GEWOON OPROTTEN MET DIE MODS IK WIL RIJSTBAL TERUG !!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
Hij had vroeger een ander account (Rijstbal) en heeft later Rijst aangemaakt. Toen Rijst een keer geband werd is hij op Rijstbal gaan posten (wat toen geen probleem was). Later kreeg Rijstbal een perm (weet niet waarom) en bij de laatste ban van Rijst kwamen ze erachter dat Rijstbal al een perm had, toen kreeg Rijst die ook.
Zoiets.
Ijsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Kamikazie het volgende:
Laten we een FOK! stok jatten en ijsen dat hij vrijkomt.
We kunnen ook bij Yvonne langsgaan. Ze moet een hele mooie dochter hebben!quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Kamikazie het volgende:
ijssen??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Kamikazie het volgende:
hey crookkquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:10 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
We kunnen ook bij Yvonne langsgaan. Ze moet een hele mooie dochter hebben!
Auction Search > Staff > rest wijst zich vanzelfquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:10 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kan ik zien hoeveel deze baas waard is. Niet op ultimatedb
Ja, dan moet je eerst een hele weg langs kaarten banen. Daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Auction Search > Staff > rest wijst zich vanzelf
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eerst een hele weg langs kaarten banen. Daar heb ik geen zin in.
Ik werk al 40 uur per week. Dat vind ik wel genoeg. Ik mis de staff functie gewoon in ultimate dbquote:
Ik mis de staff functie thuisquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik werk al 40 uur per week. Dat vind ik wel genoeg. Ik mis de staff functie gewoon in ultimate db
Ja. Kut leven gewoon.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik mis de staff functie thuis
Moet mijn eigen drinken pakken en mezelf aftrekken. BELACHELIJK!!
Thorb die over humor praatquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef Thorb het volgende:
joey kan ook hughafca zijn trouwens
humor net zo slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |