Takes one to know one.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nu ontkennen dat je geen mongooltje bent?
Ik zou mijn vriend echt zo'n knal geven als ie zoveel over mij op internet zou gooienquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
Sst, loop CY nu niet bang te maken.
Die vroeg al angstig hoeveel daar van waar was.
![]()
Dat is dus vervelend (maar tegelijkertijd vermakelijk), die meid heeft het geheugen van een olifant. Ze kan een groot deel van mijn expliciete sexposts woord voor woord oplepelen en me ermee confronteren.Al die shit.
Ze dwingt me nooit om me ervoor te verantwoorden en ik kan alles afdoen met "dat was voor jouw tijd", maar toch.
Alles is nog waar ook.Vermakelijk awkward. Het internet vergeet niets.
arme murderaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriend echt zo'n knal geven als ie zoveel over mij op internet zou gooien.
Spelen met privé is echt not-done inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriend echt zo'n knal geven als ie zoveel over mij op internet zou gooien.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toch wel. Maar ik moet nu wat leaner (= lager bf%) worden, qua massa is het vergelijkbaar. Cardio en minder eten dus, mooi zomerdoel.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel grote babbels altijd, maar post eens een pic van je eigen recente lichaam dan![]()
Incl gezicht, aub.
Wat denk je nu zelf?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel grote babbels altijd, maar post eens een pic van je eigen recente lichaam dan![]()
Incl gezicht, aub.
hihhaoquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Spelen met privé is echt not-done inderdaad.
"HDR" mode maakt je altijd nét wat meer ripped, hèquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je nu zelf?Dat ik nu ineens zo'n complete pic hier ga posten ofzo. Je mag het best een keer zien op Tinychat, mits je je dan gedraagt.
De jongeman op die foto daar zit wat lager in zijn vet (8% vs 11%, daarom die extra lijnen) en heeft uitstekende belichting + Instagram filter. Voor de rest scheelt het vrij weinig. Maar je draait eromheen, wat vind je daarvan?
Yeah, hoe maak je zo'n foto? Het heeft iets surrealistisch, die hele shot. Hij lijkt ook wat roder enzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
"HDR" mode maakt je altijd nét wat meer ripped, hè.
Laat het CY doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, hoe maak je zo'n foto? Het heeft iets surrealistisch, die hele shot. Hij lijkt ook wat roder enzo.
Bepaalde belichting, HDR mode van Instagram (als het Instagram is, denk het niet eigenlijk) en contrast/saturation omhoog gooien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, hoe maak je zo'n foto? Het heeft iets surrealistisch, die hele shot. Hij lijkt ook wat roder enzo.
Een overbelichte, onderbelichte en normaal belichte foto maken vanuit hetzelfde standpunt en die over elkaar zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Een overbelichte, onderbelichte en normaal belichte foto maken vanuit hetzelfde standpunt en die over elkaar zetten.
Veel camera's hebben daar ook gewoon een optie voor.
Maar in dit geval lijkt het me gewoon 1 foto met photoshop
Ik vind dit eigenlijk net too much. En waarom geen gezichtspic? Heb ook een oude gezichtspic gezien dus een nieuwe kan ook welquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat denk je nu zelf?Dat ik nu ineens zo'n complete pic hier ga posten ofzo. Je mag het best een keer zien op Tinychat, mits je je dan gedraagt.
De jongeman op die foto daar zit wat lager in zijn vet (8% vs 11%, daarom die extra lijnen) en heeft uitstekende belichting + Instagram filter. Voor de rest scheelt het vrij weinig. Maar je draait eromheen, wat vind je daarvan?
Ik zie dat hele verschil niet op een iPhone. HDR aan of uitquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sluit me hier bij aan.Alleen is de foto met een iPhone gemaakt, dus een echte HDR optie is niet mogelijk, alleen een HDR-effect
.
Dan ligt dat aan jou.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie dat hele verschil niet op een iPhone. HDR aan of uit
Even getestquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie dat hele verschil niet op een iPhone. HDR aan of uit
Met meer natuurlijk licht zie je meer verschil.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Even getestZie wel wat verschil, maar geen gigantisch. Ligt denk ik ook een beetje aan wat je fotografeert en hoe de belichting is.
Eerste is met HDR. Tweede zonder.quote:
Op de 2e foto is je been dikkerquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eerste is met HDR. Tweede zonder.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik zie het niet. Zit mobiel, misschien dat het daaraan ligt?
Aesthetics update? Een echtequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomer alles.
[..]
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.Zou dat gespeel op internet zelf niet langer leuk vinden dan een dag ofzo, dan zou ik echt denken "waar verdoe je je tijd aan terwijl je ook...".
[..]
DIT DUS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |