Ewquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
Oja en met die lelijke docs bedoel ik natuurlijk deze
[ afbeelding ]
een carriëre als slangenmens in het circus beginnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Kip, heb jij nog iets te zeggen over hoe om te gaan met hypermobiliteit trouwens?
vooral op letten dat je niet lichaamsdelen te ver doordraait zodat je ze niet overbelastquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Kip, heb jij nog iets te zeggen over hoe om te gaan met hypermobiliteit trouwens?
ja godver dat zeg je nu pas, ik ga gelijk solliciteren!quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een carriëre als slangenmens in het circus beginnen
Die foto is ook echt wel extra onflatteus ja. Maar die heb ik nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
rek allesquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Zo velen liefde voor die schoenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vooral op letten dat je niet lichaamsdelen te ver doordraait zodat je ze niet overbelast
Ooh ik dacht dat jij die ook hadquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die foto is ook echt wel extra onflatteus ja. Maar die heb ik niet
Goeden, ik doe mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga niks meer eten, dan word ik vanzelf dun
Yep, genoeg, maar dan wel met meer info en liever priveinzquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:11 schreef Incantrix het volgende:
Nee maar de Transformers zoeken nog iemandquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof mijn knieën te ver doorklappen. Mag ik nu bij de hypermobiliteitclub?
neinzquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof mijn knieën te ver doorklappen. Mag ik nu bij de hypermobiliteitclub?
Jij bent hypochonder, das wat andersquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Strakjons, ok? Dankdankquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, genoeg, maar dan wel met meer info en liever priveinz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |