PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Kon je bedrijf niet gewoon een hotel regelen voor je dan?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon je bedrijf niet gewoon een hotel regelen voor je dan?
Ja dat dacht ik ook maar ik deel dus een kartonnen doos met zo'n junkie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kon je bedrijf niet gewoon een hotel regelen voor je dan?
Het was een veelbelovende generatie.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso een matige generatie dit..het is dat ze Ronaldo hebben..
ga lekker eten jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pak nu je koffers maar! Ik hoef je niet meer te zien!
*gebeurtquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik nu even maken en de rest van mijn geld steek ik mooi even in mijn zak om te wachten wat er met de prijzen gebeurd
quote:
Het is al goed Timmy, het is al goed...quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Had de zin eerst anders, maar heb k veranderd waardoor het PV werd
ligue 1 gaat goedkoop wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
Proficiat Zhano
Ik denk dat ik toch wel iets met de League 1 ga doen. Vind ik origineler dan de Serie A. Volgende week als de prijzen gunstig zijn een team maken gebaseerd op deze verdediging :
[ afbeelding ]
Want?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:09 schreef Revontulet het volgende:
Ik dacht eerst even dat ik in een persiflage terecht was gekomen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik nu even maken en de rest van mijn geld steek ik mooi even in mijn zak om te wachten wat er met de prijzen gebeurd
Wie gaat die packs kopen dan?quote:
Doe Pepe of Maggio op RMquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
repostquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
geen goal
http://www.easports.com/media/play/video/158229911
ligue 1 is sowieso niet heel populair en nu al goedkoper dan serie a toen wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe de eerste prijsindicaties zijn? Net thuis van werken...
Nee dan zou ik Candreva wel doenquote:
Klopt. De bal moet helemaal over de lijn zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
geen goal
http://www.easports.com/media/play/video/158229911
Ik heb echt een hele eigen manier van verdedigen volgens mij. 1 man houden, meestel de centrale man, en dan soms Teammate Contain om de tegenstander een beetje van de goal af te drijven. En dan voor de rest gewoon pass-lijnen dichtlopen met die centrale man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:06 schreef zerokil het volgende:
Hoe verdedigen jullie eigenlijk gewoon met R1 + X?
Maar door het gebrek aan populairiteit worden er ook minder pakjes open gemaakt waardoor er minder TOTS spelers op de markt gaan komen misschien?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ligue 1 is sowieso niet heel populair en nu al goedkoper dan serie a toen was
Daar heeft D tot de Reetje niet aan gedachtquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar door het gebrek aan populairiteit worden er ook minder pakjes open gemaakt waardoor er minder TOTS spelers op de markt gaan komen misschien?
ja joh. Gewoon een beetje meehobbelen met bij voorkeur de CDM en dan met het knopje druk zetten met 2e man een beetje opjagen, en vooral de rest van de verdediging aan de computer overlaten. Ook geen zin om me verder te verdiepen in het verdedigen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele eigen manier van verdedigen volgens mij. 1 man houden, meestel de centrale man, en dan soms Teammate Contain om de tegenstander een beetje van de goal af te drijven. En dan voor de rest gewoon pass-lijnen dichtlopen met die centrale man.
Kan zijn dat hij gelijk krijgt hoor, en dat de spelers heel goedkoop worden. Alles wat logisch is wordt bij deze edities van het TOTS toch overboord gegooid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heeft D tot de Reetje niet aan gedacht
Ben zelf nog wat dingen aan het uitproberen, dit terwijl ik al jaren Fifa speel ook al is het dit jaar veranderd. (Of was dat vorig jaar al)quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echt een hele eigen manier van verdedigen volgens mij. 1 man houden, meestel de centrale man, en dan soms Teammate Contain om de tegenstander een beetje van de goal af te drijven. En dan voor de rest gewoon pass-lijnen dichtlopen met die centrale man.
Ja hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verkoopt er iemand hier nog coins op de PS3 ? (liefst iemand die ik al in mijn vriendenlijst heb aangezien ik geen ps3 heb hierzo en ing heeft.)
Kan ik mijn tijd even verdoen met pakjes openen
ibra en silva zitten er wel in dus misschien gaat het daarom weeromhoog ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar door het gebrek aan populairiteit worden er ook minder pakjes open gemaakt waardoor er minder TOTS spelers op de markt gaan komen misschien?
Ik zeg ook niet dat het niet kan, wel dat hij daar niet aan gedacht heeftquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij gelijk krijgt hoor, en dat de spelers heel goedkoop worden. Alles wat logisch is wordt bij deze edities van het TOTS toch overboord gegooid.
Yes,yes ligt aan de prijs dm maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 23:19 schreef RVandervaart23 het volgende:
Iemand die 100k verkoopt? Rabobank, PS3!
Ikkequote:Op woensdag 5 juni 2013 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Verkoopt er iemand hier nog coins op de PS3 ? (liefst iemand die ik al in mijn vriendenlijst heb aangezien ik geen ps3 heb hierzo en ing heeft.)
Kan ik mijn tijd even verdoen met pakjes openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |