SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Murdera op 05-06-2013 16:51:16 ]
Nicequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:51 schreef Olment het volgende:
Staat moet schade wietpas vergoeden aan coffeeshops
Wiiiii![]()
Gerechtigheid
Hoe lang is dat nou ingevoerd geweest, 4 maanden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:51 schreef Olment het volgende:
Wiiiii![]()
Gerechtigheid
Begin dit jaar ofzo meen ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe lang is dat nou ingevoerd geweest, 4 maanden?
Goeie zaakquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:51 schreef Olment het volgende:
Wiiiii![]()
Gerechtigheid
Van november tot 1 mei. Dus maand of 8quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee ik bedoel hoe lang die wietpas gebruikt is geweest
Hier ook niet, neequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef Onorgineel het volgende:
Blij dat ze die hele pleurispas hier nooit ingevoerd hebben
Hier welquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef Onorgineel het volgende:
Blij dat ze die hele pleurispas hier nooit ingevoerd hebben
Tja.. 900.000 is niet niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ual-reality-pak.html
in combinatie met de oculus rift.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:59 schreef Murdera het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ual-reality-pak.html
in combinatie met de oculus rift.
Ach.. extra centje verdienen bij de Belgen of turken/maroc's die niet binnen durvenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je in Limboland woont.
Door jou al een aantal dagen dit nummer in m'n kop.quote:
Prachtig nummer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Door jou al een aantal dagen dit nummer in m'n kop.
verklaar je nader.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga A. zo een stomp op zijn smoel geven. Vies arrogant ventje
Die jongen geeft om niemand iets *zegt die zelf ook*.. Hij trapt me nog verder de grond in.. Hij weet dat het helemaal niet goed met me gaat en hij maakt het allemaal nog erger. Ben echt helemaal klaar met die jongen en als die zo harteloos wilt doen en dan geeft ik hem wel een stomp.. Misschien word hij dan wakker ofzo. Sowieso al die leugens die die heeft verteld.. Bahquote:
Eerst stompen, dan foto's dan verklaring plz.quote:
FOK! houdt van jequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die jongen geeft om niemand iets *zegt die zelf ook*.. Hij trapt me nog verder de grond in.. Hij weet dat het helemaal niet goed met me gaat en hij maakt het allemaal nog erger. Ben echt helemaal klaar met die jongen en als die zo harteloos wilt doen en dan geeft ik hem wel een stomp.. Misschien word hij dan wakker ofzo. Sowieso al die leugens die die heeft verteld.. Bah
En FOK! er ook nog bijhalen, wat een loser. 'De mensen daar mogen me toch niet bla bla'
Lieverd, dat weten we allemaal toch al een tijd? jij zelf ook..quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die jongen geeft om niemand iets *zegt die zelf ook*.. Hij trapt me nog verder de grond in.. Hij weet dat het helemaal niet goed met me gaat en hij maakt het allemaal nog erger. Ben echt helemaal klaar met die jongen en als die zo harteloos wilt doen en dan geeft ik hem wel een stomp.. Misschien word hij dan wakker ofzo
En FOK! er ook nog bijhalen, wat een loser. 'De mensen daar mogen me toch niet bla bla'
Ik hoop dat je nu beseft dat je er echt mee moet kappen, hoe vervelend dit ook isquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die jongen geeft om niemand iets *zegt die zelf ook*.. Hij trapt me nog verder de grond in.. Hij weet dat het helemaal niet goed met me gaat en hij maakt het allemaal nog erger. Ben echt helemaal klaar met die jongen en als die zo harteloos wilt doen en dan geeft ik hem wel een stomp.. Misschien word hij dan wakker ofzo. Sowieso al die leugens die die heeft verteld.. Bah
Ik wil zo niet doorgaan absoluut niet. Ik ben nu ook meer een haat aan het ontwikkelen dan dat er nog liefde is van mijn kant. Maar ik laat me gewoon niet als een stuk stront behandelen Mur.. Ik heb dat een paar weken gepikt schijnbaar maar dit gaat gewoon te ver. Hij moet echt een knal krijgen voor zijn kop.. Die jongen vind zuipen belangrijker nou dan kun je het krijgen vriend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lieverd, dat weten we allemaal toch al een tijd? jij zelf ook..
Bij zulke dingen is het beter om gewoon door te bijten. je voelt je dan wel een tijd ontzettend kut, maar wil je zo door blijven gaan? Je elke keer weer klote voelen? Je schikken naar zijn grillen?
quote:
quote:
Aahquote:
Ik voel met je mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zo niet doorgaan absoluut niet. Ik ben nu ook meer een haat aan het ontwikkelen dan dat er nog liefde is van mijn kant. Maar ik laat me gewoon niet als een stuk stront behandelen Mur.. Ik heb dat een paar weken gepikt schijnbaar maar dit gaat gewoon te ver. Hij moet echt een knal krijgen voor zijn kop.. Die jongen vind zuipen belangrijker nou dan kun je het krijgen vriend.
Sowieso. Ik ben ook andere woonruimte aan het zoekenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu beseft dat je er echt mee moet kappen, hoe vervelend dit ook is
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Ik ben ook andere woonruimte aan het zoekenWeg met A. uit mijn leven
quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso. Ik ben ook andere woonruimte aan het zoekenWeg met A. uit mijn leven
Kleine samenvatting? Heb volgens mij wat delen gemist van dit verhaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil zo niet doorgaan absoluut niet. Ik ben nu ook meer een haat aan het ontwikkelen dan dat er nog liefde is van mijn kant. Maar ik laat me gewoon niet als een stuk stront behandelen Mur.. Ik heb dat een paar weken gepikt schijnbaar maar dit gaat gewoon te ver. Hij moet echt een knal krijgen voor zijn kop.. Die jongen vind zuipen belangrijker nou dan kun je het krijgen vriend.
Doe nou niet meid.. Zet um uit je hoofd en probeer verder te gaan. Hier schiet je niks mee op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Wou eigenlijk zijn tv kapot maken maar ik heb geen geld voor een nieuwe
Zijn tv kapot maken staat gelijk aan wat ik wil bij mezelf.. Zo slecht gaat het dus momenteel met mij. Waarom laat ik het godverdomme toe dat een jongen mij zo laat voelen? Dit is ook gewoon de eerste keer sinds jaren dat ik weer zo slecht denk over mezelf
Je hebt weinig gemist.. Hoewel laatste paar dagen me wel aardig stil gehouden erover hier. Hij doet ene moment poeslief en andere moment moet die me niet meer (terwijl ik niks heb gedaan en alleen maar eten had gekookt voor hem.. dat is toch juist lief? maar nee hoor). Echt bah bah. Ik voel me gewoon als een stuk stront behandeld door hem en hij? Hij is vet blij door aan het gaan met allesquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kleine samenvatting? Heb volgens mij wat delen gemist van dit verhaal
Geen idee wat de situatie precies is, maar kom op, als een jongen ervoor zorgt dat je in zo'n emotioneel dal terechtkomt, pleur 'm alsjeblieft een greppel inquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Wou eigenlijk zijn tv kapot maken maar ik heb geen geld voor een nieuwe
Zijn tv kapot maken staat gelijk aan wat ik wil bij mezelf.. Zo slecht gaat het dus momenteel met mij. Waarom laat ik het godverdomme toe dat een jongen mij zo laat voelen? Dit is ook gewoon de eerste keer sinds jaren dat ik weer zo slecht denk over mezelf
Blowers voor elkaar. JWZquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Echt ik ben zo blij met jullie. Dit meen ik. Zoals nu ook.. Ik kan mijn ding kwijt en dat lucht al een beetje op. Dankjulllie
Hihi. Ik kan het ook niet goed bij huisgenoten (tevens allemaal goeie vrienden van me) kwijt want die willen er niet tussen staan.. En dat is ook wel logischquote:
Komt goed Ama, je bent niet alleen. bij ons kan je je twijfels kwijt enzo, maar dump hem..quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Echt bah bah. Ik voel me gewoon als een stuk stront behandeld door hem en hij? Hij is vet blij door aan het gaan met alles
Ik heb een ex met borderline/persoonlijkheidsstoornissen, en dit soort situaties zijn echt belachelijk herkenbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist.. Hoewel laatste paar dagen me wel aardig stil gehouden erover hier. Hij doet ene moment poeslief en andere moment moet die me niet meer (terwijl ik niks heb gedaan en alleen maar eten had gekookt voor hem.. dat is toch juist lief? maar nee hoor). Echt bah bah. Ik voel me gewoon als een stuk stront behandeld door hem en hij? Hij is vet blij door aan het gaan met alles
Hier ook behoorlijk herkenbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb een ex met borderline/persoonlijkheidsstoornissen, en dit soort situaties zijn echt belachelijk herkenbaar.
Misschien is dit toch "internet" een beetje.. Juist doordat je ons niet direct ziet/spreekt is het makkelijkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hihi. Ik kan het ook niet goed bij huisgenoten (tevens allemaal goeie vrienden van me) kwijt want die willen er niet tussen staan.. En dat is ook wel logisch
It's all good Ama, we're here for you.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Echt ik ben zo blij met jullie. Dit meen ik. Zoals nu ook.. Ik kan mijn ding kwijt en dat lucht al een beetje op. Dankjulllie
Doel je nu op mij? Ik heb namelijk 'borderline' (twijfel er echt steeds meer aan.. denk dat ik iets minder heftigs heb. Denkt mijn begeleidster ook). Maar gek genoeg ben ik de gene die wel rustig wilt praten met hem en is hij de gene die niet kan praten en boos weg loopt. Ironisch..quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb een ex met borderline/persoonlijkheidsstoornissen, en dit soort situaties zijn echt belachelijk herkenbaar.
Jij bent liefquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik had dat in het begin toch ook aan je verteld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doel je nu op mij? Ik heb namelijk 'borderline' (twijfel er echt steeds meer aan.. denk dat ik iets minder heftigs heb. Denkt mijn begeleidster ook). Maar gek genoeg ben ik de gene die wel rustig wilt praten met hem en is hij de gene die niet kan praten en boos weg loopt. Ironisch..
Bestel gewoon iets wat je kei lekker vindquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:38 schreef Amarantha het volgende:
Nog een jointje roken en dan maar eens proberen te eten ofzo
Gisteren ging ik kebab eten.. A. loopt langs en negeert me hard en weg is eetlust (heb het hele broodje van 5 euro weggegooid omdat ik echt niet meer kon eten). Ik zit wel aan Subway te denken idd. Dat is wel lekker en ik moet toch eten. Blow teveel om niet te eten met dit weerquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:40 schreef Olment het volgende:
[..]
Bestel gewoon iets wat je kei lekker vind
* Pizza
* Shoarma
* Subway
* enz
Preciesquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Ach als ik wel nog met A. had rond de meeting dan kreeg ik toch alleen maar gezeik daarover. Heb ik daar geen last van in ieder geval!
Kan ook opluchtenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga op een gegeven moment ook best wel lelijke dingen zeggen tegen hem als de maat vol is bij mij..
Mooi verwoordquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb op een gegeven moment ook best wel lelijke dingen gezegd tegen hem als de maat vol is bij mij..
Je moet ook even zorgen dat je niet bij 'm in de buurt bent.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gisteren ging ik kebab eten.. A. loopt langs en negeert me hard en weg is eetlust (heb het hele broodje van 5 euro weggegooid omdat ik echt niet meer kon eten). Ik zit wel aan Subway te denken idd. Dat is wel lekker en ik moet toch eten. Blow teveel om niet te eten met dit weer
Ik zat bij die eettent buiten.. Hij kwam terug lopen van de shop. Was helemaal niet de bedoeling dat ik hem zou zienquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je moet ook even zorgen dat je niet bij 'm in de buurt bent.![]()
Zolang je bij 'm op de lip zit ga je nergens geraken. Zorg voor je eigen afleiding en doe net zo koel terug als ie naar jou doet, maar laat zeker niet merken dat je ook maar iets van 'm nodig hebt.
Dat broodje was niet vies en trek had je genoeg om hem helemaal op te eten, de reden dat je het hebt weggeflikkert is omdat je hem voorbij zag lopen. Conclusie: Bij hem uit de buurt blijven zolang het je eetlust verpest. Je bent een grote meid, ga weer op je eigen beentjes staan en wees niet afhankelijk.![]()
Dan was je nog te dichtbij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat bij die eettent buiten.. Hij kwam terug lopen van de shop. Was helemaal niet de bedoeling dat ik hem zou zien
De buren jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan was je nog te dichtbij.![]()
Of als een eckte Fok!ker in de hoek gaan zitten naar de muur staren.
Nee echt, creëer afstand zolang je het nog niet trekt, je voed hem alleen maar en sloopt jezelf.
Ze wonen in hetzelfde huis, dat maakt het wel lastig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan was je nog te dichtbij.![]()
Of als een eckte Fok!ker in de hoek gaan zitten naar de muur staren.
Nee echt, creëer afstand zolang je het nog niet trekt, je voedt hem alleen maar en sloopt jezelf.
Ook nog eens ja.. Ontlopen kan door als een autist op mijn kamer te zitten maar dat wil ik niet. Hij is wel veel weg naar vrienden, dat scheelt welquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze wonen in hetzelfde huis, dat maakt het wel lastig.
Klinkt misschien heel gek maar als het zo aan je trekt dan zou ik er niet langer blijven wonen. Klinkt misschien als toegeven maar wat is erger? Je word er zelf niet veel beter van op deze manier.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze wonen in hetzelfde huis, dat maakt het wel lastig.
Ik ben ook op zoek naar andere woonruimtequote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel gek maar als het zo aan je trekt dan zou ik er niet langer blijven wonen. Klinkt misschien als toegeven maar wat is erger? Je word er zelf niet veel beter van op deze manier.
of zijn ze broer en zus?
Terug naar het vorige topic manquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb lekker korte mouwen en lange vloei.
Goed bezig!quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar andere woonruimte
ruige rocker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Silentalarm het volgende:
Kom je op tijd meequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:03 schreef Silentalarm het volgende:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik bijv. 300 euro over hou als ik huur betaald heb en gas, water, licht, verzekeringen. Dan moet ik het toch wel redden lijkt me?
Ik deel mijn maandloon door 2,5 en dat is de max wat ik incl wil uitgevenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Als ik bijv. 300 euro over hou als ik huur betaald heb en gas, water, licht, verzekeringen. Dan moet ik het toch wel redden lijkt me?
Aan huur of juist aan random dingen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik deel mijn maandloon door 2,5 en dat is de max wat ik incl wil uitgeven
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Amarantha, wist je dat je bij squatten allerlei stofjes aanmaakt waardoor je goed voelt?
quote:
link naar het originele plaatje in je UI?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Amarantha, wist je dat je bij squatten allerlei stofjes aanmaakt waardoor je goed voelt?
quote:
quote:
quote:
Wat is dezequote:
Ja, ze was zo onder de indruk van mijn berekracht dat ik haar mag verscheuren wanneer ik wilquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mocht je het ooit nog een keer doen daarna?
chillquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, ze was zo onder de indruk van mijn berekracht dat ik haar mag verscheuren wanneer ik wil
Ik heb gehoord dat ze goed kan pijpen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou voor Huppelmuts gaan Klojo, dat is pas echt een hottie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
AdvancedPower?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou voor Huppelmuts gaan Klojo, dat is pas echt een hottie
Hmmmquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze goed kan pijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
[..]
Ik heb gehoord dat ze goed kan pijpen.En jij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Oww.. Make sensequote:
[..]
Ik heb gehoord dat ze goed kan pijpen.Moet ze wel heel goed dr best doen om hem stijf te houden als je nog af en toe naar dat hoofd moet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt een punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ze wel heel goed dr best doen om hem stijf te houden als je nog af en toe naar dat hoofd moet kijken
Nee man Krentenbol. de PUB mod die de hele boel zat te flashen met nepfoto's van een Duits meisje uit Amerika die vervolgens erachter kwam dat haar foto's werden gebruikt en zo op het forum een hele rel ontstond en Krentenbol. nooit meer ergens te bekennen wasquote:
wotquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man Krentenbol. de PUB mod die de hele boel zat te flashen met nepfoto's van een Duits meisje uit Amerika die vervolgens erachter kwam dat haar foto's werden gebruikt en zo op het forum een hele rel ontstond en Krentenbol. nooit meer ergens te bekennen was
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet ze wel heel goed dr best doen om hem stijf te houden als je nog af en toe naar dat hoofd moet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
wie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Klojo120 het volgende:
Wie wil me helpen een gigantische FOK! hoax op te zetten zodat ze met me op een date gaat
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik sowieso. Daar is nooit twijfel over geweest
Spreek 30ste af in het park in utrecht. Kom ik wel lachen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Klojo120 het volgende:
Wie wil me helpen een gigantische FOK! hoax op te zetten zodat ze met me op een date gaat
We moeten allemaal beweren dat je squat of wat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Klojo120 het volgende:
Squattenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We moeten allemaal beweren dat je squat of wat?
Kwam jij naar de meet ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
Ik vermoed dat Monopoly weleens seks heeft gehad met huppelmuts
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Spreek 30ste af in het park in utrecht. Kom ik wel lachen.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)et-adolf-hitler.html
haha
die makers helemaal nietsvermoedend een foto makenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.wtf.nl/grenzel(...)et-adolf-hitler.html
haha
Welnee joh!quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:29 schreef Studeur het volgende:
Ik vermoed dat Monopoly weleens seks heeft gehad met huppelmuts
wie? wat mis ik?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Klojo120 het volgende:
Wil je nu een date of niet? Chicks geilen erop als je ze een beetje door de slaapkamer kan gooiensquattenquote:
dromquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Goejen planquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
We gaan de 30e die park wel effe tjekken in Utrecht
Ik wil dat iemand krulbol voor mij fikst want ik ben pussy en die lippenquote:
Jah prachtigquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef Studeur het volgende:
[..]
die makers helemaal nietsvermoedend een foto maken
wie de neuk is krulbol?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik wil dat iemand krulbol voor mij fikst want ik ben pussy en die lippen
Heb je een linkje naar dr fobo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ze is 15 ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dr fobo?
Moet ik dr dan ook neuken als ik dr gefixed heb?
Waar kom jij dan in the picture?
ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar dr fobo?
Moet ik dr dan ook neuken als ik dr gefixed heb?
Waar kom jij dan in the picture?
Meisje 15 en jongen 17 is toch juist goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is 15 ofzo.
En de switch-in-the-dark lijkt me de beste optie.
Noem je mij nu lelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze is 15 ofzo.
En de switch-in-the-dark lijkt me de beste optie.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
Mur, zet mij ff bij aanwezigen in de OP
Psst stiekem ben ik dat met heel veel photoshopquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik dacht dat drom haar moest fixen.quote:
Donequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
Mur, zet mij ff bij aanwezigen in de OP
waardeschijnlijk wel. maar misschien ga ik de 29e naar een technofeestje en in dat geval kan ik mijn aanwezigheid niet garanderen.quote:
Aanwazig zijn is ook goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
waardeschijnlijk wel. maar misschien ga ik de 29e naar een technofeestje en in dat geval kan ik mijn aanwezigheid niet garanderen.
Zet studeur ff bij "Misschien" stukjequote:Op woensdag 5 juni 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat drom haar moest fixen.
[..]
Done
Ej meisje, ej meisje wil je in mijn trein zitten?quote:
quote:
quote:
quote:
Treinquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ej meisje, ej meisje wil je in mijn trein zitten?
Nee, ik doelde op zijn gedrag.quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doel je nu op mij? Ik heb namelijk 'borderline' (twijfel er echt steeds meer aan.. denk dat ik iets minder heftigs heb. Denkt mijn begeleidster ook). Maar gek genoeg ben ik de gene die wel rustig wilt praten met hem en is hij de gene die niet kan praten en boos weg loopt. Ironisch..
Blowen na een pilletje wordt ik wel heel sloom van soms. Kan dan niet garanderen dat ik wakker kan blijven op de meet.quote:
Dan ga je toch ff pittenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Blowen na een pilletje wordt ik wel heel sloom van soms. Kan dan niet garanderen dat ik wakker kan blijven op de meet.
Zolang je er maar béntquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Blowen na een pilletje wordt ik wel heel sloom van soms. Kan dan niet garanderen dat ik wakker kan blijven op de meet.
We maken je wel wakker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Hosselen, dan ben je per definitie kansloos bezig
Ohjaquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee man Krentenbol. de PUB mod die de hele boel zat te flashen met nepfoto's van een Duits meisje uit Amerika die vervolgens erachter kwam dat haar foto's werden gebruikt en zo op het forum een hele rel ontstond en Krentenbol. nooit meer ergens te bekennen was
quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Hosseltips van vrouwen, dan ben je per definitie kansloos bezig
quote:
Ohh.. Ja ik let er maar half opquote:
Picsquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
Deze gitaar is ideaal voor mijn tiet
Als ik even wil typen dan leg ik gewoon mijn tiet in de ronding en kan ik typen
lkkrquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Trollscience het volgende:
lkkr jointje buite capasjino drinken siragetje ff lkkr
ff lkkr ffquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:55 schreef Trollscience het volgende:
lkkr jointje buite capasjino drinken siragetje ff lkkr
When I die I wanna come back a guitar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:54 schreef Moira. het volgende:
Deze gitaar is ideaal voor mijn tiet
Als ik even wil typen dan leg ik gewoon mijn tiet in de ronding en kan ik typen
Door mono heb je de laatste tijd je vingervlugheid niet kunnen oefenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 16:58 schreef Moira. het volgende:
Ik wou dat ik meer dan 4 akkoorden kon spelen
En waarom is mijn rechterhand zo motorisch gestoord
Maar ik kan nu wel weer goed met mijn vuist overweg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Door mono heb je de laatste tijd je vingervlugheid niet kunnen oefenen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar ik kan nu wel weer goed met mijn vuist overweg.
De leefquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:16 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
21:30
25 graden
koude bier
amnezia van dizzy
en deze
lekker leven toch
Oh shit bedankt, nu voor altijd vreetkicks als moira hier postquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Jouw naam doet me denken aan frikandellen en kroketten
Dat hoor ik vakerquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Jouw naam doet me denken aan frikandellen en kroketten
he he hequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh shit bedankt, nu voor altijd vreetkicks als moira hier post
ZOMGARBLARGH KOETJESREPENNNNNquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
he he he
vette hap vind ik niks als ik knetter ben, beter koetjesrepen
Nee mensen die zich openlijk voor lul zetten moeten tegen zichzelf beschermd wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaaah maar hij is zo schattig die Sander
Hallooooo entertainmentttt! We leven in de 21e eeuw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee mensen die zich openlijk voor lul zetten moeten tegen zichzelf beschermd worden
We hebben al genoeg Sjors Peters' en Rinussenquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallooooo entertainmentttt! We leven in de 21e eeuw.
Ik heb ooit eens een jaar in het Pieter Baan Centrum gezeten omdat men zich tegen mijzelf wou beschermen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee mensen die zich openlijk voor lul zetten moeten tegen zichzelf beschermd worden
let meeeheeee entertain youquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallooooo entertainmentttt! We leven in de 21e eeuw.
Tantoemooiquote:
Ditquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaaah maar hij is zo schattig die Sander
Een bazig Noord-Hollands bordspel (wat ook online te spelen is), wat eigenlijk een beetje lijkt op Mens Erger Je Niet, maar dan wat 'harder', meer pesten enzoquote:
Daar kan ik niet zoveel mee ofwelquote:
Ohh zo! Vet, al vind ik mens erger je niet al irritantquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een bazig Noord-Hollands bordspel (wat ook online te spelen is), wat eigenlijk een beetje lijkt op Mens Erger Je Niet, maar dan wat 'harder', meer pesten enzo
Ik vind mens erger je niet ook niet zo boeiend, maar Keezen welquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh zo! Vet, al vind ik mens erger je niet al irritant
Nou ik heb 2 keer gesmoked en post hier af en toe wat vaker al.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zoveel mee ofwelTevens, wat doe jij hier friek?
Laten we het een keer spelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind mens erger je niet ook niet zo boeiend, maar Keezen wel
Achsooooquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik heb 2 keer gesmoked en post hier af en toe wat vaker al.
Freak miste ons.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar kan ik niet zoveel mee ofwelTevens, wat doe jij hier friek?
Ik vind dat het meegenomen moet worden naar de meetquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Laten we het een keer spelen
[..]
Achsoooo
jaaaquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind dat het meegenomen moet worden naar de meet
Mono heeft hier zijn 4 pers. Keezbord laten liggen.
En op www.keezers.nl kun je je aanmelden en gewoon gratis keezen tegen de computer enzo of FOK!kers of andere mensen
Dat bord ziet er inderdaad prima uit als materiaal waar ik mijn bbq mee aan kan steken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind dat het meegenomen moet worden naar de meet
Mono heeft hier zijn 4 pers. Keezbord laten liggen.
En op www.keezers.nl kun je je aanmelden en gewoon gratis keezen tegen de computer enzo of FOK!kers of andere mensen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat bord ziet er inderdaad prima uit als materiaal waar ik mijn bbq mee aan kan steken.
Mono's bord is lekker van kunststofquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat bord ziet er inderdaad prima uit als materiaal waar ik mijn bbq mee aan kan steken.
goed schoongehouden?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom doet mijn piercing na 9 maanden nog steeds zeer?
Plastic you say?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono's bord is lekker van kunststof![]()
Van www.keezbord.nl
Piercing? Waar? Pics?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom doet mijn piercing na 9 maanden nog steeds zeer?
HATEN OP KEEZBORDEN IS VERLATEN MENEERTJE.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Plastic you say?
Dus ik kan deze thuis laten?
[ afbeelding ]
Oei, en ook alles in caps.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
HATEN OP KEEZBORDEN IS VERLATEN MENEERTJE.
Ja tot eergister ook helemaal geen last meer gehad, twee weken pijnvrij zegmaar. En nu weer aan 1 randje.quote:
Op gelegen misschien met slapen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja tot eergister ook helemaal geen last meer gehad, twee weken pijnvrij zegmaar. En nu weer aan 1 randje.
Mja maar dat doe ik altijd wel eigenlijkquote:
M'n haar zou spontaan in de krul schieten.quote:
Voor pics niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tragus, niet zo boeiend helaas
Ja dat dacht ik ook idd. Maar het duurt zo laahaaangquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor pics niet.![]()
Mijn ex had met d'r industrial ook een jaar na het zetten nog wel eens last dus het zou best eens met het kraakbeen te maken kunnen hebben.
Maak je hem juist veel schoon of niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook idd. Maar het duurt zo laahaaangheb hem nog niet eens verwisseld.
Nee niet zoveel, in het begin met gekookt water + zeezout en een watje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maak je hem juist veel schoon of niet?
Ah want ik wou anders zeggen dat teveel schoonmaken ook niet goed is. Ik laat zelf alles over aan mijn lichaamquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee niet zoveel, in het begin met gekookt water + zeezout en een watje.
Ja zo goed als. Kreeg laatste hap niet weg maar ik ben ook ziek he.. goeie combi om te etenquote:
Ik heb dat volgens mij nog geen twee maanden volgehoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah want ik wou anders zeggen dat teveel schoonmaken ook niet goed is. Ik laat zelf alles over aan mijn lichaamHeb zelf ook sinds Do. een nieuwe piercing en daar doe ik echt helemaal niks aan haha. Maar na 9 maanden zou de last er wel van af moeten zijn bij een tragus..
Ahwquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zo goed als. Kreeg laatste hap niet weg maar ik ben ook ziek he.. goeie combi om te etenziek zijn + verdriet hehe
Dat hoef je niet te hopen, dat is wel een feit.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te hopen, dat is wel een feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |