Wow die eerste wil ik ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
vs
(kutswatch kijk naar t flesje)
[ afbeelding ]
Mhehehehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
AU nagellakremover in je snee![]()
Nee niet die
Hehehequote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
AU nagellakremover in je snee![]()
Nee niet die
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lalalala, wederom dank aan Debsterr voor het uitbreiden van mijn nagellak stash, heb net die HTAT suede via marktplaats gekocht![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Lalalala, wederom dank aan Debsterr voor het uitbreiden van mijn nagellak stash, heb net die HTAT suede via marktplaats gekocht![]()
Brum zei tegen mij toen ik klaar was: 'helemaal zwart?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]graag gedaan
had ik trouwens al gezegd dat ik jou er zo leuk en fleurig uit vond zien op de bruiloft van Skjoe? Nee he? Je zag er zo leuk en fleurig uit op de bruiloft van Skjoe
.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]graag gedaan
had ik trouwens al gezegd dat ik jou er zo leuk en fleurig uit vond zien op de bruiloft van Skjoe? Nee he? Je zag er zo leuk en fleurig uit op de bruiloft van Skjoe
.
Ook aardigquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei tegen mij toen ik klaar was: 'helemaal zwart?'
Zwartquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brum zei tegen mij toen ik klaar was: 'helemaal zwart?'
Moet jij niet batsen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Moeten jullie niet van de zon genieten?
Ik ben nog onderweg naar huis van werkquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Moeten jullie niet van de zon genieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |