Ja.quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:56 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Gaan jullie bij Converse ook een hele maat omlaag ten opzichte van Nike?
Zelf deze genomen: http://www.caliroots.se/caliroots/product.asp?id=39027quote:Op vrijdag 7 juni 2013 07:51 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Wilde nog een licht kleurige zomerschoen, vind deze Janoski's daar wel aan voldoen.
[ afbeelding ]
(mijn vriendin begint wel langzaamaan te klagen dat ik meer schoenen dan haar heb.....ach ja)
Bajs, mochten ze niet passen. Ik neem ze graag van je over.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:24 schreef Bajskorv het volgende:
Bah, begin echt een vieze vent te worden. Maar goed, deze besteld via preorder. Kon het niet laten, m'n Londen local enzo. Maatje 43, dus gaat ws heel erg krap worden en heb nooit een LeCoq gepast, dus geen idee hoe ze vallen...
[ afbeelding ]
Ik laat het weten. Is een maatje US 10.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:01 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Bajs, mochten ze niet passen. Ik neem ze graag van je over.
Ik heb geen lage sokken liggen bij m'n vriendin.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Bajskorv het volgende:
Liever gewoon sokjes. Begrijp het probleem niet, vind sokjes relaxed.
Wat is het hier trouwens stil? Wordt ik genegeerd omdat ik een paar Coq's gekocht heb?
Was 132e inclusief shipping vanuit Italie.quote:
Dat heb je goedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 16:52 schreef Bajskorv het volgende:
Liever gewoon sokjes. Begrijp het probleem niet, vind sokjes relaxed.
Wat is het hier trouwens stil? Wordt ik genegeerd omdat ik een paar Coq's gekocht heb?
quote:The world exclusive Nike x size? Roshe Run ‘Urban Safari’ will be available in both ‘sand/hyper blue/crimson’ and ‘black/poison/pink’ from Friday 14th June at all size? stores, in sizes 5.5 – 12UK (half sizes included) and priced at £80. They will also be available online from 6am BST via a direct link promoted on our Twitter and Facebook accounts, and a dedicated email newsletter.
QFT. Vind ze beide ook zeker geslaagd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:51 schreef Divje het volgende:
http://sizestores.co.uk/h(...)worldwide-exclusive/
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ze beide wel tof
Maar ik neig toch naar de zwarte.
Ben ook wel benieuwd wat er in 'Part 3' zit. Vond de AM Lights uit het eerste part niet zo..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 18:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
QFT. Vind ze beide ook zeker geslaagd.
Nike free +2... kan je helemaal oprollen door de flexibele zool. Dit idee dus (kan echt):quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:00 schreef Erasmusch het volgende:
Ik moet de laatste tijd veel reizen met enkel handbagage en zoek een paartje die ik zo klein mogelijk kan proppen zonder dat ze beschadigen. Zat zelf aan die lunar chukka mids ofzo te denken. Tips?
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 19:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Nike free +2... kan je helemaal oprollen door de flexibele zool. Dit idee dus (kan echt):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |