Ook personeel ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kan hem bij de Makro voor 300 ophalen met kortingsbonnen en dergelijke, geen moeilijke keuze dus
Heb jij daar baat bij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef MacorgaZ het volgende:
WAAAH PS4 gaat echt zo hard winnen, Xbox One duurder voor mindere specs![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex. BTW?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kan hem bij de Makro voor 300 ophalen met kortingsbonnen en dergelijke, geen moeilijke keuze dus
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb jij daar baat bij?
FanboysDe mate waarin PS4 nu lijkt te gaan winnen wel ja. Vanuit developers meer focus op Playstation, dat kan nooit slecht zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb jij daar baat bij?
FanboysIk heb zelf 2 Xbox 360's hier staan en een PS3 voor media, maar het is toch duidelijk dat de PS4 gaat winnen deze generatie, dat zorgt ervoor dat developers ervoor kiezen om voor de PS4 games te maken, de gamers kopen vervolgens weer die games en zorgen ervoor dat nieuwe mensen ook een PS4 kopen, dus grotere afzetmarkt voor developers die weer games maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Positieve cirkel dus, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de WiiU nu.
Nope.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef MacorgaZ het volgende:
maar het is toch duidelijk dat de PS4 gaat winnen deze generatie
quote:
welke bonnen ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
bol.com
Je kan die bonnen opsturen en dan krijg je het terug als bol.com waardebonnen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De mate waarin PS4 nu lijkt te gaan winnen wel ja. Vanuit developers meer focus op Playstation, dat kan nooit slecht zijn.
Ja goed, maar daar hoef je je denk ik sowieso geen zorgen over te maken. Ook voor de X1 zullen zowat alle games uit gaan komen, ook als die console niet goed gaat verkopen. Een scenario als bij de Wii U lijkt me niet waarschijnlijk. Goede verkoop van de PS4 zou alleen wel voor wat meer exclusives kunnen zorgen misschienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 Xbox 360's hier staan en een PS3 voor media, maar het is toch duidelijk dat de PS4 gaat winnen deze generatie, dat zorgt ervoor dat developers ervoor kiezen om voor de PS4 games te maken, de gamers kopen vervolgens weer die games en zorgen ervoor dat nieuwe mensen ook een PS4 kopen, dus grotere afzetmarkt voor developers die weer games maken.
Positieve cirkel dus, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de WiiU nu.
hoe danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef kurk_droog het volgende:
vaak al bij mediamarkt / bol.,com zo van KOOP HEM HIER EN VOOR 20EUR HEB JE EEN TOFFE GAME NAAR KEUZE ERBIJquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, hoe lang na de release komen pakketten met spellen bij de console?
Gaan ze niet doen. Ze hebben gisteren een kleinere versie van de 360 aangekondigd en ze beloven support en 'honderden games' voor de 360 in de toekomst.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef Dutchguy het volgende:
Wat ik ook mooi vind is dat Sony nog vol investeert in de PS3, komen nog mooie titels voor uit. Bij Microsoft heb ik altijd het idee dat ze de oude console over een hek gooien als ze overgaan op een nieuwe.
Wou net zeggen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze hebben gisteren een kleinere versie van de 360 aangekondigd en ze beloven support en 'honderden games' voor de 360 in de toekomst.
welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen. Ze hebben gisteren een kleinere versie van de 360 aangekondigd en ze beloven support en 'honderden games' voor de 360 in de toekomst.
World of Tanksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?
15 tegen 15quote:
Dat was het punt niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
15 tegen 15
Ik ga meteen een xbox kopen
Behalve, WoT, geen idee. Reken op titels als Fifa 15 en zo die nog voor de 360 uit gaan komen. Maakt mij verder ook niet uit, want ik haal toch wel een next-gen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke noemenswaardige exclusieve content hebben ze uitgebracht dit jaar of gaan ze nog uitbrengen?
Eerst zien dan geloven, heb bijna niets exclusiefs op 360 gebied gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:52 schreef OverRated het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |