SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daaag dag dag imgquote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De datum is 8 juni.
De meeters:
Tamashii
Faxie
Vinniiee
BobbyB
Remlof
Dqop
Vansschoen (ovb)
Ik krijg dan het idee dat je nog wel high heels wilt zien, maar verder echt niks....quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met alleen een boormachine? Klinkt als een goed idee
Join the clubquote:
Ik had nog niet aan de high heels gedacht, maar goed idee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik krijg dan het idee dat je nog wel high heels wilt zien, maar verder echt niks....
Am I Right
Omdat fouten/foute keuzes maken menselijk is en iedereen dat doet..quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
misselijkmakend oke..... maar waarom onrealistisch
Niet eens 50 tinten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat fouten/foute keuzes maken menselijk is en iedereen dat doet..
Soms kies je bijvoorbeeld voor jezelf en moet je ook voor jezelf kiezen.. In deze serie is het dan direct egoistisch en evil.
Kort samengevat: Zwart-wit, geen tot weinig tinten grijs
Dacht ik welquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had nog niet aan de high heels gedacht, maar goed idee.
Ik ben de oprichter man.quote:
He engel. Wie geht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stond er nog in en is nu byue bye
Hi kaneel
Godverquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht ik wel
De vraag is.... is een vrouw aantrekkelijker op hakken ongeacht hoe ze op loopt
A op die fiets.....quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat fouten/foute keuzes maken menselijk is en iedereen dat doet..
Soms kies je bijvoorbeeld voor jezelf en moet je ook voor jezelf kiezen.. In deze serie is het dan direct egoistisch en evil.
Kort samengevat: Zwart-wit, geen tot weinig tinten grijs
Nee ik denk niet dat hakken per definitie een vrouw aantrekkelijker maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht ik wel
De vraag is.... is een vrouw aantrekkelijker op hakken ongeacht hoe ze op loopt
Dan kan ik dus beter of leren beter op die krengen te lopen of gewoon door huppelen op mijn platte schoenenquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A op die fiets.....
Het leven is helaas duizend tinten grijs..... dus evil en ego... mwah.... maar goody als streven hebben is an sich niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
9 uur gewerkt. Tikt lekker aan, de monies.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... het was terrasweer vandaag
[..]
Alles gutUnd mit dir?
Ik heb geen idee hoe jij op die krengen looptquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ik dus beter of leren beter op die krengen te lopen of gewoon door huppelen op mijn platte schoenen
ik had vorige week een paar aan... wow wat een mooie benen kreeg ik daarvan... kon er alleen net drie stappen mee zetten en toen zaten mijn tenen over de randquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik denk niet dat hakken per definitie een vrouw aantrekkelijker maken.
Maar het kan wel ontzettend sexy staan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En daar is idd helemaal niks mis mee..
Zelfs ik, met mijn ijskoude ziel, probeer een goed mens te zijn :$ :$ijskoude zielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij vampierdame?![]()
Op het 9 uur werken na, klinkt het goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
9 uur gewerkt. Tikt lekker aan, de monies.
Beetje bruin geworden in de zon enzulks.
Had ik tot nu toe steeds geen hakken aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jij op die krengen loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |