1080P is zo MS. 4Kquote:Op maandag 10 juni 2013 02:26 schreef Jimbo het volgende:
Gewoon pu.nl of gametrailers. Zelf ga ik voor het laatste. 1080p vaak en gewoon goed qua verbinding
http://www.tomshardware.c(...)geles-PS4,22954.htmlquote:Op maandag 10 juni 2013 01:12 schreef Dutchguy het volgende:
Zou het Sony-evenement morgen ook via de PS3 bekeken kunnen worden?
Oftewel... ja!quote:The livestream can be accessed on the PlayStation Blog, PlayStation.com, Ustream, a full-fledged virtual E3 booth complete with livestream in PlayStation Home, Facebook, and Google Plus. The event will be streamed directly to the PlayStation 3 console via the What's New section in the XMB, and the Nico Nico video app on Sony's PlayStation Vita handheld.
Kazquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
the Simsquote:Op maandag 10 juni 2013 01:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Sowieso in PlayStation Home denk ik. Niet dat ik dat ooit nog opgestart heb
ja, alsof je een 4k tv hebt staan ?quote:
5 eu per maand is 60 euro per jaar, verdien je al terug door de gratis games die je krijgt toch?quote:
Dat zijn niet de games die ik wil.. Daarnaast online gamen doe ik enkel een paar uur per game, heb meer met offline, maar wil online wel altijd proberen. Dus toch balen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
5 eu per maand is 60 euro per jaar, verdien je al terug door de gratis games die je krijgt toch?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de games die ik wil.. Daarnaast online gamen doe ik enkel een paar uur per game, heb meer met offline, maar wil online wel altijd proberen. Dus toch balen.
Tja, het is heel simpel, je betaalt 60 eu per jaar en je hebt multiplayer. Als je het dat niet waard vindt speel je toch gewoon singleplayer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de games die ik wil.. Daarnaast online gamen doe ik enkel een paar uur per game, heb meer met offline, maar wil online wel altijd proberen. Dus toch balen.
Ik zeg alleen dat het balen is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, het is heel simpel, je betaalt 60 eu per jaar en je hebt multiplayer. Als je het dat niet waard vindt speel je toch gewoon singleplayer?
Op welke tijd zit het stuk waar ze aankondigen dat er geen restricties zijn op tweedehands games?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op welke tijd zit het stuk waar ze aankondigen dat er geen restricties zijn op tweedehands games?
Wil de reactie van het publiek wel eens horen.
Iets na 1:55:00quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Op welke tijd zit het stuk waar ze aankondigen dat er geen restricties zijn op tweedehands games?
Wil de reactie van het publiek wel eens horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |