Dat ze volslagen gestoord is en je jezelf zo ver mogelijk van haar vandaan moet houden.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Funkel het volgende:
[..]
Wat boeit t? Zoek een ander. Als je bij haar blijft vraag ik me af of je zelf geen borderline hebt.
Ja dat blijkt. Maar TS, om nou al haar oude topics omhoog te schoppen, wat denk je daar mee te bereiken?quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaat over JustKiss dus?
http://forum.fok.nl/user/history/339737
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2013 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaat over JustKiss dus?
http://forum.fok.nl/user/history/339737
Ja maar het lullige is dat haar ex wel over haar heen magquote:Op donderdag 6 juni 2013 00:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Na 2 jaar nog niet over heen
allebei gestoorde idiotenquote:Heb haar toen een keer gedreigd om haar midden in de nacht uit mijn auto te gooien, omdat ze niet wou laten zien met wie ze aan het smsen was ( natuurlijk met haar ex).
ze woont 150 km verderop dus ze begon hem te knijpen want als ik haar eruit zou gooien, kon ze nergens meer heen zo laat in de nacht. Haar reactie was 'je mag alles met me doen, zolang je me maar weer meeneemt naar je woning !'.
Dit, of een emotionele singulariteit. Een gebied waar geen enkele emotie uit kan ontsnappen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:28 schreef trancethrust het volgende:
Is dit dus wat er gebeurt als 2 borderliners samenkomen?
quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit, of een emotionele singulariteit. Een gebied waar geen enkele emotie uit kan ontsnappen.
Dat komt wel als ze wederzijds verzadigd zijn van alle emoties die hun kant op wordt gestuurd. Godver, hier kan je gratis energie uit halen! Borderline-fusie!quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:36 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]Of juist een supernova, waarbij alle emotie lukraak de wereld in geslingerd wordt.
Hoe kom je daar nou bij? Volgens mij is ze helemaal 100...quote:Nu een tijd later, hebben we nog wel contact, via mail.
Ik houd het af maar wil weten of zij een borderliner kan zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |