Ik zal je nooit meer serieus nemenquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het kwetst me dat je dit serieus nam en het sarcasme niet opmerkte
Wil je billen wel op een A4'tjequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thuis wel, maar dat was op school onder het kopieerapparaat.
Weet niet of dat pastquote:
Eronderquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Thuis wel, maar dat was op school onder het kopieerapparaat.
eerder a3quote:
Analoogquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Eronder
Erop werkt beter hoor
En nog analoge fotootjes maken.. Wat voor opleiding doe jij?
Dat was mijn verborgen grapquote:
Doen mensen hier sowieso veel te veel. Enige forum waar ik altijd serieus ben is R&P.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zal je nooit meer serieus nemen![]()
Het sarcasme zag ik overigens wel
Dat misschien wel ja, gewoon in 2x scannen danquote:
Hoe zou jij dan reageren? Serieuze vraagquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hahahahatering man... je dochter zal er maar mee thuis komen
______
Weet ik maar ik had geen gevatte opmerking terug dus ging ik er maar serieus op inquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was mijn verborgen grap
A4 scanner ipv de benodigde A3 scanner
Goedemorgen. Als je terug gaat lezen, de modellenhaat opmerkingen sloegen niet op jou, jij bent prachtigquote:
Hmm, de cliche "omdat het kan".quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom is alles op het station zo duur?
Aahh jij vuile snitch dekt jezelf alweer even gauw in he, jaaa ik heb jou wel door, ik ken jouw soortquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goedemorgen. Als je terug gaat lezen, de modellenhaat opmerkingen sloegen niet op jou, jij bent prachtig
Jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja hahahahatering man... je dochter zal er maar mee thuis komen
______
Ah, daar is vast wel veel werk in te vinden straks als je klaar bentquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
AnaloogDacht het niet.
Kunstacademie
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik maar ik had geen gevatte opmerking terug dus ging ik er maar serieus op in
Het is toch schande dat je voor 2 euro bij BK een heel menu'tje kan krijgen en bij de brooodzaak op het station 4 euro per broodje betaald en bij julia's 6 euro voor zo'n miserabel bakje pastaquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, de cliche "omdat het kan".Het gewone forensenvolk op het Stationsplein vindt het acceptabel om 2 euro te betalen voor een literpak volle melk ofzo.
"Anders koop je het toch lekker niet?" Ja gvd.
Mwehhh.Een hongerige muis moet ook eten.
Alleen je sterretje danquote:
ow shiiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |