Als je al terug in de tijd zou kunnen reizen, waarom zou je dan in hemelsnaam bij je ouders gaan aanbellen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:21 schreef AF_ het volgende:
Stel ik reis terug een maand voor mijn geboorte, en ik bel aan bij mijn, op dat moment toekomstige, ouders.
Nee hoor, 'op hemelvaart in het jaar 33 na Christus is Jezus van Nazareth in een tijdmachine gestapt, en we weten niet precies wanneer hij terug komt, maar hij komt zeker een keer terug.'quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef theguyver het volgende:
Er is al een 2e tijdlijn op het moment als je aan tijdreizen begint.
Ook is het nu al mogelijk maar ... het is niks, als je een vliegtuig pakt en een ronde om de planeet maakt zonder te landen maak je al tijdsverschil, al is het zoveelste van een honderste van een seconden.
Ik zal ff de bron hiervan zoeken.
Als voorbeeldquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:25 schreef DroogDok het volgende:
Paradoxen genoeg m.b.t. tijdreizen naar het verleden inderdaad. Door je aanwezigheid kan je een keten van gebeurtenissen in gang zetten die ertoe leiden dat de tijdreismachine nooit wordt uitgevonden, wat betekend dat je niet naar het verleden had kunnen reizen, waardoor de machine welk uitgevonden had kunnen worden, etc.
[..]
Als je al terug in de tijd zou kunnen reizen, waarom zou je dan in hemelsnaam bij je ouders gaan aanbellen?
Maak de paradox dan wat leuker, reis terug in de tijd naar voor je geboorte en vermoord je ouders. Dan kun je niet geboren zijn want geen ouders. Maar als je niet geboren bent kun je niet terug in de tijd reizen om je ouders te vermoorden dus wel ouders.quote:
Holy shitquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef TallMan het volgende:
[..]
Maak de paradox dan wat leuker, reis terug in de tijd naar voor je geboorte en vermoord je ouders. Dan kun je niet geboren zijn want geen ouders. Maar als je niet geboren bent kun je niet terug in de tijd reizen om je ouders te vermoorden dus wel ouders.
dudequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Teruggaan in de tijd en je eigen moeder bezwangeren. Eens kijken wat dat oplevert
Je bent duidelijk niet bekend met tijdreizen. Als je voor je geboorte terug in de tijd ga kom je natuurlijk in je moeders buik terecht. Rare fetish heb jijquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:21 schreef AF_ het volgende:
Stel ik reis terug een maand voor mijn geboorte, en ik bel aan bij mijn, op dat moment toekomstige, ouders.
zeer onlogische eerste zin..quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef ajacied4lf het volgende:
De mening en visie van Niburu over tijreizen mag natuurlijk niet ontbreken: http://niburu.co/index.ph(...)aranormaal&Itemid=40![]()
En het is allemaal zo onwerkelijk, maarja, dat was klonen ook.
Een geniaal broertje, ofzo, denk ikquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Teruggaan in de tijd en je eigen moeder bezwangeren. Eens kijken wat dat oplevert
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef theguyver het volgende:
Er is al een 2e tijdlijn op het moment als je aan tijdreizen begint.
Ook is het nu al mogelijk maar ... het is niks, als je een vliegtuig pakt en een ronde om de planeet maakt zonder te landen maak je al tijdsverschil, al is het zoveelste van een honderste van een seconden.
Ik zal ff de bron hiervan zoeken.
..en toen was er FOK!quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef ajacied4lf het volgende:
De mening en visie van Niburu over tijreizen mag natuurlijk niet ontbreken: http://niburu.co/index.ph(...)aranormaal&Itemid=40![]()
En het is allemaal zo onwerkelijk, maarja, dat was klonen ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |