En ze zijn vrouw. Daaraan denken en ze zijn al moequote:Op woensdag 5 juni 2013 09:23 schreef stbabylon het volgende:
Waarvan? Zijn toch allemaal luie werklozen?
Zouden vrouwen net zo moe worden van vrouwen als wij mannen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ze zijn vrouw. Daaraan denken en ze zijn al moe
Ja. Ken voldoende vrouwen die dat best wel vaak zeggen. Sterker nog, al een paar keer gesprekken gehad met lesbo's die ondanks hun liefde voor vrouwen, soms horendol worden van typische vrouwendingen. Zelfs zover dat er één zei dat ze weleens jaloers was op homo'squote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zouden vrouwen net zo moe worden van vrouwen als wij mannen?
Want die zijn wel heel stabiel gemiddeld genomen. Veel minder drama'squote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Zelfs zover dat er één zei dat ze weleens jaloers was op homo's
Lijkt me vrij duidelijk dat een man minder drama oplevert dan een vrouw. Daar kwam de gedachte vandaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want die zijn wel heel stabiel gemiddeld genomen. Veel minder drama's
Een hetero man misschien. Volgens mij lijken de lesbo's nog meer op kerels dan de gemiddelde homoquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk dat een man minder drama oplevert dan een vrouw. Daar kwam de gedachte vandaan.
Het is een nieuwe blender binnen garantie termijn. Het is geen wereldwonder maar een verplichting.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Krijg een nieuwe blenderEerst zien, dan geloven, maar toch
Ik sta toch altijd weer te kijken als ze zich daar ook aan houden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een nieuwe blender binnen garantie termijn. Het is geen wereldwonder maar een verplichting.
Sja, jij bent natuurlijk apple gewend.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta toch altijd weer te kijken als ze zich daar ook aan houden.
Die gaan niet kapot, dat scheelt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja, jij bent natuurlijk apple gewend.
Ja, dat scheeltquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaan niet kapot, dat scheelt.
Nee, Packard-Bell deed moeilijk.
Hij doet het niet? Hmm. Is een kats naar de klote iPhonequote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
packard bells zijn net zo stuk als je plaatje?
Oh I see.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij doet het niet? Hmm. Is een kats naar de klote iPhone
Ze kunnen toch een iKussen meeleveren? Die plak je op je schoenen en als die vakt dan valt de phone zachtjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh I see.
Nou is het natuurlijk niet apples verantwoordelijkheid dat jij dat ding niet u
Nee ok, maar goed, ook de software kan flink naar zijn grootje gaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh I see.
Nou is het natuurlijk niet apples verantwoordelijkheid dat jij dat ding niet uit je klauwen laat vallen, maar ok.
bij iOs?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Nee ok, maar goed, ook de software kan flink naar zijn grootje gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |