Normale grapes stonden ook gewoon bij Footlocker. Voor 180 zullen ze ook wel niet echt hard de deur uitvliegen...quote:Op zondag 9 juni 2013 00:08 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar je die Air Jordan V "Black Grape" dadelijk kan vinden in Nederland ? Gewoon Oqium?
Dat is zeker de tofste van de laatste tijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:24 schreef acbs2 het volgende:
fap fap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je dat ik bij release date direct ze moet halen of zou ik wachten?quote:Op zondag 9 juni 2013 10:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Succes voor de mensen die een paar willen. Gaan geheid weer mensen (: Duitsers) campen lijkt me.
Antwoord lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:45 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Denk je dat ik bij release date direct ze moet halen of zou ik wachten?
Die zwarte zou ik het allerliefste willen hebben van de inneva.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:51 schreef An_awesome_wave het volgende:
Gisteren die zwart lederen inneva voor 't eerst IRL bij iemand aan de voet gezien, fucking hard. BBQ gehad met wat lacebag gasten waarmee we af en toe een keer vreetfeesten houden. Circlewivah (supergay)alles...
[ afbeelding ]
Ja ik was erg impressed. Volgens mij lopen ze ook geniaal met zo'n free zool!quote:Op zondag 9 juni 2013 14:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zwarte zou ik het allerliefste willen hebben van de inneva.
Porter is geniaalquote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Bajskorv het volgende:
Porter, iemand meningen? Beetje goeie kwaliteit?
[ afbeelding ]
Ik heb de Messenger bag extreme en ben er erg tevreden mee. Kwaliteit, afwerking en comfort zijn erg goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:49 schreef Bajskorv het volgende:
Porter, iemand meningen? Beetje goeie kwaliteit?
[ afbeelding ]
Die sokken moet ik ook nog even bestellen ergens. Moet even wat webshops opzoeken. Kwaliteit van Porter is volgens mij wel in orde. Wat zoek je qua functionaliteit? Ik heb op dit moment een snugpak sleeka force 35. Die is er ook in het zwart. Daar ben ik zeker over te spreken. Heb de mijne vrij smal gemaakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:04 schreef Bajskorv het volgende:
Running spulletjes bijgekocht, lagen ergens in de 30% sale. En die Falk sokjes waar SHOOOTO het over had, even proberen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No offence, ik wil het gewoon proberen. Vind het helemaal niet erg als mijn sokken er nog bovenuit komen, vind het zelf wel prima eruit zien eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef Atta-boy het volgende:
Ik haat het idd ook dat ook lage sokken nog steeds boven schoenen uitkomen.
Maar ik vind die no show sokken echt gay as fuck(sorry bajs en shooto)
Dilemma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |