quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
een normale ouder zou zijn kind buiten het bereik van de beschaving houden als het zo'n kop had, maar nee, deze moet ze zo nodig de spotlights indouwen
Een normale ouder had al lang geconstateerd dat zijn/haar zoon last had van een verstandelijk handicap. Die Will Smiss moeten ze uit zijn ouderlijke macht zetten!quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:15 schreef HaywoodJablome het volgende:
een normale ouder zou zijn kind buiten het bereik van de beschaving houden als het zo'n kop had, maar nee, deze moet ze zo nodig de spotlights indouwen
is inderdaad supervreet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:26 schreef mega-worstje het volgende:
Ten eerste is hij hartstikke jong. Laat hem gewoon groeien en doen, nou en dat hij nu ook voordeel heeft van zijn pa zn succes. Ten tweede vind ik het echt vreet hoe Will met zn kinderen omgaat. Hij heeft gewoon veel lol met ze, kijk bv naar de graham norton show das toch tof om met je zoon te doen. Maak je niet zo druk hier over joh als het echt niks wordt met m merken we dat snel genoeg. Als zn papa maar door blijft gaan
Check de filmpjes op youtube dat ie gast is in shows met zn zoontje. Tofste vader die je hebben kan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:12 schreef siedss het volgende:
Will is duidelijk niet zo goed in opvoeden als acteren en grappig doen
Ja en daarom heb jij nu een 9 tot 5 en post op fok terwijl Will Smith al heel zijn leven miljoenen aan het binnen harken is. Prioriteiten, andere kijk op het leven, enzulks.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef trovey het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die ouders die kinderen altijd zo in de schijnwerpers hebben willen hebben. Ik zou ze juist zover mogelijk er uit willen hebben als ik zelf bekend zou zijn zodat ze een beetje opgroeien tot normale mensen, die kinderen zijn verschrikkelijk.
Tja, als je ziet hoe veel lol Will smith heeft of lijkt te hebben in dat wereldje kan ik het hem ook niet kwalijk nemen dat hij hetzelfde voor zijn kinderen wenst.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef trovey het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die ouders die kinderen altijd zo in de schijnwerpers hebben willen hebben. Ik zou ze juist zover mogelijk er uit willen hebben als ik zelf bekend zou zijn zodat ze een beetje opgroeien tot normale mensen, die kinderen zijn verschrikkelijk.
Denk dat de kids hier zelf voor gekozen hebben. En papa maakt ze wel ff bekend. niks mis meequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:32 schreef trovey het volgende:
ja al gezien; maar ik zou als vader wel zeggen dat ie even normaal moet kijken op foto'squote:Op woensdag 5 juni 2013 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Check de filmpjes op youtube dat ie gast is in shows met zn zoontje. Tofste vader die je hebben kan.
Wat heeft dat met opvoeden van je kinderen te maken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:35 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja en daarom heb jij nu een 9 tot 5 en post op fok terwijl Will Smith al heel zijn leven miljoenen aan het binnen harken is. Prioriteiten, andere kijk op het leven, enzulks.
Kinderen dien je soms tegen zichzelf te beschermen., zeker als ze jong zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Denk dat de kids hier zelf voor gekozen hebben. En papa maakt ze wel ff bekend. niks mis mee
oke daar heb je wel een punt hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef siedss het volgende:
[..]
ja al gezien; maar ik zou als vader wel zeggen dat ie even normaal moet kijken op foto's
Omdat het een vrij burgerlijke post was, dat jij publiciteit als iets verschrikkelijks ziet hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Wat heeft dat met opvoeden van je kinderen te maken?
voor karate kid en dat liedje van z'n dochter had ik werkelijk nog nooit van ze gehoord. En volgens mij zijn ze ook nooit of zelden in de media terecht gekomen. Dus ik denk dat het wel goed zitquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Kinderen dien je soms tegen zichzelf te beschermen., zeker als ze jong zijn.
Nee, dat wereldje is goed voor kinderen en de karaktervorming en zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Donnis het volgende:
[..]
Omdat het een vrij burgerlijke post was, dat jij publiciteit als iets verschrikkelijks ziet hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk.
Ach ja, in ieder geval maak je meer bijzondere dingen mee en zie je meer van de wereld dan 99% van de bevolking op dit aardbolletje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, dat wereldje is goed voor kinderen en de karaktervorming en zo.![]()
Dat kan altijd nog, geld zat immers. Eerst de basis goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:40 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ach ja, in ieder geval maak je meer bijzondere dingen mee en zie je meer van de wereld dan 99% van de bevolking op dit aardbolletje.
Tja, krijg je uiteindelijk wel een karakter die goed is voor dat wereldje. Ik weet niet hoe verwend ze zijn en of hun 'public face' hetzelfde is als hun privé persoonlijkheid, ze weten in ieder geval wel om te gaan met de media.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, dat wereldje is goed voor kinderen en de karaktervorming en zo.![]()
inderdaad, stiekem wil ik ook zo'n hoofdquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
heerlijk die haters, allemaal jaloers hierzo
Ach, voor hetzelfde geld is Will Smith net als de vader van de Jacksons en dat was/is echt een eersteklas lul. Dus een beetje onbezorgdheid is nog niet eens zo gek hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
heerlijk die haters, allemaal jaloers hierzo
Terechte klacht, maar laat Jaden er buiten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:09 schreef Japie_Tepel het volgende:
Ik moet even klagen over mijn eigen kop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |