Ze zéggen van niet. Maar eerst een contract voor onbepaalde tijd aan bieden en daarna komen met een contract voor een half jaar met een intentieverklaring...quote:
beter 1 worst in de hand, dan de lucht van 10quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naar dat de gast is, braad men zijn worst.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Naar dat de gast is, braad men zijn worst.
zat ik ook net te denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat is je obsessie met worsten, Oof? Ik dacht dat je vegetariër was, of ben je door je ouders gedwongen.
Ja he.quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Be strong, Obi Wang Kenobi
the worst is in you
Nee lijkt me niet goed.quote:
A dirty mind, a joy forever denk ik maarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik iets stoms gezegd?![]()
Ik maakte maar een grapje, hè.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
beter 1 worst in de hand dan de lucht van 10
Gewoon, on a roll.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat is je obsessie met worsten, Oof? Ik dacht dat je vegetariër was, of ben je door je ouders gedwongen.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
(vegetarische worstjes zijn ook lekker)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |