voeg maar een link toe naar het topic op het forum. Voor fotos en zo.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:00 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, van EDL
Tevens, zo te zien gewonden.
21:58:26 04-06-13 Melding : CONTACT [GMK] GEZAMENLIJKE MELDKAMER [MKA] MELDKAMER AMBULANCEZORG SPOED!
Regio : 20 : [MWB] Midden- en West-Brabant
Eenheden : 1220499 : Lichtkrant Ambulancepost Midden- en West-Brabant
: 1220005 : Officier van Dienst Geneeskundig Midden Midden- en West-Brabant
: 1220004 : Officier van Dienst Geneeskundig West Midden- en West-Brabant
: 1220003 : Commandant van Dienst Geneeskundig Midden- en West-Brabant
: 1220002 : Hoofd Sectie GHOR Midden- en West-Brabant
Heeft het nog verdomd lang volgehouden. Hoeveelheid users + bezoekers die in het topic zat was hoog.quote:
daarom moet je ook gewoon op FOK! Zijn!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft het nog verdomd lang volgehouden. Hoeveelheid users + bezoekers die in het topic zat was hoog.
als ik niet vergis zit in tilburg ook het crisis centrum van de regioquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die zitten ook in eerste uitruk, dit is kazernebezetting Tilburg. Automatische procedure bij grootschalige inzet.
Er is geen verschil tussen inzet vrijwilligers of beroeps.
Valt prima op, is wel handig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/
Telegraaf heeft een ZWARTE, ik herhaal zwarte kleur aan het artikel gegeven.
Niet verwonderlijk.quote:
Iddquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
daarom moet je ook gewoon op FOK! Zijn!
Ik heb de HVZ container ook wel eens met prio 1 gereden (compagnie) maar meestal 2/3 inderdaad. (Brandweer Breda)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En het is verzorging, die rijdt meestal op prio 2 ipv 1.
wat is de afstand sliedrecht - oosterhout?quote:
Lijkt me wel. Postbus 51 spoort ons aan om erop te kijken als er wat aan de hand is. Is er wat aan de hand, doet ie het niet.quote:
Ja de GMK heeft crisisruimtequote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ik niet vergis zit in tilburg ook het crisis centrum van de regio
40 km? Google.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat is de afstand sliedrecht - oosterhout?
ja ik zag het. Een flinke fik dus als je het van zo'n distance kunt zien.quote:
Hij is zelfs heel even terug geweest maar toen klapte hij vrijwel meteen in onderhoudsstand.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef Pino112 het volgende:
Hulpverleningsforum is weer half terug. Onderhoudsmodus
hij is dichtgegooid, alleen geregistreerde ledenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij is zelfs heel even terug geweest maar toen klapte hij vrijwel meteen in onderhoudsstand.
ben ik blij met mijn accountquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hij is dichtgegooid, alleen geregistreerde leden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |