En stel al modjes zouden opeens op de ic ligggen. Wat gebeurt er dan? of heeft fok geen noodplan?quote:
Dan nemen de Fa's het overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:21 schreef spierbal het volgende:
[..]
En stel al modjes zouden opeens op de ic ligggen. Wat gebeurt er dan? of heeft fok geen noodplan?
En stel die zij op ziekenbezoek en zijn daarna ook besmetquote:
Dan heb je nog de Adminsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
En stel die zij op ziekenbezoek en zijn daarna ook besmet
Wat doen de admins dar verschillend is dan met de forum admins? zijn dat de admins die over heel fok gaan?quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat doen de admins dar verschillend is dan met de forum admins? zijn dat de admins die over heel fok gaan?
Dus eigenlijk is een mod maar een kleine onderdaan in het grote zwarte gat wat fok heet :pquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef murp het volgende:
[..]
Ja
En de frontpage heeft ook eigen mods en "Fa's"
En dan hebben we de crewleden van sport games film weblog fotoboek, die ook kunnen helpen
Volgens mij wel, maar dat staat volgens mij niet vastquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, als er een fa nodig is wordt die dan uit de mod groep gekozen of hoe werkt dat.
Oke, deankt voor het beantwoorden van mijn dringende vragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef murp het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat staat volgens mij niet vast
graag gedaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Oke, deankt voor het beantwoorden van mijn dringende vragen.
Dan heb je nu mijn toestemming om een gastslotje te zettennquote:
gmta enzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dan heb je nu mijn toestemming om een gastslotje te zettenn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |