quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal jou eens doen johsowieso dat je dat wel zou doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
nou nouquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso dat je dat wel zou doen
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:06 schreef zwerty het volgende:
toto is de enige die nooit zegt ik zou haar doen ofzo
echt schattig
nee hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
zie ik ook
is alleen een beetje apart compliment denk ik?
dat sowiesoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:09 schreef zwerty het volgende:
[..]
zie ik ook
is alleen een beetje apart compliment denk ik?
hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vind je interessant
mag ik je observeren
die had je net ook al gepost verdommequote:
Stalk maar raakquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:14 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik vind je interessant
mag ik je observeren
Mooi gezongen hoor Totoquote:
Ze is van mijquote:
Jordy, poeees poes poes!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
Hmm, werkt niet.Misschien moet ik iets anders proberen.
Swerty is stomquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:16 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
rustig mensen genoeg zwerty voor iedereen
indien lange wachtrij > swerty
Met details.quote:
Nee, ik zie Jordy dan eerder als een wezel of een fret.quote:
IK HEB DR GEHOSSELD!!quote:
Ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh wow maar heeft ze nu ook jouw mossel gehosseld?
ik weet hoe ze er uit zietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee niemand heeft haar ooit gezien maar mensen met regenboogkatui's zijn altijd schattig
Kadquote:
Een paar dagen geleden zei je nog dat het een vent was.quote:
Huh ik? Nee johquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zei je nog dat het een vent was.
helemaal nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
helemaal niet dat is een ander meisje
helemaal trotsquote:
ja nee misschienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden zei je nog dat het een vent was.
las het alquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:20 schreef supersof het volgende:
http://now.msn.com/native(...)raduation?ocid=fbmsn
wtfAmerika weer hoor
geen hont.exe hebbenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef Toto69 het volgende:
Even de hont uitlaten en dan naar bed, tot zo
Of ze heeft wat te compenseren.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee niemand heeft haar ooit gezien maar mensen met regenboogkatui's zijn altijd schattig
hossel me eerstquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Of ze heeft wat te compenseren.
Gedeelte van Zwerty in de TT is onjuist tot het tegendeel is bewezen.
Beetje omgekeerde wereld héquote:
Je moet haar willen voor haar karakter L@quote:
exactamentequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet haar willen voor haar karakter L@
dan wil ik een foto van jouquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde wereld hé
Pics zijn welkom in DM, daarna kunnen we kijken of stap 2 de moeite waard is.
Dan geef ik je wel een foto van mij als beloningquote:
woefquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel een foto van mij als beloning
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ola supermercado
telebancos por aqui
ja en ze verkopen shotjesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ola supermercado
telebancos por aqui
Slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
las het alEen kruisje omhangen is trouwens niet verboden
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hola supermercado
telebancos por aqui
Jordy.quote:
Nieuwe meisje gaat nu al wegquote:
Ik beter mijn levenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy.Hele dag vrij hebben en dan niet de hele dag FOK!ken.
Geloof er niks van.quote:
Kamer opgeruimd, Breaking Bad gekeken, gesolliciteerd en meteen uitgenodigd voor gesprekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geloof er niks van.![]()
![]()
Wat heb je vandaag dan gedaan?
![]()
![]()
Als je er nog maar kort bent en je hebt veel posts dan is het wel logischquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nieuwe meisje gaat nu al weg
Edit: wat. 139 posts per dag? is this real life
nicequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kamer opgeruimd, Breaking Bad gekeken, gesolliciteerd en meteen uitgenodigd voor gesprek![]()
![]()
Putjesschepper? Past wel bij je.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kamer opgeruimd, Breaking Bad gekeken. lgesolliciteerd en meteen uitgenodigd voor gesprek![]()
![]()
Ze had binnen 2 weken ofzo meer posts dan ikquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je er nog maar kort bent en je hebt veel posts dan is het wel logisch
Geen idee wat ik moet doen, weet alleen dat ik op vlaai, banket en inpak terechtkomquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Putjesschepper? Past wel bij je.![]()
![]()
Nee, even serieus, waar ben je uitgenodigd? Wat ga je doen als je wordt aangenomen?
Met een beetje geluk mag je de misvormde vlaaien opeten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen idee wat ik moet doen, weet alleen dat ik op vlaai, banket en inpak terechtkom
aaah leuk, wat moet je dan doen?quote:
Kan best,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ze had binnen 2 weken ofzo meer posts dan ik
Dan kom ik 20kg per week aanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met een beetje geluk mag je de misvormde vlaaien opeten.
Ik jou voeden met een trechter, net zoals die vriend van die dikke teef die webcamchick wil worden.quote:
1 keer, op mijn examen wiskunde laatst.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fantastisch. Jij gebruikt vast ook vaak markeerstiften.
big :squote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
Once upon a tiem...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
U wer a Basik Bich..
.
.
.
.
.
.
.
.
O wait u still are
Wat nou? Die tabel begon te bewegen, ik zweer het je!quote:
Mooi leven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 keer, op mijn examen wiskunde laatst.
Ik las ooit een onderzoek dat beweerde dat makeren niet werkt, je gaat je dan alleen daar op focussen en vergeet de hele context na een tijdje. Dus ik doe het niet vaak.quote:
139 posts per dagquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nieuwe meisje gaat nu al weg
Edit: wat. 139 posts per dag? is this real life
O, ik markeer alleen om overzicht te houden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las ooit een onderzoek dat beweerde dat makeren niet werkt, je gaat je dan alleen daar op focussen en vergeet de hele context na een tijdje. Dus ik doe het niet vaak.
Welke?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Die tabel begon te bewegen, ik zweer het je!
Hier 57 over de afgelopen 9 jaar. Alleen dit jaar zal iets meer zijnquote:
Morgen niet wappen, behalve als zij jou wapptquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Goed. Meisje vindt me dus niet interessant voor een relatie maar blijft 'als vrienden' wel zelf whatsappen. Ik wil het contact wat afbreken (sinds gisteren) maar vanavond wel weer veel gepraat. Kunnen jullie me even voor m'n reet schoppen zodat ik dat dus niet meer doe?
Zucht, even van me afschrijven...
steek haar huis in de fik!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Goed. Meisje vindt me dus niet interessant voor een relatie maar blijft 'als vrienden' wel zelf whatsappen. Ik wil het contact wat afbreken (sinds gisteren) maar vanavond wel weer veel gepraat. Kunnen jullie me even voor m'n reet schoppen zodat ik dat dus niet meer doe?
/Me schopt je voor je kontquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Zeg dat ze een teef is en moet opbokken. Wel eerst dronken voeren en neuken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Beta as fuck. Kom voor jezelf op maatje, gewoon negeren. Je komt toch nooit in haar broekje, get over it and regel het volgende stel meiden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
het schijnt dat het dan verkeerd kan vallen waardoor je in uitzonderlijke gevallen gaat hallucinerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef nodig het volgende:
hoi ik drink goeiemorgen maar het is goeieavond hiahhahaha
homomentaliteit dezequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
Dus ik ben de enige hier die vind dat hij haar nog even goed moet nemen?Stelletje wijven.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het schijnt dat het dan verkeerd kan vallen waardoor je in uitzonderlijke gevallen gaat hallucineren
Gewoon negerenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Wat is daar mis mee? Wijf zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
Dus ik ben de enige hier die vind dat hij haar nog even goed moet nemen?Stelletje wijven.
* nodig drinkt snel het hele pak leegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het schijnt dat het dan verkeerd kan vallen waardoor je in uitzonderlijke gevallen gaat hallucineren
Dat is het probleem dat doet ze dus de hele tijd ik reageer dan met mn domme kop, al heeft ze twee keer via indirect vragen (vriendin van haar is de vriendin van m'n beste vriend, al ken ik dr niet zo) (dr vriendinnen zitten dr hele tijd te kutten enzo erover en daar hadden we het dus een paar keer overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
Morgen niet wappen, behalve als zij jou wappt
Dan heb je een kut en die houdt maandelijks een bloederig feestje. En als het feestje niet doorgaat komt er na 9 maanden een SOA uit. Nou, jippie.quote:
blokkeren dan.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:43 schreef CWAV het volgende:
Neongroen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niet onderstrepenje roze markertje gaan gebruiken
Doe jezelf geen pijn en negeer the living shit out of haar.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef CWAV het volgende:
[..]
Dat is het probleem dat doet ze dus de hele tijd ik reageer dan met mn domme kop, al heeft ze twee keer via indirect vragen (vriendin van haar is de vriendin van m'n beste vriend, al ken ik dr niet zo) (dr vriendinnen zitten dr hele tijd te kutten enzo erover en daar hadden we het dus een paar keer over) laten weten niet echt geïnteresseerd te zijn in een relatie dus ik heb de hoop opgegeven en wil het afkappen, maar reageer dus steeds
Zucht... Sorry voor het veranderen van de sc in een half r&p topic
@toto tnx
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je een kut en die houdt maandelijks een bloederig feestje. En als het feestje niet doorgaat komt er na 9 maanden een SOA uit. Nou, jippie.
Pleasure. Ik draai er tenminste niet omheenquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
Jij begon, ik had het niet tegen jou namelijk. ik had het tegen arachide en nu opbokken met dat kutgedrag. ik reageer ook niet op jou
Liever geen feestje. En liever ook staand kunnen pissen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo'n ramp is het feestje ook weer niet.
Kunnen vrouwen ook gewoon doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liever geen feestje. En liever ook staand kunnen pissen.
Geel is de kleur van bananen, bananen lijken op dildo's. Wil jij een banaan in je reet?quote:
Succes!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:49 schreef CWAV het volgende:
Dank u allen nu maar eens kijken of het buurmeisje hier en France hosselbaar is, het niveau dames hier van zestig plus is om te huilen
ben je 60 plus? dit is de jongeren chatquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:49 schreef CWAV het volgende:
Dank u allen nu maar eens kijken of het buurmeisje hier en France hosselbaar is, het niveau dames hier van zestig plus is om te huilen
Tja daar vroeg ik toch ook om een trap voor m'n reetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pleasure. Ik draai er tenminste niet omheen
Durf duidelijke taal te vragen enzo
jij bent 80quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben je 60 plus? dit is de jongeren chat
Je moederquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geel is de kleur van bananen, bananen lijken op dildo's. Wil jij een banaan in je reet?
Precies, die kan ik ook nog wel geven hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef CWAV het volgende:
[..]
Tja daar vroeg ik toch ook om een trap voor m'n reet
Toen ik t postte dacht ik ook al dat het heel krom wasquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ben je 60 plus? dit is de jongeren chat
doe normaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb je moeder gehosseld ze ligt nu boven ik ga nu pics maken brb
''via indirect vragen''quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:46 schreef CWAV het volgende:
[..]
Dat is het probleem dat doet ze dus de hele tijd ik reageer dan met mn domme kop, al heeft ze twee keer via indirect vragen (vriendin van haar is de vriendin van m'n beste vriend, al ken ik dr niet zo) (dr vriendinnen zitten dr hele tijd te kutten enzo erover en daar hadden we het dus een paar keer over) laten weten niet echt geïnteresseerd te zijn in een relatie dus ik heb de hoop opgegeven en wil het afkappen, maar reageer dus steeds
Zucht... Sorry voor het veranderen van de sc in een half r&p topic
@toto tnx
Zal wel even een mapje met informatie voor je verzamelen. Inclusief markeringen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lang leve niet alles hoeven te Googlen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zal wel even een mapje met informatie voor je verzamelen. Inclusief markeringen.
quote:
fucking leuk energy en frikandelbroodje gehald zekerquote:
Neee bahquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fucking leuk energy en frikandelbroodje gehald zeker
Je vaderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, Jordy zit een keer zonder woorden.
Zit in Oostenrijk, maar lult altijd aan één stuk door.quote:
Je familiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit in Oostenrijk, maar lult altijd aan één stuk door.
quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo'n ramp is het feestje ook weer niet.
Big Booty Bitch?quote:
Okquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik heb vanavond een feestje in m'n broek kom je ook
Gezelligquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi ik heb vanavond een feestje in m'n broek kom je ook
bareback baby bitchquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Big Booty Bitch?
Better Bring Bread?
Blackened Baby Back?
Beer, Bud, and Bounce?
Bitches Being Bitches?
Big Bouncing Boobs?
Zie je wel vaker bij zigeunerfamiliesquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lullen ook altijd aan één stuk door, zelfs mijn hond weet niet wanneer ze haar bek moet houden. Iedere kringverjaardag lijkt wel een kippenhok.
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef wietparkiet het volgende:
Hmm negeren, dat zouden meer mensen moeten doen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zie je wel vaker bij zigeunerfamilies
Big, Black, Beautifulquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Big Booty Bitch?
Better Bring Bread?
Blackened Baby Back?
Beer, Bud, and Bounce?
Bitches Being Bitches?
Big Bouncing Boobs?
BaByBoy?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Big Booty Bitch?
Better Bring Bread?
Blackened Baby Back?
Beer, Bud, and Bounce?
Bitches Being Bitches?
Big Bouncing Boobs?
Nee, jij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Moet ze je billetjes afvegen ofzo?.
Yes, ik ben eindelijk een neger!quote:
quote:
BBCquote:
trustenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
Iedereen quoten kost moeite want mobiel, maar eennaar iedereen!
Ik begrijp hetquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
Iedereen quoten kost moeite want mobiel, maar eennaar iedereen!
droom lekker over lbquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef DrNick het volgende:
Lieve mede-SC'ers,
Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van het volgende heugelijk feit: ik ga mijzelf wat nachtrust geven. Daar ik, mocht ik reeds slapen, jullie niet meer welterusten kan wensen zal ik dat bij deze doen:
Welterusten alvast jullie
Ik zal nu mij aquatisch reinigen opdat ik fris ruik, en natuurlijk meer algemeen om mijn persoonlijke hygiëne op peil te houden. Ik zal vervolgens een aantal afleveringen Adventure Time bekijken, opdat ik rustiger slaap. Morgenochtend zal ik mij weder vervoegen met dit immer puicke gezelschap.
Hoogachtend,
DrNick
beetje overdrevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:04 schreef DrNick het volgende:
Lieve mede-SC'ers,
Ik wil jullie graag op de hoogte brengen van het volgende heugelijk feit: ik ga mijzelf wat nachtrust geven. Daar ik, mocht ik reeds slapen, jullie niet meer welterusten kan wensen zal ik dat bij deze doen:
Welterusten alvast jullie
Ik zal nu mij aquatisch reinigen opdat ik fris ruik, en natuurlijk meer algemeen om mijn persoonlijke hygiëne op peil te houden. Ik zal vervolgens een aantal afleveringen Adventure Time bekijken, opdat ik rustiger slaap. Morgenochtend zal ik mij weder vervoegen met dit immer puicke gezelschap.
Hoogachtend,
DrNick
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |