Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goedquote:
Graag gedaan .. we gaan wat moois van die roze tepels makenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goed
Ik moet een beetje huilen. Het is MIJNquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je voor dit compliment maakt me dag weer goed
Nee het gaat al weer een beetjequote:
oh gelukkig, ging me al zorgen om je maken, een Soury die moet huilen daar wordt ik nou ook verdrietig vanquote:
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves afquote:
dan nog maar een topic gerelateerd joetoepje ..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves af
Overigens .. het was un tittensmiley niks geen kut aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld die kut smileys. Ben je net van hyves af
Je maakt het ergerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt niet, die dansende tieten komen van duitse smiliesite, heeft niks met VOL en Hyves te maken
Joh, Coos is nog nooit op VOL geweest joh, die hep hartstikke pleinvreesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Poezewoes het volgende:
Klopt niet, die dansende tieten komen van duitse smiliesite, heeft niks met VOL en Hyves te maken
Yups... En jij bent de lul. ipv Coos.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het afzeik avond vanavond
Welnee joh, je mot die muis gewoon een virtuele kopstoot geven als ze vervelend is, gewoon hup kletsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Poezewoes het volgende:
Volgens mij is het afzeik avond vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |