quote:PlayStation World will be a tiered premium service. Most likely paywall will be there. Still unclear if the most basic functions aren't behind a pay wall, but MOST features will be.
Price of the system should be $429 low end-- $529 (larger hd + camera + better finishing?).
quote:A. Basic online play / cross game chat / streaming. (30 a year)
B. All of A. + PS Plus discounts / games (60 a year)
C. Gaikai Streaming (100 dollars a year)
het lijkt me logischer dat playstation network en playstation+ hetzelfde blijven en dat er een abo bijkomt voor de sharebutton features en nog 1 voor bepaalde gaikai functies, dan kan playstation network en + gewoon overgezet worden van ps3/vita naar ps4 en kunnen ps4 en vita op dezelfde manier naast elkaar bestaan als ps3 en vita dat nu doen.quote:
komt goed overquote:
Titel enzo zijn echt, maar beschrijving is erbij verzonnen.quote:
Las dit en moest meteen aan demon/dark souls denken, blijkt het van de makers daarvan te zijn. Wordt het een playstation-exclusive?quote:
Hij lijkt afgekapt helaasquote:
Ik denk dat ze eerst dit laten zien en vlak daarachter live gameplay on stage. Ik denk zelf bij Sony persconferentie.quote:
Ah ja, goeie kans inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerst dit laten zien en vlak daarachter live gameplay on stage. Ik denk zelf bij Sony persconferentie.
D'r zit volgens mij een hele grote spoiler in...quote:
Sowieso in PlayStation Home denk ik. Niet dat ik dat ooit nog opgestart hebquote:Op maandag 10 juni 2013 01:12 schreef Dutchguy het volgende:
Zou het Sony-evenement morgen ook via de PS3 bekeken kunnen worden?
Thanks.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Sowieso in PlayStation Home denk ik. Niet dat ik dat ooit nog opgestart heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |