haten op de kwaliteit van de posts van de enige bloedbroeder die altijd voor je in de bres springt.
Kinderachtig idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd over Mathijs?
Maar ik mis je grapskes, ipv bril/bil grappen
Geen TOTS hebbenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:33 schreef ThadCastle het volgende:
IF Menez is echt fucking goedSIF valbuena is ook nice. IF ayew is echt dikke prut.
Bril-bil grappen zijn wel zo slecht dat ik er harder om moet lachen des te langer ik er over nadenkquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb ik gezegd over Mathijs?
Maar ik mis je grapskes, ipv bril/bil grappen
Geniale dingen zoals dit mis iktwitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 18:37:55Ik zeg het niet graag van mezelf, maar damn; ik sta echt goed op deze foto. http://t.co/LjWBM8wb9J reageer retweet
STREAMENquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes.
200K packopening voor TOTS Ibrahimovic.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Geniale dingen zoals dit mis iktwitter:Jesserdt twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 18:37:55Ik zeg het niet graag van mezelf, maar damn; ik sta echt goed op deze foto. http://t.co/LjWBM8wb9J reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
quote:
chantagequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oprotten anders dislike ik je videos
Gaat denk ik niet lukken met deze amerikaanse bagger verbinding.quote:
GODVERDOMME MEER VAN DAT EN MINDER BRIL/BIL JA BEGREPEN OKE DOEIquote:
who cares ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat denk ik niet lukken met deze amerikaanse bagger verbinding.
#Yolo #Boeiend #Danmaarietstragerpacksopenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Fix het dan jongen, jij kan datquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Siriguquote:
Sirisgutquote:
If Payet was maar meh. Bastos is wel aardig maar zijn balaanname is wel irritantquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
Sirigu it is.
Lavezzi of IF Payet of Bastos LM?
Ronaldo pullen, verkopen en zuipen daar in Seattlequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toefjes.
200K packopening voor TOTS Ibrahimovic.
En lavessie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
If Payet was maar meh. Bastos is wel aardig maar zijn balaanname is wel irritant
Gewoon Lloris in de goal zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:40 schreef ThadCastle het volgende:
Sirigu it is.
Lavezzi of IF Payet of Bastos LM?
Thanks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Sorry, maar ik kijk niet zo vaak op twitterquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Had er ook al wel wat reacties op gekregen, maar minder retweets dan ik had gehoopt. Dus nu snijd ik mij met een prei bij gebrek aan een messenset.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel wat leuks te doen met de League 1 als basisOver een week hiermee aan de slag. Lloris, Sissoko en Mangala heb ik al. Afhankelijk van het budget dat overblijft 2 spitsen kopen.
Het is al goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kijk niet zo vaak op twitter
Niet gehadquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:10 schreef Zhano het volgende:
En hier zit toch wel minstens 500k aan 7,5k packs in
quote:
Waarom League 1?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Valt wel wat leuks te doen met de League 1 als basisOver een week hiermee aan de slag. Lloris, Sissoko en Mangala heb ik al. Afhankelijk van het budget dat overblijft 2 spitsen kopen.
Ik moet zeggen dat ik nu even op je twitter keek om even bij te lezen. Die met Vine moest ik ook om lachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks.Had er ook al wel wat reacties op gekregen, maar minder retweets dan ik had gehoopt. Dus nu snijd ik mij met een prei bij gebrek aan een messenset en wel belangrijke levensdoelen.
Mijn creatieve uitspattingen post ik steeds vaker in korte stukjes op mijn Twitter inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nu even op je twitter keek om even bij te lezen. Die met Vine moest ik ook om lachen
alleen omhalen vanaf de tribune tellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
huh waarom was die goal van engeland afgekeurd ?
Ik wist niet dat ze die dingen op basis van je zoekgeschiedenis maken?quote:
Niet over de lijn geweest.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
huh waarom was die goal van engeland afgekeurd ?
Morgen staat er waarschijnlijk BRILBIL XDquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze die dingen op basis van je zoekgeschiedenis maken?
Maar waar moet je die columns ook kwijt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn creatieve uitspattingen post ik steeds vaker in korte stukjes op mijn Twitter inderdaad.
Heb al tijden geen column geschreven.
Ik wilde net nog posten dat het tijd werdquote:
Dat is toch niet van jouquote:
quote:
Wel een zieke gokquote:
true, maar soms moet je gewoon je gokjes nemenquote:
Uhu.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar waar moet je die columns ook kwijt?Ik was vroeger Blogger/Columnist op mijn eigen/ een vriends blog (niet onverdienstelijk, gem. 1000 hits per dag op die sites) maar nu die niet meer bestaan weet ik ook niet waar ik het kwijt moet
Ja het moment dat hij mquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Eej Thad, ben nu op de helft maar tis de saaiste tot nu toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah maar mensen gaan daar dan in real life ook allemaal dingen over van je zeggenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uhu.Al is het nu wel gemakkelijk te verspreiden via je sociale media.
Ik denk dat ik er na mijn stage weer wat aandacht aan ga besteden.
GODVERDOMME REPOSTquote:
Fucking slavendrijverquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Gaat iemand nog mijn vermeer kopen of hoe zit dat ?
Was ik van plan maar na deze shit pack opening niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
Dat wil ik zien.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als je niet ophoudt word je mijn slaaf.
De laatste die hier probeerde zijn te dure spelers aan fokkers aan te smeren was toch dat manneke uit België?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vader van Djeetje, als u zo graag stiekem wilt posten onder de naam van uw zoon, voeg dan in ieder geval de dt-fouten toe. Een post zonder taalfouten valt echt op. Groetjes.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan zien dat jij je lessen hebt gevolgd deze week.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mijnes is niet te duurquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De laatste die hier probeerde zijn te dure spelers aan fokkers aan te smeren was toch dat manneke uit België?
Doe ik het een keer goed geloven jullie het nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vader van Djeetje, als u zo graag stiekem wilt posten onder de naam van uw zoon, voeg dan in ieder geval de dt-fouten toe. Een post zonder taalfouten valt echt op. Groetjes.
Ik zou voor IF Vermeer niet meer dan 10k betalen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
mijnes is niet te duur
de volgende is 32k
bijles werkt welquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik kan zien dat jij je lessen hebt gevolgd deze week.
zodat je hem zelf weer kan door verkopen ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou voor IF Vermeer niet meer dan 10k betalen.
Überhaupt voor een neger betalen. Die slaven hossel je gratis.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou voor IF Vermeer niet meer dan 10k betalen.
Je wordt er gelijk een stuk geloofwaardiger door!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bijles werkt wel
Alleen dan jij en dan ik wist ik wel al
Hahaha echt geniaalquote:
Misschien voelt iemand zich geroepen om je uit de brand te helpen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:09 schreef DuTank het volgende:
Door MrvanTrapz heb ik ook wat packs geopend. Pure bagger. 75k weg ofzo.
I feel you bro.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:09 schreef DuTank het volgende:
Door MrvanTrapz heb ik ook wat packs geopend. Pure bagger. 75k weg ofzo.
Nee, is niet nodigquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien voelt iemand zich geroepen om je uit de brand te helpen?
O man !!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
Kreeg vandaag bijna een hartaanval.
Moest bijna morgen trainen
Ja stel je voor !quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja straks moet ik nog van mijn zoldertje af
Heb de coins niet voor die pricefixquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef Nystiq het volgende:
Djeetje pricefixer!
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2470380.page
Dit is echt sneu gedrag voor iemand die graag serieus genomen wil worden.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:18 schreef Nystiq het volgende:
Djeetje pricefixer!
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2470380.page
Ik geloof er niks vanquote:
Ja wat denken ze wel niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:21 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Haha, iedereen tegen jou in dat topic
Ik kijk echt tegen je opquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja wat denken ze wel niet.
Als ze eens wisten tegen wie ze het hadden.
Meer dan 800k met 1 price fix zie ik hun nog niet doen
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gast, laat je doorverwijzen naar een psychiater.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kom morgen toch alquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gast, laat je doorverwijzen naar een psychiater.
Dat geluid aan het begin. Dacht dat ik gek werdquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:26 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_southampton.html![]()
Ik ben er nooit zo mee bezig, maar mijn enige 2 goede pulls (IF Lukaku en Aguero) waren bij OX-Messiquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ox-Messi methode sucks,
Ik kreeg Benzema in een Bloedzak - Bloedzak combo.
Ik heb al 2 weken geen TOTS meer gehad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er nooit zo mee bezig, maar mijn enige 2 goede pulls (IF Lukaku en Aguero) waren bij OX-Messi
Die reporter?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
Die eerste op dumpert is ook echt briljant
Die pakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze? of door gaan tot Ox-Messi.
LOL! Die wilde ik ook net posten.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze? of door gaan tot Ox-Messi.
No wayquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:
Jouw pack is beter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]wel een Seattle speler.
Dat kunnen we nu wel concluderen jaquote:
De servers zijn naar Afrika verplaatst dus vanaf nu is het elke dag FIFA aids dag !!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
Ah jammer, vandaag is het weer FIFA aids dag. Gaat he-le-maal nergens over weer
Ik al 28quote:
Doe het niet !!!quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog 1 x Messi Messi om het af te leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben alle pack openings van youtubers aan het kijken en aan het noteren welke combinaties de meeste kwaliteit pulls opleveren. <7,5k is kut. 7,5k-12,5k is ok en boven 12,5k is goed.
Heb ondertussen al 60 minuten aan pack openings gehad.
Zal jullie later de resultaten geven (misschien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is iets wat DS2 zou doen !
quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ben alle pack openings van youtubers aan het kijken en aan het noteren welke combinaties de meeste kwaliteit pulls opleveren. <7,5k is kut. 7,5k-12,5k is ok en boven 12,5k is goed.
Heb ondertussen al 60 minuten aan pack openings gehad.
Zal jullie later de resultaten geven (misschien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die was voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Neem Messi.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hart-Messi .
Die schijnt ook goed te werken.
Waarom post jij deze dingen altijd net na Half 1quote:
Boefje ben ik tochquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom post jij deze dingen altijd net na Half 1
Ik zeg het wel eens tegen mij vader maar dan zonder dat kk maar dan verliest het zijn kracht eigenlijkquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Dit doe ik tegen al dat tuig wat hier loopt te trollen :
Je vader ''jong'' noemen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zeg het wel eens tegen mij vader maar dan zonder dat kk maar dan verliest het zijn kracht eigenlijk![]()
Wie hebbie?quote:
gr gr dat er nog bij geedit wordtquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Messi - OX is zeldzamer dan Ox-Messi dus dit moet wel goed zijn.
gr gr
Zit jij nu niet in Seattle?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Messi - OX is zeldzamer dan Ox-Messi dus dit moet wel goed zijn.
gr gr
Zie je dat op die app?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:52 schreef pascal08 het volgende:
165 400c packs
5 750c packs
1 2500c pack
0 3750c packs
6 5000c packs
17 7500c packs
-----------------------
229750c aan packs
Dit had ik never verwacht.Ik kan me niet herinneren dat ik 7500c packs heb gekocht.
Ziek weinigquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:52 schreef pascal08 het volgende:
165 400c packs
5 750c packs
1 2500c pack
0 3750c packs
6 5000c packs
17 7500c packs
-----------------------
229750c aan packs
Dit had ik never verwacht.Ik kan me niet herinneren dat ik 7500c packs heb gekocht.
Waar vind je die shit?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:52 schreef pascal08 het volgende:
165 400c packs
5 750c packs
1 2500c pack
0 3750c packs
6 5000c packs
17 7500c packs
-----------------------
229750c aan packs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |