Die 3.0 heb ik zelf ook en die kun je nog beter oprollen dan die free+ 2.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nike free +2... kan je helemaal oprollen door de flexibele zool. Dit idee dus (kan echt):
[ afbeelding ]
Conclusie: neem iets met een free zool!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die 3.0 heb ik zelf ook en die kun je nog beter oprollen dan die free+ 2.
Thanks! Die springen dus terug naar oorspronkelijke shape ook al zitten ze 24 uur opgerold?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Conclusie: neem iets met een free zool!
Yup.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:32 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Thanks! Die springen dus terug naar oorspronkelijke shape ook al zitten ze 24 uur opgerold?
Zeker weten. Super comfy en ik draag de mijne ook graag naast m'n flyknits.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:11 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Conclusie: neem iets met een free zool!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
Trollen, dat is not done.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraagje, is het not done om een andere kleur riem dan de kleur van je sneakers te dragen, zoals dat bij nettere schoenen is?
KAN.ECHT.NIETquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Vraagje, is het not done om een andere kleur riem dan de kleur van je sneakers te dragen, zoals dat bij nettere schoenen is?
Meer een concept ipv een functionele schoen zo te horen?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:18 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Deze konden gelijk op de retour. Fucking oncomfortabel.
De sole is wel echt goud. Zonde.
free loopt miljoen keer beter dan roshe.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:52 schreef doo. het volgende:
Waarom zou je je schoenen willen oprollen? Als je een roshe 'indeukt' en op de bodem van je tas legt neemt dt echt veel minder ruimte in dan twee free's oprollen.
Tshirts en shorts, die moet je oprollen. Kreuken ze ook nog is niet!
In essentie is het nog een Adidas. Adidas en ik zijn niet echt vrienden als het gaat om maatvoering.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meer een concept ipv een functionele schoen zo te horen?
Johnson's, altijd vette schoenen; heb er ook twee paar vanquote:Op vrijdag 7 juni 2013 20:09 schreef jajohjwz het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld bij MOOSE Limited
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand trouwens ervaring met hun en hoelang het ongeveerd duurt voor je ze binnen heb?
De schoen was een voorbeeld, ik bedoel gewoon dat het onzin is om een schoen op te rollen omdat die dan veel meer ruimte in beslag neemt dan wanneer je de uppers op elkaar legt/naast elkaar legt op de bodem van je duffle.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:58 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
free loopt miljoen keer beter dan roshe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |