Zo ver woon ik er helaas niet vandaan, alweer.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erg knap dat jij dat vanachter je pc, in deze korte tijd al kan beoordelen.
Yep. Al is het een "normale" brand, dan sta je nog te dichtbij. Rook heeft altijd giftige dan wel verstikkende werking. Better safe then sorry, en mooi op afstand (zeker bij dit zooi, liever paar km dan paar 100 meter)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef YazooW het volgende:
Staan deze mensen niet erg dichtbij aangezien het hier om chemische zooi gaat?
[ afbeelding ]
Jawel. Eigen schuld wel als er iets met hun is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen deuren en luchtroosters dicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb het luchtalarm niet heoord. Woon in oosterhout. Shit just got real.
Darwin.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:112Informatie twitterde op dinsdag 04-06-2013 om 22:04:00Chemiebrand GRIP2 betreft #Oosterhout in Brabant. Rook trekt richting #Breda. reageer retweet
Je bedoeld een Wim Denie?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef YazooW het volgende:
Heeft Oosterhout ook zo'n Chemiepack burgemeester?
112Info @112Informatie 2mquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik heb het luchtalarm niet heoord. Woon in oosterhout. Shit just got real.
Explosie en brand chemiebedrijf Oosterhoutquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:07 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Begin alvast een nieuwbericht met live feed op de FP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |