Wow die eerste wil ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
(kutswatch kijk naar t flesje)
[ afbeelding ]
Mhehehehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
AU nagellakremover in je snee![]()
Nee niet die
Hehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
AU nagellakremover in je snee![]()
Nee niet die
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lalalala, wederom dank aan Debsterr voor het uitbreiden van mijn nagellak stash, heb net die HTAT suede via marktplaats gekocht![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lalalala, wederom dank aan Debsterr voor het uitbreiden van mijn nagellak stash, heb net die HTAT suede via marktplaats gekocht![]()
Brum zei tegen mij toen ik klaar was: 'helemaal zwart?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]graag gedaan
had ik trouwens al gezegd dat ik jou er zo leuk en fleurig uit vond zien op de bruiloft van Skjoe? Nee he? Je zag er zo leuk en fleurig uit op de bruiloft van Skjoe
.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]graag gedaan
had ik trouwens al gezegd dat ik jou er zo leuk en fleurig uit vond zien op de bruiloft van Skjoe? Nee he? Je zag er zo leuk en fleurig uit op de bruiloft van Skjoe
.
Ook aardigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei tegen mij toen ik klaar was: 'helemaal zwart?'
Zwartquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei tegen mij toen ik klaar was: 'helemaal zwart?'
Moet jij niet batsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Moeten jullie niet van de zon genieten?
Ik ben nog onderweg naar huis van werkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
NEIN ik ben een vampierquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat
Al vond ik jouw jurk ook heel mooi
En die nieuwe pumps
Allesquote:
Dat doen zolderkamerautisten toch niet!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Dat hield je niet tegen, zei jequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet wat er gebeurde ondanks die hormoonpillen?
Daar zou je gewoon doorheen batsen zei jequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet wat er gebeurde ondanks die hormoonpillen?
mij niet nee...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat hield je niet tegen, zei je
Goed zoquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik GENIET nu van de laatste stralen zo'n van vandaag aan de rand van ons zwembad met een kouden bier
Beter!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik GENIET nu van de laatste stralen zo'n van vandaag aan de rand van ons zwembad met een kouden bier
Lekkerrrrquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
Doorbraakbloeding toen ik krap een week met Joop aan het klooien was, dat was fantastisch.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihaho.
Ik vind het soberso vies, als man lijkt het me helemaal goor![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
dat glijdt nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon in het zwembad, lost wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo weet jij nu al dat je niet uitgenodigd bent in mijn huis!quote:
Aah ik ben dus niet de enigequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag half uurtje in de zon en de sproeten zijn er alweer!
Dus we moeten bij Spees zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo weet jij nu al dat je niet uitgenodigd bent in mijn huis!
tevens heb ik niemand uitgenodigd in mijn huis, dat heeft space gedaan en kwam ik pas op t einde van de werkdag achter
ik ben een wandelende sproet ermahgerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:43 schreef Sharana_LV het volgende:
vandaag half uurtje in de zon en de sproeten zijn er alweer!
Jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ik ben een wandelende sproet ermahgerd
Omdat ik geen uitnodiging heb gehadquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo weet jij nu al dat je niet uitgenodigd bent in mijn huis!
tevens heb ik niemand uitgenodigd in mijn huis, dat heeft space gedaan en kwam ik pas op t einde van de werkdag achter
In Delft, IT bedrijfquote:
Doet ie goeeeedquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:53 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In Delft, IT bedrijfmag maandag al beginnen ermahgerd
Ligt eraan wat voor een ITquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef Maisnon het volgende:
in de IT volgens mij zit je dan nog wel gebakken voorlopig
Hehe ja iddquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doet ie goeeeedKan ie mooi holo's kopen
Ja hij heeft nu contract van 6 maanden maar hij kan daar waarschijnlijk ook z'n bachelorproject doen dus das helemaal nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef Maisnon het volgende:
in de IT volgens mij zit je dan nog wel gebakken voorlopig
Hij is programmeur, dus daar is altijd veel werk in te vinden gelukkigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een ITHoewel ze inderdaad bij het werk van megatoby nog steeds veel mensen zoeken
Fijn hoor, toekomstperspectiefquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hehe ja iddmaar nu lekker sparen voor ons huisje
en ga denk ik die holo's aan m'n broer vragen voor m'n verjaardag
Aah jepquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja hij heeft nu contract van 6 maanden maar hij kan daar waarschijnlijk ook z'n bachelorproject doen dus das helemaal nice
[..]
Hij is programmeur, dus daar is altijd veel werk in te vinden gelukkig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]Magikereentjehebbennununununununununu?????????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Magikereentjehebbennununununununununu?????????
Ahwwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd brum ging zn CV printen en toen stond er bij burgerlijke staat samenwonend/.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd brum ging zn CV printen en toen stond er bij burgerlijke staat samenwonend/.
Burgerlijke Brummetjequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Human naturequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef Maisnon het volgende:
Burgerlijke staat: matchende fietsen
Burgerlijke staat: unisex jassen
Ja bij hem thuis nog steeds crapquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fijn hoor, toekomstperspectief
Hoe gaat het nu bij hem thuis?
Met bijpassende gore tex schoenen, kek brilletje en zonder deo met velen okselhaar en oorhaarquote:
dat betekend niet dat er mensen niet mogen komenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat ik geen uitnodiging heb gehad. Wat overigens niet boeit, daar niet van.
Jep, hij mag lekker nieuwe meubels gaan betalen hihahoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Molo het volgende:
Velen spierpijn
Leuk Dico, spend all his money
Ik snap zo niks van dit gesprek.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat betekend niet dat er mensen niet mogen komen
er is soberso geen uitnodiging geweest
Leuk leuk leuk!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jep, hij mag lekker nieuwe meubels gaan betalen hihaho
Ik had om de een of andere reden in mn hoofd dat jij goed met zn moeder kon opschietenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja bij hem thuis nog steeds crapz'n moeder is echt gewoon een teringwijf
Als ik niet mrt Koos was had ik echt zooo hard met een Britse gozer gehad hequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef megamandy het volgende:
Die haarstukjes bij Four Weddings op TLCZo fout Brits
welnee johquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik snap zo niks van dit gesprek.
Moet ik teruglezen ofzo?
Zondag naar de ikea denk ikquote:
ja, als ze normaal doet en niet achterbaks en manipuleert en ughquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had om de een of andere reden in mn hoofd dat jij goed met zn moeder kon opschieten
Do tellquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:18 schreef Molo het volgende:
Terug lezen was niet zo boeiend, op het slagroombakjes verhaal van Spees na
Als je nog een dakkapel nodig hebt, oude ligt hier in de puinbak voor de deurquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zondag naar de ikea denk ikkijken of het bed dat we gezien hebben ook zo leuk is in het echt
.
Denk van nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je nog een dakkapel nodig hebt, oude ligt hier in de puinbak voor de deur
Maar tof! Ikea heeft leuke spullen
Ik heb een mailtje gekregen dat ik bij eentje mag langskomenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hi chickhoe is het met je zoektocht naar woonruimte en inboedel?
Yep, montagquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohai geile deerne
Alles ok hier? Partychrashmeet bij Sjaan thuis lees ik?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd.
http://www.zie.nl/video/o(...)-geaaid/m1nzgfjfjvtu
geen huisgenotenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gekregen dat ik bij eentje mag langskomenen een andere ben ik 2e en de 1e is op dit moment anderhalve week beslissen of ze het wel of niet willen
Dus hopelijk hebben ze toch wat anders
Dan wordt het de keuze uit tussen wel huisgenootjes, of niet huisgenootjes, valt voor allebei iets te zeggen
NADAT IK 10X VROEG WAT VOOR IJS ZE WILDE EN OF ZE DAN ECHT ALLEEN MAAR SLAGROOM WILDEquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, montagpizzameet.
En moeder van spees wilde bakje met slagroom van de ijscoman hebben, spees dacht dus dat ze een leeg bakje wilde met alleen maar slagroom erin
Spannend!! En ohja, dat is idd, heb je al een voorkeur? Ik ben meteen vanuit huis gaan samenwonen, dus ik heb geen idee wat ik zou hebben gedaan..quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gekregen dat ik bij eentje mag langskomenen een andere ben ik 2e en de 1e is op dit moment anderhalve week beslissen of ze het wel of niet willen
Dus hopelijk hebben ze toch wat anders
Dan wordt het de keuze uit tussen wel huisgenootjes, of niet huisgenootjes, valt voor allebei iets te zeggen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NADAT IK 10X VROEG WAT VOOR IJS ZE WILDE EN OF ZE DAN ECHT ALLEEN MAAR SLAGROOM WILDE
Dan juist niet.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, montagpizzameet.
En moeder van spees wilde bakje met slagroom van de ijscoman hebben, spees dacht dus dat ze een leeg bakje wilde met alleen maar slagroom erin
Das een halve furby jonguh!!!!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:23 schreef Maisnon het volgende:
Dezen uil is dat
Koekoekoekeoieiekeieiek
Kkeokeokeieiekekek
Jawel, allemaal afroken en daarna naar andere woning verhuizenquote:
Veel makkelijker om ze mee te nemen en wanneer klaar naar buiten te schuiven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Jawel, allemaal afroken en daarna naar andere woning verhuizen
Omdat ik mensen om me heen nodig hebquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar serieus als je de keuze hebt, waarom huisgenoten nemen
Omdat nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ook weer waar.... ingewikkeld iets...quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel makkelijker om ze mee te nemen en wanneer klaar naar buiten te schuiven.
Scheelt in verhuizen.quote:
Ik zou vanuit thuis écht niet meteen helemaal alleen gewild hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef Maisnon het volgende:
Dit vind ik wel autistisch van jullie hoor
Want het zit me in de afweging van misschien vind ik het wel fijn niet alleen zittenheb 2 kamers dan om me in terug te trekken
Dan wel huisgenoten, da's je eigen afweging.quote:
Ik zag vanmiddag een ander vet Scandinavisch merkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je nog een dakkapel nodig hebt, oude ligt hier in de puinbak voor de deur
Maar tof! Ikea heeft leuke spullen
Omdat je dan niet buiten de deur hoeft te neuken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
hoezo weet je dat het een fokker isquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Molo het volgende:
Ik zag vandaag een patiënt die zekers een fokker is, zulks een spanning wie het nou is
Ja ik ook, liefst zou ik met Koos naar hutje op de hei/in Zweden gaan wonenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan wel huisgenoten, da's je eigen afweging.
Ik heb twee jaar huisgenoten gehad, dat was genoeg.Alleen familie of vriendje plz, kthxbai. Maar ik zit graag in m'n upje, dus niet vergelijkbaar.
Die tafel is leuk maar echt enorm onpraktisch zo, maar je kan zoiets door een vlakte bank halen en dan wordt ie kaarsrecht maar nog steeds een lomp mooi stuk houtquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een ander vet Scandinavisch merkMaar zal wel duur zijn
http://roomed.nl/blooming(...)andinavische-twist/]
[ afbeelding ]
ZO'n kastjes
[ afbeelding ]
Die tafel
Volgens mij is hij best recht, kijk ook maar naar dat bord wat erop staat. Is volgens mij gewoon "geschuurd" ofzo. Net als dat krukje ernaast.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die tafel is leuk maar echt enorm onpraktisch zo, maar je kan zoiets door een vlakte bank halen en dan wordt ie kaarsrecht maar nog steeds een lomp mooi stuk hout
Oh, nee, dat dan weer totaal niet. Maar alleen andere mensen als ik er zelf zin in heb, niet dat ik naar de keuken loop dat ik tegen het verlopen hoofd van de scharrel van een huisgenoot aankijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik ook, liefst zou ik met Koos naar hutje op de hei/in Zweden gaan wonen
ohhhh die kastjesquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZO'n kastjes
[ afbeelding ]
Die tafel
Ik ben niet zo van de design in ons huis, maar toffe dingen hebben die noorderlingen wel jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZO'n kastjes
[ afbeelding ]
Die tafel
Of dat je ze hoort batsen en daarna giechelend met handdoek in kruis naar badkamer ziet vertrekkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat dan weer totaal niet. Maar alleen andere mensen als ik er zelf zin in heb, niet dat ik naar de keuken loop dat ik tegen het verlopen hoofd van de scharrel van een huisgenoot aankijk.
Bij ons is dat juist onderdeel van het afterparty ritueel. En we zetten altijd foto's van muilende mensen op Facebook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, dat dan weer totaal niet. Maar alleen andere mensen als ik er zelf zin in heb, niet dat ik naar de keuken loop dat ik tegen het verlopen hoofd van de scharrel van een huisgenoot aankijk.
Of dat inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Of dat je ze hoort batsen en daarna giechelend met handdoek in kruis naar badkamer ziet vertrekken
Zou je mij tolereren denk je?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil best met mensen samenwonen, maar wel door mij geselecteerde mensen die ik niet na 3 uur fucking irritant vind en die wel schoonmaken en huuu
Daarvoor heb ik een te grote hekel aan mensen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij ons is dat juist onderdeel van het afterparty ritueel. En we zetten altijd foto's van muilende mensen op Facebook.
Yessssssssquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan zaterdag onze (oranje) stoel ophalen trouwens
Ohja, en yay voor working Sjon!
Het is niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou me ook super beperkt voelen met huisgenoten, vooral als je badkamer en wc enzo moest delen
Werk, hobbies, maar vooral taalgebruikquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
hoezo weet je dat het een fokker is
had ie letterlijk het fok shirt aan van 4 jaar terug
Eigen wcquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik een te grote hekel aan mensen.
En dan zijn we voorlopig compleetquote:
Ik maak alleen bijna nooit schoonquote:
Het ligt ook aan je sociale leven. Ik vind het heel chill, vooral omdat ik niet zo goed alleen kan zijn. Ik kan heel gemakkelijk gezelschap opzoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Mij lijkt het wel gezellig
Beetje zoals in Friends he
Maar jij maakt lekkere dingen en jij hebt ook een soort smetvrees, ik ben ook niet van het schoonmaken. Wel van het selectief schoon willen hebben van dingenquote:
Je bent een geil wijf en vrouwelijjer dan ikooit zal wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Maar de privacy afweging zit hem vooral in mijn nog niet helemaal af lichaam
Ik zal het niet precies herhalen maar het waren wel zulke kreten tussendoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hallon! 14.gif! gr gr poot van bobbie
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent een geil wijf en vrouwelijjer dan ikooit zal worden
Ja ik heb het die 2 potentiele huisgenoten ook niet meteen verteld in de mail, wil dat ze me eerst zien en dan vertel ik het wel zodat het de eerste indruk niet in de weg zitquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent een geil wijf en vrouwelijjer dan ikooit zal worden
Heerlijk gevoel is dat hequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan zijn we voorlopig compleetooit nog eens een zesde stoel, maar voor nu is het goed. M'n Eros is ook gemaakt trouwens, jolijt jolijt!
Ben jij mijn tweelingzusje van ieeeeeets jonger?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij maakt lekkere dingen en jij hebt ook een soort smetvrees, ik ben ook niet van het schoonmaken. Wel van het selectief schoon willen hebben van dingen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dan zijn we voorlopig compleetooit nog eens een zesde stoel, maar voor nu is het goed. M'n Eros is ook gemaakt trouwens, jolijt jolijt!
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben jij mijn tweelingzusje van ieeeeeets jonger?
Goed planquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik heb het die 2 potentiele huisgenoten ook niet meteen verteld in de mail, wil dat ze me eerst zien en dan vertel ik het wel zodat het de eerste indruk niet in de weg zit
Ja echt! En dan nog wat kunst en shit en dan gaat het ergens op lijkenquote:
Hehe sobersoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe vond jij mij nou in het echt
Wel leuke blouse sowieso haha
Stefquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja echt! En dan nog wat kunst en shit en dan gaat het ergens op lijken![]()
Het liefst zou ik de blauwe muur ook nog even oververven, maar gezien ons gespuis wacht ik nog maar even een jaar of 6
Stef vroeg vandeweek verontwaardigd waarom ik zijn tekening nog niet van de muur had gepoetst
Dankquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hehe soberso
Toffje hebt mooi haar ook
Kloptttquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
DankJij hebt vanjezelf ook toch meer krullerig haar?
Agreequote:
haha nu zie je ze ineens overalquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag vandaag een 'meisje' lopen die ik verdenk van transgender zijn. Vet awkward lopen op 1.5cm hoge hakjes en vet slungelig maar ik weet niet, er klopte iets niet
Bij ons in de winkel komt altijd een man die loopt duizend keer beter op 10cm hakken dan de meeste vrouwenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag vandaag een 'meisje' lopen die ik verdenk van transgender zijn. Vet awkward lopen op 1.5cm hoge hakjes en vet slungelig maar ik weet niet, er klopte iets niet
I see transgender people, walking around just like regular peoplequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
haha nu zie je ze ineens overalTHEY WALK AMONG US
Goeie eetlustquote:
Een kutpuberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Toen ik nog in de salon werkte waren dat echt m'n favoriete klanten, ik had 2 vaste klanten en ik lachte me altijd kapot met die wijvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
haha nu zie je ze ineens overalTHEY WALK AMONG US
ik las gigaborstenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef Maisnon het volgende:
Maar het waren ook echt gigaborden![]()
en dan maar zo weinig drinken
Ik was maandag in den haag bij de sascha en ze hadden echt alleen maar aids schoenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij ons in de winkel komt altijd een man die loopt duizend keer beter op 10cm hakken dan de meeste vrouwen
Ja collectie valt echt tegen dit jaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was maandag in den haag bij de sascha en ze hadden echt alleen maar aids schoenen
Ik heb nog docs gepast (stomme kleur maar voor de maat), ik twijfel alleen of ze niet net te klein waren...quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja collectie valt echt tegen dit jaarVolgens mij heb ik alleen maar mijn docs gekocht dit jaar qua schoenen
Schijnbaar zijn wij de enige die platform sneakers hebbenquote:
Docs, ja, zeer lelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Oh god, zijn dat die ene lelijke schoenen?
Ja. Creepersquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
Oh god, zijn dat die ene lelijke schoenen?
Ik zie ze niet onlinequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn wij de enige die platform sneakers hebben
49,95 euroMaar bij mij zitten ze veel te los.
Ja die, maar ik zie ze niet online dafuq.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
https://www.sacha.nl/shop(...)s-multicolour/3x0810
? Of andere? Want dan snap ik je niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
https://www.sacha.nl/shop(...)form-sneakers/3x0610quote:
Ja die, maar ik kon ze niet vindenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
https://www.sacha.nl/shop(...)form-sneakers/3x0610
Dit is toch online? haha welke bedoel je dan?
JE MAG HELEMAAL NIKSquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag geen air max, ik mag geen creepers![]()
![]()
![]()
Jepquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
mandy, do you approve als mede hipster?
ermahgerdquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze nog steeds vet
Ik heb al een accountquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
JepDan kun je meteen ook op Lookbook
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb al een accountVan 4 jaar geleden ofzo
Ik ben zeer onder de indruk van de lelijkheidquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:55 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze nog steeds vet
Ja ze staat er echt krom in maar dat is de fotoquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben zeer onder de indruk van de lelijkheid
Ze zijn iets van gezichtsbedrog-schoenen, net alsof je door je knieën gezakt loopt oid
Ow, whehe! On top of that ziet het eruit alsof ze enorm groot zijn aan haar voeten. Als een kindje dat de schoenen van mama aanheeft oid. Maar dat kan aan die twijgjes van enkels liggen ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ze staat er echt krom in maar dat is de foto
& Other Stories heeft ook wel gave schoenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:59 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook wel tof van dezelfde. Ik vind dat geometrische gewoon leuk
Docs zijn mooi lelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef megamandy het volgende:
Maar jullie dragen ook die lelijke docs
Misschien zijn Inca en ik wel stiekem de hipstersquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:02 schreef megamandy het volgende:
Maar jullie dragen ook die lelijke docs
Van leerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die zijn wel beter te combineren maar gelijk 2.25x zo duur
Maar je hebt docs en docsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Docs zijn mooi lelijk
Speciaal voor lompe mensen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien zijn Inca en ik wel stiekem de hipsters
failquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[ [url= http://bloodlessness.com/(...)rcing.jpg]afbeelding[/url] ]
dafuq
Wat is er mis met mijn laarzen en pumps?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Van leer
[..]
Maar je hebt docs en docsIk draag zelf ook docs
Voor een dagje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |