Ja, en? Ik begon ook op het vmbo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
NT natuurlijk hahaha. Nee grapje joh. Kom net van vmbo af
De inschrijvingsperiode is van 1 juli t/m 15 september. Studiefinancieringaanvraag (moest ik zo'n formuler voor invullenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik kon niet de hele dag op mijn reet zitten.Maar zou jij je trouwens niet een keer aan gaan melden en zo?
maplestoryquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:12 schreef xPressie het volgende:
Dus ik wil Maplestory opstarten, krijg ik alleen een zwart scherm...
België.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De inschrijvingsperiode is van 1 juli t/m 15 september. Studiefinancieringaanvraag (moest ik zo'n formuler voor invullen) is al de deur uit, gr gr
Ja, graag, zo voor zijn Limburgse boerenharses.quote:
Ok, ben onderweg, rij wel even langs Amsterdam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, graag, zo voor zijn Limburgse boerenharses.
Zo'n beetje al mijn cijfers op het vwo zijn hoger dan op het vmbo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knap van je! Dat je nu zulke hoge cijfers haalt ook op vwo
Hij was gewoon luiquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Knap van je! Dat je nu zulke hoge cijfers haalt ook op vwo
Ja het is wel aan de witte kant nog maar ik kon niet echt vinden wat ik bedoel. Maar het moet nog wat minder wit jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Oh dat dacht ikMaar ik vind het als ik eerlijk moet zijn nog net een tikkeltje te wit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom gelijk even langs Sassem, ik wil dit wel live zien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ok, ben onderweg, rij wel even langs Amsterdam.
Nee, te dichtbij Rotterdam, sorry.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom gelijk even langs Sassem, ik wil dit wel live zien.
Woon jij in Sassenheim? Dan ga ik langs de vluchtstrook op de A44 liggen, pikt LH me ook even op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom gelijk even langs Sassem, ik wil dit wel live zien.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja het is wel aan de witte kant nog maar ik kon niet echt vinden wat ik bedoel. Maar het moet nog wat minder wit ja.
Maar het ziet er in ieder geval al stukken beter uit dan dat witte vind ik.
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bastionquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Setting Sail, Coming Home (End Theme), a song by Darren Korb on Spotify.
Bastion![]()
Oh ok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woon jij in Sassenheim? Dan ga ik langs de vluchtstrook op de A44 liggen, pikt LH me ook even op.
Opzoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Jordy, het is wel al weer. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/39/
En op de havo ook?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo'n beetje al mijn cijfers op het vwo zijn hoger dan op het vmbo.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woon jij in Sassenheim? Dan ga ik langs de vluchtstrook op de A44 liggen, pikt LH me ook even op.
Weet je, je kan ook gewoon scheikunde voor dummies gaan lezen als je het allemaal zo interessant vindt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen idee, denken dat ik me ga verdiepenHeb wel wat beters te doen (Breaking Bad kijken)
Nee, geleerd op school. Maar over het algemeen bewijst men zijn gelijk met overtuigende bronnen.quote:
Op de havo was ik lui, dus nee.quote:
Neequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Weet je, je kan ook gewoon scheikunde voor dummies gaan lezen als je het allemaal zo interessant vindt.
[..]
Nee, geleerd op school. Maar over het algemeen bewijst men zijn gelijk met overtuigende bronnen.
[..]
Op de havo was ik lui, dus nee.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef DrNick het volgende:
Better Off Alone - Hitradio Mix, a song by Alice Deejay on Spotify.
LB omg
Doe nou maar. Gewoon scheikunde, natuurkunde en wiskunde B voor dummies lezen, staatsexamen doen, en dan een technische studie doen. Als een eckte baas, jwtz.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe nou maar. Gewoon scheikunde, natuurkunde en wiskunde B voor dummies lezen, staatsexamen doen, en dan een technische studie doen. Als een eckte baas, jwtz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |