Dan is ze dus automatisch ook lid van #TeamJohannes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lavenderr is lid geworden van #TeamInsomnia_
Ik minacht niemand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Ik hoop niet dat wij alle echte BNW'ers nu afschrikken.
waar ga je heen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
genoeg zon! het wachten is op vakantie
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Dat doen jullie we niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
Wauwie, dit is de eerste uitwedstrijd zonder combi-regeling dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!
Dit vind ik een positieve opvatting!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De SC is nooit heel druk dus een beetje extra inbreng van VBL is alleen maar leuk!
Logisch, hier zijn alleen maar geruchten over rellen die nooit hebben plaatsgevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wauwie, dit is de eerste uitwedstrijd zonder combi-regeling dan.
naar mijn dak!quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
Ik overweeg een transfer van VBL-SC naar BNW-SC.
ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
Sinds het in de VBL-SC alleen maar over games gaat overweeg ik dit ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:
Hey, een SC.
komt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dit is de SC, en jullie zijn van harte welkom![]()
In de serieuze topics wel graag serieus reageren
Gezellig hoe oud is ie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
naar mijn dak!
handoekje mee,
zwembadje staat er al.
pils staat koud!
hekje er omheen voor de kleine!
en hangmat geleend van de buren
BRING IT!!!!
O jee, hoe hoog is die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie de transfersom kunnen betalen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is transfervrij weggelopen bij de blauwen.
Dat is te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |