Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Voor zolang als het duurtquote:
Back to the Future 1,2,3quote:
Laat je niet op de kast jagen. Heb ik al eerder tegen je gezegdquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
2 klassiekers op 1 dag. Nou kan ik weer een tijdje nieuwe films kijken
1 Hitchcock. Hij was nog leuk ookquote:
quote:
Gelukkig is het bijna tijd om te gaan slapen...quote:
Ja je moet rustig aan doen op jou leeftijd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is het bijna tijd om te gaan slapen...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is het bijna tijd om te gaan slapen...
wat lach je me uit?quote:
Daarom ga ik zo ook op bed op me telefoon spelletje spelenquote:
Welke?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daarom ga ik zo ook op bed op me telefoon spelletje spelenBen verslaafd aan een racespel op een telefoon.. ziet er dan ook verbazingwekkend goed uit voor een mobieltje
Mooie graphics, matige besturing.quote:
Vind het wel grappig om met de tablet heen en weer te draaienquote:
Op de bank liggen, dekentje (ook al is het daar misschien te warm voor), kop kippenbouillon en een goede filmquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:47 schreef Desunoto het volgende:
Wat moet je doen als je ziek thuis zit en nergens energie voor hebt? De laatste keer dat me dit gebeurde is alweer zo lang geleden dat ik niet meer weet wat ik toen deed.
Ben je er op gaan zitten? Of heb je em tussen 1 van de persen laten vallen?quote:
Ik heb geen idee, maar grote barstquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je er op gaan zitten? Of heb je em tussen 1 van de persen laten vallen?
Balen... maar garantie neem ik aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar grote barst, heb hem nog geen maand...
Dat was 18 euro per maandquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Balen... maar garantie neem ik aan?
Blijft natuurlijk een barst. Maar er zijn wel van die reparatieservices. Kan er een nieuw scherm op, kost je 100 euro waarschijnlijk.quote:
Ik heb een rede waarom ik hem niet in een hoesje steek. Met hoesje kan ik mijn toestel niet in de tablet krijgen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:47 schreef wyccie het volgende:
Waarom stoppen jullie het dan ook niet in een goed hoesje. *Schudt met hoofd*
gaat die ook op als je er met je dikke reet op gaat zitten?quote:
En anders moeten zijn ouders of hij zelf het toch ook via de huisverzekering kunnen laten vergoeden? Of heb ik dat mis?quote:
Dat moet je er natuurlijk niet bij zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
gaat die ook op als je er met je dikke reet op gaat zitten?
Als je een inboedelverzekering hebt kan dat, misschien. Weet er ook niks van. Meestal vallen mijn incidenten altijd buiten de polis... afzetters.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En anders moeten zijn ouders of hij zelf het toch ook via de huisverzekering kunnen laten vergoeden? Of heb ik dat mis?
Hij zegt dat hij niet weet hoe het is gebeurd... dus kan hij ook niet zeggen of het zijn eigen stommiteit was of niet... dan d'r bij. De eerste batch van de Iphone 3 & 4 kregen ook spontaan uit zich zelf barsten in de behuizing, Wat zou daar je oplossing voor zijn geweest?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:00 schreef wyccie het volgende:
Je eigen stommiteiten moet je maar zelf vergoeden.
Had je van tevoren moeten bedenken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik heb een rede waarom ik hem niet in een hoesje steek. Met hoesje kan ik mijn toestel niet in de tablet krijgen...
Geen iPhones kopen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
Hij zegt dat hij niet weet hoe het is gebeurd... dus kan hij ook niet zeggen of het zijn eigen stommiteit was of niet... dan d'r bij. De eerste batch van de Iphone 3 & 4 kregen ook spontaan uit zich zelf barsten in de behuizing, Wat zou daar je oplossing voor zijn geweest?
Ik ben altijd erg zuinig met mijn telefoons. De vorige zat in een nette pouche of hoe heet zo'n dingquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Had je van tevoren moeten bedenken.![]()
Maar serieus, tegenwoordig wordt er van alles afgeschoven. Eigen verantwoordelijkheid bestaat niet meer? Zuinig zijn met je spullen en dergelijke?
Liever risico op een barst, en daarom maar een dure verzekering afsluiten, omdat je een hoesje lelijk vindt (echt!).
Damn, ik ben echt zo'n moeder.
True, das de beste oplossing... Snap zo wie zo niet dat mensen Iphones kopenquote:
Inderdaad, keus genoeg. Sands had vast ook geen nokia, anders was zijn kont nu beurs.quote:
Het was ook meer een opmerking in het algemeen, niet nu naar Sands toe. Al vind ik het wel vreemd dat het er opeens zomaar is. Dat hoor ik van meer mensen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:05 schreef dyonvbaal het volgende:
Dus ik vind ook wel dat je gelijk hebt, maar tis zo makkelijk om dat maar meteen te zeggen terwijl je niet weet waar door de barst gekomen is..
Ik zie ze elke dag, maar ik krijg dan ook medicijnen om ze weg te houden...quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was ook meer een opmerking in het algemeen, niet nu naar Sands toe. Al vind ik het wel vreemd dat het er opeens zomaar is. Dat hoor ik van meer mensen.
Mij gebeurt dat nooit, maar ik geloof dan ook niet in kaboutertjes.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:14 schreef wyccie het volgende:
Als het maar geen leprechauns zijn. Zo'n Améliereiskabouter mag.
quote:Je ne comprend pas!
Klik eens op de foto.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:33 schreef drakin het volgende:
Leuk, maar zijn dat geen foto's van het tuinkabouterbevrijdingsfront?
Die mensen die tuinkabouters uit tuinen stelen en ze vervolgens hier en daar vrijlaten om ze te bevrijden van hun slavernij?
Dat geheugen laat me hier dus in de steek.quote:
Haha, dat wist ik niet. Grappig wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:08 schreef drakin het volgende:
Ik lees dit bij de film Amelie op IMDB:
The traveling gnome was inspired by a rash of similar pranks played in England and France in the 1990s. In 1997, a French court convicted the leader of Front de Libération des Nains de Jardins (Garden Gnome Liberation Front) of stealing over 150 gnomes. The idea was later used in an advertising campaign for an Internet travel agency
idd het tuinkabouterbevrijdingsfront
De behuizing is nog perfect, de barst begint onderaan in het midden en gaat de knop voorbij en dan links het scherm over tot de randquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij niet weet hoe het is gebeurd... dus kan hij ook niet zeggen of het zijn eigen stommiteit was of niet... dan d'r bij. De eerste batch van de Iphone 3 & 4 kregen ook spontaan uit zich zelf barsten in de behuizing, Wat zou daar je oplossing voor zijn geweest?
De wasmachine is hier vandaag ook overledenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een toestand, sands
Ik zou ermee teruggaan, misschien kun je een nieuwe krijgen.
Wasserette dan maar?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:24 schreef Sands het volgende:
[..]
De wasmachine is hier vandaag ook overleden
Ik woon nog thuis...quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij.
Of breng het naar je moeder.
Wat weet ik niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:48 schreef drakin het volgende:
Ik ga maar eens 2 andere foto's zoeken, als zelfs Sands het niet weet.
TV / [FOK! Movie Trivia] - Juni 2013 - Deel 2quote:
Oh nee dat weet ik indd nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
TV / [FOK! Movie Trivia] - Juni 2013 - Deel 2
antwoord op de laatste vraag welke films 2 en 5 zijn
nope, wat was er zo geniaal aan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef ArtistA het volgende:
Iemand net dat interview gezien op rtl4 met Will en Jaden Smith?Wat een helden!
Voor iemand die al zoveel heeft bereikt is er geen moment van hooghartigheid te bespeuren. Blijkbaar zijn ze bij Obama geweest en het was gewoon een heel leuk interview.quote:
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik heb het idee dat zo normaal als Will gebleven is, zo ontspoord Jaden is/gaat wordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Voor iemand die al zoveel heeft bereikt is er geen moment van hooghartigheid te bespeuren. Blijkbaar zijn ze bij Obama geweest en het was gewoon een heel leuk interview.
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, beste man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik heb het idee dat zo normaal als Will gebleven is, zo ontspoord Jaden is/gaat worden
Ik bedoel, als ie toch nou al zo gaat winkelen..
Dat zou Will Smith als kind ook doen. Ik trouwens ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:44 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben, beste man.
Wat? Als Iron man verkleed gaan winkelen? Of over het paard getild gaan lijken?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat zou Will Smith als kind ook doen. Ik trouwens ook.
Ok, bedankt dat je dit deelt met ons.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef badschaap het volgende:
Wat zit die jokertje in jokertje's jawoord onder de plak zeg. Tering.![]()
Ja ik weet het jokertje's jawoord sws![]()
Als Iron Man gaan winkelen natuurlijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat? Als Iron man verkleed gaan winkelen? Of over het paard getild gaan lijken?
Toch niet meer op je 15de...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Iron Man gaan winkelen natuurlijk
En wie ben jij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef badschaap het volgende:
Hij heeft al meer geld dan heel fmt bij elkaar, hij kan alles doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles wat hij doet is geregisseerd door zijn vader.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft al meer geld dan heel fmt bij elkaar, hij kan alles doen.Het gaat er niet om of hij geld heeft of niet... Op je 15de ga je normaal gesproken toch niet meer als een iron man verkleed shoppen/daten? Naar een conventie is wat anders natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk je dat dat ook geregiseerd is? Ik denk dat hij dat gewoon zelf in zijn niet al te slimme kop heeft gehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alles wat hij doet is geregisseerd door zijn vader.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Talentenjachten, achterbuurt reality tv, shownieuws, piet paulusma, 40-jarige maagden, comedy series uit de jaren '80, films met acteurs uit comedy series uit de jaren '80, dat is de tv van tegenwoordig.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef badschaap het volgende:
Als ik de luxe had om te doen en laten wat ik écht wil, had ik dit soort dingen ook gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of hij geld heeft of niet... Op je 15de ga je normaal gesproken toch niet meer als een iron man verkleed shoppen/daten? Naar een conventie is wat anders natuurlijk...
[..]
Denk je dat dat ook geregiseerd is? Ik denk dat hij dat gewoon zelf in zijn niet al te slimme kop heeft gehaald
Je vergeet kookprogramma'squote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Talentenjachten, achterbuurt reality tv, shownieuws, piet paulusma, 40-jarige maagden, comedy series uit de jaren '80, films met acteurs uit comedy series uit de jaren '80, dat is de tv van tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |