SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Sardu op 05-06-2013 10:43:59 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Best I could do hier om kwart over 10.quote:
Daar ga ik wel van uit. Zonnebril op en rookgordijntjes maken in plaats van een stel verzopen katten in een steeg.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Goeie TT, I like your way of thinking.
En nou maar hopen dat het 2e deel van die TT ook mogelijk is 30 juni.
en dan knetterstoned in de zon in slaap vallenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Zonnebril op en rookgordijntjes maken in plaats van een stel verzopen katten in een steeg.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Daar ga ik wel van uit. Zonnebril op en rookgordijntjes maken in plaats van een stel verzopen katten in een steeg.
Ik voorspel veel goeds voor de meetquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en dan knetterstoned in de zon in slaap vallen
als je bij de appie op het godebaldkwartier naar buiten loopt sta je er tegenoverquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens had moira het over een grasveld naast het station, maar ik ben een paar weken achter elkaar elke dag naar utrecht geweest en weet niet over welk fucking grasveld ze het heeft.
Nou, regel jij een partytent meequote:
Ga je ook?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je bij de appie op het godebaldkwartier naar buiten loopt sta je er tegenover
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Nou, regel jij een partytent meeGaan we daar onder zitten dan.
Ken ik niet, liep toch altijd meteen naar rechts naar de bussen toequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je bij de appie op het godebaldkwartier naar buiten loopt sta je er tegenover
het is niet zover van de bussen afquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ken ik niet, liep toch altijd meteen naar rechts naar de bussen toe
Dat lijkt me logisch als ze zegt dat het naast het station ligtquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is niet zover van de bussen af
ik weet alleen nog dat het een fucking groot/lang station is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Sardu het volgende:
Ik kan me amper een voorstelling meer maken van utrecht station.![]()
Ik weet dat er een hotel zit.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch als ze zegt dat het naast het station ligt.
Oh naast het park, daar reed ik idd wel langs met de busquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is het busstation als je vanaf het station haar HC loopt aan de rechterkant naar beneden
Mijn bus rijd daar gelukkig nooit. altijd kutverkeerquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh naast het park, daar reed ik idd wel langs met de bus
Dat sowieso, blij dat ik gestopt ben en dit jaar gewoon in Amsterdam ga studeren waar ik rustig gewoon op mn brommer naartoe kanquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn bus rijd daar gelukkig nooit. altijd kutverkeer
Brommerquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat sowieso, blij dat ik gestopt ben en dit jaar gewoon in Amsterdam ga studeren waar ik rustig gewoon op mn brommer naartoe kan
Nee man gilera runner opgevoerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast, zo 1 met een hoog stuur.quote:
Ging jij in de OP ff Flippiee en Mur goed neer zettenquote:
Gezelligquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef wietparkiet het volgende:
Nou als flips komt dan kom ik ook wel even kijken, woon toch in de buurt
Wel dronken he?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef wietparkiet het volgende:
Mur staat goed toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef Olment het volgende:
[..]
Ging jij in de OP ff Flippiee en Mur goed neer zetten
Edit: En wietparkiet
want de rest is niet reden genoeg nee?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:41 schreef wietparkiet het volgende:
Ohh,, ja ik baseerde het puur op de vorige OPquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur staat goed toch?
Flip en wietvogel comin' up!
ik vind je engquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
want de rest is niet reden genoeg nee?
Ik moest al een traantje wegplinken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Grapje![]()
ik zal het even in mijn telefoon zetten
dat wil ik nog wel eens meemaken, dat ze echt komt. Dan wil ik best een jointje met dr rokenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:45 schreef Sardu het volgende:
Mooi zooitje stoners bij elkaar voor die meet.
Mooi weer erbij en Yvonne
duurt nog bijna een maand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
tegen die tijd wel even wiet regelen dan
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef wietparkiet het volgende:
tegen die tijd wel even wiet regelen dan
Klopt. maar heb zelf bijna nooit. rook altijd mee van vrienden, en dan zorg ik voor films enzoquote:
genoeg tijd om te sparen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt. maar heb zelf bijna nooit. rook altijd mee van vrienden, en dan zorg ik voor films enzo
ben je zo arm?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja regel wel wat met mijn broertje
Pak een krantenwijk voor een maandquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Skereparkietquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ah, gewoon meesmoken met meet mensen dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Geen inkomen![]()
en alles wat ik nodig heb regel ik via via
en ze dan rippen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja niet mijn ding![]()
denk dat ik binnenkort even in de buurt ga kijken of er nog wat zwarts is
Vind ik ook weer zo watquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
ah, gewoon meesmoken met meet mensen dan.
Daar buk ik niet voorquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon 2 daagjes ict op de boerderij en ik heb 30-40 ofzo
Das nie zo veel manquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon 2 daagjes ict op de boerderij en ik heb 30-40 ofzo
Ach met geen inkomen whatsoever is elk geld snel geldquote:
15 bier, 15 wiet en een 10tje over voor toiletpapier.quote:
ik werk welleens op een boerderij waar de boer en boerin niks weten van computersquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik werk welleens op een boerderij waar de boer en boerin niks weten van computers![]()
"ja de computer loopt vast kun je even komen kijken"
Mijn oom heeft precies hetzelfde.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik werk welleens op een boerderij waar de boer en boerin niks weten van computers![]()
Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hahhaha shitquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Mijn ouders; het internet doet het niet meer.
Kom je langs om te kijken, blijkt de snelkoppeling van IE in de prullebak te zitten.
Wiiiii Mijn pa kan al films downloadenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
Altijd lachen de generatie die het net niet nodig vond om een pc te hebben en er nu niet meer onderuit komt.
Afgelopen week mijn moeder voor het eerst een mail laten versturen.
later zijn wij ook zo hoor. Maar dan met robots ofzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
Altijd lachen de generatie die het net niet nodig vond om een pc te hebben en er nu niet meer onderuit komt.
Dat wij bij de iphone blijven hangen en de rest door gaat naar Eyephonequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
later zijn wij ook zo hoor. Maar dan met robots ofzo
Ze zijn bezig met terminator robotsquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Precies, zelfde met ouderen in de trein of welk ander OV dan ook, hebben ze een touchscreen en lopen ze er zo zichtbaar mee te priegelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef Sardu het volgende:
Uiteindelijk ontkom je er niet aan inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoewel ik nu wel op het punt ben gekomen dat ik me er niet meer aan stoor maar ze ermee help en uitleg geef waar nodig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Precies, zelfde met ouderen in de trein of welk ander OV dan ook, hebben ze een touchscreen en lopen ze er zo zichtbaar mee te priegelen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laatst zelfs de boodschappen van een oud vrouwtje betaald omdat ik het niet aan kon zien dat ze stond te treuzelen met die eurocenten.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoewel ik nu wel op het punt ben gekomen dat ik me er niet meer aan stoor maar ze ermee help en uitleg geef waar nodig.
Ik heb het idee dat het voor heel wat 60+ mensen veel te snel gaat met ov-chip en pinnen zonder magneetstrip.
Laatst zelfs de boodschappen van een oud vrouwtje betaald omdat ik het niet aan kon zien dat ze stond te treuzelen met die eurocenten.
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:18 schreef Onorgineel het volgende:
Ik zag zelfs een keer een man z'n ov chipkaart voor het schermpje houden van zo'n apparaat, en maar schelden dat 'ie het niet deed
En ook een keer wilde een man door zo'n poortje heen en toen hield 'ie een bonnetje voor die ov chipkaart scanner, toen begon ik erover dat hij de ov chipkaart ervoor moest houden maar die had hij niet, want hij reist al jaren op die manier
Alsof die vrouw/man achter de kassa ineens zomaar zegt.. "Maar mevrouw, doet u uw portemonnee maar weg, vandaag krijgt u het gratis".quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
En uiteraard eerst helemaal hun tas inpakken en dan pas betalen
uren zoeken ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Alsof die vrouw/man achter de kassa ineens zomaar zegt.. "Maar mevrouw, doet u uw portemonnee maar weg, vandaag krijgt u het gratis".
Je weet dat als je in de rij gaat staan er een moment komt dat je moet betalen.. Pak je beurs dan alvast vast
Indeed. Heb ook 2 maanden kassa gedaan en dan gaven ze vaak hun portemonnee gewoon dat ik het er zelf moest uitpakken, veel makkelijker eigenlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:24 schreef Olment het volgende:
[..]
Alsof die vrouw/man achter de kassa ineens zomaar zegt.. "Maar mevrouw, doet u uw portemonnee maar weg, vandaag krijgt u het gratis".
Je weet dat als je in de rij gaat staan er een moment komt dat je moet betalen.. Pak je beurs dan alvast vast
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Indeed. Heb ook 2 maanden kassa gedaan en dan gaven ze vaak hun portemonnee gewoon dat ik het er zelf moest uitpakken, veel makkelijker eigenlijk.
Oh en dan voordat ze weglopen de bon controleren en tijdens 'mijn' beurt aan de kassa ook nog het gore lef hebben zich tussen de transactie te wurmen en klagen op die 10 cent korting op het brood van gisteren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:22 schreef Vaseline_ het volgende:
En uiteraard eerst helemaal hun tas inpakken en dan pas betalen
Dat heb ik ook vaak, van die mensen in scootmobieltjes dat je om moet lopenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Indeed. Heb ook 2 maanden kassa gedaan en dan gaven ze vaak hun portemonnee gewoon dat ik het er zelf moest uitpakken, veel makkelijker eigenlijk.
Zo heb ik eens tijdens die jokerweken een joker op een product over het hoofd gezien, hadden ze er heel onhandig op geplakt, eigen schuld, begonnen ze me een partij te schreeuwen jongen, allejezus. 2 marokkaanse wijven, moeder en dochterquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en dan voordat ze weglopen de bon controleren en tijdens 'mijn' beurt aan de kassa ook nog het gore lef hebben zich tussen de transactie te wurmen en klagen op die 10 cent korting op het brood van gisteren.
Je hebt nu dus mensen die daar de hele winkel voor gaan afstruinen he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh en dan voordat ze weglopen de bon controleren en tijdens 'mijn' beurt aan de kassa ook nog het gore lef hebben zich tussen de transactie te wurmen en klagen op die 10 cent korting op het brood van gisteren.
Hahaha dat topic over die jumbo scavengers van laatst in GC volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nu dus mensen die daar de hele winkel voor gaan afstruinen he.
Sowieso lijkt me dat een kutregel, moet je overal de datum van gaan checken.
Dat was wel lastig ja, moet je ook nog hun boodschappen gaan inpakken en heel hendig over de kassa heen leunen -zonder inkijk, helaas- en aan hun scootmobiel hangen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:27 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, van die mensen in scootmobieltjes dat je om moet lopen
ja datquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha dat topic over die jumbo scavengers van laatst in GC volgens mij.![]()
![]()
Wat een karige bedoening was dat. Zo sneu dat ik me er kapot om heb gelachen.
Of zeuren dat het allemaal zo lang duurt, zijn ze aan de beurt, gaat hun telefoon, nemen ze op en gaan ze traag en onhandig proberen met een hand hun pasjes en geld te pakken waardoor het allemaal nog veel langer duurtquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:30 schreef Olment het volgende:
Of van die mensen die uren in de winkel met bekende staan te praten, maar daarna wel verwachten binnen 10 seconden aan de beurt en klaar te zijn aan de kassa
Een kameraad van me uit Australië heeft een bordje bij de kassa hangen. Dat wanneer iemand aan het bellen is en wilt afrekenen, hij het gewoon mag/kan weigeren omdat disrespect gedragquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of zeuren dat het allemaal zo lang duurt, zijn ze aan de beurt, gaat hun telefoon, nemen ze op en gaan ze traag en onhandig proberen met een hand hun pasjes en geld te pakken waardoor het allemaal nog veel langer duurt
Ik heb zojuist een reden gevonden om een scootmobiel aan te schaffen. Kans is 50/50 op inkijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was wel lastig ja, moet je ook nog hun boodschappen gaan inpakken en heel hendig over de kassa heen leunen -zonder inkijk, helaas- en aan hun scootmobiel hangen.
Van de week een vrouw in een scootmobiel, die reed tegen displays en stapelwerk aan. Ging ze bij de kassa zeuren 'dat het asociaal was dat ze nergens fatsoenlijk langs kon'. Allereerst kon ze gewoon niet rijden en ze had ook nog een extra brede scootmobiel omdat ze 200 kilo woog. Dat is niet erg maar maak er niet zo'ndrama vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was wel lastig ja, moet je ook nog hun boodschappen gaan inpakken en heel hendig over de kassa heen leunen -zonder inkijk, helaas- en aan hun scootmobiel hangen.
Dat mag bij ons ook, soms doen we dat: 'ik zie dat u bezig bent, ik help alvast de volgende klant'quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Een kameraad van me uit Australië heeft een bordje bij de kassa hangen. Dat wanneer iemand aan het bellen is en wilt afrekenen, hij het gewoon mag/kan weigeren omdat disrespect gedrag
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een reden gevonden om een scootmobiel aan te schaffen. Kans is 50/50 op inkijk.![]()
'Murica!
Haha ja ik vind dat zo grappig, zo sjeesde er ook eens een oude man de hoek om, luid schreeuwend dat dat ding moest stoppen. Zelden zo hard gelachenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Van de week een vrouw in een scootmobiel, die reed tegen displays en stapelwerk aan. Ging ze bij de kassa zeuren 'dat het asociaal was dat ze nergens fatsoenlijk langs kon'. Allereerst kon ze gewoon niet rijden en ze had ook nog een extra brede scootmobiel omdat ze 200 kilo woog. Dat is niet erg maar maak er niet zo'ndrama van
Bijna iedere dag is er een klant die tegen ons zegt: 'die producten daar zijn allemaal over datum. Just letting you know'. Dan ga je kijken, en ja hoor: productiedatum i.p.v. tht-datumquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt nu dus mensen die daar de hele winkel voor gaan afstruinen he.
Sowieso lijkt me dat een kutregel, moet je overal de datum van gaan checken.
Klanten die belden groette ik niet en vroeg ik ook niet om de bon, eigen schuld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat mag bij ons ook, soms doen we dat: 'ik zie dat u bezig bent, ik help alvast de volgende klant'
Maar dat werkt niet als je al begonnen bent aan de transactie en ze nemen dan op.
Wat wel leuk is: zijn ze aan het bellen: 'heeft u al een klantenkaart? Heeft u vragen over de medicijnen? Weet u dat u neusdruppels heeft en geen neusspray? U krijgt er een dvd bij, wilt u dat? Gaat het zo mee? Wilt u een bonnetje?' Etcetera
Doet me denken aan die jackassstuntquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Haha ja ik vind dat zo grappig, zo sjeesde er ook eens een oude man de hoek om, luid schreeuwend dat dat ding moest stoppen. Zelden zo hard gelachen
gelukkig knalde ie nergens tegenaan
Niet de weg geblokkeerd voor andere klanten toen? Dat vind ik nog wel het ergste van die dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Doet me denken aan die jackassstunt
Was laatst wel een man met een lekke band
Toen moest hij wachten tot de reparatiedienst kwam
Hij vond het niet erg, maar hij zat daar in z'n scootmobiel met een lekke band, het was ergens wel komisch.
Kan ook maar dat willen ze juist. Het is zo leuk om ze gewoon dwars te zitten door extra aandacht te vragen, dan kunnen ze niet doorbellenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klanten die belden groette ik niet en vroeg ik ook niet om de bon, eigen schuld.
Nee hij kon nog wel rijden (hij wilde eerst naar huis rijden, bleek dat dat 2 kilometer verder wasquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet de weg geblokkeerd voor andere klanten toen? Dat vind ik nog wel het ergste van die dingen
Dat heb ik met wietquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Sardu het volgende:
Potver.... Nadeel van dat warme weer is dat ik er altijd verdomd veel zin aan sex van krijg.![]()
hoe danquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef wietparkiet het volgende:
Ah ik kan dus waarschijnlijk gewoon gratis wat wiet krijgen
Put them two together.quote:
Je hebt geen vriendin?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Sardu het volgende:
Potver.... Nadeel van dat warme weer is dat ik er altijd verdomd veel zin aan sex van krijg.![]()
Helaas niet meer sinds vorig jaar zomer.quote:
Ah, genoeg gewillige sletjes hier op fok.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helaas niet meer sinds vorig jaar zomer.
zelfpromotie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, genoeg gewillige sletjes hier op fok.
Met lange mouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Put them two together.
Slow sex on a sweaty afternoon.
Pics?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah, genoeg gewillige sletjes hier op fok.
Geen friends with benefits gebleven?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:51 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
M'n ex werd ook geil van wiet, soms mis ik d'r
Ik heb geen mouwen als ik sexquote:
quote:
True, alleen dat is minder leuk dan echt een vriend/vriendinquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics?![]()
Buiten fok ook wel kwam ik achter.
Ik heb het er niet meer zo op. ONS zijn toch altijd minder. Te kort om goed uit te vinden wat de ander fijn vind, meestal te beneveld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pics?![]()
Buiten fok ook wel kwam ik achter.
Meh, na 2 relaties van ~5 jaar stuk gaan we nu eens losse tuintjes schoffelen in plaats van altijd maar dezelfdequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
True, alleen dat is minder leuk dan echt een vriend/vriendin
Mouw mouw mouw mouw mouw mouwenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen mouwen als ik sex![]()
Mouwen...
Mouw
Kutwoord
5 jaar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, na 2 relaties van ~5 jaar stuk gaan we nu eens losse tuintjes schoffelen in plaats van altijd maar dezelfde
2xquote:
FwB is het meest relaxt inderdaad. ONS komt vaak neer op wat dronken gerepel en ontsnappen uit huizen waar je niet wakker wil worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het er niet meer zo op. ONS zijn toch altijd minder. Te kort om goed uit te vinden wat de ander fijn vind, meestal te beneveld.
Relatie/FwB is en blijft het beste.
Waarom ga je niet wat anders doen dan, broodafdeling of versafdeling oid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Don't get me wrong, ik vind het werk in een winkel erg leuk, maar klantenkassa draaien
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Don't get me wrong, ik vind het werk in een winkel erg leuk, maar klantenkassa draaien
Ik zie het wel. Vind het voor nu wel even best. Mja warm weer en zin aan sexquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon op je 40ste nog meiden van 20 hosselen
Omdat drogisterij. Werk tussen de 3 en 40 uur per week, en om de beurt kassa draaien zeg maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom ga je niet wat anders doen dan, broodafdeling of versafdeling oid.
Die film ga ik bnnnenkort eens downloaden, lijkt me wel een toffe film.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef Sardu het volgende:
[..]Die scene uit Fear and Loathing waar die midget de telefoon komt brengen en hij de fooi op de grond flikkert.
Oh drogisterij, ik dacht supermarkt omdat je het over houdbaarheidsdata had netquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Omdat drogisterij. Werk tussen de 3 en 40 uur per week, en om de beurt kassa draaien zeg maar.
Vanavond moet ik werken maar dan zijn er ook weekendhulpen dus wss geen kassa
En morgen wss alleen 's ochtends of bijdraai, want ik was gisteren al het haasje.
Voorspelbaarheid
Heb je een inbelmodem?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die film ga ik bnnnenkort eens downloaden, lijkt me wel een toffe film.
Wacht nog op jackass, die is ook echt al dagen aan het downloaden. Pleurissysteem.
Daarom hand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Vind het voor nu wel even best. Mja warm weer en zin aan sex
dagen downloaden op een filmquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wacht nog op jackass, die is ook echt al dagen aan het downloaden. Pleurissysteem.
Bij drogisterij ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh drogisterij, ik dacht supermarkt omdat je het over houdbaarheidsdata had net
quote:
Daar kijk ik echt nooit voor naar de houdbaarheidsdatumquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij drogisterij ook
Medicijnen, vitamines, snoep, drinken, babyvoeding, zonnebrandspul en zelfs tandpasta ()
Deze film niet kennen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wietparkiet komt voor ¤20 wel even kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Downloaden lukt wel maar dan gaat hij alles verifieren en uitpakken, en ik heb een mediaspeler met wifi, en die speler valt soms uit, en dan moettie opnieuw beginnen
Volgens mijn broer moet dat ding een update ofzo. Nja hij gaat er van het weekend naar kijken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wietparkiet komt voor ¤20 wel even kijken.
Ach.. je hebt nog een maand om te sparenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef Klojo120 het volgende:
2 weken into vakantie en mijn wiet is op en mijn geld is op hihaho
Je krijgt het toch niet gratisquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daar kijk ik echt nooit voor naar de houdbaarheidsdatum
'Kijken'quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wietparkiet komt voor ¤20 wel even kijken.
Ik googlede gister welke films tof zijn om stoned te kijken en deze werd vaak genoemd.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze film niet kennen.![]()
Eerste keer dat ik 'm zag begreep ik er niet veel van. Nu kan ik m keer op keer kijken en zelfs het boek al een aantal keer gelezen.![]()
Bazenfilm![]()
Hunter S. Thompson![]()
Ik heb wel geld en wiet maar geen vakantiequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef Klojo120 het volgende:
2 weken into vakantie en mijn wiet is op en mijn geld is op hihaho
Stuur naar mij op kan ik goed gebruikenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb wel geld en wiet maar geen vakantie
Wel lang weekend
Kloquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Stuur naar mij op kan ik goed gebruiken
Weetje hoe ver weg de dichtstbijzijnde coffeeshop is hierquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Stuur naar mij op kan ik goed gebruiken
Holyshitquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Weetje hoe ver weg de dichtstbijzijnde coffeeshop is hier![]()
Halfuur met de auto (die ik dus niet heb).
En dan woon ik nota bene in de randstad.
Joah maar met mijn vapo doe ik nu zes keer zo lang over mijn wietquote:
Word je daar nou net zo stoned van als een jointje?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joah maar met mijn vapo doe ik nu zes keer zo lang over mijn wiet
Gebruik het alleen nu wel twee keer zo snel
Ik wel. Alleen duurt het langer voor je het merkt. Als ik in de achtertuin een jointje rook dan merk ik het al voor dattie op is, met mijn vapo duurt het wel wat langer.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word je daar nou net zo stoned van als een jointje?
Juist die geur is zo fijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen duurt het langer voor je het merkt. Als ik in de achtertuin een jointje rook dan merk ik het al voor dattie op is, met mijn vapo duurt het wel wat langer.
Komt door de tabak denk ik
En je merkt niet zoveel als je inhaleert, de lucht is niet heet, pas als je uitblaast proef je de wiet.
En je ruikt niets
Wel handig, kan je ergens ongemerkt blowenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wel. Alleen duurt het langer voor je het merkt. Als ik in de achtertuin een jointje rook dan merk ik het al voor dattie op is, met mijn vapo duurt het wel wat langer.
Komt door de tabak denk ik
En je merkt niet zoveel als je inhaleert, de lucht is niet heet, pas als je uitblaast proef je de wiet.
En je ruikt niets
Op mijn kamer blowenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel handig, kan je ergens ongemerkt blowen
Toch jammer dat je de geur en smaak niet waardeert, dat maakt het toch wel een stuk leukerquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Op mijn kamer blowen
Geen stinkkamer hebben
Geen ruzie met familieleden over stinkend huis
Hij is alleen niet echt geschikt om overal mee naar toe te nemen
Al bestaan er wel van die onopvallende.. Nja mocht ik ooit niet meer zonder wiet kunnen dan kan dat altijd nog
Ja ergens als je zo'n kant uitliep had je fietsen en dan grasveld en dan waren er ook in de buurt nog bussenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens had moira het over een grasveld naast het station, maar ik ben een paar weken achter elkaar elke dag naar utrecht geweest en weet niet over welk fucking grasveld ze het heeft.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is niet zover van de bussen af
Jaaaaaa ik had gelijk!quote:
Dat gaat goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef Moira. het volgende:
Goeie TT
[..]
Ja ergens als je zo'n kant uitliep had je fietsen en dan grasveld en dan waren er ook in de buurt nog bussen
Appreciating it more and more.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch jammer dat je de geur en smaak niet waardeert, dat maakt het toch wel een stuk leuker
Nja we kunnen toch gewoon tot 13:30 ff in de stationshal mensen opwachten (iedereen herkent lange Mono sowieso wel vanuit de vertequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat gaat goedHandig meetingpoint voor iedereen lijkt me ook handiger ja. Of dat er onderling met elkaar besproken word waar ze meeten weetikveel
quote:
Ja idd, komt wel gut denkquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja we kunnen toch gewoon tot 13:30 ff in de stationshal mensen opwachten (iedereen herkent lange Mono sowieso wel vanuit de verte) en dan met de mensen die er al zijn richting dat parkje lopen.
En mensen die later komen moeten dan maar iemand bellen die er al is
[..]
Ben met 4 man totaal, zal wel meevallenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
succes daarmee trouwens, zal wel dure grap worden
Zou wat zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Olment het volgende:
En het is niet zo dat we elke week meeten ofzo
Bedankt dat je mij ook even blij laat zijn hè?quote:
Blijft een klomp hout met een paar touwen. Net als dat een auto gewoon een stuk aluminium met wielen is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij ook even blij laat zijn hè?
Ik wil al jaren een eigen gitaar om op te leren spelen, en die heb ik nu gekregen. En dan ook nog eens van een goed merk, geen pauper merk.
Dus ja, ik ben blij met mijn klomp hout met een paar touwen.
Aight.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Blijft een klomp hout met een paar touwen. Net als dat een auto gewoon een stuk aluminium met wielen is.
Zal wat zijn danquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight.
Ik vind het wel bazig van mezelf dat ik hem helemaal op eigen gehoor heb gestemd
Hey Murquote:
Duurde lang of niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aight.
Ik vind het wel bazig van mezelf dat ik hem helemaal op eigen gehoor heb gestemd
Tetten vanuit de scootmobielquote:
Gelukkig komt er vanmiddag iemand die dat ook nog even voor me kan verfijnen, whehequote:
Goedquote:
Vader Jacob?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er vanmiddag iemand die dat ook nog even voor me kan verfijnen, whehemaar wát ik al kan op de gitaar aan akkoorden klinkt wel gewoon goed
Dus we gaan als ware kelly family zitten stoneren in het park en liedjes om het kampvuur/bbq spelen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gelukkig komt er vanmiddag iemand die dat ook nog even voor me kan verfijnen, whehemaar wát ik al kan op de gitaar aan akkoorden klinkt wel gewoon goed
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus we gaan als ware kelly family zitten stoneren in het park en liedjes om het kampvuur/bbq spelen?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus we gaan als ware kelly family zitten stoneren in het park en liedjes om het kampvuur/bbq spelen?
I just like my girls to look like nine year old boys...quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
I just like my girls to look like nine year old boys...
Gewoon het fucking respect opbrengen om dat werk te doen.. Bent toch niet voor niks een samenwerkingspartner.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:07 schreef Aap1000 het volgende:
Moet ik nu aan het werk voor school?
Ik heb geen ruk uitgevoerd en mijn samenwerkingspartner het meeste werk laten opknappen.
Nu moet ik resterende doen maar hier heb ik geen zin in.
Bij mij hangt er niks vanaf, maar ik verneuk hem nu doordat hij het jaar mag overdoen hierdoor.
Ik ga maar eens eentje roken en dan met een plan komen?
Vroegah toen ik nog een zielig Moira'tje was heb ik getracht mijzelf deze te leren op de gitaar van m'n zus:quote:
Had je maar met pics moeten komen dan had ik naar jou kunnen refereren.quote:
Gwoon ff doen en dan die jonko klappenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:07 schreef Aap1000 het volgende:
Moet ik nu aan het werk voor school?
Ik heb geen ruk uitgevoerd en mijn samenwerkingspartner het meeste werk laten opknappen.
Nu moet ik resterende doen maar hier heb ik geen zin in.
Bij mij hangt er niks vanaf, maar ik verneuk hem nu doordat hij het jaar mag overdoen hierdoor.
Ik ga maar eens eentje roken en dan met een plan komen?
Heb je ooit gevraagd om een pic dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Had je maar met pics moeten komen dan had ik naar jou kunnen refereren.![]()
hoe zie jij eruit?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Had je maar met pics moeten komen dan had ik naar jou kunnen refereren.![]()
Oh, lees dit nu pas whehe.quote:
Terechte klachten, jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:42 schreef Monopoly het volgende:
En ik heb echt een gruwelhaat aan stoptreinen die vertraagd zijn.
Overstap gemist omdat de intercity waar ik in zat 9 minuten vertraging opliep omdat de stoptrein niet opzij werd gezet
Nu zit k zelf in zo'n achterlijke stoptrein omdat ik dus geen intercity meer kon pakken
Cursus hebben
Treinen naar de andere kant van het land
Om half 6 hiervoor moeten opstaan
Alsnog te laat komen
Moe zijn
Om elk kutdingetje wat je zegt een note krijgen
zo langquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dat gelukkig wel, na anderhalve maand
Het is nog wel lang gevoelig geweest
Damn,, ik was er na een dag of 3 vanaf. Gat dicht en alles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nehh, was al eerder hoorquote:
Vind ik niet gek als je zoveel rooktquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg op dag 3 nog een bloeding omdat ik bij een stonede vreetkick iets te onvoorzichtig een zak chips naar binnen werktequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn,, ik was er na een dag of 3 vanaf. Gat dicht en alles.
whehequote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik niet gek als je zoveel rookt
Too weird to live, too rare to die.quote:
Yes rond de middag een keer ergens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je ooit gevraagd om een pic dan?
Goeie vraag.quote:
Yes yesquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production.
Hehe, blij dat ik er makkelijk vanaf heb kunnen stappenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik geloof dat ik 14 was toen ik m'n eerste sigaret probeerde. En toen later ergens in m'n 15e is dat uitgelopen op hardcore pakjes per dag paffen
in 1x gestopt of afgebouwd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, blij dat ik er makkelijk vanaf heb kunnen stappenNu de wiet nog
Gelukkigquote:
Ben ergens wel een half jaar gestopt geweest ofzo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe, blij dat ik er makkelijk vanaf heb kunnen stappenNu de wiet nog
behalve dan dat ik 4 jaar terug gestopt ben met blowen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Zo herken je de eckte eckte stoners
Haha, deze post klinkt ergens heel stom.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben ergens wel een half jaar gestopt geweest ofzo.
Maar toen wilde ik het ook niet 'echt', dus dan begin je uiteindelijk ook makkelijker weer.
Ik ben ook niet van plan om m'n hele leven lang door te roken hoor, denk dat ik over 5 jaar wel gestopt ben.
Maar nu wil ik gewoon nog niet stoppen, vind roken te fijn en te handig in sommige situatiesDus als je het zelf niet echt wilt heeft proberen te stoppen ook geen zin
Ja maar je snapt 'm wel toch?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha, deze post klinkt ergens heel stom.
"Over 5 jaar wil ik gestopt zijn met roken"
Je hebt in ieder geval genoeg kennis opgedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
behalve dan dat ik 4 jaar terug gestopt ben met blowen.
quote:
Doe dat!quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe dat!
Ik ben bang dat ik vas een reden heb gegeven om af te zeggen de 30ste.
Zet mij maar bij de aanwezigenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe dat!
Oh...quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's een hert met een groene pruik op.
Wacht wat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doe dat!
Neuh, volgens mij viel het mee. Je zit er nog.quote:
Dat had ik met Fok! ook. Kan maar 1 tegelijk he.quote:
NO.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef Moira. het volgende:
Ik vind dat mijn stoners ook moeten leren keezen.
Ga keezen.
http://www.keezers.nl
Klinkt als betalen na die 10 spellenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
10 spellen gratis klinkt al niet best.
En daar ben ik niet zo voor te porrenquote:
Momenteel is alles gewoon gratisquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
10 spellen gratis klinkt al niet best.
Dat gebeurt niet hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Momenteel is alles gewoon gratis
Maar je wordt ook toegevoegd aan een FOK!groep met nog meer gratis credits.
Maar die credits shit is dus ff van de baan dus 't is gewoon gratis
Whehe, ik wel, binnen een dagquote:
Nee, anders aangemeld, ik sta nog steeds niet bij die groepquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Whehe, ik wel, binnen een dag
Zonder dat Moners broer nog van m'n bestaan af wist, en Mono had ook niks gevraagd. Dus blijkbaar had ik mazzel
Whehehe, poor youquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, anders aangemeld, ik sta nog steeds niet bij die groep
Mijn TTquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:43 schreef Olment het volgende:
Damn, alweer een topic er doorheen(over 10 posts)
Ja precies.. en dat op een kantoor dag.quote:
al een tijdje niet geloof ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja precies.. en dat op een kantoor dag.
Trouwens..
Iemand ujerkme gezien ?
creepy mennekes welquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Ook ineens lurkers enzo die dan out of the nowhere meeposten
quote:
Vas is terug en ineens lurkers en creepy mennekes...quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Ook ineens lurkers enzo die dan out of the nowhere meeposten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |