Ewquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
Oja en met die lelijke docs bedoel ik natuurlijk deze
[ afbeelding ]
een carriëre als slangenmens in het circus beginnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Kip, heb jij nog iets te zeggen over hoe om te gaan met hypermobiliteit trouwens?
vooral op letten dat je niet lichaamsdelen te ver doordraait zodat je ze niet overbelastquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Kip, heb jij nog iets te zeggen over hoe om te gaan met hypermobiliteit trouwens?
ja godver dat zeg je nu pas, ik ga gelijk solliciteren!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een carriëre als slangenmens in het circus beginnen
Die foto is ook echt wel extra onflatteus ja. Maar die heb ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
rek allesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Zo velen liefde voor die schoenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vooral op letten dat je niet lichaamsdelen te ver doordraait zodat je ze niet overbelast
Ooh ik dacht dat jij die ook hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die foto is ook echt wel extra onflatteus ja. Maar die heb ik niet
Goeden, ik doe mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niks meer eten, dan word ik vanzelf dun
Yep, genoeg, maar dan wel met meer info en liever priveinzquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Nee maar de Transformers zoeken nog iemandquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof mijn knieën te ver doorklappen. Mag ik nu bij de hypermobiliteitclub?
neinzquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof mijn knieën te ver doorklappen. Mag ik nu bij de hypermobiliteitclub?
Jij bent hypochonder, das wat andersquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Strakjons, ok? Dankdankquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, genoeg, maar dan wel met meer info en liever priveinz
Ik mis het derde plaatje van een neger die haar een steegje in trekt en uitwoontquote:
Ik ga wel zo offline, dus dan antwoord ik later welquote:
Ik lollerdequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mis het derde plaatje van een neger die haar een steegje in trekt en uitwoont
Is goed hon, ik heb geen haastquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ga wel zo offline, dus dan antwoord ik later wel
EN BEDANKTquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een coole ketting op asos zoeken, mandy en maisnon willen jullie mij helpen?
De rest heeft geen smaak![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een coole ketting op asos zoeken, mandy en maisnon willen jullie mij helpen?
Wolvenshirtquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neinnnquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:18 schreef Maisnon het volgende:
![]()
Moet je de vogelketting hebben die mandy voor me had opgespeurd
Docsquote:
Tweede vinnik hip!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.asos.com/Love-(...)1&clr=Browntormaline
http://www.asos.com/Piece(...)sort=-1&clr=Gunmetal
http://www.asos.com/Love-(...)sort=-1&clr=Amethyst
http://www.asos.com/Just-(...)6&sort=-1&clr=Silver
http://www.asos.com/ASOS/(...)36&sort=-1&clr=White
Dat dan wel weer.quote:
Die tweede en laatste vind ik te kort.Die andere zijn gaafquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja heb het over de kleurrrrrquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt een beetje heel erg korter haar he, dat gaat super anders uitvallen.
Vroeger had je een dino magazine waar je elke keer een stukje dino bij kreeg en dan kon je zo'n skelet in elkaar zettenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:28 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
165 euroEN het is ook nog plastic
Van abn naar rabo wel. Van rabo naar abn gaat meestal wat sneller. De rest weet ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Maisnon het volgende:
Hmm
Duurt geld overmaken van Rabobank naar Postbank nog steeds een dag?
ik denk dat een pony je heel leuk zal staan, maar je haar nu ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Maisnon het volgende:
zal ik voor de grap een keer een (rechte?) pony doen?
Of zeggen jullie ge moet 't van jouwen voorhoofd hebben maisnon
wat een luxequote:Op woensdag 5 juni 2013 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik denk dat een pony je heel leuk zal staan, maar je haar nu ook
ik gok dat je beide gewoon goed kan hebben
ik denk wel dat t tof staatquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wat een luxe
Ik ben benieuwd wat voor kop ik dan krijg. Heb het wel eens proberen te testen met photoshop. Of zo je haar voor je voorhoofd houden en dan de rest naar achteren klappen
faal.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb net brief van belasting binnen terwijl k het geld al bijna 2 weken heb
Volgens mij kreeg jij de brief het eerst !__quote:
Ik heb dat ook eerst geprobeerd met speldjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wat een luxe
Ik ben benieuwd wat voor kop ik dan krijg. Heb het wel eens proberen te testen met photoshop. Of zo je haar voor je voorhoofd houden en dan de rest naar achteren klappen
ja was blijkbaar een andere brief volgens mij, want kan het kreng nergens meer vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg jij de brief het eerst !____!
Anders ff bellen of hij goed is doorgekomen? Ik had dat vorig jaar, was de laatste stap niet goed gegaan ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja was blijkbaar een andere brief volgens mij, want kan het kreng nergens meer vinden
Die monolithquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die monolith
Mandy, ik heb zo'n kleur gehad en dat moet je idd vaaaaak verven! Ik zat op eens in de 2-3 weken. Dat deed ik een paar maanden en toen had ik stroof nee, verbrand stro..
Ja heb hem vd week nog een x ingevuld, just to be sure en nog steeds niks gehoord. dus vrijdag maar even bellen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Anders ff bellen of hij goed is doorgekomen? Ik had dat vorig jaar, was de laatste stap niet goed gegaan ofzomaanden gewacht, gebeld en toen opnieuw ingevuld. Toen had ik het alsnog supersnel
Mijn haar kan nog best wel wat hebben omdat het heel vettig is. Maar om iedere maand rond de 50 euro te betalen bij de kapper daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die monolith
Mandy, ik heb zo'n kleur gehad en dat moet je idd vaaaaak verven! Ik zat op eens in de 2-3 weken. Dat deed ik een paar maanden en toen had ik stroof nee, verbrand stro..
Ohquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:39 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook vettig, dik, vol haar. Maar ontkleuren en daarna vuurtorentjesrood erin ging fout
Gelukkig had ik maar een paar rode plukken en was het niet álles..
Het lukt me niet goed ik heb velen haarquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook eerst geprobeerd met speldjeshaar dubbelvouwen en foto's maken
Voor shakes bedoel je denk ik? Fruitsapjes heb je een sapdingesmachine voor nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga denk ik maar een blender kopen voor fruitsapjes
Ooh nee dat heb ik gedaan toen ik een bob hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het lukt me niet goed ik heb velen haarheb je tips
Magimix apparaten waar je alles in kan gooienquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Voor shakes bedoel je denk ik? Fruitsapjes heb je een sapdingesmachine voor nodig.
Gievquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Magimix apparaten waar je alles in kan gooien
Wazige foto makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef Maisnon het volgende:
ik vind dat ik er nu uitzie als een pools iemand met mijn neppony
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Magimix apparaten waar je alles in kan gooien
Pony groeit zo snel, gewoon een lange pony laten knippen en als het niets is kun je hem zo schuin laten lopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef Maisnon het volgende:
ik denk dat als ik het doe dat ik de rest van mn haar ook vanzelf wat korter ga doen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef megamandy het volgende:
Ok, megatoby is duidelijk meer hipsterig dan mij. 4 camo jassen en dan heeft hij ook nog 1 aan mij gegeven omdat die te klein was
neinquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Ik word te oud voor deze shit. Wie is Kimbra? Wil ik dat weten?
Ze heeft zo'n liedje met Gotye volgens mijquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Neinquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Kimbra is een supertoffe zangeresquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:49 schreef Incantrix het volgende:
Dat moet je echt de godganse tijd stylen. Daar kan niet 1 luie dag bij zittenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef Maisnon het volgende:
Het zat net als de pony van Kimbra en die lengte past er ook bij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga morgen als hipster naar de sacha.
In mijn polkadot jurkje met docs en rode lippenstift.
ZOMG JAquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
VELEN MUILEN SCHAREN TETTEN VOELEN DITDATALLES
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij bent een wannabee hipster, dat is nog veel erger.
Ik las je naam en je post tegelijkertijd en dat werd een hele rare mix van spaceempire of ages ofzoquote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD TROUWEN MET INCA.
Weer in het zwembad?
Dat was echt matig afgelopen zaterdag.quote:
Dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was echt matig afgelopen zaterdag.
We gingen pannekoeken eten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteenstond je dichtbij? Kon je zijn wratten echt zien?
Like HELL no.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:58 schreef Incantrix het volgende:
Ik snap er echt geen tering van, maar die man heeft echt belachelijk veel groupies ook. Dat wíl je toch niet?
quote:
Misschien had ik meer mazzel met m'n bakkert?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik heb de mijnese weggemikt, slap prutje deeg
Ik vermoed hetquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien had ik meer mazzel met m'n bakkert?
Pannekoeken.quote:
Oh, chill, welquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pannekoeken.
En echt lekkere pastei-achtige dingen ook.
Dankquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat ben jij? Wat heb je fucking mooi haar
Ik heb vorig jaar wel een stuk meer gevreten dan dit jaar, ei'k. Nu eigenlijk alleen maar pannekoeken, pastei en een paar kipdingen van m'n zwagert gejat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, chill, welik weet niet meer wat ik daarna heb gegeten ipv de pannenkoek. Bij nader inzien vermoed ik dat dat niks was, ik zat no in m'n misselijke periode.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Nee ik vind een rechte pony bij mij wel een beetje erg Peggy Bundy / Olga from Belarus
Alle Olga's hebben stiekem mannenbotten?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:06 schreef Maisnon het volgende:
Ja komt omdat ik best wel zware gezichtsfeatures heb denk ikwant he mannenbot
Daquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Alle Olga's hebben stiekem mannenbotten?
Dat denk ik ook wel jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef Maisnon het volgende:
Nee ik vind een rechte pony bij mij wel een beetje erg Peggy Bundy / Olga from Belarus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef Maisnon het volgende:
_
_
De Postcodeloterij is in ons dorp gevallen, en als het goed is is degene die het meest gewonnen heeft de persoon die..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ze die mensen eruit filteren ofzo
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:21 schreef Maisnon het volgende:
_
_
De Postcodeloterij is in ons dorp gevallen, en als het goed is is degene die het meest gewonnen heeft de persoon die..Insert mega emoslinger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wat is ie doen dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik demonstratief naar bed gaan als brum thuis komt
Trustenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:28 schreef Incantrix het volgende:
Maar zij die een saai leven hebben groeten u! Truste mopjes
Whut?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:30 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat is toch fucking cru als dat zo is.
Eerst mijn ouderlijk huis weghalen en dan nog 2 miljoen erbovenopvind het een beetje adding insult to injury
Ik ookquote:
Dat wild eik ook net zeggenquote:
Ja maar hij had een legit excuusquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookHennes is onderweg gelukkig
Kutalmere
Dat hij ging of dat het lang duurt?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar hij had een legit excuus
Hennes. Who else.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hij ging of dat het lang duurt?
OF hennes?
Nee maar zijn sims kregen wel een baby die maurits heettequote:
Ik dacht dat Brum een goede reden had waarom hij later wasquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar zijn sims kregen wel een baby die maurits heette
En dan zo van OMNOMNOM ernaast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die kad kijkt van, DIE WOMAN, DIEEEEE
Ik zie het probleem niet zo eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk
OK Brum is ff klussen bij zijnBroertje
maar so what?
Alleen vermaak je je toch ook wel?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2013 22:43:39 ]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is ook geen probleem hoor, ik vind het gewoon stom. Als ie nou uit eten was met zn beste vrienden die supertof zijn
Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is ook geen probleem hoor, ik vind het gewoon stom. Als ie nou uit eten was met zn beste vrienden die supertof zijn
Een echte Fok!kerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Meestal uitlachen hier.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:47 schreef Puckzzz het volgende:
Pinda is al bijna de hele dag aan het gamen. CoD MW. Het boeit me niet dat hij dat doet, ik kijk zelfs mee en 'moedig hem aan'
Of ik lach hem uit...1 van de 2
Mijn eerste reactie was:quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Puckzzz wat vind jij van deze schoenen [ afbeelding ]
Hij wil niet kijken als ik aan het gamen ben. Dan gaat ie zich ergeren want hij wil eigenlijk gamenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal uitlachen hier.
Maar da's dan ook geheel wederzijds als ik faal met gamen.
oeh dat klinkt ermnermquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Cannelloni, gevuld met ricotta en spinazie, gegratineerd pesto béchamel, rucola-salade en geitenkaas (vegetarisch)
dit kan ik beter thuis maken toch :v
Als ik daar game zijn het meestal racers -> samen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij wil niet kijken als ik aan het gamen ben. Dan gaat ie zich ergeren want hij wil eigenlijk gamen
En hij vindt Lara niet zo'n leuk spel
De game Barbaar!!
Ermnerm!quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan ook geen voorgerecht kiezen
Rundercarpaccio met rucola, croutons, truffelmayonaise, grana padano en gedroogde tomaatjes
Salade Caprese met buffelmozzarella, pomodori, olijfolie en basilicum (vegetarisch)
Caesarsalade met geroosterde kip, kaas, spek, ei en croutons
Daar zou ik ook tussen twijfelen idd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan ook geen voorgerecht kiezen
Rundercarpaccio met rucola, croutons, truffelmayonaise, grana padano en gedroogde tomaatjes
Salade Caprese met buffelmozzarella, pomodori, olijfolie en basilicum (vegetarisch)
Caesarsalade met geroosterde kip, kaas, spek, ei en croutons
HOEzo niet, ik kom de laatste tijd 500 recepten tegen van canneloni met ricottaquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb bij de meeste pasta gerechten zoiets van, dat kan ik thuis ook wel maken.
Maar niet bij canneloni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |