Gvd klikte daar op school op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier graag: http://forum.fok.nl/topic/1959530
en op het werkquote:
Ja dohquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gisteren postte ze dat ze naar Amsterdam ging, waarom denk je dat dat was? Ze posten er verder ook gewoon open over, kijk hun ondertitels ook enzo.
[..]
dWc loopt te haten op hubbies & wifeys die elkaar kennen via FOK!.
quote:
quote:
URL foutje oid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]![]()
En het feit dat er geen naam, maar alleen een link deed je geen belletje rinkelen?
Dat doet ie wel vaker jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Panzermaus het volgende:
Chocolatebear heeft ons zien kleffen in de Amsterdamse metro, DM hem.Beetje stilletjes vanuit de hoek te creepen.
Dit soort vragen stellen op FOK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef Robophatt het volgende:
Waarom zou je doen alsof je elkaar gaat meeten
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Panzer fucking faggot nog steeds aan de lifting?
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja doh
Veranderd niets voor hem tho.. hij is stellig daar in.
Dat hubby gedoe deed ie ook met Chlo dus en nu met missblacka.
DIT DUS.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef Robophatt het volgende:
Waarom zou je doen alsof je elkaar gaat meeten
Ja nou ik snap dat echt nietquote:
Mwoh je bent zelf anders ook heel goed in rollenspelletjes vriend nu niet zo doenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomer alles.
[..]
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.Zou dat gespeel op internet zelf niet langer leuk vinden dan een dag ofzo, dan zou ik echt denken "waar verdoe je je tijd aan terwijl je ook...".
[..]
DIT DUS.
Nee, maar kom op... mannen die zich voor doen als tienersletjes. Dikzak nerdjes die zich voor doen als alpha mannen alles kan hierquote:
Hehequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
Oh ik vergat labiele en hoofdzieke vrouwen die zich voordoen als whatever.
Ja dat is zeker waar, maar dat is nog lekker voor je e-go etc. Doen alsof je iemand gaat meeten heeft niet eens een hoge trollfactor ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar kom op... mannen die zich voor doen als tienersletjes. Dikzak nerdjes die zich voor doen als alpha mannen alles kan hier
Wie is dat op die foto? En nee, niet zeggen 'ik'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomer alles.
[..]
Toch wel vrij kansloos, beetje roleplayen op internet terwijl je ook gewoon af kan spreken en dan kan neuken.Zou dat gespeel op internet zelf niet langer leuk vinden dan een dag ofzo, dan zou ik echt denken "waar verdoe je je tijd aan terwijl je ook...".
[..]
DIT DUS.
Voor dit forum is moet je 18 jaar of ouder zijn. Meen je dat je dit bent, mail dan naar forum@fok.nl.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hier graag: http://forum.fok.nl/topic/1959530
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wie is dat op die foto? En nee, niet zeggen 'ik'.
ieder zn ding natuurlijk, maar dit ziet er toch fucking eng uit jongequote:
Is dat écht Panzer?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:21 schreef wise het volgende:
[..]
ieder zn ding natuurlijk, maar dit ziet er toch fucking eng uit jonge
Een uitvlucht van de echte wereld naar een fantasie wereldjequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar, maar dat is nog lekker voor je e-go etc. Doen alsof je iemand gaat meeten heeft niet eens een hoge trollfactor ofzo.
ja hoezoquote:
Gestegen van 0,00001% naar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |